Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vreemde feitjes over jezelf

+40
Sterre
Lotus
Shisha
Vanilla Queen
Bolleke
M@niek
TGR
TukTuk
Flippin' Bitch
Poisongirl
Sorella
TwistedAngel
Jerry
SuperGrover
joyce0606
SoGood
Clapperdie
Jeanette
litllejoy
Rush
Niekske
Roodkapje
Toet
Filoria
Kaboutertje
Beachgirl
Barbabella
Oasis
Possom
Nora
Caroow
rapa nui
Salander
Monte
ixis
Pussycat
mzcharlotte
Melis_je
Marin
Rapunzel
44 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Vreemde feitjes over jezelf - Pagina 4 Empty Re: Vreemde feitjes over jezelf

Bericht  Gast do 22 sep 2011 - 8:59

-Ik voer hele gesprekken in m'n hoofd die ik nog ga hebben. Als ik die gesprekken daadwerkelijk voer gaat het heel anders, de meeste gesprekken komen er geeneens van.
-Als ik capuccino of iets anders drink wat geroerd moet worden, dan blijf ik door roeren omdat alles goed door elkaar moet zitten. Zelfs als er niets meer te roeren valt, blijf ik door roeren.
-Dit heb ik ook met brood smeren, ik blijf smeren omdat elk randje bedekt moet zijn.
-Soms heb ik het gevoel dat mensen mijn gedachten kunnen lezen, ik probeer dan heel hard niet aan bepaalde dingen te denken, maar dat lukt natuurlijk niet.
-Ik stel de meeste dingen uit en voel me daar constant schuldig en gestresst over. Bjvoorbeeld met solliciteren, ik wacht dan net zo lang tot de vacature er niet meer op staat of dat de sluitingsdatum verstreken is. Pas dan voel ik me opgelucht, en schuldig laughcry
-Ik heb een agenda, maar die gebruik ik eigenlijk alleen maar voor de show. Ik onthou alle afspraken die ik maak. Ik vergeet daarin bijna nooit wat.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Flippin' Bitch do 22 sep 2011 - 9:20

- Ik heb meerdere keren per week een enorme drang om met de auto te gaan touren en dan muziek te luisteren, liefst in het donker. Vind het heerlijk om bijv. zondag avond laat naar Zeeland te rijden en overweeg dan serieus om even 100 km om te rijden.
- Ik sta vaker op mijn bank dan dat ik er op zit (als opstapje om de hoge ramen open te doen)
- Ik heb sowieso nog nooit langer dan een uur op mijn bank gezeten.
- Ik heb een tv, maar gebruik 'm nooit.
- Op trappen voelen de treden niet als gelijk, moet bij elke trede mijn evenwicht hervinden, voelt altijd als een lunapark.
- Op roltrappen sta ik naar voren gebogen en hou ik de leuning met gestrekte arm vast.
- Ik voel me saai als ik op een niet-beschilderde fiets rij.
- Ik drink kinderkoffie.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast do 22 sep 2011 - 9:26

- Als ik chocoladepinda's eet, probeer ik eerst om er de helft af te bijten (als een soort kapje) of de pinda er vervolgens met m'n tanden uit te trekken. Ik wil graag een halve, lege chocopinda zien. Daarna eet ik 'm op!
- Ik tuit m'n lippen als ik ergens aan ruik
- Ik heb een overgeef fobie dus eet liever niet bij anderen. Als dit wel voorkomt ben ik echt heel nerveus (zelfs bij m'n moeder thuis).
- Ik eet nooit m'n bord leeg.
- Ik ben gek op het maken van lijstjes, alleen leef ik er nooit na.
- Thuis ben als ik de dood dat er dingen in de fik vliegen. Ik ga dan ook nooit het huis uit mits alles van de stroom is.
- Ik ben verslaafd aan mentholsnoepjes. Hier word ik rustig van.
- Ik draag altijd twee verschillende sokken.
- Voor verjaardagen of andere feestdagen waar je cadeautjes bij geeft ben ik vaak al maanden van te voren bezig.
- Ik ben heel emotioneel, ik huil ook heel vaak. Maar alleen thuis! smile

Gast
Gast

Bericht  Gast do 22 sep 2011 - 9:28

Rapunzel schreef:
Theedoosje schreef:
Rapunzel schreef:Noem zo veel mogelijk vreemde feitjes over jezelf, dingen die echt kenmerkend zijn voor jou persoonlijkheid. Ik begin:

- Ik laat zowel scheten als boeren
- Ik ben niet lening
- Ik heb geen tattoo’s (vind ik lelijk)
- Ik heb vliegangst

- Ik haat carnaval
- Ik maak me vaak druk om niks

- Ik heb weinig sociaal leven
- Ik ben zuinig

Deze dingen vind ik niet echt vreemd of zo.

Oh en als ik mijn tanden poets steek ik mijn tong zo ver mogelijk uit en poets die ook nog even mee. Is dat wél vreemd genoeg? Wink

haha ja wel wat vreemder maar mwa valt nog mee :P hahaha

Gast
Gast

Bericht  TukTuk do 22 sep 2011 - 9:34

- Ik kraak mijn nek, vingers, knieen en tenen, en mijn tenen trek ik uit, door mijn teen van mijn ene voet, tussen de grote teen en de teen er naast van mijn andere voet te klemmen en dan te trekken..
- Ik moet altijd iets in mijn handen hebben, of ik loop te friemelen met mijn handen of mijn tenen
- Als ik boterhammen smeer, dan neem ik vaak al een hap van iedere boterham, dus ik smeer boterham 1, neem een hap en ga door met de volgende.
-Ik lees folders etc het liefst van achter naar voor. Ook bij webshops etc, begin ik vaak op de laatste pagina en ga dan terug naar voor.
- Ik moet altijd iets te drinken hebben als ik iets eet
- Ik heb weinig geduld, in rijen wachten vind ik verschrikkelijk en ook als mensen slecht uit hun woorden komen of niet to the point komen.. Vooral heel stom, want zelf gebruik ik ook 10 zinnen om iets te vertellen wat ook in 2 woorden kan.. En de laatste tijd kom ik ook moeilijk op bepaalde woorden
-Ik vind boodschappen doen erg leuk en ontspannend op zaterdagochtend, tot het moment dat ik thuis kom en alles op moet ruimen..
-Als ik thuis kom na een lange dag, moet ik eerst neerploffen en ff computer aan en relaxen, anders word ik chagerijning, terwijl ik veel beter eerst alle verplichte dingen nog kan doen omdat ik er anders tegen aan blijf hikken en alsnog chagerijnig wordt..
- Ik denk vaak veels te moeilijk en snap daarom dingen vaak niet of wil ze niet snappen.. Vooral op school, heel veel dingen moet je maar gewoon aannemen, bijvoorbeeld met mechanica, maar ik wil precies weten hoe het zit, ik kan niet zomaar iets aannemen en toepassen, dan raak ik het overzicht kwijt en blokkeer ik.
-Ik kan niet aan mijn dag beginnen zonder me gedouched te hebben, in de weekenden wel, zolang ik me niet hoef aan te kleden, maar zodra ik schone kleding aan doen, moet ik gedouched hebben, anders voel ik me de hele dag nog vies.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 22 sep 2011 - 11:53

Joy_ schreef:
Filoria schreef:
Joy_ schreef:- Ik zet allerlei dingen op m'n hoofd
Wat voor dingen dan? Neutral

Glazen, flesjes water, bakjes chips, kaarsenhouders (zonder dat de kaarsjes aan zijn natuurlijk). Oeh en de karaf die hier staat zou het ook goed doen. Soms krijg ik ineens zo'n 'urge' en die kan ik dan niet onderdrukken en móet ik het op m'n hoofd zetten.

Of chocoladesaus van een toetje angel

Gast
Gast

Bericht  Marin do 22 sep 2011 - 12:02

Wow die foto ga ik morgen even zoeken en hier plaatsen. Das wel op m'n voorhoofd trouwens, niet op m'n bolletje.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast do 22 sep 2011 - 12:03

Sorella schreef:Poeh, dat is lastig om zo te bedenken! Ik heb er best veel geloof ik!

- Ik tel bijna alles, traptreden, dingen thuis op het dressoir (17 dingen), lamellen, mensen op visite, mensen in de kroeg, het aantal witte strepen op zebrapaden, m'n tijd op m'n telefoon. En ik tel het ook steeds opnieuw. Ik kan de hele avond bezig zijn met het tellen van de verjaardagsvisite of de spulletjes op tafel.
- Ik tel ook met het doel om op 19 uit te komen, helaas lukt het niet altijd.

Je moet het boek "alles telt" van Toni Jordan eens lezen, is erg leuk en wel herkenbaar voor je denk ik:

http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/alles-telt/1001004011437710/index.html

Gast
Gast

Bericht  Gast do 22 sep 2011 - 12:04

Joy_ schreef:Wow die foto ga ik morgen even zoeken en hier plaatsen. Das wel op m'n voorhoofd trouwens, niet op m'n bolletje.

Ik geloof dat er meerdere foto's zijn van jou met een substantie op je voorhoofd :P

Gast
Gast

Bericht  Gast do 22 sep 2011 - 12:18

- als ik iets heel erg lekkers eet, ga ik heel erg met m'n tenen wiebelen
- ik kan mezelf op m'n hele rug krabben (vind ik zelf niet raar, maar anderen schijnbaar wel)
- ik kan drijven in het water, zonder er iets voor te hoeven doen (ben zo wel eens bijna in slaap gevallen)
- ik kan niet boeren
- de hik doet ontzettend pijn bij mij
- ik moet per se iets aan en over me heen hebben als ik slaap, een dekbed of laken, hoe warm het ook is
- als ik chips eet, vis ik eerst de dubbelgevouwen chips eruit
- ik ben verslaafd aan gekriebeld worden, heel vervelend voor vriendjes :P
- als het onweert, slaap ik met m'n gordijnen open, zodat ik 't kan zien voor ik in slaap val, dat werkt heel rustgevend
- ik kan bijna niet hoofdrekenen, en echt niet met een combinatie van de cijfers 6, 7 en 8. Ik snap het ook niet als mensen hun telefoonnummer of bankrekeningnummer niet oplezen als losse cijfers, maar als tientallen of honderdtallen.
- ik stop mijn dekbed niet in mijn matras, dat moet per se los liggen. Als ik ergens anders slaap en het dekbed is ingestopt, trek ik 't los
- mijn slaapkamerdeur moet op een kier staan als ik slaap, anders vind ik het zo benauwend. Ik doe de deur alleen dicht als andere mensen bij me slapen.
- ik kan niet met mijn hoofd naar een deur slapen, ik moet de deur kunnen zien als ik in bed lig
- ik ben gek op puisten uitknijpen of abcessen schoonmaken
- ik wilde vroeger graag patholoog anatoom worden, lijkt me nog steeds een mooi beroep
- ik gebruik elke dag lippenbalsem, minstens twee keer, na het tandenpoetsen
- ik val op typische dingen bij mannen, een (kaal)geschoren hoofd, neuspiercing, bepaalde accenten, maar de kleur haar of kleur ogen maakt me dan weer niks uit. Zo kan ik ook op hele pietluttige dingetjes afknappen: net de verkeerde schoenen bijvoorbeeld.
- ik moet heel vaak niezen als ik mascara op heb gedaan, terwijl ik altijd pas daarna deo of eau de toilette op doe
- ik heb maar zelden dorst en kom er soms pas 's avonds achter dat ik de hele dag nog niks gedronken heb
- ik blader tijdschriften en folders altijd van achter naar voor door, maar kranten niet.
- ik heb een goed geheugen, maar ik onthou daardoor ook zinloze dingen, het telefoonnummer van een vriendin die ik al ruim 10 jaar niet meer heb gesproken, de pincode van de pinpas van mijn oude werk.
- ik moet altijd aan korstjes krabben, ook aan die van een ander als ik de kans krijg
- soms ga ik gewoon schommelen in een speeltuin, met een tamagotchi spelen of bellenblazen, ook al ben ik bijna 30.
- ik bedenk ook altijd hele scenario's in m'n hoofd, hoe een gesprek verloopt als ik iemand tegenkom of spreek over iets, en dan werk ik alle verschillende mogelijkheden uit in mijn hoofd.

Ik zat er laatst al aan te denken om zo'n topic te openen, om te kijken of meer mensen dit soort dingetjes hebben! Als me nog iets te binnen schiet, vul ik m'n lijstje aan.

Gast
Gast

Bericht  TGR do 22 sep 2011 - 20:31

Dijn82 schreef:Dit moet je al eens eerder uitgetikt hebben

Mens wat een lijst.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast do 22 sep 2011 - 21:11

Jerry schreef:
Als ik naar de wc ben geweest en ik spoel door, spuug ik altijd in de wcpot 👅

Dat doe ik ook! Ik dacht echt dat ik de enige was, gelukkig niet dus!

Verder:

- Ik tel als ik op de fiets zit lantaarnpalen, streepjes op de weg, auto's;
- Ik zing keihard mee met de liedjes op mijn Ipod als ik op de fiets zit;
- Boeken in de boekenkast moeten op volgorde van grootte staan, anders word ik onrustig;
- Als ik mijn haar gewassen heb ga ik het heel uitgebreid verzorgen om het daarna in een losse knot te doen;
- Ik ben bang in het donker;
- Ik houd me nooit vast aan een trapleuning, zeker niet in openbare gelegenheden, dat vind ik echt vies. Hetzelfde geldt voor het knopje bij het stoplicht, ik druk hem in met mijn elleboog of doe mijn mouw over mijn hand zodat ik niet met mijn blote hand op het knopje hoef te drukken;
- Als ik op de stoep loop, loop ik alleen op de hele tegels;
- Als ik ga winkelen kan ik mijn hele mandje vol gooien met kleding/accessoires etc., om alles uiteindelijk weer terug te leggen omdat ik geen zin heb om te passen/af te rekenen;
- Ik ben bang voor spinnen en naaktslakken.

Gast
Gast

Bericht  Sorella do 22 sep 2011 - 22:24

Dijn82 schreef:Je moet het boek "alles telt" van Toni Jordan eens lezen, is erg leuk en wel herkenbaar voor je denk ik:

http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/alles-telt/1001004011437710/index.html

Ik heb even gekeken maar ik ben bang dat ik dingen ga overnemen als ik zoiets lees.. Zo debielig ben ik dan ook! Ik las dat zij bijvoorbeeld zelfs de maanzaadjes op haar brood telt, ik moet dan echt oppassen dat ik dat niet ook ga doen laughcry
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Gast do 22 sep 2011 - 23:19

Ik vind het heerlijk om een uur lang in de bus te zitten. Maar dan moet het wel rustig zijn.
En ik word manisch als ik RedBull drink, dat spul heeft een fantastische uitwerking op mij.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 23 sep 2011 - 1:58

Ik heb er nog een paar:

- Wanneer ergens een negatieve sfeer heerst, bijvoorbeeld op mijn vorige werk, dan word ik zelf ook erg somber en voel ik me ellendig en kan ik zelfs op den duur ziekteverschijnselen gaan vertonen. Net of gaat het in mijn systeem zitten.
- Ik kijk altijd achterom in de wc pot als ik een nr.1 of 2. heb gedaan.
- Wanneer ik mijn sieraden ben vergeten om te doen, functioneer ik anders dan wanneer ik ze wél om heb.
- Ik voel me heel schuldig wanneer ik een dag niet naar mijn paard ga. Dat blijft me dan minstens een dag dwars zitten.
- Ik lig met mijn hoofd vaak net bij de rand van het kussen en dus niet OP het kussen.
- Ik weet dat mijn grote teennagels de neiging hebben in te groeien, maar tóch knip ik ze elke keer weer te kort af.

Gast
Gast

Bericht  M@niek za 24 sep 2011 - 11:07

-ik eet overal appelmoes bij
-ik vind het lekker om suiker op de kaas en boterhamworst te strooien
-als ik gedweild heb, en er loopt iemand overheen dan ga ik het nog een keer dweilen
-ik lust geen drop
-ik ben een ernorme centerparcs fan, ga liever daarheen dan naar een warm land
-als ik een dag vrij ben dan loop ik het liefst heel de dag in mn huispak (met uitzondering van boodschappen doen)
-ik ben een enorme slaapkop, het liefst slaap ik uit tot een uurtje of 12 en dan smidags ook nog een paar uur.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Bolleke za 24 sep 2011 - 11:15

- Het liefst ben ik de hele dag bezig, even dit even dat, heerlijk vind ik dat!
- Slaap nog met knuffels. ! grote en een hele kleine.
- Kan moeilijk van een patroon afwijken, als iets is afgesproken kan ik moeilijk omschakelen en wat anders doen.
- Heb een hekel aan mensen die te laat komen, en ben zelf altijd ergens veel te vroeg.
- Laat de deur van de wc altijd open thuis, als ik erop zit, vind dat kleine hokje niet fijn :P

Vast nog meer maar daar kom ik ff niet op.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096

Bericht  Vanilla Queen za 24 sep 2011 - 20:05

- Als ik iets leuk vind kan ik niet meer stoppen
- Ik heb last van driftbuien, als ik eenmaal boos ben kan ik daar moeilijk mee stoppen
- Als ik bijvoorbeeld een pak koekjes heb stop ik niet met eten tot ze op zijn
- Als ik een fles wijn opentrek drink ik de fles in een avond leeg
- Ik heb een kotsfobie
- Ik durf niet in een trein
- Ik kan zomaar midden in de nacht bedenken dat ik zin heb om wat leuks te doen en kom er gerust voor mijn bed uit
- Soms laat ik weken niks van mij horen aan vrienden of familie

Soms denk ik wel eens gestoord ben als ik mezelf vergelijk met een ander wat betreft mijn rare buien.
Maar ja, gelukkig ben ik wel heel gelukkig laughcry
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 543

Bericht  Gast zo 25 sep 2011 - 3:02

TGR schreef:
Dijn82 schreef:Dit moet je al eens eerder uitgetikt hebben

Mens wat een lijst.

Dit is waar ik zo op kon komen, als ik er goed voor ga zitten is m'n lijst nog drie keer zo lang denk ik. De meeste dingen uit deze lijst zijn dingen die anderen raar aan me vinden.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 25 sep 2011 - 3:07

Sorella schreef:
Dijn82 schreef:Je moet het boek "alles telt" van Toni Jordan eens lezen, is erg leuk en wel herkenbaar voor je denk ik:

Ik heb even gekeken maar ik ben bang dat ik dingen ga overnemen als ik zoiets lees.. Zo debielig ben ik dan ook! Ik las dat zij bijvoorbeeld zelfs de maanzaadjes op haar brood telt, ik moet dan echt oppassen dat ik dat niet ook ga doen laughcry

Hmm dan is het misschien niet zo'n goed idee :P Maar het verhaal is wel leuk, helemaal als je veel dingen herkent, omdat de uiteindelijke boodschap is dat je happy moet zijn met wie je bent en niet moet veranderen voor andere mensen, maar alleen voor jezelf.

Gast
Gast

Bericht  Sorella zo 25 sep 2011 - 3:18

Dijn82 schreef:
Sorella schreef:

Hmm dan is het misschien niet zo'n goed idee :P Maar het verhaal is wel leuk, helemaal als je veel dingen herkent, omdat de uiteindelijke boodschap is dat je happy moet zijn met wie je bent en niet moet veranderen voor andere mensen, maar alleen voor jezelf.

Dat klinkt wel leuk inderdaad! Durf het alleen niet aan! Na een aantal boeken van Stephen King heb ik een obsessie met het getal 19 en samen met alle andere dingen vind ik dat wel genoeg :P Maar bedankt voor de tip in ieder geval!
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Shisha zo 25 sep 2011 - 3:51

- Ik lik/sabbel op chips voordat ik het opeet.
- Hetzelfde met pepernoten.
- Ik heb een vaste indeling in de kledingkast. Alles hangt op volgorde van mouwlengte en dat weer op kleur. Hemdjes liggen in het liggedeelte, ook op kleur opgestapeld en ik word helemaal kriegel als mijn vriend de was opruimt want hij doet het niet goed.
- Ik voer hele gesprekken met de katten en ik zing tegen ze.
- Sinds mijn beugel eruit is kan ik er niet tegen wanneer er iets op mijn tanden zit en het niet helemaal glad aanvoelt. Ik wil dan het liefst gelijk mijn tanden poetsen of het met een tandenstoker verwijderen.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Lotus zo 25 sep 2011 - 4:08

Ik ben helemaal vreemd.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast zo 25 sep 2011 - 5:15

M@niek schreef:-ik eet overal appelmoes bij-ik vind het lekker om suiker op de kaas en boterhamworst te strooien
-als ik gedweild heb, en er loopt iemand overheen dan ga ik het nog een keer dweilen
-ik lust geen drop
-ik ben een ernorme centerparcs fan, ga liever daarheen dan naar een warm land-als ik een dag vrij ben dan loop ik het liefst heel de dag in mn huispak (met uitzondering van boodschappen doen)
-ik ben een enorme slaapkop, het liefst slaap ik uit tot een uurtje of 12 en dan smidags ook nog een paar
uur.

Serieus allemaal hetzelfde haha
- Ik doe in de auto altijd net of ik de liedjes op de radio aan het performen ben haha
- Ik kijk ook altijd in de wc voordat ik doorspoel, maar dat vind ik eigenlijk niet zo vreemd, eerder netjes om geen sporen achter te laten!
- Ik droog mezelf altijd op dezelfde manier af, maar dat is automatisme

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 25 sep 2011 - 5:28

- ik slaap altijd met zo'n slaapmaskertje op m'n ogen, anders kan ik echt niet slapen
- als ik zenuwachtig ben heb ik de neiging om m'n haar te gaan kammen
- (uit)slapen is een van mijn grootste hobby, alleen sinds mijn zoon er is komt er weinig van
- ik krijg de kriebels als dingen tegen elkaar aan staan. Bijv. mijn 2 voorraadpotten op de keuken mogen elkaar niet raken of mijn telefoon mag niet tegen mijn wekkerradio aan liggen, daar krijg ik zo de kriebels van !

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: