Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

kwijlen

+3
Pussycat
Nijntje
duckie
7 plaatsers

Ga naar beneden

kwijlen Empty kwijlen

Bericht  duckie ma 26 sep 2011 - 21:31

sinds een kleine week is mn dochter heel erg aan het kwijlen... het loopt er af en toe gewoon uit zeg maar... ik dacht misschien dat ze weer tandjes zou krijgen maar bij de vorige keren dat ze tandjes kreeg (zelfs bij meerdere tegelijk)had ze dit ook niet. kan het verschil maken welke tandjes er doorkomen? of kan het ook wat anders zijn? wat kan ik er aan doen/tegen doen dat haar kleertjes telkens zo nat worden
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kwijlen Empty Re: kwijlen

Bericht  Gast ma 26 sep 2011 - 21:50

Kan heel goed dat ze er nu wel last van heeft. Verder kan je er niet zoveel tegen doen, eventueel een slab om hangen maar ja dat staat ook niet leuk!

Gast
Gast

Bericht  Nijntje ma 26 sep 2011 - 21:55

mijn dochtertje heeft ook nog nooit gekwijld met tandjes (ze heeft er 3), maar nu, ppffffff, binnen no-time zijn die kleertjes weer nat. En inderdaad wat snoepy zegt, slab om hangen. Ik heb niet de hele grote, want dat is zo irritant voor haar met kruipen, maar die kleintjes. Je hebt ook nog slabben met een fleece achterkant of plastic, dringt het niet zo door op de kleding. en verder smeer ik rond haar mondje vaker in met vaseline of bepanthen. Dan gaat haar huidje niet zo irriteren.
Nijntje
Nijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 512
Punten : 519
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  duckie ma 26 sep 2011 - 21:57

Nijntje schreef:mijn dochtertje heeft ook nog nooit gekwijld met tandjes (ze heeft er 3), maar nu, ppffffff, binnen no-time zijn die kleertjes weer nat. En inderdaad wat snoepy zegt, slab om hangen. Ik heb niet de hele grote, want dat is zo irritant voor haar met kruipen, maar die kleintjes. Je hebt ook nog slabben met een fleece achterkant of plastic, dringt het niet zo door op de kleding. en verder smeer ik rond haar mondje vaker in met vaseline of bepanthen. Dan gaat haar huidje niet zo irriteren.

weet je ook waar je die aparte soort kunt kopen toevallig?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 26 sep 2011 - 21:59

Onze oudste heeft dit ook heel erg gehad, al haar truitjes waren altijd nat. Pas toen ze alle 4 haar hoektanden doorkwamen, is het gestopt. Helaas heb ik dus ook geen tips voor je.

Gast
Gast

Bericht  Nijntje ma 26 sep 2011 - 21:59

die met fleece zijn dacht ik in de vorm van een driehoek, en wel te koop bij de meeste babyzaken. Die geplastificeerde ook.
Nijntje
Nijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 512
Punten : 519

Bericht  Pussycat ma 26 sep 2011 - 23:12

Mijn dochter heeft ook niet heel veel gekwijld alleen toen er 4 tegelijk door kwamen wel. haha
Ze heeft er nu 8.
Maar denk wel dat het verschil maakt met welke er doorkomen hoor.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  holaagirl ma 26 sep 2011 - 23:16

Hier wordt sinds 3 maanden continue gekwijld!! Heeeele dag door!
Krijg elke keer de vraag:"Goh, komen zeker tandjes door?"
En uitslag om zijn mondje en natte shirts! haha
geen tips dus!
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  Limburg85 ma 26 sep 2011 - 23:21

Hier nog 1 die heel erg veel kwijlt, zijn shirtjes zijn soms binnen 5 minuten zeiknat Sad maar geen tandjes tot nu toe.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896

Bericht  Flip Fluitketel ma 26 sep 2011 - 23:46

J. die kwijlt al vanaf dat ze 3maanden is. De ene keer is het erger dan de andere keer. Ze heeft er ook altijd uitslag van rondom haar mondje. Het CB gaf eerst aan (rond de 3e maand) dat het kwam door het ontwikkelen van de speekselklieren. Toen ze tandjes kreeg werd het nog erger en er zijn hier soms momenten bij dat het kwijl continu uit haar mondje loopt.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  duckie di 27 sep 2011 - 1:06

heb nu van silly billyz een fleece bandana slab gekocht met een plastic achterkant dus dan zou ze geen natte kleertjes meer hebben.... ben benieuwd, t staat wel grappig
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Bericht  Teddyaapje di 27 sep 2011 - 3:15

T. heeft ook een tijdje flink gekwijld, ik heb toen een aantal bandana's gekocht op mp. Volgens mij bij Vrolijk! Als je bij zoeken bandana intypt kom je er denk ik vanzelf bij uit. Die mevrouw maakt ze zelf en je hebt keuze uit heel veel verschillende soorten en kleuren stof. Ze hebben een fleece achterkant en vangen dus heel wat kwijl op.
Het ziet er net iets leuker uit als een slabber...
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud