Maandag kletstopic!
3 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Maandag kletstopic!
Dag dames! Hoe is jullie dag vandaag?
Ik heb net een sollicitatie gesprek gehad en die ging GOED. Hij was heel erg positief, en ik mag morgen 2u op de afdeling meelopen en kijken om te zien of het echt wat voor me is (maar dat weet ik nu al, heb zo'n soort functie al gehad haha) & dan hoor ik woensdag of ik het word, en zo ja, dan mag ik maandag beginnen! Het lijkt me heel leuk, elke ochtend van 8 tot 1, dus dat is perfect en leuke mensen om mee te werken én natuurlijk een leuke baan, met dito salaris. Duimen jullie voor me?
Ik heb net een sollicitatie gesprek gehad en die ging GOED. Hij was heel erg positief, en ik mag morgen 2u op de afdeling meelopen en kijken om te zien of het echt wat voor me is (maar dat weet ik nu al, heb zo'n soort functie al gehad haha) & dan hoor ik woensdag of ik het word, en zo ja, dan mag ik maandag beginnen! Het lijkt me heel leuk, elke ochtend van 8 tot 1, dus dat is perfect en leuke mensen om mee te werken én natuurlijk een leuke baan, met dito salaris. Duimen jullie voor me?
Gast- Gast
Re: Maandag kletstopic!
Fijn dat je gesprek zo goed ging! En leuk dat je morgen dan meteen mee mag lopen. Is het een leuk bedrijf voor zover je nu kan beoordelen?
Ik heb vandaag nog niet veel uitgevoerd. Ben pas een uurtje aangekleed en net even boodschappen gedaan.
Moet straks dus nog maar even aan de gang
Ik heb vandaag nog niet veel uitgevoerd. Ben pas een uurtje aangekleed en net even boodschappen gedaan.
Moet straks dus nog maar even aan de gang
Gast- Gast
Oh wat leuk Minella! Is het weer oppassen of iets anders? Iets op een afdeling dus, dus zal wel iets anders zijn. Ben benieuwd!
Ik zal voor je duimen!
Ik ben nog thuis bij m'n vader en zit lekker nog even wat foto's te bewerken. Ik heb vanmiddag met Kiek in de sneeuw gespeeld en we hebben de kerstcadeaus gegeven en gekregen.
En vanavond na 't eten weer terug naar huis en lekker naar m'n lieve Mitzi toe die ik al de hele week niet heb gezien, mis haar!
Ik zal voor je duimen!
Ik ben nog thuis bij m'n vader en zit lekker nog even wat foto's te bewerken. Ik heb vanmiddag met Kiek in de sneeuw gespeeld en we hebben de kerstcadeaus gegeven en gekregen.
En vanavond na 't eten weer terug naar huis en lekker naar m'n lieve Mitzi toe die ik al de hele week niet heb gezien, mis haar!
Gast- Gast
Wat fijn dat je gesprek zo goed ging Minella! Hopelijk word je het! Dat is dan toch wel snel gegaan he?
Ik heb vandaag gewerkt in de thuiszorg en vanmiddag sollicitatiebrieven geschreven. Straks heb ik nog een etentje. Heb alleen nog niet echt honger door al dat kersteten ;-)
Ik heb vandaag gewerkt in de thuiszorg en vanmiddag sollicitatiebrieven geschreven. Straks heb ik nog een etentje. Heb alleen nog niet echt honger door al dat kersteten ;-)
Flinder- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10
Eline - Ja, zeker! Waren erg leuke mensen, heb ook de collega's van de afdeling ontmoet. Het is ook een leuk bedrijf.
Marin - Nee, het is bij een uitzendbureau (bij de grote kerstboom) bij de afdeling zorg.
Flinder - Ja, zeker snel gegaan dan haha.. ik hoop het echt
Marin - Nee, het is bij een uitzendbureau (bij de grote kerstboom) bij de afdeling zorg.
Flinder - Ja, zeker snel gegaan dan haha.. ik hoop het echt
Gast- Gast
Wat leuk zeg! Waar heb je gesolliciteerd? Ik had vanmiddag ook een sollicitatie . Ging ook wel goed en ik had wel het idee dat ze enthousiast waren maar ik ben zelf niet zo enthousiast over de functie. Dus, als ik het al wordt is het nog maar de vraag of ik het ga doen.
Laatst aangepast door Lagom op ma 27 dec 2010 - 4:45; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Lagom - zie de reactie aan Marin, dan weet je het wel denk ik! Voor wat heb jij gesolliciteerd? Jammer dat de functie wat tegenvalt, waarom ben je wel gaan solliciteren, omdat het bedrijf je wel aanspreekt?
Gast- Gast
Ja zag het te laat haha . Het UZB was niet echt duidelijk over de functie dus ik ben maar gewoon gegaan. Het is bij de concurrent van mijn vorige werkgever. Nu vond ik dat wel een raar idee maar de functie is geloof ik niet echt iets voor mij. Het is echt met klanten werken en hoewel ik daar best goed in ben is dat niet iets dat ik nog wil geloof ik... Bovendien is het een heel nieuwe afdeling die ze opzetten dus veel dingen werken nog niet, zijn nog niet goed of kunnen nog niet en daar worden veel mensen dan weer boos over (ik kreeg de vraag of ik daar mee om kon gaan). Ik vind dat gewoon te negatief klinken...
Gast- Gast
Dat kan ik begrijpen dan inderdaad, ik zou daar ook niet helemaal positief over denken dan. Heb je nog meer dingen lopen?
Gast- Gast
Wat fijn van je sollicitatie Minella! En lekkere werktijden voor jou, klinkt goed
Jammer dat je niet erg enthousiast bent over de functie. Kan je niet van daaruit dan verder zoeken?
Ik lig nog steeds lui op te bank bij te komen van de kerstdagen. Ontzettend leuk gehad en gelukkig lag er geen sneeuw meer in Brugge met al die kleine tegeltjes en stoepjes etc. Maar ben vandaag heel lui. Hoop eigenlijk op een leuke film op tv vanavond, maar weet niet of er wat komt en richting de videotheek heb ik geen zin in
Jammer dat je niet erg enthousiast bent over de functie. Kan je niet van daaruit dan verder zoeken?
Ik lig nog steeds lui op te bank bij te komen van de kerstdagen. Ontzettend leuk gehad en gelukkig lag er geen sneeuw meer in Brugge met al die kleine tegeltjes en stoepjes etc. Maar ben vandaag heel lui. Hoop eigenlijk op een leuke film op tv vanavond, maar weet niet of er wat komt en richting de videotheek heb ik geen zin in
Gast- Gast
Minella, ik duim voor je.
Ik ben helemaal blij met ons canvas doek
Doet de foto het?
Ik ben helemaal blij met ons canvas doek
Doet de foto het?
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb vandaag opgeruimd en schoongemaakt en ben de stad nog even in geweest. Moet zo nog even een paar uurtjes werken en daarna ga ik samen met m'n vriend bij m'n schoonvader eten. Vanavond m'n koffers pakken want ik vlieg morgen naar Nederland
_DoI- Fluisteraar
- Aantal berichten : 417
Punten : 435
Leuk doek Inge! Waar komt die te hangen?
Reva_, ja zijn fijne tijden & het is 5 haltes met de bus, dus dat is ook perfect haha, of met de fiets.
Reva_, ja zijn fijne tijden & het is 5 haltes met de bus, dus dat is ook perfect haha, of met de fiets.
Gast- Gast
eigen foto van New York
Ik twijfel nog tussen de kastdeur en de deur naar boven (dat is het stuk muur die je nu ziet) of boven de bank... maar dat is een muur met steenstrips... dus twijfel twijfel
foto dichterbij
Ik twijfel nog tussen de kastdeur en de deur naar boven (dat is het stuk muur die je nu ziet) of boven de bank... maar dat is een muur met steenstrips... dus twijfel twijfel
foto dichterbij
Inge- Ratel
Wij willen ook graag naar New York en vonden de prijs héel erg meevallen, dus heeeel mischien....
Gast- Gast
Leuke foto Inge!
Marin, jij gaat binnenkort toch ook naar New York?
Marin, jij gaat binnenkort toch ook naar New York?
_DoI- Fluisteraar
- Aantal berichten : 417
Punten : 435
Zeker doen dikke vette aanrader... hoewel Chicago ook super de super de super gaaf is Chicago is wat goedkoper! New York heeft natuurlijk echt de naam en is super om heen te gaan, dus mocht je de kans krijgen een combi reis te maken naar beide... DOEN
Inge- Ratel
Echt heel erg mooie foto Inge! Heb je hier nog meer foto's gepaatst van NYC? Volgens mij heb ik die dan gemist haha..of was dat op het oude forum nog?
Trouwens....gaat iemand daar nog 'afscheid' nemen? Massaa de 31e daar posten ofzo?
Trouwens....gaat iemand daar nog 'afscheid' nemen? Massaa de 31e daar posten ofzo?
Gast- Gast
Wat lekker Minella dat het ook zo dichtbij is! Ik heb op het moment nog niets anders lopen maar heb wel tijdelijk werk nu voor 24 uur (nog een maand). Ik heb wel wat bedrijven waar ik zou willen werken dus ik denk dat ik vanavond eens wat brieven ga schrijven en weer wat sites af ga lopen. Ik heb vandaag trouwens wel voor het eerst het Criminal Court gezien haha, had ik nog nooit gezien . Ik dacht al; wat een overdreven beveiliging hier, waar is dat voor nodig?
Om bij deze werkgever trouwens te beginnen en dan verder te kijken zie ik niet zo zitten. Ook niet echt aardig dan om te beginnen op een afdeling die ze aan het opzetten zijn en dan gelijk verder te gaan kijken . Bovendien sta ik ook niet te springen voor deze werkgever, het blijft voor mijn gevoel toch de concurrent haha.
Om bij deze werkgever trouwens te beginnen en dan verder te kijken zie ik niet zo zitten. Ook niet echt aardig dan om te beginnen op een afdeling die ze aan het opzetten zijn en dan gelijk verder te gaan kijken . Bovendien sta ik ook niet te springen voor deze werkgever, het blijft voor mijn gevoel toch de concurrent haha.
Gast- Gast
Op het oude forum staan die, even zoeken :pReva_ schreef:Echt heel erg mooie foto Inge! Heb je hier nog meer foto's gepaatst van NYC? Volgens mij heb ik die dan gemist haha..of was dat op het oude forum nog?
http://www.yes.nl/yescafe/forums/thread/2759100.aspx
Inge- Ratel
Lagom; ok, gelukkig heb je iig wel, tijdelijk, werk nog & kun je dus wel nog even verder zoeken. Wil je dezelfde functie als eerst?
Gast- Gast
Reva, ik wilde inderdaad ook iets dergelijks voorstellen in een topic op de 31, om daar nog even massaal te posten als 'eerbetoon'
Ik ben al helemaal gewend aan dit forum en kom daar amper meer. Dus goede zet, sinterklaas
Minella, wat is de prijs die je vond voor een eventueel NY reisje? Ik wil je best helpen met vergelijken en zoeken enzo.
DoI Ik ga inderdaad over 1,5 maand naar NYC, zie ticker Heb er HEEL veel zin in.
Ik ben al helemaal gewend aan dit forum en kom daar amper meer. Dus goede zet, sinterklaas
Minella, wat is de prijs die je vond voor een eventueel NY reisje? Ik wil je best helpen met vergelijken en zoeken enzo.
DoI Ik ga inderdaad over 1,5 maand naar NYC, zie ticker Heb er HEEL veel zin in.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: