nav Wat hebben jullie al van Little people?
+24
Teddyaapje
meisje
Tania
Pandora
M@niek
Thunder
Sofie
moepie
Dolphinne
PapillonRose
Flower_L
Kat1980
Bruintje Beer
Darius
pindaatje
sabje
holaagirl
Coccinelle
Annie24
Makamba
Liadan
Susan
Parisienne
Printje
28 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: nav Wat hebben jullie al van Little people?
Razz_ schreef:Rejoy. schreef:wij hebben helemaal niks. Voor de moeders die veel little people hebben, sparen jullie ook nog iets van duplo of lego ofzo? Wij hebben namelijk al wel een hoop duplo, maar om allebei te sparen vind ik wel heel duur worden.
S. heeft zo'n doos met alleen blokjes, een vliegtuig en 2 kleine setjes. Ik wil niks "sparen" maar eigenlijk van alles wat voor hem halen. Straks maakt hij dan zelf wel de keuze wat hij leuk vind. Misschien is het alleen Duplo of alleen LP of misschien wel allebei. Hetzelfde als met Lego en Playmobiel straks. Als ik iets leuk vind koop ik het wel voor hem of vraag het voor de Sint of verjaardag en dan zie ik wel wat hij het leukst gaan vinden
+ 1. Hier sparen we ook 'nog' niks, dat komt wel op latere leeftijd als blijkt wat ze echt leuk vind. Wij hebben een ton met Duplo.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10
We hebben hier de ; Garage/Speeltuin/Boederij/Manege en losse auto's en poppetjes. Er wordt mee gspeeld maar minimaal. Vaak spelen ze samen met Duplo. S. heeft echt aan iedereen voor haar 3e verjaardag Duplo gevraagd, met het gevolg dat ze ontzettend veel Duplo heeft. Beide vinden ze dit leuk, samen bouwen ze hele gebouwen. M.ara kan nog geen blokjes stapelen, of ergens in stoppen, maar ze geeft alle blokjes aan Se.nna aan
Gast- Gast
Wij hebben er nog niks van. J. Speelt heel graag met haar Duplo maar mss vind ze dat dan ook leuk. Mss een ideetje voor Sinterklaas
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Parisienne schreef:@ Duckie: volgens mij kan je Little People gewoon in de wasmachine doen, in een kussensloop bijvoorbeeld, net als bij Duplo. De dingen met batterijen uiteraard niet, echt alleen puur de poppetjes, kleine voertuigjes en andere dingetjes en voorwerpen. De grotere dingen kan je gewoon goed schoonmaken met een doekje en een beetje sop.
Ik gooi ongeveer 1x per maand alles wat kan gewoon in een bad met flinke scheut schoonmaakmiddel erbij.
Grappig om te lezen dat sommige kinderen er helemaal niets aanvinden terwijl ons ventje er echt uren mee kan spelen. Ik ben hier ook zeer zeer slecht in dingen wegleggen voor de feestdagen....het is al 3x gebeurd dat het toch al beneden lag ipv wegleggen voor onze goedheiligman...
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Wie hebben jullie voor de voogdij als jullie iets overkomt?
» waar hebben jullie de rekening van jullie kindje?
» Wat hebben jullie dan geregeld voor als een van jullie als
» Wanneer hebben jullie
» Hebben jullie dit ook?
» waar hebben jullie de rekening van jullie kindje?
» Wat hebben jullie dan geregeld voor als een van jullie als
» Wanneer hebben jullie
» Hebben jullie dit ook?
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: