Verjaardagstaarten!
+38
Novalee
Marin
Flower_L
Aagje!
Jasmine
Meeko
SarahKey
_Femme
VeryCherry
vlindertje
Annie24
*Troela*
loesje
TukTuk
Cupcake
Kaboutertje
Susan
Tania
L!ND@
sheila123
TGR
snoezel
holaagirl
sabje
PapillonRose
Bruintje Beer
PiP
Koetjeboe
Roos
Mida4you
M@niek
Parisienne
moepie
Flip Fluitketel
JustMeDaan
Monnie
Teddyaapje
ProudMom
42 plaatsers
Pagina 7 van 7
Pagina 7 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Verjaardagstaarten!
Leuke foto's! Vooral toen dat bordje weg werd gehaald.
Ik zie trouwens dat de Ikea stoelen in trek zijn...al van drie forummers in dit topic.
Ik zie trouwens dat de Ikea stoelen in trek zijn...al van drie forummers in dit topic.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Even proeven
*weg*
Hier ook de ikea stoel hahaha, was de enige die we geprobeerd hadden waar zoon niet uit klom.
Taartje viel hier goed in de smaak ( cake met wat gekleurde slagroom)
*weg*
Hier ook de ikea stoel hahaha, was de enige die we geprobeerd hadden waar zoon niet uit klom.
Taartje viel hier goed in de smaak ( cake met wat gekleurde slagroom)
Laatst aangepast door Mama1985 op di 4 okt 2011 - 22:45; in totaal 1 keer bewerkt
*Troela*- Prater
- Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11
Wauw, wat een mooie taarten zeg. Ik doe echt inspiratie op voor D.'s tweede verjaardag! Ik ga zo inderdaad even op Marktplaats kijken of iemand hier in de buurt zulke taarten kan maken.
En wat Rapley betreft: ik heb het ook geprobeerd omdat het me in theorie een goede methode leek. Tot ik ineens een groot stuk brocolli in de mond van mijn dochter zag verdwijnen. Ik heb de neiging om haar op de kop te houden om het er weer uit te krijgen maar even onderdrukt. En toen ze het stukje op had (zonder problemen) heb ik met een wit gezicht het bakje brocolli weggezet om vervolgens lekker een paar maanden aan het pureren te slaan.
En wat Rapley betreft: ik heb het ook geprobeerd omdat het me in theorie een goede methode leek. Tot ik ineens een groot stuk brocolli in de mond van mijn dochter zag verdwijnen. Ik heb de neiging om haar op de kop te houden om het er weer uit te krijgen maar even onderdrukt. En toen ze het stukje op had (zonder problemen) heb ik met een wit gezicht het bakje brocolli weggezet om vervolgens lekker een paar maanden aan het pureren te slaan.
Gast- Gast
Meptaartje is overigens geen hype hoor, ik kreeg 25 jaar geleden al een stuk taart voor mijn neus geduwd met mijn 1e verjaardag om lekker mee te kliederen. Wat ik overigens helemaal niks vond(want dan werden mijn handen vies) en ik me niks meer van kan herinneren.
JustMeDaan- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10
Wow, taartenmakers hebben echt een heel eigen taaltjePiP schreef:maar ze heeft niet eens in de mepper gemept...
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
JustMeDaan schreef:Meptaartje is overigens geen hype hoor, ik kreeg 25 jaar geleden al een stuk taart voor mijn neus geduwd met mijn 1e verjaardag om lekker mee te kliederen. Wat ik overigens helemaal niks vond(want dan werden mijn handen vies) en ik me niks meer van kan herinneren.
Maar een speciale miniatuurversie van de grote taart is denk ik wel iets van de laatste tijd, vroeger kreeg je gewoon een stuk van de grote taart.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ik negeer ook even de discussie over wel of geen meptaartje.. Ik heb vandaag de taart voor mijn zoontjes 1e verjaardag besteld! Het wordt een vergelijkbare taart als deze, maar dan wat kleiner (1 laag) en met een klein apart taartje voor mijn zoontje!
Gast- Gast
Ik wil waarschijnlijk toch een taart van Angelina Ballerina voor Yrsa maken, mét marsepeinen roosjes, maar ik ben er nog niet helemaal uit welke het moet gaan worden.
Susan- Lady Post-a-lot
Filoria schreef:Wow, taartenmakers hebben echt een heel eigen taaltjePiP schreef:maar ze heeft niet eens in de mepper gemept...
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Susan schreef:Ik wil waarschijnlijk toch een taart van Angelina Ballerina voor Yrsa maken, mét marsepeinen roosjes, maar ik ben er nog niet helemaal uit welke het moet gaan worden.
Via Flickr: http://www.flickr.com/photos/43996071@N02/4497798701/
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
TGR schreef:Susan schreef:Ik wil waarschijnlijk toch een taart van Angelina Ballerina voor Yrsa maken, mét marsepeinen roosjes, maar ik ben er nog niet helemaal uit welke het moet gaan worden.
Via Flickr: http://www.flickr.com/photos/43996071@N02/4497798701/
Die is erg mooi inderdaad. Deze vind ik ook mooi:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-EMZOBSVO.jpg
Susan- Lady Post-a-lot
Pagina 7 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Pagina 7 van 7
Permissies van dit forum: