Maandag kletstopic!
3 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Maandag kletstopic!
Marin schreef:
Minella, wat is de prijs die je vond voor een eventueel NY reisje? Ik wil je best helpen met vergelijken en zoeken enzo.
Dit was toevallig 1 die we tegenkwamen; vlucht + 15 dagen hotel voor €1300 voor twee personen.
Gast- Gast
Dat is zeker niet zo duur, want 15 nachten hotel is heel erg lang. Ik denk alleen dat het te lang voor New York is. Dan kan je beter een soort combi naar Chicago of Boston of Philadelphia maken.
Gast- Gast
Oh, helemaal over het hoofd gezien Leuk zeg! Ben je er vaker geweest?Marin schreef:DoI Ik ga inderdaad over 1,5 maand naar NYC, zie ticker Heb er HEEL veel zin in.
_DoI- Fluisteraar
- Aantal berichten : 417
Punten : 435
Registratiedatum : 18-11-10
Marin schreef:Dat is zeker niet zo duur, want 15 nachten hotel is heel erg lang. Ik denk alleen dat het te lang voor New York is. Dan kan je beter een soort combi naar Chicago of Boston of Philadelphia maken.
Wat zou je aanraden? Qua lengte van de reis?
Gast- Gast
DoI, ik ben er 8 jaar geleden geweest, drie daagse cursus, waarvan ik 2 vast heb gezeten in een hotel conference room. Heel erg frustrerend. De laatste dag gingen we de stad in. Dus dat is haast een verwaarloosbaar bezoek.
Minella, wat zou je allemaal willen doen? Dan kan ik advies geven Maar gemiddeld lijkt 5 a 7 dagen me wel genoeg.
Minella, wat zou je allemaal willen doen? Dan kan ik advies geven Maar gemiddeld lijkt 5 a 7 dagen me wel genoeg.
Gast- Gast
Dat zou ik eerlijk gezegd nog niet weten allemaal; vriend kwam er ineens mee haha! dus alle tips zijn welkom.
Gast- Gast
Haha nou ja gemiddeld is dus 5 a 7 dagen wel genoeg. Dan heb je genoeg tijd om door heel Manhattan te lopen (dat bestaat uit verschillende wijken waar overal wel wat te zien en te doen valt), om naar de grootste bezienswaardigheden te gaan zoals het Empire State Building, Top of the Rock, allerlei musea, Central Park, Ground Zero, Statue of Liberty etcetera. En dan heb je eventueel nog genoeg ruimte om bijvoorbeeld een dagje naar Brooklyn te gaan (andere borough, wijk, van New York) of naar Long Island, of ergens anders heen, een dagje buiten de stad bijvoorbeeld.
Maar als je langer gaat kan je dus bijvoorbeeld met de trein naar een andere stad. Philadelphia is heel geschikt om in 1 of 2 dagen te doen.
Maar als je langer gaat kan je dus bijvoorbeeld met de trein naar een andere stad. Philadelphia is heel geschikt om in 1 of 2 dagen te doen.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: