SOA test vergoed?
+6
Marin
Bex
Melis_je
Gigi_
Rush
JD
10 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: SOA test vergoed?
JaneDoe schreef:maar de meeste meiden hier die ooit een soa test hebben laten doen bij de ggd hebben dus nooit een rekening gehad? en het is ook niet van jullie eigen risico afgegaan?
ik kan het op zich wel betalen, maar door een fout van mn werk heb ik deze maand 500 euro te weinig gestort gekregen...dus deze maand komt t nou net ff rot uit...
Als die vrouw tegen jou zei dat het gratis was dan zou ik er sowieso even over bellen. Mss heeft zij een fout gemaakt door dit te zeggen of mss hebben anderen een fout gemaakt door het jou in rekening te brengen.
Gast- Gast
Nee, heb ook geen bericht gehad ofzo van mn zorgverzekeraar dat ze iets vergoed hebben. Meestal krijg ik daar namelijk wel bericht van.JaneDoe schreef:maar de meeste meiden hier die ooit een soa test hebben laten doen bij de ggd hebben dus nooit een rekening gehad? en het is ook niet van jullie eigen risico afgegaan?
ik kan het op zich wel betalen, maar door een fout van mn werk heb ik deze maand 500 euro te weinig gestort gekregen...dus deze maand komt t nou net ff rot uit...
Maar ik zit even te denken, volgens mij heb ik destijds alleen een e-mailadres moeten opgeven en zo heb ik ook bericht gekregen van het resultaat dus mn verzekering zou het niet eens kunnen weten. Maar vreemd is het wel, dat dezelfde test wel vergoed wordt bij de GGD maar via de huisarts je ineens een rekening krijgt van 150 euro
Gast- Gast
GGD gaat via een ander systeem (volgens mij AWBZ) en de huisarts gaat via je zorgverzekering.
Gast- Gast
Joy_ schreef:Volgens mij is het bij de GGD gratis en kost het geld bij de huisarts.
Is dat niet precies andersom? Ik heb me bij de HA een keer laten testen en nooit een rekening gezien.
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Niekske schreef:Joy_ schreef:Volgens mij is het bij de GGD gratis en kost het geld bij de huisarts.
Is dat niet precies andersom? Ik heb me bij de HA een keer laten testen en nooit een rekening gezien.
Nee hoor, huisarts komt uit je zorgverzekering. Wellicht had je al je eigen risico dat jaar betaalt? Dan zie je er inderdaad geen rekening van als je het bij je huisarts hebt laten doen want het wordt wel vergoed. Je ziet alleen een rekening op het moment dat je nog je eigen risico moet betalen of als de huisarts het vergeet of een fout maakt mss ofzo.
Gast- Gast
Ik heb hem ook moeten betalen uit mijn eigen risico was ook bijna 170 euro. Ik wist trouwens niet dat ie bij de GGD gratis was.
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
MADDIE schreef:Ik heb hem ook moeten betalen uit mijn eigen risico was ook bijna 170 euro. Ik wist trouwens niet dat ie bij de GGD gratis was.
Ik ook niet..
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Lady4 schreef:MADDIE schreef:Ik heb hem ook moeten betalen uit mijn eigen risico was ook bijna 170 euro. Ik wist trouwens niet dat ie bij de GGD gratis was.
Ik ook niet..
dat is ie dus ook niet in alle gevallen..... blijkbaar....
geloof dat het ook zo is met verstandskiezen trekken; bij de tandarts moet je het uit je eigen risico betalen, en bij de kaakchirurg is t gratis ofzo....
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
JaneDoe schreef:Lady4 schreef:MADDIE schreef:Ik heb hem ook moeten betalen uit mijn eigen risico was ook bijna 170 euro. Ik wist trouwens niet dat ie bij de GGD gratis was.
Ik ook niet..
dat is ie dus ook niet in alle gevallen..... blijkbaar....
geloof dat het ook zo is met verstandskiezen trekken; bij de tandarts moet je het uit je eigen risico betalen, en bij de kaakchirurg is t gratis ofzo....
Nee, voor de tandarts moet je het zelf betalen of het wordt vanuit je aanvullende verzekering vergoed, als je die hebt en dan voor hoeveel je natuurlijk verzekerd bent. Kaakchirurg is ziekenhuis dus komt het uit je zorgverzekering maar betaal je wel weer je eigen risico.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Bezoek bijstandsmoeder aan zoon in cel vergoed
» Refluxmedicatie wordt niet vergoed
» NAV: stelling: maagband moet vergoed worden?
» nacontrole Haemato-oncoloog niet vergoed?
» Andrea krijgt clusterhoofdpijn operatie toch vergoed
» Refluxmedicatie wordt niet vergoed
» NAV: stelling: maagband moet vergoed worden?
» nacontrole Haemato-oncoloog niet vergoed?
» Andrea krijgt clusterhoofdpijn operatie toch vergoed
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: