Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe is bij jullie de kolfruimte?

+13
Fiebje
Bruintje Beer
Darius
Coccinelle
Roodkapje
Happydobby
Flip Fluitketel
minoessepoes
Mikki
Liadan
Flower_L
Annie24
missy.
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoe is bij jullie de kolfruimte? - Pagina 2 Empty Re: Hoe is bij jullie de kolfruimte?

Bericht  Bruintje Beer do 29 sep 2011 - 7:16

Er is bij ons geen ruimte om te kolven. Dus kolf ik op een kamer van een bewoner.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is bij jullie de kolfruimte? - Pagina 2 Empty Re: Hoe is bij jullie de kolfruimte?

Bericht  Fiebje do 29 sep 2011 - 10:43

Bij mij op het werk is er een aparte kolfruimte. Met tafel en stoelen, koelkast en een keukentje. Weet niet of de deur op slot kan maar er hangt een bord op de deur met ' kolfruimte niet storen!

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552

Bericht  teletascha do 29 sep 2011 - 20:36

Bij ons is wel in een ander gebouw (ongeveer 10 minuten lopen voor mij, en ik moet dan door de security...) een kolfruimte. Die ruimte wordt gebruikt door 4 anderen. Dus als je pech hebt moet ik 10 minuten lopen en dan nog een 30 minuten wachten voordat mijn voorgangster klaar is.

Mijn oplossing: een verdieping hoger ligt een labje, daar heb ik alle ramen van afgeplakt met plastic en er is maar 1 sleutel van! Inmiddels weten alle collega's dat ik daar 3 x per dag zit (en ik de sleutel eigenlijk altijd op mijn bureau heb liggen) en vraagt iedereen of het uitkomt met mijn kolftij dat zij werk gaan doen in het labje smile Dit werkt perfect. Ik moet vervolgens wel met de afgekolfde melk en de kolfspullen naar de keuken om alles in de koelkast te zetten en af te spoelen. Maar iedereen is daar intussen wel aan gewend.
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Bericht  Dora ma 3 okt 2011 - 8:26

Ik heb geen kolfruimte. Op de wc ga ik niet zitten (ook geen stroom) en in het magazijn zie ik ook niet zitten. Zul je net zien dat er vracht binnen komt.
Dus ik heb al tegen mijn manager gezegd dat ik een sleutel van het kantoor wil en mijn regiomanager dan maar pech heeft als ze er problemen mee heeft. De manager gaat dan naar voren om mijn collega te ondersteunen/helpen (werk namelijk op een tankstation met een Delifrance)
Bij problemen werk ik dan gewoon niet meer in de weekenden en avonden.
Mmm, dat gaat trouwens toch een probleem worden, want als ik avonddienst heb sta ik van 18.00 uur tot 23.00 uur alleen.... En ik geef altijd eten tussen 19.00 uur en 20.00 uur...
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121

Bericht  Fearie ma 3 okt 2011 - 8:46

Ik werk met 4 vrouwen in een kantoor, het is 1 grote ruimte met alleen een afgesloten ruimte voor de wc en de server. Ik kan dus niet anders straks als kolven aan mijn bureau of verderop in een hoekje op kantoor. Heb er geen problemen mee, mocht mijn bazin er niet zijn ga ik vragen of ik op haar plek kan kolven, die is half afgesloten. We zullen wel zien hoe het loopt, ga morgen ff naar mijn werk en alvast wat dingen bespreken.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Dolphinne ma 3 okt 2011 - 22:19

Toen ik nog kolfde studeerde ik. In het gebouw waar ik het meeste was is een aparte kolfruimte. Een hokje naast de kantine van 2x3 ofzo. Er was een aanrecht met wasbak en een koelkastje en een tafel en 1 of 2 stoelen. Ook was er een stopcontact.
De sleutel kon ik ophalen bij de receptie. Voorop de deur zat een bordje die je op bezet kon schuiven.
Het hok werd alleen ook gebruikt door de dames van de kantine om zich om te kleden, die keken toen wel een keer gek op dat het bezet was.

Ik heb er niet vaak gebruik van hoeven maken doordat ik al vrij snel stopte met de bv en ik ook niet erg veel colleges had.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: