Hoera!! topic!
+10
Bruintje Beer
Tania
Pien
LMCurious
duckie
Liadan
Thunder
pitbullgup
holaagirl
Darius
14 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoera!! topic!
Even een topic waarin je kunt zeggen waar je blij van wordt!!
-ik heb vanmorgen met twee kids de grote boodschappen bij de AH gehaald! (voor t eerst!)
-mijn kinders liggen nu allebei tegelijk op bed dus het is heerlijk rustig hier beneden!
-het kolven op het werk gaat heel goed, ben al bijna 4 weken aan het kolven en Pepijn is hardstikke tevreden!
-ik heb vanmorgen met twee kids de grote boodschappen bij de AH gehaald! (voor t eerst!)
-mijn kinders liggen nu allebei tegelijk op bed dus het is heerlijk rustig hier beneden!
-het kolven op het werk gaat heel goed, ben al bijna 4 weken aan het kolven en Pepijn is hardstikke tevreden!
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Re: Hoera!! topic!
Hier wel een Hoera M.ara staat sinds 2 dagen goed los, ze kan het wel 10 tot 20 seconden volhouden En S.enna zag er vanmorgen zoooo schattig uit toen ze naar school ging, ik dacht 'Zo, dat is toch echt even mijn kindje'
Gast- Gast
Darius schreef:Even een topic waarin je kunt zeggen waar je blij van wordt!!
Hoeraa!!!
leuk topic trouwens:-)
Ik ben gewoon ontzettend blij met mijn geweldig leuke zoon:-)
holaagirl- Prater
- Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Hoera mijn vriendinnetje gaat vrijdag trouwen en heeft hoogstwaarschijnlijk mooi weer
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Hoera, S. stapt steeds meer los! De uitslag van het oogonderzoek en de echo van de buikholte (nieren, aorta, urinewegen en blaas) van S. waren goed .
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10
Yara heeft vrijdag en zondag op de wc gepoept , dat durfde ze daarvoor niet en dan kreeg ze een luier om in te poepen. Ze heeft al weken geen ongelukjes meer. Vandaag voor het eerst zonder luier naar het kdv, ik ben benieuwd!
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
ik word er blij van dat mn meisje niet meer ziek is, en weer bijna de oude is ( ze was maar 2,5 dag ziek hangerig met koorts, maar toch een heel ander meisje)
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
ik werd vanmorgen met migraine wakker en Dave is lekker thuis om voor de kindjes te zorgen. En Joris komt me steeds zo lief een kusje geven!
Mv2, dus Mara d'r ontwikkeling gaat mooi door zo te lezen! Of zijn er ook dingen die ze voorheen kon en nu niet meer?
Mv2, dus Mara d'r ontwikkeling gaat mooi door zo te lezen! Of zijn er ook dingen die ze voorheen kon en nu niet meer?
LMCurious- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Hoera dat ons dochtertje weer iets vocht heeft beginnen gekregen! (vanaf zaterdag al weinig tot niks gedronken!)
Gast- Gast
ik word blij van heel veel.... mijn lieve meisje die lacht, schaterd en brabbeld. (geluidjes op haar manier)
verder van het mooie weer en de lange wandelingen die we maken.
en....het lange doorslapen 's ochtends, vanmorgen was het 9uur!
verder van het mooie weer en de lange wandelingen die we maken.
en....het lange doorslapen 's ochtends, vanmorgen was het 9uur!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Ik ben blij dat J. vannacht weer een nachtje beter geslapen heeft. Ik hoefde er gewoon maar 1 keer uit
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind het knap dat ik al bijna 4 maanden mijn zoontje borstvoeding geeft dmv fulltime kolven.
Bij mijn dochter ben ik bij 3 maanden gaan combineren en nu dus nog niet. Dat vind ik wel knap.
Ik supertrots ben op mijn kinderen ook al kan ik ze soms achter het behang kan plakken!!
Bij mijn dochter ben ik bij 3 maanden gaan combineren en nu dus nog niet. Dat vind ik wel knap.
Ik supertrots ben op mijn kinderen ook al kan ik ze soms achter het behang kan plakken!!
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
ProudMama schreef:Hoera, het is al 5 min stil , het lijkt erop dat ze allebei slapen.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Bruintje Beer schreef:Ik vind het knap dat ik al bijna 4 maanden mijn zoontje borstvoeding geeft dmv fulltime kolven.
En ik word blij van mijn kleine meid................dat vind ik wel een 'hoera' waard!
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
De 10 hebben we niet gehaald trouwens...Snoes schreef:ProudMama schreef:Hoera, het is al 5 min stil , het lijkt erop dat ze allebei slapen.
Gast- Gast
Mijn kleine knul slaapt al een week goed door van 19.30 tot 7.45. En hij is echt super lief deze week. Zo wil ik er nog wel 10 haha !
Dus een kleine hoeraatje voor mijn kleine vent !
Dus een kleine hoeraatje voor mijn kleine vent !
Gast- Gast
Ik word sowieso blij van mijn meisje, ook zonder speciale aanleiding. Maar vond het toch wel even heel leuk om te horen dat ze een verdrietig jongetje op het KDV over zijn bolletje ging aaien. Zo schattig Plus dat ze haar eerste vriendje ook al heeft gescoord, een ouder jongetje kwam haar kusjes brengen en zei heel lief 'dag A.' toen ik haar kwam halen en we weggingen. Echt, ik ben dol op kinderen
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ik word blij van het kindje in mijn buik, voel hem/haar nu regelmatig en ook aan de buitenkant Dat is toch puur geluk
Soortgelijke onderwerpen
» Hoera!!! S. van Pip is 1 jaar!
» Er is er één jarig, hoera, hoera! N. van holaagirl is jarig!
» hieperderpiep hoera
» Hoera! Over 5 uur ben ik werkloos!
» Hoera J van HellowKitty is 1!!
» Er is er één jarig, hoera, hoera! N. van holaagirl is jarig!
» hieperderpiep hoera
» Hoera! Over 5 uur ben ik werkloos!
» Hoera J van HellowKitty is 1!!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: