HELP !
+3
Paper Crown
loesje
frolic
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
HELP !
Ik was een klein mannetje verzorgen en opvoeden helemaal gewend .. het drukke gek doen de halsbrekende toeren uithalen alles , helemaal geweldig..
Toen kwam daar een meisje .. en een meisje pur sang , drama queen ten top ! Vanaf haar aller eerste seconde heeft ze lange tenen , kort lontje .. huilt ze om alles wat haar niet zint .. en huilen is niet zomaar huilen , nee bij haar is huilen alsof ze het meest vreselijke ter wereld mee maakt met lange uithalen , pruil en trillip , half uur nasnikken en snotteren..
T.eun is al heel zijn leventje zo easy going M.iek k weet het bijna zeker kan zo richting toneelschool.
Allés moet je uit de kast trekken om my fair lady tevreden te houden ..
Ze is het aller liefste meisje ter wereld , en geeft de aller beste kusjes ( likken ) maar manmanman ..
Wie heeft er raad en tips om een prinses op de erwt tevreden te houden ??
Toen kwam daar een meisje .. en een meisje pur sang , drama queen ten top ! Vanaf haar aller eerste seconde heeft ze lange tenen , kort lontje .. huilt ze om alles wat haar niet zint .. en huilen is niet zomaar huilen , nee bij haar is huilen alsof ze het meest vreselijke ter wereld mee maakt met lange uithalen , pruil en trillip , half uur nasnikken en snotteren..
T.eun is al heel zijn leventje zo easy going M.iek k weet het bijna zeker kan zo richting toneelschool.
Allés moet je uit de kast trekken om my fair lady tevreden te houden ..
Ze is het aller liefste meisje ter wereld , en geeft de aller beste kusjes ( likken ) maar manmanman ..
Wie heeft er raad en tips om een prinses op de erwt tevreden te houden ??
frolic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11
Re: HELP !
hoe oud is ze?
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
11 maanden !
frolic- Fluisteraar
ow dan weet ik een heel goed vriendje voor der mijn zoontje haha die kan ook goed toneel spelen. de enige tip die ik je kan geven is haar niet altijd de zin geven en haar gewoon laten huilen en dan proberen af te leiden maar haar niet optillen. succes
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Frolicje je bent terug!!!!!
Ik vind jou de allergrappiste mama op dit forum. Vond het zo jammer dat je er niet meer was..
Ik heb geen tips.. wilde dit even zeggen!
Ik vind jou de allergrappiste mama op dit forum. Vond het zo jammer dat je er niet meer was..
Ik heb geen tips.. wilde dit even zeggen!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
ik sprak vanmorgen mijn buurvrouw, haar zoontje is bijna 1 en
gaat ook echt de grenzen opzoeken, dingen doen die niet mogen en huilen..
dus misschien dat het bij de leeftijd hoort? (heb er zelf geen ervaring mee)
en even wat anders: leuke naam! ik heet zelf ook m.iek
gaat ook echt de grenzen opzoeken, dingen doen die niet mogen en huilen..
dus misschien dat het bij de leeftijd hoort? (heb er zelf geen ervaring mee)
en even wat anders: leuke naam! ik heet zelf ook m.iek
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Jouw stukje is zo herkenbaar! Hier ook een dramaqueen met een kort lontje. Helaas dus geen tips..
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10
hier ook een dramaqueen ten top. Hier werkt afleiden toch het allerbeste. Als ze zich dramatisch jammerend ten aarde stort ga ik wel eens bij de duplo bak zitten, dan is ze zo nieuwsgierig dat ze erbij komt zitten en voor je het weet is ze weer gezellig aan het spelen. Boekjes lezen werkt hier trouwens ook geweldig.
Laten huilen werkt hier totaal niet, daar raakt ze alleen maar overstuur van en de nasleep merken we dan nog de hele dag.
Laten huilen werkt hier totaal niet, daar raakt ze alleen maar overstuur van en de nasleep merken we dan nog de hele dag.
Gast- Gast
Ja ben terug ! Bedankt voor de complimenten
Wat leuk een M.iek op het forum !!!! heb het nooit eerder gehoord had het uit een heel oud namenboekje .. je hebt een geweldige naam dus !
Wat leuk een M.iek op het forum !!!! heb het nooit eerder gehoord had het uit een heel oud namenboekje .. je hebt een geweldige naam dus !
frolic- Fluisteraar
Rejoy. schreef:hier ook een dramaqueen ten top. Hier werkt afleiden toch het allerbeste. Als ze zich dramatisch jammerend ten aarde stort ga ik wel eens bij de duplo bak zitten, dan is ze zo nieuwsgierig dat ze erbij komt zitten en voor je het weet is ze weer gezellig aan het spelen. Boekjes lezen werkt hier trouwens ook geweldig.
ZO herkenbaar!
frolic- Fluisteraar
frolic schreef:Ja ben terug ! Bedankt voor de complimenten
thnx
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
frolic schreef:Ja ben terug ! Bedankt voor de complimenten
Oooo, ik dacht dat je voor M.iek had gekozen naar aanleiding van het tvprogramma 'het blok'!
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Hier nog zo'n dame van een jaar oud, ook vanaf het begin lange teentjes en meteen huilen als haar iets niet zint. Verder is ze een scheetje, maar man man wat een temperament! Die mij uiteraard niet vreemd is
Tips? Die heb ik eigenlijk niet, behalve afleiden en niet altijd toe te geven aan haar grillen, want ik ben bang dat ik anders straks een verwend dametje heb.
Ik heb goede hoop dat mijn 2e iets rustiger zal zijn en zo niet, dan komt er geen 3e vrees ik
Tips? Die heb ik eigenlijk niet, behalve afleiden en niet altijd toe te geven aan haar grillen, want ik ben bang dat ik anders straks een verwend dametje heb.
Ik heb goede hoop dat mijn 2e iets rustiger zal zijn en zo niet, dan komt er geen 3e vrees ik
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Het drama is niet per definitie meisjes-eigen, ik heb een meisje dat nog geen krimp geeft als ze haar vinger tussen de deur krijgt ('Eigenlijk niet zo leuk, mama'.) De zoon van een vriendin stort zich wel jankend ter aarde voor een half uur als hij zijn vinger stoot aan een Duploblokje.
Ik zou vooral geen aandacht gaan geven aan hysterisch gedrag, gewoon afleiden en niet teveel uitgebreid troosten als de reden tot huilen echt overdreven is.
Ik zou vooral geen aandacht gaan geven aan hysterisch gedrag, gewoon afleiden en niet teveel uitgebreid troosten als de reden tot huilen echt overdreven is.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: