Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vreemde feitjes over jezelf

+40
Sterre
Lotus
Shisha
Vanilla Queen
Bolleke
M@niek
TGR
TukTuk
Flippin' Bitch
Poisongirl
Sorella
TwistedAngel
Jerry
SuperGrover
joyce0606
SoGood
Clapperdie
Jeanette
litllejoy
Rush
Niekske
Roodkapje
Toet
Filoria
Kaboutertje
Beachgirl
Barbabella
Oasis
Possom
Nora
Caroow
rapa nui
Salander
Monte
ixis
Pussycat
mzcharlotte
Melis_je
Marin
Rapunzel
44 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Vreemde feitjes over jezelf - Pagina 2 Empty Re: Vreemde feitjes over jezelf

Bericht  Marin wo 21 sep 2011 - 8:18

rapa nui schreef:
Joy_ schreef:- Ik slaap altijd met het licht aan

Zat ik me stom genoeg van de week eens af te vragen toen je het over je vriend had: als jullie samen slapen slaap je dan nog steeds met het licht aan? En kan je vriend dan wel slapen?

Nee dan slaap ik het met licht uit. Dus ik kán het wel, maar het duurt wel lang voordat ik in slaap. En zodra ik alleen slaap, blijft het licht aan.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Marin wo 21 sep 2011 - 8:20

Maple schreef:
- ik vind trappen vaak eng, maar dat wisselt. De ene trap kan ik rennend en vliegend oplopen, maar over het algemeen moet ik wel een leuning in de buurt hebben, anders sla ik halverwege de trap 'op slot' en kan ik echt niet meer voor of acheruit. Meestal is dat bij van die brede, lange trappen, of open trappen. Je zult mij ook nooit in het midden van een trap zien lopen. Vijf-zes treden, prima, maar hoger niet.

Dat heb ik ook! Ik word ook gewoon echt duizelig en blokkeer ook. Van die stationstrappen zijn echt een ramp.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 8:21

Joy_ schreef:
Maple schreef:
- ik vind trappen vaak eng, maar dat wisselt. De ene trap kan ik rennend en vliegend oplopen, maar over het algemeen moet ik wel een leuning in de buurt hebben, anders sla ik halverwege de trap 'op slot' en kan ik echt niet meer voor of acheruit. Meestal is dat bij van die brede, lange trappen, of open trappen. Je zult mij ook nooit in het midden van een trap zien lopen. Vijf-zes treden, prima, maar hoger niet.

Dat heb ik ook! Ik word ook gewoon echt duizelig en blokkeer ook. Van die stationstrappen zijn echt een ramp.

Ik heb dat met roltrappen, vooral die op Hoog Catharijne naar de perrons vind ik verschrikkelijk!

Gast
Gast

Bericht  Caroow wo 21 sep 2011 - 8:36

-Ik kan geen film kijken in mijn eentje, na 5 minuten verveel ik me
-Ik doe pas mijn sokken uit als ik in bed lig, dat voelt lekker
-Mijn vriend moet mijn hand vast houden op de roltrap
-Als ik alleen ben, moeten alle lampen aan, ook als ik slaap
-Ik bel altijd met mijn moeder als ik aan het fietsen ben (Niet elke keer dat ik fiets, maar als ik bel, fiets ik)
-Ik vind spinnewebben erger dan spinnen
-Ik hou van strijken
-Het liefst zou ik ons huis roze verven, en doen alsof wij Barbie en Ken zijn Very Happy Very Happy
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Nora wo 21 sep 2011 - 8:37

Ik dacht dat ik niet zoveel rare dingen had, masr als je er even over nadenkt wordt mn lijstje steeds langer.
- ik slaap nog met een knuffel
- als ik niet kan slapen ga ik altijd het liedje zingen wat mn ouders altijd voor me zongen.
- als ik heel moe ben betrap ik me zelf wel eens op duimen
- ik moet met het raam open slapen s nachts, anders denk ik dat ik stik ofzo, terwijl het echt onzin is.
- Bijhet stoplicht druk ik heel vaak op het knopje in de hoop dat het sneller groen is.
- ik haat bellen
- slapen is mijn favoriete hobby
Nora
Nora
Prater
Prater

Aantal berichten : 752
Punten : 837
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Monte wo 21 sep 2011 - 8:43

Nora schreef:Ik dacht dat ik niet zoveel rare dingen had, masr als je er even over nadenkt wordt mn lijstje steeds langer.
- Bijhet stoplicht druk ik heel vaak op het knopje in de hoop dat het sneller groen is.
Laughing doe ik ook(alleen bij die hele nieuwe waar je op kan zien hoe lang nog niet meer)
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Possom wo 21 sep 2011 - 8:52

- Ik ben een ontzettende perfectionist en kan tien minuten doen over een mailtje waar twee zinnen in staan omdat ik alles 100x nalees en perfect maak.
- Ik ben bang in het donker, ook in mijn eigen huis. Vooral als ik met mijn moeder heb gesproken, dan wordt het erger.
- Ik kan er niet tegen als ik iets typ en iemand op mijn vingers kijkt, omdat ik niet wil dat iemand de 'imperfecte' versie leest.
- Als ik in een zak chips kijk, zie ik precies welke chippies ik op ga eten en in welke volgorde. Daarom gaat de zak ook vaak op, want ik zie altijd meteen welke ik als volgende op ga eten.
- Nieuwe trappen vind ik eng (trappen waar ik nog niet heb gelopen). En trappen zonder achterkant zeg maar, vind ik ook eng.
- Mijn grote tenen zijn 1,5x zo lang en minstens 2x zo breed als de rest, en mijn kleine teentjes verstoppen zich.
- Ik word heel vaak lachebekje genoemd.
- Mij is al 100x gevraagd of ik uit het buitenland kom omdat ik zo'n Engels accent heb, terwijl ik hier geboren en getogen ben en maar 1x drie dagen in een Engelssprekend land ben geweest.
- Ik kan heel trots op mezelf worden als ik iets goed doe, dan glunder ik helemaal.
- Ik slaap bijna nooit op mijn kussen. Hij ligt er wel, maar ik lig zo ver naar beneden, dat er maar een klein puntje van mijn hoofd op ligt, soms zo weinig dat ik denk dat het kussen net zo goed weg kan, maar dat voelt dan ook weer raar.
- Ik kan ontzettend lachen als mijn vriend gekke bekken trekt of 'visgeluidjes' (met zijn lippen) maakt, dat is voor mij net als kietelen.
- Ik pak regelmatig mijn kat, leg hem op zijn rug op schoot en ga hem dan vlooien.
- Ik probeer dingen altijd superefficiënt te doen maar dat lukt vaak niet omdat ik dingen heel snel vergeet dus wordt het alsnog heel omslachtig.
- Epileren vind ik fijn.
- Ik vind mijn kat zn zuurkool heel lekker ruiken (= fluffy onderbuikjaartjes).
- Motorisch gaat het bij niet altijd helemaal lekker en ik ben best lomp.
Possom
Possom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 8:52

Tea-Leaf schreef:
Monte schreef:
Tea-Leaf schreef:Ik zal nog even verder denken, wat zijn mijn rare eigenschappen?

Ik ben bang in het donker, en spiegels in het donker vind ik nog enger.
Etc etc :P
Dat heb ik dus ook, ik lig met mijn hoofd helemaal onder de dekens(op een klein ademhalingsgat na :P ). Ik kan ook niet naar mijn raam kijken, ben dan bang dat er iemand achter staat :shock:

Haha ik ook. Ik ga 's nachts ook altijd rennen van en naar de wc als ik moet plassen, bange poeperd die ik ben Embarassed

Dat heb ik ook. Ik kan ook niet met mijn slaapkamerdeur open slapen. Bang voor dat zwarte gat.
Ik voer ook altijd hele gesprekken met mezelf over een situatie die nog komen gaat, of al geweest is.
Ik kan niet goed tegen cafeine..
Ik ben altijd op zoek naar informatie. Maar vergeet ook bijna alles weer.
Ik blijf nooit boos. Eerst wel heel heftig, maar wat er ook gebeurd is, ik draai altijd bij en ga weer met de mensen om als het zo loopt.
Ik vind mijn bikinilijn epileren ook rustgevend.
Ik ben gek op pukkeltjes uit knijpen haha
Bang in het donker.
Onbekend durf ik niet op te nemen.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 9:03

- Ik ben ontiegelijk onhandig.
- Ik ben een enorme controlfreak.
- Ik zing hardop mee met liedjes en kan echt hysterisch hoge stemmetjes opzetten om bijvoorbeeld Matt van Muse na te kunnen doen.
- Ik vind het vervelend om onbekende mensen te bellen.
- Ik was mijn handen heel vaak.
- Ik (vr)eet heel veel chips en chocola. Elke dag minstens een zak én een reep of zak M&M's.
- Snoepjes eet ik altijd per tweetal.
- Mijn vriend moet altijd aan de deurkant slapen, ook in hotels.

Gast
Gast

Bericht  Caroow wo 21 sep 2011 - 9:06

Possom schreef:- Ik ben een ontzettende perfectionist en kan tien minuten doen over een mailtje waar twee zinnen in staan omdat ik alles 100x nalees en perfect maak.
- Ik ben bang in het donker, ook in mijn eigen huis. Vooral als ik met mijn moeder heb gesproken, dan wordt het erger.
- Ik kan er niet tegen als ik iets typ en iemand op mijn vingers kijkt, omdat ik niet wil dat iemand de 'imperfecte' versie leest.
- Als ik in een zak chips kijk, zie ik precies welke chippies ik op ga eten en in welke volgorde. Daarom gaat de zak ook vaak op, want ik zie altijd meteen welke ik als volgende op ga eten.
- Nieuwe trappen vind ik eng (trappen waar ik nog niet heb gelopen). En trappen zonder achterkant zeg maar, vind ik ook eng.
- Mijn grote tenen zijn 1,5x zo lang en minstens 2x zo breed als de rest, en mijn kleine teentjes verstoppen zich.
- Ik word heel vaak lachebekje genoemd.
- Mij is al 100x gevraagd of ik uit het buitenland kom omdat ik zo'n Engels accent heb, terwijl ik hier geboren en getogen ben en maar 1x drie dagen in een Engelssprekend land ben geweest.
- Ik kan heel trots op mezelf worden als ik iets goed doe, dan glunder ik helemaal.
- Ik slaap bijna nooit op mijn kussen. Hij ligt er wel, maar ik lig zo ver naar beneden, dat er maar een klein puntje van mijn hoofd op ligt, soms zo weinig dat ik denk dat het kussen net zo goed weg kan, maar dat voelt dan ook weer raar.
- Ik kan ontzettend lachen als mijn vriend gekke bekken trekt of 'visgeluidjes' (met zijn lippen) maakt, dat is voor mij net als kietelen.
- Ik pak regelmatig mijn kat, leg hem op zijn rug op schoot en ga hem dan vlooien.
- Ik probeer dingen altijd superefficiënt te doen maar dat lukt vaak niet omdat ik dingen heel snel vergeet dus wordt het alsnog heel omslachtig.
- Epileren vind ik fijn.
- Ik vind mijn kat zn zuurkool heel lekker ruiken (= fluffy onderbuikjaartjes).
- Motorisch gaat het bij niet altijd helemaal lekker en ik ben best lomp.

Question Question Question
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 9:12

Joy_ schreef:
Maple schreef:

Ja!! Dat heb ik ook!! Ik weet nog wel dat ik een keer echt 'vast' stond midden op de trap van het station in Maarssen, was met m'n ex nog. Stond ik daar te duizelen en ik kon niet vóór- of achteruit, midden op die trap. Ex stond me maar een beetje schaapachtig aan te kijken, was uiteindelijk z'n broer die me maar naar boven geholpen heeft...

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 9:19

Ik heb t niet zo erg dat ik stagneer, maar ik ben wel altijd bang dat ik van zo'n grote brede trap val.. Ik moet altijd aan de zijkant lopen en de leuning vast kunnen houden.

Gast
Gast

Bericht  Oasis wo 21 sep 2011 - 9:31

- Ik hou ook niet van (hoge) trappen op - of aflopen. Ik moet mij dan echt concentreren, anders mis ik misschien een trede en val ik;
- Bij een stoplicht druk ik meestal vier of vijf keer op de knop, ookal weet ik dat dat geen zin heeft;
- Ik praat met een hoog stemmetje tegen mijn katten alsof het kleine kindjes zijn;
- Ik kan heel slecht tegen slordigheid in taal, bij mij moeten alle zinnen beginnen met een hoofdletter, punt waar het hoort enz.;
- Ik ben absoluut geen goede huisvrouw; ik stoor mij niet snel aan rotzooi en ik ben ook echt niet slecht in het maken van rotzooi;
- Ik kom bij veel mensen heel spontaan en leuk over, maar voor mijn gevoel is dat gewoon een masker die ik af en toe opzet want ik ben juist eerder verlegen en teruggetrokken;
- Ik hou er niet van om te bellen, naar vreemde mensen zeker niet maar vrienden bel ik ook bijna nooit;
- Ik vind het eng 's nachts naar de wc te gaan (die beneden is) dus ik doe zo veel mogelijk lampen aan als ik ga, en terug de trap op ren ik een klein beetje zodat ik sneller boven ben.

Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  Barbabella wo 21 sep 2011 - 9:55

-Ik ben bang in de lift
-Ik heb een serieuze Smint verslaving en overweeg soms zelfs de huisarts om een afkick tip te vragen Embarassed
-Ik moet kleine lichtjes van de wekker, tv of babyfoon afdekken of omdraaien anders kan ik niet slapen
-Bij monopoly moet Start linksonder zitten vanuit mezelf gezien laughcry
-Ik kijk vaak kinderprogramma's en probeer het soms zelfs te volgen ( Spangas, Amika, bassie en Adriaan)

Laatst aangepast door Barbabella op wo 21 sep 2011 - 9:58; in totaal 1 keer bewerkt
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Oasis wo 21 sep 2011 - 9:56

Barbabella schreef:-Ik ben bang in de lift

Ohja, ik ook!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 10:02

Ik kan er niet tegen als er iemand achter me staat/loopt/fietst. Dan stop ik en laat de ander voor gaan om daarna verder te gaan. In de winkel bij de kassa vind ik echt vreselijk.

Gast
Gast

Bericht  Beachgirl wo 21 sep 2011 - 10:04

Ik durf niet over roosters op straat te lopen, of over van die trappen die gemaakt zijn van die ijzeren roosters.(en als het niet anders kan dan krijg ik echt de bibbers)

Ik durf snachts in het donker niet langs een spiegel te lopen, altijd eerst het licht aan.

Verder kan ik nu niet zoveel bedenken.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 10:27

- Ik kan hele gesprekken met mezelf houden.
- Ik ben dol op het nadoen van accenten.
- Ik ben dol op tekenfilmpjes en stripjes, vooral Dirkjan
- Ik ben een rommelkont en zonder mijn moeders hulp zou ik nu in een berg met troep wonen.
- Ik draag vaak twee verschillende sokken

Gast
Gast

Bericht  Kaboutertje wo 21 sep 2011 - 10:33

Even denken hoor :P

- Als ik muziek luister in de auto moet het volume altijd op een even getal
- Als ik het huis uit ga dan moet mijn hal deur dicht zijn
- Elke ochtend kijk in mijn kleine spiegel en epileer als ik een verdwaald haartje zie bij mijn wenkbrauwen
- Met sommige dingen kan ik heel perfectionistisch zijn. Sommige dingen moeten op een bepaalde manier staan, is dit niet zo dan ben ik onrustig.

En ik heb er vast nog meer maar daar kom ik nu even niet op Wink
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  ixis wo 21 sep 2011 - 10:35

Oasis schreef:
Barbabella schreef:-Ik ben bang in de lift

Ohja, ik ook!

+1. Er zijn nog best veel ander genoemde vreemde feitjes die ook op mij slaan als ik ze zo lees.

Ik vind mijn kat ook lekker ruiken
ik tel trouwens ook altijd alle traptreden als ik een trap oploop. Af nooit
ixis
ixis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 10:51

- Alles moet bij bij symmetrisch zijn als ik iets op een plank zet bijv.
- Ik heb issues met figuren. Heel moeilijk uit te leggen; Mijn televisie staat zo, dat als ik 't licht aan zet, ik de schaduw van m'n televisie erachter zie. Ik zie dan maar een streepje schaduw, maar als ik hoger ga zitten, zie ik een rechthoek stuk schaduw.... dus ik ga rechter op zitten om een rechthoek te zien ipv streep. Dit doe ik met álles, allerlei figuren. Als ik op de bank zit, zie ik uit 't raam de balkonreling. Als ik dan omlaag zak, vormt de reling samen met 't raamkozijn weer een rechthoek of juist een driehoek etc, die blijf ik proberen te zien.
- Een ander probleem met de reling is 't uitzicht op een weg, verder in de verte. Langs die weg staan lantaarnpalen en die lichtjes vallen precies achter de reling! Mits ik rechtop zit... Als ik onderuit zak, zie ik de lichtjes en dat 'mag' dan weer niet...
- Bij de MacD bestel ik altijd een Chicken Sensation, die ik eet met 100 servetjes. Na elke hap moet ik m'n handen en mond afvegen en ik bedek de tafel eerst met servetjes, uit angst te knoeien.
- Als ik met mam heb gebeld en ophang, zeg ik altijd heel langgerekt 'doeeeeiii', dit doe ik alleen bij mam en m'n beste vriendin.
- Ik behandel Frits als m'n kind, zeg elke dag tegen 'm hoeveel ik van 'm hou.
- Ik verwissel minstens 1x per 2 dagen m'n beddegoed.
- Werken behoort eigenlijk tot mijn hobby; 12 uur per dag werken doe ik met plezier en met alle liefde van de wereld.
- Als iemand zegt dat ik iets 'moet', terwijl 't niet echt een 'moetje' is, kan ik een tic-aanval krijgen. Dit houdt in dat ik alleen nog maar vreemde geluiden vanuit m'n keel kan maken en continue 'moet niet moet niet moet niet' herhaal, terwijl ik mn armen niet onder controle kan houden en ze voor mn gezicht probeer te houden.
- Zulke aanvallen krijg ik ook als ik stress heb, er iets spannends staat te gebeuren of als ik iets niet kan uiten.
- Mijn broertje voelt soms als mijn zoon, al is dat onmogelijk (hij is 13, ik bijna 23) maar ik heb hem van zijn 3e tot 7e dagelijks verzorgd en ik maak me nu zorgen om hem, alsof 't mijn kind is.
- Ik ben verslaafd aan eten, ben veel te zwaar - beter bekend als dik - maar ik heb er werkelijk maling aan en vind mezelf oprecht een leuk iemand, waardoor ik 't niet nodig acht om af te vallen.
- Grote boten/schepen vind ik doodeng, altijd al gevonden vanaf jongs af aan.
- Het voelt alsof ik in 'geleende tijd' leef; al vanaf m'n 8ste roep ik dat ik niet oud zal worden en ik was er ook heilig van overtuigd te sterven op mijn 18e. Al word ik bijna 23; 't gevoel heb ik nooit los kunnen laten, waardoor ik nu voel alsof ik extra tijd heb gehad. Probleem is alleen, dat 't gevoel van niet oud worden, er voor heeft gezorgd dat ik nooit heel erg gemotiveerd ben geweest om aan een toekomst te denken en deze te plannen; echt concrete toekomstplannen of dromen heb ik nooit gehad en heb ik nu ook niet echt eigenlijk.
- Ik wil later wel graag een Rottweiler; de naam staat al vast, net als de tekst voor 't welkomskaartje wat ik dan ga versturen naar mensen, alsof 't een geboortekaartje is.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 11:11

Bazinga: Heb je Gilles de la tourette?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 11:14

Ja smile Maar die tics heb ik niet hier beschreven, dan wordt de lijst beetje lang en da's niet iets typisch mij; da's gewoon de tourette..

Gast
Gast

Bericht  Filoria wo 21 sep 2011 - 11:19

Joy_ schreef:- Ik zet allerlei dingen op m'n hoofd
Wat voor dingen dan? Neutral

@Bazinga: ik vind vooral dat punt van die 'geleende tijd' interessant. Kinderen denken toch wel vaker dat soort gekke dingen, waarom lukt het je niet om die gedachte van je af te schudden?

Mijn lijstje (wat er nu zo snel in me opkomt tenminste):
- Als ik het huishouden doe, luister ik naar metal Mad
- Ik heb altijd vaseline voor mijn lippen bij me als ik wegga. Thuis liggen er wel vier potjes op vaste plekken in het huis.
- Op mijn tiende heb ik mijn zusje gezworen dat ik nooit zou gaan roken. Ik heb me tot nu toe aan die belofte gehouden en nooit ook maar één sigaret gerookt.
- Ik eet heel veel chocola en chips en word er niet dik van.
- Mijn ouders hebben allebei geen rijbewijs en ik ook niet.
- Als ik nies klinkt het echt als 'HATSJOE'. Ik kan er niks aan doen.
- Ik word vrolijk van 's ochtends fietsen.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Marin wo 21 sep 2011 - 11:23

Filoria schreef:
Joy_ schreef:- Ik zet allerlei dingen op m'n hoofd
Wat voor dingen dan? Neutral

Glazen, flesjes water, bakjes chips, kaarsenhouders (zonder dat de kaarsjes aan zijn natuurlijk). Oeh en de karaf die hier staat zou het ook goed doen. Soms krijg ik ineens zo'n 'urge' en die kan ik dan niet onderdrukken en móet ik het op m'n hoofd zetten.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud