ervaringen hema minitompouces?
+8
mauwmauw
Pomodori
Steep
loesje
pindaatje
M@niek
Roodkapje
Teddyaapje
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
ervaringen hema minitompouces?
We zijn er over aant denken om ipv een verjaardagstaart minitompoucjes te bestellen bij de hema met een foto van T. erop.
Het zijn er 12 voor 9,- en we houden hier allemaal niet zo van taart, vandaar.
Heeft iemand ze wel eens gehad? Zoja, smaakten ze en hoe groot zijn ze precies?
xx teddy
Het zijn er 12 voor 9,- en we houden hier allemaal niet zo van taart, vandaar.
Heeft iemand ze wel eens gehad? Zoja, smaakten ze en hoe groot zijn ze precies?
xx teddy
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Re: ervaringen hema minitompouces?
De grote zijn erg lekker van de Hema! De kleintjes ken ik niet specifiek van de Hema, maar die mini's zijn volgens mij altijd ongeveer een kwart van de grootte van een normale tompouce.
Gast- Gast
Het zijn 1/2 tompouchjes. Ze smaken gewoon als tompouche. Qua foto lukt het goed als je niet te donkere kleuren gebruikt. Dan wordt de foto erg donker, dus een goede heldere foto is verstandig! Wij hebben deze tompouches uitgedeeld toen mijn vriend een nieuwe auto had gekocht... de auto is donkerblauw en dit werd wel heel donker op de tompouche, de andere kleuren ( lucht / gras etc) waren gewoon goed!
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Wij hebben ze gebruikt voor de doop. Ze zijn echt heerlijk.
Foto zoals ie uitvalt op de tompouce
Foto zoals ie uitvalt op de tompouce
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
M@niek schreef:Wij hebben ze gebruikt voor de doop. Ze zijn echt heerlijk.
Ik krijg meteen trek joh Zit hier aan het einde van mijn nachtdienst... Dalijk maar eens naar Hema haha! Bij jou zijn de kleuren ook gewoon perfect he:) Superleuk gedaan!
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Het viel me idd niet tegen dat het nog zo mooi gelukt was! Ik vind ze echt zo lekker, en ze zijn makkelijk weg te eten haha
M@niek- Ratel
@teddyaapje, en gewoon een taart voor zoveel personen met een mooie foto erop?
Wij hadden deze 1e verjaardagstaart:
Wij hadden deze 1e verjaardagstaart:
M@niek- Ratel
Bedankt voor jullie reacties!
@ Monique, wat leuk die tompoucjes voor de doop! Ze zien er echt heerlijk uit en de foto staat er mooi op zeg! We zijn idd nog een beetje aant twijfelen over de tompoucjes en die taart maar omdat we echt van taart houden (wel van limburgse vlaai ) en ik het denk ik leuker vind als iedereen een hele foto krijgt ipv dat we er een in stukken moeten snijden...maar van de andere kant...wat is nu een verjaardag zonder taart...
Dilemma!
@ Monique, wat leuk die tompoucjes voor de doop! Ze zien er echt heerlijk uit en de foto staat er mooi op zeg! We zijn idd nog een beetje aant twijfelen over de tompoucjes en die taart maar omdat we echt van taart houden (wel van limburgse vlaai ) en ik het denk ik leuker vind als iedereen een hele foto krijgt ipv dat we er een in stukken moeten snijden...maar van de andere kant...wat is nu een verjaardag zonder taart...
Dilemma!
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
M@niek: wat een mooie taart voor de eerste verjaardag!! Zoiets zoek ik ook voor dochter, maar kan ze nergens vinden?
Heb je via een grote winkelketen besteld, of gewoon bij een winkel in de regio?
pindaatje- Prater
- Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10
bij hema.nl kun je ze bestellen
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
pindaatje schreef:M@niek: wat een mooie taart voor de eerste verjaardag!! Zoiets zoek ik ook voor dochter, maar kan ze nergens vinden?
Bij ons in het dorp (sint willebrord) hebben ze een grote bakker en daar hebben we um besteld.
M@niek- Ratel
Thnx.. Nu heb ik onwijs zin in een tompouce..
Ontopic, wat idd al is gezegt, niet een te donkere foto nemen, maar ik vind het over het algemeen erg mooi hoor! En lekker ook!
Ontopic, wat idd al is gezegt, niet een te donkere foto nemen, maar ik vind het over het algemeen erg mooi hoor! En lekker ook!
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Dat is ook toevallig zeg, ik heb er net gisteren 36 besteld.
Ik vier zaterdag mijn verjaardag (30) en dacht doe leuk allemaal verschillende tompouces met een babyfoto van mezelf erop. Zag er als test goed uit, hopelijk zijn ze zaterdag ook zo gaaf!
Ik vier zaterdag mijn verjaardag (30) en dacht doe leuk allemaal verschillende tompouces met een babyfoto van mezelf erop. Zag er als test goed uit, hopelijk zijn ze zaterdag ook zo gaaf!
Pomodori- Fluisteraar
- Aantal berichten : 292
Punten : 303
Registratiedatum : 07-01-11
@teddyaapje,waarom doe je dan geen klein "mep"taartje voor T,waar je eventueel een kaarsje oid in kan doen.En voor de visite een tompouce.V krijgt hier een 1 persoon diepvries taartje voor zichzelf om mee te spelen zeg maar.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Wij hadden ze voor de visite toen onze dochter 1 jaar werd. Ze waren erg lekker en kregen veel leuke reacties.
Sofie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 354
Punten : 362
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hebben een taart besteld bij de bakker en J. kreeg ook een stukje taart. Hij deed er alleen niets mee en at het heel netjes tussen duim en wijsvinger op... Mama is derest van het jaar ook veel te streng
ekjir@M- Prater
- Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10
Wij hadden vorig jaar ook taart van hema besteld (fototaart), maar wil niet ieder jaar hetzelfde natuurlijk! Vandaar dat ik het even vroeg.
M@niek: bij de plaatselijke bakker dus.. Zal eens even kijken of de bakker dat hier ook doet... Bedankt voor je antwoord!
M@niek: bij de plaatselijke bakker dus.. Zal eens even kijken of de bakker dat hier ook doet... Bedankt voor je antwoord!
pindaatje- Prater
- Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10
Ik zeg doen! Ze zijn heerlijk! Ben gek op de tompouces van de Hema... Ze zijn geloof ik (had ze laatst op het werk bij een cursus) 5x 5 cm ofzo...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
wij hadden ze op onze bruiloft,smaken goed en foto´s waren er mooi op
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: