gezondheidsklachten na de bevalling?
+5
Annemie
Mida4you
PapillonRose
Darius
Flower_L
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
gezondheidsklachten na de bevalling?
heb jij na de bevalling gezondheidsklachten gekregen?
Voor de bevalling had ik vrijwel nooit iets...was al jaren niet echt 'ziek' geweest.
Uiteraard minder weerstand na de bevalling, en L naar het KDV...dus vaak aangestoken door de kleine boef.
Nu loop ik al een tijdje bij de huisarts, ivm vage buikpijn klachten. Het lijkt op blaasontsteking, maar uit tests blijkt het dat niet te zijn. Wel witte bloedcellen en beetje bloed in urine, maar geen ontsteking oid. Afgelopen week weer bloed laten afnemen, nu weer andere punten testen. Ben ook heel vermoeid en vaker last van een dikke keel.
Merken jullie, dat jullie gezondheid na de bevalling achteruit is gegaan?
Voor de bevalling had ik vrijwel nooit iets...was al jaren niet echt 'ziek' geweest.
Uiteraard minder weerstand na de bevalling, en L naar het KDV...dus vaak aangestoken door de kleine boef.
Nu loop ik al een tijdje bij de huisarts, ivm vage buikpijn klachten. Het lijkt op blaasontsteking, maar uit tests blijkt het dat niet te zijn. Wel witte bloedcellen en beetje bloed in urine, maar geen ontsteking oid. Afgelopen week weer bloed laten afnemen, nu weer andere punten testen. Ben ook heel vermoeid en vaker last van een dikke keel.
Merken jullie, dat jullie gezondheid na de bevalling achteruit is gegaan?
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Re: gezondheidsklachten na de bevalling?
Bij mij gelukkig vooruit! Ik was altijd ziek of had wel wat maar t is echt minder geworden daarna
Gast- Gast
Mijn man is sinds de bevalling van Laurens echt minstens zes x per jaar ziek. Hij blijft dan ongeveer twee dagen thuis van zn werk en snottert en hoest nog drie weken daarna. Boedonderzoeken laten doen afgelopen april, want IK werd helemaal gek. Maar niets gevonden en huisarts zegt dat er niets aan te doen is.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
+1, al ben ik wel nog vermoeider geworden dan voorheen, maar dat is minder erg dan steeds ziek te zijn van het een of ander.Laurientje85 schreef:Bij mij gelukkig vooruit! Ik was altijd ziek of had wel wat maar t is echt minder geworden daarna
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
en dat terwijl L. eigenlijk al maanden niet ziek is geweest oid. Die heeft nu een 'goede basis' te pakken gok ik
Mijn vriend heeft nergens last van gelukkig.
Mijn vriend heeft nergens last van gelukkig.
Flower_L- Ratel
Ik ben vorig jaar augustus bevallen en ben tot 1 maand geleden heel veel ziek geweest. Heel vaak de buikgriep, om de 2 weken verkouden en lag regelmatig op bed. Hiermee ben ik toen naar de dokter geweest want ik was er zo zat van. Die zei dat dit duidelijk bij het ontzwangeren hoorde, waar ik dus nooit aan gedacht had eigenlijk. Ook wordt ik natuurlijk sneller aangestoken door mijn dochtertje, want die zit op de kinderopvang en zij is ook regelmatig verkouden. Ook ben ik veel sneller vermoeider. ik moet zeggen dat ik nu gelukkig niet zo vaak meer ziek ben. * even afkloppen *
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ik ben ook heeel vaak ziek sinds mijn zoontje geboren is, daarvoor bijna nooit, hoogstens 1 keer per jaar, maar hij is zelf ook best vaak ziek, dus lijkt het of hij mij dan aansteekt en ik ben er ook gevoelig voor als ik een paar nachten slecht slaapt, ook ben ik heel veel verkouden en veel buikpijn en bijna altijd doodmoe, misschien moet ik ook eens naar de huisarts...
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Annemie schreef:Ik ben ook heeel vaak ziek sinds mijn zoontje geboren is, daarvoor bijna nooit, hoogstens 1 keer per jaar, maar hij is zelf ook best vaak ziek, dus lijkt het of hij mij dan aansteekt en ik ben er ook gevoelig voor als ik een paar nachten slecht slaapt, ook ben ik heel veel verkouden en veel buikpijn en bijna altijd doodmoe, misschien moet ik ook eens naar de huisarts...
Wel doen! Ik heb ook tijdje mee gelopen. Omdat ik nooit wat had, ging ik nooit naar de huisarts. Wilde eerst ook niet aankomen met 'zeurderige buikpijn'...maar ben wel blij dat ik nu met die bloedtesten dingen kan afstrepen. En misschien komt er iets uit...we zullen zien.
Flower_L- Ratel
Flower_L schreef:Annemie schreef:Ik ben ook heeel vaak ziek sinds mijn zoontje geboren is, daarvoor bijna nooit, hoogstens 1 keer per jaar, maar hij is zelf ook best vaak ziek, dus lijkt het of hij mij dan aansteekt en ik ben er ook gevoelig voor als ik een paar nachten slecht slaapt, ook ben ik heel veel verkouden en veel buikpijn en bijna altijd doodmoe, misschien moet ik ook eens naar de huisarts...
Wel doen! Ik heb ook tijdje mee gelopen. Omdat ik nooit wat had, ging ik nooit naar de huisarts. Wilde eerst ook niet aankomen met 'zeurderige buikpijn'...maar ben wel blij dat ik nu met die bloedtesten dingen kan afstrepen. En misschien komt er iets uit...we zullen zien.
Ik ga nooit zo snel naar de huisarts , waarop testen ze je dan?? Hopelijk heb je niks, maarja dan weet je natuurlijk niet waar die buikpijn vandaan komt.
Annemie- Ratel
Annemie schreef:Flower_L schreef:Annemie schreef:Ik ben ook heeel vaak ziek sinds mijn zoontje geboren is, daarvoor bijna nooit, hoogstens 1 keer per jaar, maar hij is zelf ook best vaak ziek, dus lijkt het of hij mij dan aansteekt en ik ben er ook gevoelig voor als ik een paar nachten slecht slaapt, ook ben ik heel veel verkouden en veel buikpijn en bijna altijd doodmoe, misschien moet ik ook eens naar de huisarts...
Ik ga nooit zo snel naar de huisarts , waarop testen ze je dan?? Hopelijk heb je niks, maarja dan weet je natuurlijk niet waar die buikpijn vandaan komt.
Schildklier, lever, nieren, en nog een aantal dingen. Maar die bloedformulieren zijn vaak zo onduidelijk voor een leek
Flower_L- Ratel
Ohw dus met zo'n bloedtest kunnen ze wel van alles testen, dan is het idd wel handig om dat eens te doen. Ik ben vooral altijd erg moe en heb ook last van haartuitval, ik las laatst iets over vitamine B tekort, misschien kunnen ze dat dan ook wel testen.
Annemie- Ratel
Ik heb bekkenklachten over gehouden aan mijn laatste zwangerschap. Daarvoor krijg ik nu fysiotherapie. En het was een heel gedoe om de medicijnen voor de schildklier weer op juiste dosis te krijgen.
Gast- Gast
Ik was tijdens de borstvoedingsperiode nog heel vaak ziek, met name buikgriep en verkouden. Sindsdien eigenlijk niet meer.
Gast- Gast
ik heb erge diaree klachten gekregen na mijn bevalling en mijn migraine/koemelkallegie is erger geworden na mijn bevalling.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Sooooowhee heb je even haha. Bij mij is mijn reuma aan het licht gekomen amper 4 maanden na de bevalling van Jens. Daarnaast heeft de reuma mijn rug aangetast en ga zo nog maar even door. Dit is allemaal gekomen na de bevalling van Jens.
Gast- Gast
Ik ben in mei bevallen.
Ben nu al voor de 4e ziek (buikgriep) sinds augustus. Pffff!
Baal er echt van want kan het niet hebben om af te vallen.
En ook mijn baas is niet bepaald blij met me...
Mijn man is trouwens ook al net zovaak ziek geweest dus snap de logica er dus niet van.
Mijn dochter gaat ook naar de opvang dus ja, die zal het ook wel meenemen naar huis.
Ik had trouwens vroeger nooit buikgriep. Had zelfs al 20 jaar overgegeven.
Ben nu al voor de 4e ziek (buikgriep) sinds augustus. Pffff!
Baal er echt van want kan het niet hebben om af te vallen.
En ook mijn baas is niet bepaald blij met me...
Mijn man is trouwens ook al net zovaak ziek geweest dus snap de logica er dus niet van.
Mijn dochter gaat ook naar de opvang dus ja, die zal het ook wel meenemen naar huis.
Ik had trouwens vroeger nooit buikgriep. Had zelfs al 20 jaar overgegeven.
Chelle- Prater
- Aantal berichten : 783
Punten : 868
Hallo,
Ik voelde me al een tijdje niet lekker in mijn vel na de bevalling. Heb toen bloed laten prikken omdat ik dacht dat mijn ijzer nog niet goed was. Achteraf bleek dat ik ernstig vitamine D tekort had. Dat verklaarde ook mijn vermoeidheidsklachten. Ik heb toen een soort "shot" gekregen waardoor mijn vitamine D meteen op peil moest komen voor 3 maanden. Volgende week moet ik weer terug want de 3 maanden zijn voorbij en ik lig weer iedere dag op de bank te slapen. Ben benieuwd hoe het ermee staat...
Gr S
Ik voelde me al een tijdje niet lekker in mijn vel na de bevalling. Heb toen bloed laten prikken omdat ik dacht dat mijn ijzer nog niet goed was. Achteraf bleek dat ik ernstig vitamine D tekort had. Dat verklaarde ook mijn vermoeidheidsklachten. Ik heb toen een soort "shot" gekregen waardoor mijn vitamine D meteen op peil moest komen voor 3 maanden. Volgende week moet ik weer terug want de 3 maanden zijn voorbij en ik lig weer iedere dag op de bank te slapen. Ben benieuwd hoe het ermee staat...
Gr S
keverke26- Fluisteraar
- Aantal berichten : 74
Punten : 90
Registratiedatum : 23-06-11
Het eerste half jaar na de bevalling waren zowel man als ik om de haverklap ziek, buikgriep, gewone griep en continue verkouden...
Maar daarna is het eigenlijk alleen maar beter geworden, en ben ik eigenlijk ook niet meer ziek geweest.. (nu alleen weer van de 2e zwangerschap)
Maar daarna is het eigenlijk alleen maar beter geworden, en ben ik eigenlijk ook niet meer ziek geweest.. (nu alleen weer van de 2e zwangerschap)
pindaatje- Prater
- Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10
Heb je even? Ik heb na de bevalling echt te veel klachten overgehouden en ik ben vaak ziek geweest
- In 14 maanden tijd ben ik 6 keer verkouden geweest icm griep en keelpijn
- Ik heb nu ineens vaak last van mijn darmen icm diarree en buikpijn (soort spastische darm lijkt het wel)
- Ik heb vaak pijnscheuten bij m'n schaamstreek (daar hebben ze tijdens de keizersnede een zenuw geraakt)
- Bij het litteken (binnenin) trekt het nog vaak als ik een dag intensief heb gewerkt
- In 14 maanden tijd ben ik 6 keer verkouden geweest icm griep en keelpijn
- Ik heb nu ineens vaak last van mijn darmen icm diarree en buikpijn (soort spastische darm lijkt het wel)
- Ik heb vaak pijnscheuten bij m'n schaamstreek (daar hebben ze tijdens de keizersnede een zenuw geraakt)
- Bij het litteken (binnenin) trekt het nog vaak als ik een dag intensief heb gewerkt
Gast- Gast
houd het jullie tegen om weer zwanger te worden, door al de klachten die je hebt gekregen door de zwangerschap?
ik twijfel of ik wel weer zwanger wil worden gewoon uit angst voor wat me dan weer te wachten kan staan omtrent mijn gezondheid. Want wat als mijn diaree nog erger word kan ik dan wel voor mijn kinderen zorgen?
maarja het hoeft allemaal helemaal niet te gebeuren (en voor mijn zoontje zal het helemaal geweldig zijn een broertje of zusje) dus tja...
ik twijfel of ik wel weer zwanger wil worden gewoon uit angst voor wat me dan weer te wachten kan staan omtrent mijn gezondheid. Want wat als mijn diaree nog erger word kan ik dan wel voor mijn kinderen zorgen?
maarja het hoeft allemaal helemaal niet te gebeuren (en voor mijn zoontje zal het helemaal geweldig zijn een broertje of zusje) dus tja...
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Soortgelijke onderwerpen
» De bevalling....
» In bad na bevalling
» De bevalling....
» Sex na de bevalling
» Wie bij de bevalling?
» In bad na bevalling
» De bevalling....