Vreemde feitjes over jezelf
+40
Sterre
Lotus
Shisha
Vanilla Queen
Bolleke
M@niek
TGR
TukTuk
Flippin' Bitch
Poisongirl
Sorella
TwistedAngel
Jerry
SuperGrover
joyce0606
SoGood
Clapperdie
Jeanette
litllejoy
Rush
Niekske
Roodkapje
Toet
Filoria
Kaboutertje
Beachgirl
Barbabella
Oasis
Possom
Nora
Caroow
rapa nui
Salander
Monte
ixis
Pussycat
mzcharlotte
Melis_je
Marin
Rapunzel
44 plaatsers
Pagina 3 van 5
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Vreemde feitjes over jezelf
Serieus? Maar doe je dat dan even en haal je het er dan weer af, of ga je er ook mee rondlopen ofzo?
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Gewoon even, tot de 'urge' weg is. Ja heel raar hahahaha. Maar geloof wel dat ik het alleen bij familie en vrienden doe, niet en pleine publique.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
-Af en toe krijg ik een roodde vlek op mijn gezicht, die helemaal gloeit en warm is. Na een paar minuten trekt het weer weg.
-Ik kan mijn nagels niet lang laten groeien.
-Ik ben echte en pietleut met eten, ik zou nooit een bord voor mijn neus krijgen en direct opeten. Alles moet eerst goed liggen, dingen die ik niet lekker vind leg ik op de rand en ik eet het in een bepaalde volgorde op. Ik sorteer dingen op grootte, kleur en smaak. Nu ik er over nadenk is het best dwangmatig. Ik doe het altijd en overal.
-Als ik twee boterhammen met verschillend beleg heb neem ik om en om een hapje.
-Zonder nagellak op mijn tenen voel ik me ‘bloot’.
-Ik vind voeten vies, die van mezelf overigens niet maar er hoeft niemand anders aan te zitten.
- Af en toe krijg ik echt een hyperaanval. Muziek hard en ga ik door het huis springen en dansen. Ik plan het nooit, maar het gebeurd vaak wel op bepaalde dagen/tijdstippen.
-Ik voer hele gesprekken met mezelf, in mijn hoofd maar als ik alleen ben ook hardop.
-Ik kom vaak niet uit mijn woorden of spreek woorden verkeerd uit.
-Tegen klanten ben ik super spontaan, dit krijg ik overal te horen waar ik werk.
-Net zoals de meeste vrouwen klaag ik vrij veel, maar ik probeer ook altijd iets met mijn klacht te doen, anders vind ik het nutteloos.
-Mensen die heel negatief zijn vind ik vervelend. Ik erger me best wel aan een goede vriendin, omdat zij zo negatief is.
-Ik zie mezelf als een geboren actrice, misschien moet ik er eens iets mee gaan doen.
-Ik kan geen mascara op doen zonder te knoeien.
- Ik maak vaak foto's vanmezelf met de webcam, om mijn haar en make-up vanuit een ander oogpunt te bekijken.
- Zonder mijn agenda ben ik nergens. Ik weet nu bijvoorbeeld echt niet wanneer/hoelaat ik volgende week moet werken.
- Ik hou van uitgaan en zonder is mijn weekend niet compleet. Vorige week voelde ik me heel rot omdat ik zaterdagavond niet was geweest.
- Mijn Nederlans, met name spelling, is echt een drama, ik volg nu een cursus om dit te verbeteren. Het gaat moeizaam.
- Ik vind het moeilijk dingen kort en bondig te formuleren.
-Ik kan mijn nagels niet lang laten groeien.
-Ik ben echte en pietleut met eten, ik zou nooit een bord voor mijn neus krijgen en direct opeten. Alles moet eerst goed liggen, dingen die ik niet lekker vind leg ik op de rand en ik eet het in een bepaalde volgorde op. Ik sorteer dingen op grootte, kleur en smaak. Nu ik er over nadenk is het best dwangmatig. Ik doe het altijd en overal.
-Als ik twee boterhammen met verschillend beleg heb neem ik om en om een hapje.
-Zonder nagellak op mijn tenen voel ik me ‘bloot’.
-Ik vind voeten vies, die van mezelf overigens niet maar er hoeft niemand anders aan te zitten.
- Af en toe krijg ik echt een hyperaanval. Muziek hard en ga ik door het huis springen en dansen. Ik plan het nooit, maar het gebeurd vaak wel op bepaalde dagen/tijdstippen.
-Ik voer hele gesprekken met mezelf, in mijn hoofd maar als ik alleen ben ook hardop.
-Ik kom vaak niet uit mijn woorden of spreek woorden verkeerd uit.
-Tegen klanten ben ik super spontaan, dit krijg ik overal te horen waar ik werk.
-Net zoals de meeste vrouwen klaag ik vrij veel, maar ik probeer ook altijd iets met mijn klacht te doen, anders vind ik het nutteloos.
-Mensen die heel negatief zijn vind ik vervelend. Ik erger me best wel aan een goede vriendin, omdat zij zo negatief is.
-Ik zie mezelf als een geboren actrice, misschien moet ik er eens iets mee gaan doen.
-Ik kan geen mascara op doen zonder te knoeien.
- Ik maak vaak foto's vanmezelf met de webcam, om mijn haar en make-up vanuit een ander oogpunt te bekijken.
- Zonder mijn agenda ben ik nergens. Ik weet nu bijvoorbeeld echt niet wanneer/hoelaat ik volgende week moet werken.
- Ik hou van uitgaan en zonder is mijn weekend niet compleet. Vorige week voelde ik me heel rot omdat ik zaterdagavond niet was geweest.
- Mijn Nederlans, met name spelling, is echt een drama, ik volg nu een cursus om dit te verbeteren. Het gaat moeizaam.
- Ik vind het moeilijk dingen kort en bondig te formuleren.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
toetje_ schreef:
Ik kan daar ook heel slecht tegen. Mensen die zich overal aan ergeren, of heel chagrijnig zijn. Ik ben daar heel gevoelig voor. Ik ga dan op m'n tenen lopen, word onzeker, en bovendien herken ik het zelf totaal niet omdat ik vrij positief ben, dus ik kan er niet goed mee om gaan. Ik vind dat soort gedrag dan best vervelend!
Marin- Lady Post-a-lot
Joy_ schreef:toetje_ schreef:
Ik kan daar ook heel slecht tegen. Mensen die zich overal aan ergeren, of heel chagrijnig zijn. Ik ben daar heel gevoelig voor. Ik ga dan op m'n tenen lopen, word onzeker, en bovendien herken ik het zelf totaal niet omdat ik vrij positief ben, dus ik kan er niet goed mee om gaan. Ik vind dat soort gedrag dan best vervelend!
Ik weet ook niet goed hoe ik er mee om moet gaan. Tegen mijn vriendin durf ik het ook niet te zeggen, omdat ik niet weet hoe ik het aan moet pakken. Ik erger me zelfs aan iedere tweet die ze plaatst, omdat deze 9 van de 10 keer negatief zijn. Ik vind het vervelend dat een goede vriendin me irriteert maar ik weet niet of deze eigenschap te veranderen is en of ik er uberhaupt goed aan doe het aan te halen.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
- Ik lust geen chocola, geen cake, geen slagroom. Ik hou wel van taarten bakken maar ik proef nooit wat ik zelf maak, omdat ik het gewoonweg niet lust.
- Ik kan niet makkelijk van (hoge) trappen aflopen. Ik moet mij dan echt concentreren, anders mis ik misschien een trede en val ik omdat ik diepte niet goed zie. Oplopen vind ik iets minder eng. Trappen waar je doorheen kan kijken ga ik liever helemaal niet op omdat dan diepte helemaal lastig in te schatten is.
- Bij een stoplicht vergeet ik altijd op het knopje te drukken;
- We hebben een fluffy konijntje en elke dag dat we haar borstelen praten ik en vriend tegen haar alsof ze ons kind is;
- Ik let erg op mensen met taalfouten in hun zin. Niet zozeer in de grammatica, dat is ook soms een hell. Ik doel meer op ff, s6, geen hoofdletters bij plaatsen/namen, geen punten etc.;
- Ik ben absoluut geen goede huisvrouw; ik stoor mij niet snel aan rotzooi en ik ben ook echt niet slecht in het maken van rotzooi;
- Ik heb telefoonfobie terwijl dit een groot deel van mijn werkzaamheden betreft. Ik neem onbekende nummers niet op en bel liever ook niet naar anderen ( bekend of onbekend). Ik bel zonder problemen met mijn moeder en mijn vriend. Alle anderen zijn toch een stuk lastiger. Mijn beste vriendin heeft hetzelfde vandaar we elkaar nooit bellen:) ;
- Ik durf niet in een huisje of camping ( center parcs etc) 's avonds naar de wc in het huisje maar ook niet in het donker over het park (alleen).
- Ik slaap zo ver mogelijk bij mijn vriend vandaan ( en hij bij mij). We hebben er zelfs een nieuw bed voor aangeschaft van 180x220cm. Ik lig op het ene randje en hij op het andere.
- Ik haal mijn dochtertje hooguit 1 x per 2 weken op uit school en breng haar nooit weg. Mijn vriend neemt die taak op zich maar ik voel me er wel eens rot over en twijfel daardoor om haar toch naar een andere school dichterbij te doen.
- Ik geef mijn geld graag uit en sparen is niet mijn grootste hobby.
- Ik kan niet makkelijk van (hoge) trappen aflopen. Ik moet mij dan echt concentreren, anders mis ik misschien een trede en val ik omdat ik diepte niet goed zie. Oplopen vind ik iets minder eng. Trappen waar je doorheen kan kijken ga ik liever helemaal niet op omdat dan diepte helemaal lastig in te schatten is.
- Bij een stoplicht vergeet ik altijd op het knopje te drukken;
- We hebben een fluffy konijntje en elke dag dat we haar borstelen praten ik en vriend tegen haar alsof ze ons kind is;
- Ik let erg op mensen met taalfouten in hun zin. Niet zozeer in de grammatica, dat is ook soms een hell. Ik doel meer op ff, s6, geen hoofdletters bij plaatsen/namen, geen punten etc.;
- Ik ben absoluut geen goede huisvrouw; ik stoor mij niet snel aan rotzooi en ik ben ook echt niet slecht in het maken van rotzooi;
- Ik heb telefoonfobie terwijl dit een groot deel van mijn werkzaamheden betreft. Ik neem onbekende nummers niet op en bel liever ook niet naar anderen ( bekend of onbekend). Ik bel zonder problemen met mijn moeder en mijn vriend. Alle anderen zijn toch een stuk lastiger. Mijn beste vriendin heeft hetzelfde vandaar we elkaar nooit bellen:) ;
- Ik durf niet in een huisje of camping ( center parcs etc) 's avonds naar de wc in het huisje maar ook niet in het donker over het park (alleen).
- Ik slaap zo ver mogelijk bij mijn vriend vandaan ( en hij bij mij). We hebben er zelfs een nieuw bed voor aangeschaft van 180x220cm. Ik lig op het ene randje en hij op het andere.
- Ik haal mijn dochtertje hooguit 1 x per 2 weken op uit school en breng haar nooit weg. Mijn vriend neemt die taak op zich maar ik voel me er wel eens rot over en twijfel daardoor om haar toch naar een andere school dichterbij te doen.
- Ik geef mijn geld graag uit en sparen is niet mijn grootste hobby.
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Rapunzel schreef:Noem zo veel mogelijk vreemde feitjes over jezelf, dingen die echt kenmerkend zijn voor jou persoonlijkheid. Ik begin:
- Ik slaap nog steeds met een knuffelbeer
- Ik draag een beugel ’s nachts, omdat ik dat lekker vind
- Ik slaap met een kussen tussen mijn knieën en soms ook nog een op mijn hoofd
- Ik ben verslaafd aan kauwgom en draai er bolletjes van die ik overal achter laat
- Ik laat zowel scheten als boeren
- Ik smeer altijd lekker veel boter op mijn brood
- Ik ben niet lening
- Ik heb kromme tenen en maat 42
- Ik heb geen tattoo’s (vind ik lelijk)
- Ik heb vliegangst
- Ik bewaar al mijn tanden in een potje
- Ik haat carnaval
- Ik maak me vaak druk om niks
- Ik ben best onhandig
- Ik heb weinig sociaal leven
- Ik ben zuinig
- Ik schrik heel erg snel
Deze dingen vind ik niet echt vreemd of zo.
Gast- Gast
Haha wat leuk om al die dingen te lezen! Ik zal eens over mijn rare dingen nadenken...
- ik probeer altijd alles te plannen en ik kan heel slecht tegen last-minute afzeggen of als er dingen heel last-minute bijkomen/veranderen
- ik heb heel veel foto's in mijn huis hangen (echt veel!)
- ik kan tegen mijn vriend echt zo'n baby-stemmetje opzetten en rare geluidjes maken hij vind het wel schattig
- ik ben gek op groenten en fruit, ik heb 's avonds liever een bak sla dan een zak chips
- ik ben heel slecht in dingen weggooien (kleren enzo, dingen van vroeger...)
- ik ben gek op carnaval, daar kan ik echt een heel jaar naartoe leven
- ik ben gek op series van vroeger, heb laatst alle seizoenen saved by the bell en degrassi junior high gedownload, daar kan ik me dan een hele avond mee vermaken
- ik ben mijn werk helemaal zat, maar ik hen geen idee wat ik anders zou willen, dus ik zit mijn dagen hier maar uit
- stiekem hoop ik nog steeds op een carrière op broadway
- ik probeer altijd alles te plannen en ik kan heel slecht tegen last-minute afzeggen of als er dingen heel last-minute bijkomen/veranderen
- ik heb heel veel foto's in mijn huis hangen (echt veel!)
- ik kan tegen mijn vriend echt zo'n baby-stemmetje opzetten en rare geluidjes maken hij vind het wel schattig
- ik ben gek op groenten en fruit, ik heb 's avonds liever een bak sla dan een zak chips
- ik ben heel slecht in dingen weggooien (kleren enzo, dingen van vroeger...)
- ik ben gek op carnaval, daar kan ik echt een heel jaar naartoe leven
- ik ben gek op series van vroeger, heb laatst alle seizoenen saved by the bell en degrassi junior high gedownload, daar kan ik me dan een hele avond mee vermaken
- ik ben mijn werk helemaal zat, maar ik hen geen idee wat ik anders zou willen, dus ik zit mijn dagen hier maar uit
- stiekem hoop ik nog steeds op een carrière op broadway
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Dan ben ik behoorlijk vreemd.Joy_ schreef:Rapunzel schreef:
Vind je dat typerend voor je persoonlijkheid? Ik zou het vreemder vinden als je 't niet zou doen!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
- Ik ga in de zee niet verder dan tot m'n middel, doordat ik ooit een film heb gezien over haaien.
- Heb daardoor zelfs heel lang niet durfen zwemmen, zelfs niet in het zwembad
- Als ik iets zoemends (bijen/ wespen/ etc.) hoor aan komen vliegen ga ik heeeeel hard rennen
- Heb daardoor zelfs heel lang niet durfen zwemmen, zelfs niet in het zwembad
- Als ik iets zoemends (bijen/ wespen/ etc.) hoor aan komen vliegen ga ik heeeeel hard rennen
litllejoy- Prater
- Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11
- Ik durf geen lift in. Hoe hoog ik ook moet zijn, ik ga altijd met de trap.
- Ik durf bijna nergens de wc op slot te doen omdat ik bang ben dat het slot blijft haken. Daarom neem ik altijd iemand mee en anders vraag ik een vreemde om voor mijn deur te staan.
- Mijn kamer puilt uit van de schoenen.
- Na het stappen moet ik altijd vet gaan snacken.
- Als ik tv lig te kijken, pak ik altijd een fleece dekentje.
- Ik ben onwijs bang voor spinnen en alles wat daar op lijkt.
- Ik dagdroom veel.
- Ik moet nodig weer eens gaan sporten, maar stel het altijd uit.
- Ik kan niet in een pikdonkere kamer slapen, dan ga ik spoken.
- Ik kijk altijd in een attractie eerst waar de nooduitgang is.
- Ik durf bijna nergens de wc op slot te doen omdat ik bang ben dat het slot blijft haken. Daarom neem ik altijd iemand mee en anders vraag ik een vreemde om voor mijn deur te staan.
- Mijn kamer puilt uit van de schoenen.
- Na het stappen moet ik altijd vet gaan snacken.
- Als ik tv lig te kijken, pak ik altijd een fleece dekentje.
- Ik ben onwijs bang voor spinnen en alles wat daar op lijkt.
- Ik dagdroom veel.
- Ik moet nodig weer eens gaan sporten, maar stel het altijd uit.
- Ik kan niet in een pikdonkere kamer slapen, dan ga ik spoken.
- Ik kijk altijd in een attractie eerst waar de nooduitgang is.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik moet kotsen als ik heel erg gekieteld word
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Haha, leuk om te lezen. Er staan echt geinige dingen tussen.
- Ik heb een kale plek op mijn hoofd en als ik mijn haar los heb doe ik altijd een speldje in mijn haar om de plek te bedekken. Ik zit dan om de 5 minuten te voelen of alles nog wel op zijn plek zit.
- Ik praat vaak hard op tegen mezelf als ik verbaasd ben over iets en dan zit ik daarna me serieus af te vragen of dat nou hardop was of niet haha.
- Ik ben helemaal geen goede huisvrouw maar als ik eenmaal begin dan kan ik niet meer stoppen. Ik kan niet even snel stofzuigen, ik wil dan meteen alles soppen, dweilen, zuigen, etc.
- Ik moet mezelf echt dwingen genoeg groenten en fruit te eten, niet omdat ik het niet lekker vind, maar ik heb een aangeboren voorkeur voor andere dingen haha. Terwijl als ik dan toch voor fruit kies in plaats van iets anders, dan vind ik het heerlijk.
- Ik stop wel eens een snoepje oid in mijn mond om heel even te proeven en spuug het dan weer uit.
- Ik heb een kale plek op mijn hoofd en als ik mijn haar los heb doe ik altijd een speldje in mijn haar om de plek te bedekken. Ik zit dan om de 5 minuten te voelen of alles nog wel op zijn plek zit.
- Ik praat vaak hard op tegen mezelf als ik verbaasd ben over iets en dan zit ik daarna me serieus af te vragen of dat nou hardop was of niet haha.
- Ik ben helemaal geen goede huisvrouw maar als ik eenmaal begin dan kan ik niet meer stoppen. Ik kan niet even snel stofzuigen, ik wil dan meteen alles soppen, dweilen, zuigen, etc.
- Ik moet mezelf echt dwingen genoeg groenten en fruit te eten, niet omdat ik het niet lekker vind, maar ik heb een aangeboren voorkeur voor andere dingen haha. Terwijl als ik dan toch voor fruit kies in plaats van iets anders, dan vind ik het heerlijk.
- Ik stop wel eens een snoepje oid in mijn mond om heel even te proeven en spuug het dan weer uit.
Gast- Gast
- ik laat altijd het laatste hapje van mn broodje liggen
- ik kan mn voet/been niet stil houden als ik op de bank lig, wiebel dan heel zenuwachtig heel snel heen en weer
- Als ik een een stuk tekst typ voor een mail of verslag oid dan lees ik de zinnen altijd hardop om te horen hoe het klinkt. (zit over het algemeen alleen in mn kantoor maar als er iemand bij zit is het constant "huh zei je wat?".
- Ik droog me altijd in de zelfde volgorde af.
- Als ik door de gang loop op het werk dan tel ik in mn hoofd 1,2,1,2,1,2 etc.
- ik kan mn voet/been niet stil houden als ik op de bank lig, wiebel dan heel zenuwachtig heel snel heen en weer
- Als ik een een stuk tekst typ voor een mail of verslag oid dan lees ik de zinnen altijd hardop om te horen hoe het klinkt. (zit over het algemeen alleen in mn kantoor maar als er iemand bij zit is het constant "huh zei je wat?".
- Ik droog me altijd in de zelfde volgorde af.
- Als ik door de gang loop op het werk dan tel ik in mn hoofd 1,2,1,2,1,2 etc.
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Theedoosje schreef:Rapunzel schreef:Noem zo veel mogelijk vreemde feitjes over jezelf, dingen die echt kenmerkend zijn voor jou persoonlijkheid. Ik begin:
- Ik ben niet lening
- Ik heb vliegangst
- Ik haat carnaval
- Ik ben zuinig
Oh en als ik mijn tanden poets steek ik mijn tong zo ver mogelijk uit en poets die ook nog even mee. Is dat wél vreemd genoeg?
Rapunzel- Prater
- Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10
Ik drink gloeiend hete thee. Soms is mijn tong zelfs verbrand maar dat voel ik pas later.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
- ik haaaat bellen, altijd al belangst gehad
- ik ben altijd de pippo op werk, maar thuis komt de ware ik naar boven
- ik lees tijdschriften altijd van achter naar voren.
- daarintegen kan ik wel boeren laten, op comando, het alfabet alles
- laat ik altijd een slok drinken in mijn glas achter, maakt niet uit wat het is...onbewust..
- draai ik de doppen van flessen/potten nooit goed dicht
- check ik mijn telefoon 100 duizend keer, gewoon, omdat het kan, niet omdat ik zo hop ben
- kan ik wat autistische trekjes hebben, en bepaalde dingen om die manier doen, en kan ik mij opvreten als iemand zich daarmee bemoeid.
- ik ben altijd de pippo op werk, maar thuis komt de ware ik naar boven
- ik lees tijdschriften altijd van achter naar voren.
- daarintegen kan ik wel boeren laten, op comando, het alfabet alles
- laat ik altijd een slok drinken in mijn glas achter, maakt niet uit wat het is...onbewust..
- draai ik de doppen van flessen/potten nooit goed dicht
- check ik mijn telefoon 100 duizend keer, gewoon, omdat het kan, niet omdat ik zo hop ben
- kan ik wat autistische trekjes hebben, en bepaalde dingen om die manier doen, en kan ik mij opvreten als iemand zich daarmee bemoeid.
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
- Ik word soms wakker midden in de nacht, met een spin als beeld op mijn netvlies. Ik moet dan het licht aan doen, en mijn hele bed afhalen en weer opmaken, omdat ik ervan overtuigd ben dat die spin dan in mijn bed zit.
- Ik word misselijk in de lift van de universiteit, dus ik loop alle verdiepingen met de trap, zelfs de 15e...
- Ik slaap met een kussen tussen mijn knieën, want het is anders zo hard.
- Ik slaap altijd met een klein knuffeltje in mijn hand geklemd
- Ik voer ook hele gesprekken in mijn hoofd, en soms als ik iemand spreek, weet ik niet meer of ik echt al dingen tegen diegene gezegd heb, of dat dat alleen in mijn hoofd was
- Ik heb echt een extreem geheugen voor nutteloze feitjes. Bijna alles doet me denken aan een feitje dat ik ooit gehoord of gelezen heb, wat me soms serieus belemmerd in het doen van de dingen die ik moet doen. Soms, als ik echt geestdodend werk moet doen, of moe ben, of moet wachten, me verveel, in elk geval niet iets inspannends doe, dan komen er gewoon random feitjes in me op.
- Ik word misselijk in de lift van de universiteit, dus ik loop alle verdiepingen met de trap, zelfs de 15e...
- Ik voer ook hele gesprekken in mijn hoofd, en soms als ik iemand spreek, weet ik niet meer of ik echt al dingen tegen diegene gezegd heb, of dat dat alleen in mijn hoofd was
- Ik heb echt een extreem geheugen voor nutteloze feitjes. Bijna alles doet me denken aan een feitje dat ik ooit gehoord of gelezen heb, wat me soms serieus belemmerd in het doen van de dingen die ik moet doen. Soms, als ik echt geestdodend werk moet doen, of moe ben, of moet wachten, me verveel, in elk geval niet iets inspannends doe, dan komen er gewoon random feitjes in me op.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
SuperGrover schreef:- Ik word soms wakker midden in de nacht, met een spin als beeld op mijn netvlies. Ik moet dan het licht aan doen, en mijn hele bed afhalen en weer opmaken, omdat ik ervan overtuigd ben dat die spin dan in mijn bed zit.
+1
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Rapunzel schreef:Theedoosje schreef:Rapunzel schreef:Noem zo veel mogelijk vreemde feitjes over jezelf, dingen die echt kenmerkend zijn voor jou persoonlijkheid. Ik begin:
- Ik ben niet lening
- Ik heb vliegangst
- Ik haat carnaval
- Ik ben zuinig
Oh en als ik mijn tanden poets steek ik mijn tong zo ver mogelijk uit en poets die ook nog even mee. Is dat wél vreemd genoeg?
Nee sorry, vind ik niet raar
Als ik naar de wc ben geweest en ik spoel door, spuug ik altijd in de wcpot
Dat geheugen van domme feitjes herken ik
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
- Ik slaapwandel, en weet tijdens het wandelen heel goed dat ik dat doe...
- Ben op mijn werk altijd vrolijk en opgewekt, en thuis vaak mopperig en down
- Start eerst de auto, rij uit het parkeervak, ga stil staan en doe dan mijn gordel om
- Praat tegen een hele boel dingen.. (bijv, als ik met de planten in de weer ben: "Zoo zetten wij (en dan ben ik alleen) jou hier maar eens neer....") (of tegen shampoo fles: "ohh ben je nu alweer leeg?")
- Eet M&Ms altijd per kleur op, tot ik geen zin meer heb dan neem ik alles wat ik kan hebben tegelijk in mijn mond
- Maak de douche schoon terwijl ik zelf aan het douchen ben
- Ben niet hygiënisch, was weinig mijn handen ed
- Ben altijd met meerdere dingen tegelijk bezig
- Slaap ook nog altijd met een knuffel
- Ben op mijn werk altijd vrolijk en opgewekt, en thuis vaak mopperig en down
- Start eerst de auto, rij uit het parkeervak, ga stil staan en doe dan mijn gordel om
- Praat tegen een hele boel dingen.. (bijv, als ik met de planten in de weer ben: "Zoo zetten wij (en dan ben ik alleen) jou hier maar eens neer....") (of tegen shampoo fles: "ohh ben je nu alweer leeg?")
- Eet M&Ms altijd per kleur op, tot ik geen zin meer heb dan neem ik alles wat ik kan hebben tegelijk in mijn mond
- Maak de douche schoon terwijl ik zelf aan het douchen ben
- Ben niet hygiënisch, was weinig mijn handen ed
- Ben altijd met meerdere dingen tegelijk bezig
- Slaap ook nog altijd met een knuffel
TwistedAngel- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10
Poeh, dat is lastig om zo te bedenken! Ik heb er best veel geloof ik!
- Ik tel bijna alles, traptreden, dingen thuis op het dressoir (17 dingen), lamellen, mensen op visite, mensen in de kroeg, het aantal witte strepen op zebrapaden, m'n tijd op m'n telefoon. En ik tel het ook steeds opnieuw. Ik kan de hele avond bezig zijn met het tellen van de verjaardagsvisite of de spulletjes op tafel.
- Ik tel ook met het doel om op 19 uit te komen, helaas lukt het niet altijd.
- Nummerborden van auto's lees ik en dan zeg ik in mijn hoofd ook het model auto en d ekleur en als er bijvoorbeeld reclame opstaat doe ik dat er ook bij.
- Als ik iets lees bijvoorbeeld de reclame op een auto dan noem ik in mijn hoofd letterlijk de zin op. Dus met punt, komma, aanhalingstekens opene'/sluiten 020 streepje 7777 enzovoort.
- Er moet altijd een stukje dekbed over mijn gezicht liggen anders kan ik niet slapen.
- Ik heb periodes dat er mensen in mijn hoofd zitten. Dan denk ik de hele dag aan ze en als ik iets aan het doen ben heb ik ook het idee dat ze me kunnen zien (koekoek ).
- Sowieso heb ik altijd het idee dat er mensen naar me kijken en dan dingen over me denken zowel positief als negatief.
- Mijn eten moet in een bepaalde volgorde op mijn bord liggen maar alleen met aardappelen en groente. Niet met pasta of rijst gerechten.
Nou zijn dit vooral dwangmatige dingen geloof ik Ik kom even niet op andere dingen.. Oja, ik lik ook altijd eerst aan mijn chippie voordat ik hem in mijn mond stop haha!
- Ik tel bijna alles, traptreden, dingen thuis op het dressoir (17 dingen), lamellen, mensen op visite, mensen in de kroeg, het aantal witte strepen op zebrapaden, m'n tijd op m'n telefoon. En ik tel het ook steeds opnieuw. Ik kan de hele avond bezig zijn met het tellen van de verjaardagsvisite of de spulletjes op tafel.
- Ik tel ook met het doel om op 19 uit te komen, helaas lukt het niet altijd.
- Nummerborden van auto's lees ik en dan zeg ik in mijn hoofd ook het model auto en d ekleur en als er bijvoorbeeld reclame opstaat doe ik dat er ook bij.
- Als ik iets lees bijvoorbeeld de reclame op een auto dan noem ik in mijn hoofd letterlijk de zin op. Dus met punt, komma, aanhalingstekens opene'/sluiten 020 streepje 7777 enzovoort.
- Er moet altijd een stukje dekbed over mijn gezicht liggen anders kan ik niet slapen.
- Ik heb periodes dat er mensen in mijn hoofd zitten. Dan denk ik de hele dag aan ze en als ik iets aan het doen ben heb ik ook het idee dat ze me kunnen zien (koekoek ).
- Sowieso heb ik altijd het idee dat er mensen naar me kijken en dan dingen over me denken zowel positief als negatief.
- Mijn eten moet in een bepaalde volgorde op mijn bord liggen maar alleen met aardappelen en groente. Niet met pasta of rijst gerechten.
Nou zijn dit vooral dwangmatige dingen geloof ik Ik kom even niet op andere dingen.. Oja, ik lik ook altijd eerst aan mijn chippie voordat ik hem in mijn mond stop haha!
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Ik vind het echt het meest rare dat ik tot nu toe in dit topic heb gelezen Maar wel grappig raar hoor, niet eng raar ofzo.Joy_ schreef:Gewoon even, tot de 'urge' weg is. Ja heel raar hahahaha. Maar geloof wel dat ik het alleen bij familie en vrienden doe, niet en pleine publique.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Filoria schreef:Ik vind het echt het meest rare dat ik tot nu toe in dit topic heb gelezen Maar wel grappig raar hoor, niet eng raar ofzo.Joy_ schreef:Gewoon even, tot de 'urge' weg is. Ja heel raar hahahaha. Maar geloof wel dat ik het alleen bij familie en vrienden doe, niet en pleine publique.
Hahaha ik ben ook wel een beetje raar
Marin- Lady Post-a-lot
- Ik lees altijd alles; etiketten, borden langs de weg, ondertiteling ook al versta ik het gewoon, eigenlijk zodra ik letters zie lees ik het
- ik kan niet stoppen met nagels bijten,ook al zijn ze langer dan vroeger
- ik krab altijd korstjes open, en heb dus ook veel kleine littekens
- ik praat altijd tegen onze poes en vertel haar alles wat ik ga doen
- ik tel mijn passen ook als loop
- ik tel ook altijd mensen op een verjaardag etc, de hele avond weer opnieuw
- het liefst duim ik nog als ik ga slapen,maar doe het niet
- soms wil ik me heel graag weer even kind voelen en doen wat ik toen deed, zoals lekker buiten spelen enzo
- ik kan niet stoppen met nagels bijten,ook al zijn ze langer dan vroeger
- ik krab altijd korstjes open, en heb dus ook veel kleine littekens
- ik praat altijd tegen onze poes en vertel haar alles wat ik ga doen
- ik tel mijn passen ook als loop
- ik tel ook altijd mensen op een verjaardag etc, de hele avond weer opnieuw
- het liefst duim ik nog als ik ga slapen,maar doe het niet
- soms wil ik me heel graag weer even kind voelen en doen wat ik toen deed, zoals lekker buiten spelen enzo
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Leuke feitjes site.
» Weetjes/feitjes zwangerschapsdagboek
» Vreemde "grap"
» Vreemde pijn in de rug...
» vreemde actie
» Weetjes/feitjes zwangerschapsdagboek