Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

---

+7
TGR
Highway
Roxi3
Droopy28
Krullebol
Jordana
Kamperseboekenwurm
11 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

--- Empty ---

Bericht  Kamperseboekenwurm ma 3 okt 2011 - 6:37

---

Laatst aangepast door Kamperseboekenwurm op vr 12 okt 2018 - 0:57; in totaal 2 keer bewerkt

Kamperseboekenwurm
Prater
Prater

Aantal berichten : 533
Punten : 779
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

--- Empty Re: ---

Bericht  Jordana ma 3 okt 2011 - 6:39

Mijn vriend laatst.. En daar komt dan nog is 6 euro adminkosten boven op..
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346

Bericht  Krullebol ma 3 okt 2011 - 6:43

Balen!! Ik hoop voor je dat de flitspaal het net die avond niet deed Very Happy
Krullebol
Krullebol
Prater
Prater

Aantal berichten : 822
Punten : 922

Bericht  Gast ma 3 okt 2011 - 7:13

Ik had een boete van 200 euro.

Gast
Gast

Bericht  Droopy28 ma 3 okt 2011 - 7:17

Afgelopen vrijdagavond ging ik door een stoplicht waar geflitst wordt voor rood en voor harder dan 50... Het was een meerbaansweg en aan beiden kanten van mij reed een auto.. op het moment dat ik door het licht ging, gingen ook die 2 auto's erdoor en de flitser ging 2 keer af.. ik keek gelijk op mijn snelheidsmeter en naar het stoplicht maar naar mijn idee reed ik niet te hard en door groen en zouden beiden andere auto's dus geflitst moeten zijn maar toch knijp ik hem ook heel erg!!
Ik vraag me steeds af of ik niet toch geflitst ben voor wat dan ook en of die flitser kan zien of herkennen dat ik niet te hard reed maar mijn mederijders wel...

Snappen jullie hem nog?

Droopy28
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 214
Punten : 407
Registratiedatum : 07-01-11

Bericht  Roxi3 ma 3 okt 2011 - 7:43

Droopy28 schreef:Afgelopen vrijdagavond ging ik door een stoplicht waar geflitst wordt voor rood en voor harder dan 50... Het was een meerbaansweg en aan beiden kanten van mij reed een auto.. op het moment dat ik door het licht ging, gingen ook die 2 auto's erdoor en de flitser ging 2 keer af.. ik keek gelijk op mijn snelheidsmeter en naar het stoplicht maar naar mijn idee reed ik niet te hard en door groen en zouden beiden andere auto's dus geflitst moeten zijn maar toch knijp ik hem ook heel erg!!
Ik vraag me steeds af of ik niet toch geflitst ben voor wat dan ook en of die flitser kan zien of herkennen dat ik niet te hard reed maar mijn mederijders wel...

Snappen jullie hem nog?

Ik heb er zelf geen ervaring mee maar een roodlichtflitser flitst altijd 2 keer zodat ze kunnen bewijzen dat je aan het rijden was. Als er maar 1 keer geflitst zou worden zou de bestuurder kunnen zeggen dat hij stilstond/ te laat stopte.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast ma 3 okt 2011 - 7:45

Jup 180 euro!
Echt weggegooid geld .. maar mijn vriend had het pasgeleden helaas ook!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 3 okt 2011 - 8:10

Nee, gelukkig nog niet! Maar er is een stoplicht op de ring bij Groningen waar dus gecontroleerd wordt. Als het stoplicht naar mijn mening te lang op groen staat, laat ik het gas al los. Met name omdat het stoplicht daar heel snel gaat..

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 3 okt 2011 - 8:16

Yoyo schreef:Nee, gelukkig nog niet! Maar er is een stoplicht op de ring bij Groningen waar dus gecontroleerd wordt. Als het stoplicht naar mijn mening te lang op groen staat, laat ik het gas al los. Met name omdat het stoplicht daar heel snel gaat..
Welke? Ik had hem bij het grote stoplicht vanaf umcg waar ze aan het verbouwen zijn rechts. Begrijp het nog steeds niet.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 3 okt 2011 - 8:17

Lorna mercedez schreef:
Yoyo schreef:Nee, gelukkig nog niet! Maar er is een stoplicht op de ring bij Groningen waar dus gecontroleerd wordt. Als het stoplicht naar mijn mening te lang op groen staat, laat ik het gas al los. Met name omdat het stoplicht daar heel snel gaat..
Welke? Ik had hem bij het grote stoplicht vanaf umcg waar ze aan het verbouwen zijn rechts. Begrijp het nog steeds niet.

Nee dit is op de ringweg richting Vrijheidsplein (Martiniplaza). Het is afslag Paddepoel/Vinkhuizen.

Gast
Gast

Bericht  Highway ma 3 okt 2011 - 17:51

Helaas reed ik vorig jaar ook net door rood, volgens mij moest ik 160 + administratiekosten betalen.
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast ma 3 okt 2011 - 17:57

Nooit een boete voor gehad maar toen ik in Canada moest rijden ben ik een paar keer door rood gegaan. Zo irritant dat die stoplichten aan de andere kant van de weg staan.

Gast
Gast

Bericht  TGR ma 3 okt 2011 - 18:48

Als je geflitst bent, had je dat doorgehad. Je ziet dan namelijk ook echt een flits.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Rush ma 3 okt 2011 - 20:01

Zusje schreef:Nooit een boete voor gehad maar toen ik in Canada moest rijden ben ik een paar keer door rood gegaan. Zo irritant dat die stoplichten aan de andere kant van de weg staan.
Hahahah +1

In Duitsland ben ik er ook wel vaak doorheen gereden. Daar staan dan soms zoveel stoplichten bij 1 kruising dat ik niet meer weet welke voor mij bedoeld is.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Kamperseboekenwurm ma 3 okt 2011 - 20:18

TGR schreef:Als je geflitst bent, had je dat doorgehad. Je ziet dan namelijk ook echt een flits.

---

Laatst aangepast door Kamperseboekenwurm op vr 12 okt 2018 - 0:57; in totaal 1 keer bewerkt

Kamperseboekenwurm
Prater
Prater

Bericht  Barbabella ma 3 okt 2011 - 20:24

TGR schreef:Als je geflitst bent, had je dat doorgehad. Je ziet dan namelijk ook echt een flits.
Ik heb nog nooit bij mezelf een flits gezien en wel boetes gehad laughcry Nooit voor door rood rijden trouwens.
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Rush ma 3 okt 2011 - 20:25

Barbabella schreef:
Ik heb nog nooit bij mezelf een flits gezien en wel boetes gehad laughcry Nooit voor door rood rijden trouwens.
Nou ik ben in het donker geflitst en was de minuten daarna behoorlijk scheel. Levensgevaarlijk. laughcry
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 3 okt 2011 - 20:27

Nou ik niet hoor...Heb er een voor 5 km te hard liggen en kan me geen flits herinneren.

Gast
Gast

Bericht  Rush ma 3 okt 2011 - 20:29

_Leaf_ schreef:

Nou ik niet hoor...Heb er een voor 5 km te hard liggen en kan me geen flits herinneren.
Ligt er ook heel erg aan of je de flitspaal voor je of achter je hebt en of het donker is ofniet en op wat voor weg dat je rijdt.

Blabla :-)
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 3 okt 2011 - 20:45

Ik heb geen flits gezien, ik heb zelfs niet gezien dat ik door oranje/ rood reed.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 3 okt 2011 - 20:47

Ik ben 1x geflits voor te hard rijden terwijl ik een oranje stoplicht pakte (heb dus geluk gehad)

Ik heb ook 2x gehad dat mensen mij ´s avonds/´s nachts gingen inhalen bij een fitspaal :shock:
Tsja ik ga niet voor niks daar langzamer rijden Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  Penny Blossom ma 3 okt 2011 - 20:55

Dat hoeft niet, met de nieuwe digitale flitspalen zie je geen flits meer.

Ik reed laatst ook door rood (ik dacht oranje) en toen ben ik blijkbaar geflitst door een mobiel politieteam. De bekeuring lag keurig in de brievenbus toen ik terug kwam van vakantie. Balen! Idd, 186 euro totaal!
Penny Blossom
Penny Blossom
Prater
Prater

Aantal berichten : 864
Punten : 1034

Bericht  Kamperseboekenwurm ma 3 okt 2011 - 21:48

BlackRabbit schreef:
Dat hoeft niet, met de nieuwe digitale flitspalen zie je geen flits meer.

Ik reed laatst ook door rood (ik dacht oranje) en toen ben ik blijkbaar geflitst door een mobiel politieteam. De bekeuring lag keurig in de brievenbus toen ik terug kwam van vakantie. Balen! Idd, 186 euro totaal!

---

Laatst aangepast door Kamperseboekenwurm op vr 12 okt 2018 - 0:57; in totaal 1 keer bewerkt

Kamperseboekenwurm
Prater
Prater

Bericht  Rush ma 3 okt 2011 - 21:52

Dat verschilt altijd. Verkeersboetes krijg je vaak wel binnen 4 weken.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Janelie ma 3 okt 2011 - 22:00

Ik heb ook een keer een boete gehad voor door rood rijden. Was me van geen kwaad bewust totdat ik aan de kant werd gezet door de politie laughcry
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud