Ebay topic
+63
vlinder-2011
Mermaid
Sweety
Lien
_Femme
Raindrop
SoCali
Chocoholic
Toet
KOL
lyke
Kaat
myloon
BJA
Salander
Coccinelle
CarpeDiem
Roodtomaatje
Error
Tiana
Roza
Guusje
luenca
_Lucy
applestar
Kiki
Jerry
Ooh La La!
Didi
Dennenappel
S1mplicity
Marie
schuddebuikje
Sarah1985
_Muppit
Zora
Blair
Susan
Elsje
xxDila
Kiwi86
Travelgurly
Possom
Gizmo
Burn
Ringling
Nora
Sunshine24
TNMN
Leine
TukTuk
VanillaRose
Mida4you
Penélope
Rush
Jeanette
Ellusss
Kaboutertje
SnowWhite
Zwerver
Chocolate Cookie
Atelier Madame
Feyd
67 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: Ebay topic
Lily, leuke broek, vind het alleen lastig met die maten! Ik had laats ongeveer zo'n broek besteld extra een maat groter genomen en die valt nog 2/3 maten kleiner uit.
Penélope- Prater
- Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10
ja de cm staan er wel bij maar daarom twijfel ik dus, maar 15 dollar is niet te duur lijkt me pfff moeilijk ....
Gast- Gast
Ik heb vandaag deze panty binnen gekregen gevoerd met fleecestof. Ik ben zelf 1.78 en hij is mij eigenlijk net te kort, denk dat ik de voeten eraf knip zodat ik m als legging kan dragen. Maar hij zit voor de rest heerlijk! best wel dikke stof en voelt heel stevig, ben er blij mee dus! Kan m aanraden
http://www.ebay.nl/itm/390350702146?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649
http://www.ebay.nl/itm/390350702146?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Nou, ik heb na 't lezen van een paar pagina's in dit topic ook mij aangemeld bij Ebay. Ben benieuwd!
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Ik stop er weer mee hoor...heb tot nu toe eigenlijk alleen maar troep binnen gekregen die ik normaal ook niet zou kopen...alleen nu omdat het zo extreem goedkoop was en ik het zo leuk vind op pakjes te wachten .
Gast- Gast
haha, wat had je allemaal besteld/ontvangen dan? En wat vind jij troep? Weet ik wat ik niet moet bestellen
Gast- Gast
Atelier Madame schreef:Ik heb vandaag deze panty binnen gekregen gevoerd met fleecestof. Ik ben zelf 1.78 en hij is mij eigenlijk net te kort, denk dat ik de voeten eraf knip zodat ik m als legging kan dragen. Maar hij zit voor de rest heerlijk! best wel dikke stof en voelt heel stevig, ben er blij mee dus! Kan m aanraden
Als welke maat valt de legging?
Guusje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 347
Punten : 386
Registratiedatum : 23-03-11
Ik zal mijn paypalrekening weer even updaten ;-), mag van mezelf weer wat leuks bestellen en ook alvast voor de kerst:D
Ik heb ook die oorbellen met die vlindertjes/pareltjes binnen erg leuk en heb er maar €0,20 voor betaald. Kijken of ik die bijpassend ketting ook kan vinden voor een leuk prijsje
Verder nog een deze oorknopjes binnen vielen erg tegen(goudkleurig zijn ze ipv zilverkleurig)
Deze leuke bedels:
Ook nog een armband, even kijken hoe ik die kleiner maak( beetje te groot):
Mijn enige miskoop tot nu toe was die colsjaal en de bloemenoorbellen, dus valt mee:D[img][/img]
Ik heb ook die oorbellen met die vlindertjes/pareltjes binnen erg leuk en heb er maar €0,20 voor betaald. Kijken of ik die bijpassend ketting ook kan vinden voor een leuk prijsje
Verder nog een deze oorknopjes binnen vielen erg tegen(goudkleurig zijn ze ipv zilverkleurig)
Deze leuke bedels:
Ook nog een armband, even kijken hoe ik die kleiner maak( beetje te groot):
Mijn enige miskoop tot nu toe was die colsjaal en de bloemenoorbellen, dus valt mee:D[img][/img]
Sunshine24- Fluisteraar
- Aantal berichten : 451
Punten : 1441
Registratiedatum : 08-01-11
Megara schreef:Hema heeft hele leuke circle shawls die je sowieso niet wurgen. Ze zijn 5 euro per stuk en als ik het goed heb gezien zijn ze er in drie kleuren.
Goeie tip, thanks! Ga ik daar wel even kijken!
Didi- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10
is deze vergelijkbaar met de action? En inderdaad als welke maat valt ie? en is het 1 die hoog zit of laag?Atelier Madame schreef:Ik heb vandaag deze panty binnen gekregen gevoerd met fleecestof. Ik ben zelf 1.78 en hij is mij eigenlijk net te kort, denk dat ik de voeten eraf knip zodat ik m als legging kan dragen. Maar hij zit voor de rest heerlijk! best wel dikke stof en voelt heel stevig, ben er blij mee dus! Kan m aanraden
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
wc-eend schreef:is deze vergelijkbaar met de action? En inderdaad als welke maat valt ie? en is het 1 die hoog zit of laag?Atelier Madame schreef:Ik heb vandaag deze panty binnen gekregen gevoerd met fleecestof. Ik ben zelf 1.78 en hij is mij eigenlijk net te kort, denk dat ik de voeten eraf knip zodat ik m als legging kan dragen. Maar hij zit voor de rest heerlijk! best wel dikke stof en voelt heel stevig, ben er blij mee dus! Kan m aanraden
Ik heb hem ook vandaag ontvangen en hij zit heeeerlijk . Ga er denk ik nog wel een paar bestellen. Ik ben zelf 1.69, valt een beetje als een M denk ik zo.
Gast- Gast
Guusje schreef:Atelier Madame schreef:Ik heb vandaag deze panty binnen gekregen gevoerd met fleecestof. Ik ben zelf 1.78 en hij is mij eigenlijk net te kort, denk dat ik de voeten eraf knip zodat ik m als legging kan dragen. Maar hij zit voor de rest heerlijk! best wel dikke stof en voelt heel stevig, ben er blij mee dus! Kan m aanraden
Als welke maat valt de legging?
Ik heb maat 38 40 en ben 178 lang dus denk gewoon als een m is net wel iets te kort alleen.
Atelier Madame- Ratel
zo ik heb gisteren deze ketting ontvangen vond het erg snel aangezien in `m de 17e besteld/betaald hebt.
Hij is erg leuk en kreeg er ook al veel complimenten over.
http://www.ebay.nl/itm/190588389479?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649
Hij is erg leuk en kreeg er ook al veel complimenten over.
http://www.ebay.nl/itm/190588389479?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649
Gast- Gast
Ja die is leuk Lily! Die staat op m'n verlanglijstje, waar ik nu al 12 kettingen op heb staan. Maar ik mag er niet zoveel van mijzelf kopen, dus dat wordt nog moeilijk!
Chocoholic- Prater
haha ja ik had 1 ketting besteld en had zoiets van als er die mooi/goed uitziet kan ik er nog meer bestellen
Gast- Gast
http://www.ebay.nl/itm/Fashion-Womens-Sleeves-Demitoilet-Chiffon-Ruffle-Bowknot-Mini-Dress-/150659850567?pt=US_CSA_WC_Dresses&hash=item231406e147#ht_6154wt_1037
Deze vind ik erg schattig! Misschien ben ik scheel hoor, maar waar kan ik zien in welke maten kleding te koop is?
Chocoholic- Prater
het is een one size en heb al op andere forums gelezen dat de kleding uit china heel klein valt. Iemand had ook een jurkje gekocht en die was iets in de 1.70 en voor haar was het een t-shirt (had er ook een foto bij gepost)
Gast- Gast
Dus als er geen maat in de beschrijving staat is 't een One Size? Zo jammer! Die Koreaanse/Chineze aanbieders hebben zulke leuke kleding, maar daar pas ik dan nooit in met m'n maat 38.
Chocoholic- Prater
Als je naar beneden gaat, onder de foto's staat er dit:
Dress Length:
80cm (From shoulder to hem)
Bust:
90-100cm
Shoulder:
36cm
Waist:
60-90cm
Hip:
90-105cm
Dress Length:
80cm (From shoulder to hem)
Bust:
90-100cm
Shoulder:
36cm
Waist:
60-90cm
Hip:
90-105cm
Gast- Gast
Kleding VIA eBay zou Ik niet zo snel doen, schijnt heel slechte kwaliteit te zijn! Dus Ik beperk me echt tot sieraden en assecoires. Tot nu toe valt alles me echt reuze mee !
Atelier Madame- Ratel
Mijn hoesjes voor de Galaxcy S2 zijn binnen en ben ik tevreden mee!
Met de muts ben ik ook erg blij
onderweg is nog:
[img][img]
Met de muts ben ik ook erg blij
onderweg is nog:
[img][img]
Laatst aangepast door Travelgurly op vr 28 okt 2011 - 22:42; in totaal 1 keer bewerkt
Travelgurly- Prater
- Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10
Ah Zusje, thanks! Had ik niet gezien.
Chocoholic- Prater
Atelier Madame schreef:Kleding VIA eBay zou Ik niet zo snel doen, schijnt heel slechte kwaliteit te zijn! Dus Ik beperk me echt tot sieraden en assecoires. Tot nu toe valt alles me echt reuze mee !
De kwaliteit van kleding valt me tot nu toe nog alles mee.
Ik weet natuurlijk niet hoe het is na een aantal keer wassen, dat moet nog blijken.
Gast- Gast
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Ebay ruiltopic
» Rover Ebay
» Verkopen op ebay
» Domme vraag van mij over Ebay.
» Via PayPal betalen (eBay)
» Rover Ebay
» Verkopen op ebay
» Domme vraag van mij over Ebay.
» Via PayPal betalen (eBay)