nav Wat hebben jullie al van Little people?
+24
Teddyaapje
meisje
Tania
Pandora
M@niek
Thunder
Sofie
moepie
Dolphinne
PapillonRose
Flower_L
Kat1980
Bruintje Beer
Darius
pindaatje
sabje
holaagirl
Coccinelle
Annie24
Makamba
Liadan
Susan
Parisienne
Printje
28 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: nav Wat hebben jullie al van Little people?
Snoepy87 schreef:Darius schreef:Alleen de boerderij en een klein stalletje wat daarbij hoort. Laurens vindt het niet zo erg leuk.
@Snoepy: hoeveel kindjes vang jij op? Ben ff nieuwsgierig!
2 baby's tot nu toe, wil nog graag peutertjes en dreumesjes erbij hebben
Maar het is momenteel erg rustig hier.
Ik ga niet meer terugverhuizen naar A hoor!!!
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Snoepy87 schreef:Darius schreef:Alleen de boerderij en een klein stalletje wat daarbij hoort. Laurens vindt het niet zo erg leuk.
is jullie eigen zoontje dan ook thuis? Of 'mag' dat niet?
En hoe gaat dat straks met jouw verlof. Dan gaan de kindjes tijdelijk naar een andere gastouder?
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Rejoy. schreef:wij hebben helemaal niks. Voor de moeders die veel little people hebben, sparen jullie ook nog iets van duplo of lego ofzo? Wij hebben namelijk al wel een hoop duplo, maar om allebei te sparen vind ik wel heel duur worden.
Wij hebben nog niet heel veel Duplo, we hebben de treinbaan en de bus en nog een doos met losse blokjes. Verder heb ik nog een ton nep-Duplo, ik heb voor Yrsa's verjaardag ook pakketten van Hello Kitty gevraagd, die bouwstenen zijn niet van echt Duplo, maar passen er wel op.
Verder hebben we heel veel Technic Lego van Dion, maar daar zijn ze nog te klein voor, en bij mijn ouders staat nog een krat Fabuland van mij.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn zoontje heeft
De stal met paarden
Kiepauto
Garage met 2 auto's
Brandweerauto
Met de garage en auto's speelt hij wel regelmatig, maar met de stal in vlagen en de laatste tijd niks meer.
Ik vraag voor zijn verjaardag nu vooral duplo, dingen bouwen gaat nu steeds beter. Hij heeft nu ook al een bak vol, is van zijn neefje geweest en daarvoor nog van mijzelf.
De stal met paarden
Kiepauto
Garage met 2 auto's
Brandweerauto
Met de garage en auto's speelt hij wel regelmatig, maar met de stal in vlagen en de laatste tijd niks meer.
Ik vraag voor zijn verjaardag nu vooral duplo, dingen bouwen gaat nu steeds beter. Hij heeft nu ook al een bak vol, is van zijn neefje geweest en daarvoor nog van mijzelf.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Rejoy. schreef:wij hebben helemaal niks. Voor de moeders die veel little people hebben, sparen jullie ook nog iets van duplo of lego ofzo? Wij hebben namelijk al wel een hoop duplo, maar om allebei te sparen vind ik wel heel duur worden.
Wij hebben ook wel duplo maar daar vindt meneer echt niets aan hahaha hij speelt eigenlijk altijd met zijn little people, auto's, boekjes lezen of tekenen.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Wij hebben de boerderij, klein stalletje, tractor (zo'n kleintje), de roze schoolbus en allerlei losse diertjes en poppetjes
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
Mijn dochter heeft periodes dat ze met de little people speelt. Nu al even niet meer. Zij heeft:
- het poppenhuis
- het reuzenrad
- de prins en prinses met koets
- het vliegtuig
- het poppenhuis
- het reuzenrad
- de prins en prinses met koets
- het vliegtuig
Sofie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 354
Punten : 362
Hier wordt momenteel ook niet veel met Little People gespeeld, hooguit een beetje met de recycle bus en met de brieven uit de postbestelbus.
Yrsa krijgt voor haar tweede verjaardag een echt poppenhuis, een heel mooi groot houten poppenhuis met poppetjes en meubeltjes erin, ik ben ZO benieuwd naar haar reactie.
Yrsa krijgt voor haar tweede verjaardag een echt poppenhuis, een heel mooi groot houten poppenhuis met poppetjes en meubeltjes erin, ik ben ZO benieuwd naar haar reactie.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik heb helemaal niks van little people.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Darius schreef:Snoepy87 schreef:Darius schreef:Alleen de boerderij en een klein stalletje wat daarbij hoort. Laurens vindt het niet zo erg leuk.
Ik ga niet meer terugverhuizen naar A hoor!!!
He wat jammer zeg!
Gast- Gast
-boerderij
-roze vliegtuig
-poppetjes
-roze autotjes
Voor sinterklaas/kerst staat er een paardenstal en een huisje klaar, ook wil ik nog graag dat hele grote huis.
-roze vliegtuig
-poppetjes
-roze autotjes
Voor sinterklaas/kerst staat er een paardenstal en een huisje klaar, ook wil ik nog graag dat hele grote huis.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Onze verzameling staat nog in de kinderschoenen;
Complete boerderij
Schoolbus
F. vindt het wel heel erg leuk dus we gaan zeker door met sparen, voor Sinterklaas krijgt ze denk ik ook wel weer iets van LP.
Complete boerderij
Schoolbus
F. vindt het wel heel erg leuk dus we gaan zeker door met sparen, voor Sinterklaas krijgt ze denk ik ook wel weer iets van LP.
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Flower_L schreef:Snoepy87 schreef:Darius schreef:Alleen de boerderij en een klein stalletje wat daarbij hoort. Laurens vindt het niet zo erg leuk.
is jullie eigen zoontje dan ook thuis? Of 'mag' dat niet?
En hoe gaat dat straks met jouw verlof. Dan gaan de kindjes tijdelijk naar een andere gastouder?
Ons zoontje is gewoon thuis ja.. dat was ook de bedoeling
Ik was eerst gastouder bij mensen thuis maar sinds ons zoontje dr is vond ik het makkelijker en fijner voor hem om gewoon lekker thuis te blijven.
Als ik straks met verlof gaat dan helpt het gastouderbureau een tijdelijke andere gastouder zoeken.
Gast- Gast
Wij hebben niks van little people. Bij m'n ouders staat sinds kort wel iets ervan. Een soort pretpark ofzo? Met een klein autobaantje, draaimolen en zweefmolen. Hij kijkt er 30 seconden naar en is er dan wel weer klaar mee.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Wij hebben:
* Reuzenrad
* Boerderij/paardenstal
* Kasteel
* Piratenboot
* Garage
* Ark
* Autootje
* En heeel veeel poppetjes
* Reuzenrad
* Boerderij/paardenstal
* Kasteel
* Piratenboot
* Garage
* Ark
* Autootje
* En heeel veeel poppetjes
meisje- Prater
- Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10
Wij hebben niks van little people, wij gaan voor de duplo, daar heb ik vroeger zelf veel mee gespeeld en vind dit persoonlijk leuker als lp.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
hier hebben we wat poppetjes en 3 kleine wagens (de schoolbus,tractor en brandweer)
ze vind ze nu erg leuk om in dr mond te stoppen en mee te gooien...
vind het wel allemaal erg leuk speelgoed dus denk dat we voor 5 dec verjaardag en kerst wel het een en ander gaan vragen,...
zie btw ook allemaal LP op Marktplaats staan, is het een beetje goed schoon te maken?
ze vind ze nu erg leuk om in dr mond te stoppen en mee te gooien...
vind het wel allemaal erg leuk speelgoed dus denk dat we voor 5 dec verjaardag en kerst wel het een en ander gaan vragen,...
zie btw ook allemaal LP op Marktplaats staan, is het een beetje goed schoon te maken?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
de garage die a voor zn verjaardag krijgt van zn tante is van marktplaats en ziet er goed uit.
verder hebben we er niks van maar we hebben wel veel duplo en dat vind hij ook geweldig.
verder hebben we er niks van maar we hebben wel veel duplo en dat vind hij ook geweldig.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
@ Duckie: volgens mij kan je Little People gewoon in de wasmachine doen, in een kussensloop bijvoorbeeld, net als bij Duplo. De dingen met batterijen uiteraard niet, echt alleen puur de poppetjes, kleine voertuigjes en andere dingetjes en voorwerpen. De grotere dingen kan je gewoon goed schoonmaken met een doekje en een beetje sop.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
bedankt, misschien ook maar eens op MP kijken....
kan ze dan gewoon ook schoonmaken met sopje met dettol en dan nog een keer met wat water lijkt me...
was net ff bij de blokker en hier hadden ze een paar dingen van LP afgeprijst
heb nu nog de baby dieren boerderij gekocht
allleen nog ff denken of ik het bewaar of al geef, ben nooit zo goed in dingen bewaren
kan ze dan gewoon ook schoonmaken met sopje met dettol en dan nog een keer met wat water lijkt me...
was net ff bij de blokker en hier hadden ze een paar dingen van LP afgeprijst
heb nu nog de baby dieren boerderij gekocht
allleen nog ff denken of ik het bewaar of al geef, ben nooit zo goed in dingen bewaren
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
- de boerderij
- tractor
- jungle trein
- kleine tractor met poppetje en koe
- kleine graafmachine met poppetje
En misschien dat de garage hier ook nog komt
- tractor
- jungle trein
- kleine tractor met poppetje en koe
- kleine graafmachine met poppetje
En misschien dat de garage hier ook nog komt
Gast- Gast
Ja, je kan alles even met de hand goed schoonmaken met Dettol bijv. Ik zou het zelf ook even goed willen 'ontsmetten', voor je gevoel dan Als je het daarna in tijdje in een emmertje met warm water uitspoelt dan moet het wel goed schoon zijn denk ik! Als je dat wil zou ik ook gewoon op Marktplaats kijken ja..
En dingen laten staan.. daar ben ik ook niet zo goed in!
En dingen laten staan.. daar ben ik ook niet zo goed in!
Parisienne- Ratel
S. heeft zo'n doos met alleen blokjes, een vliegtuig en 2 kleine setjes. Ik wil niks "sparen" maar eigenlijk van alles wat voor hem halen. Straks maakt hij dan zelf wel de keuze wat hij leuk vind. Misschien is het alleen Duplo of alleen LP of misschien wel allebei. Hetzelfde als met Lego en Playmobiel straks. Als ik iets leuk vind koop ik het wel voor hem of vraag het voor de Sint of verjaardag en dan zie ik wel wat hij het leukst gaan vinden
Gast- Gast
Mijn zoontje had de racebaan, piratenschip, schoolbus en wat losse poppetjes en diertjes. Hij was helemaal weg van de racebaan en daar heeft die veel mee gespeeld. Nu staat het op zolder.
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Ik weet trouwens wel dat ik en mijn zusjes echt heel erg lang met Duplo gespeeld hebben, toen ik 10 was speelde ik er nog mee! Spelen met Little People stopt denk rond een jaar of 5.
Parisienne- Ratel
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Wie hebben jullie voor de voogdij als jullie iets overkomt?
» waar hebben jullie de rekening van jullie kindje?
» Wat hebben jullie dan geregeld voor als een van jullie als
» Wanneer hebben jullie
» Hebben jullie dit ook?
» waar hebben jullie de rekening van jullie kindje?
» Wat hebben jullie dan geregeld voor als een van jullie als
» Wanneer hebben jullie
» Hebben jullie dit ook?
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: