Vreemde feitjes over jezelf
+40
Sterre
Lotus
Shisha
Vanilla Queen
Bolleke
M@niek
TGR
TukTuk
Flippin' Bitch
Poisongirl
Sorella
TwistedAngel
Jerry
SuperGrover
joyce0606
SoGood
Clapperdie
Jeanette
litllejoy
Rush
Niekske
Roodkapje
Toet
Filoria
Kaboutertje
Beachgirl
Barbabella
Oasis
Possom
Nora
Caroow
rapa nui
Salander
Monte
ixis
Pussycat
mzcharlotte
Melis_je
Marin
Rapunzel
44 plaatsers
Pagina 5 van 5
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Vreemde feitjes over jezelf
- ik kan er niet tegen als mensen beschermende plasticjes/aluminium folie op de boter, chocopasta, smeerkaas etc laten zitten terwijl de potten wel al gebruikt worden. Die trek ik er dan ook altijd af, ook bij anderen.
- ook stickers onder op kopjes peuter ik er bij anderen af als die er nog op zitten
- ik heb hamertenen, en een hoge wreef. Daardoor rare voeten die ik altijd opleuk met roze of rode nagellak
- mijn tong is heel flexibel, ik kan 'm helemaal omdraaien en aan alle kanten dubbel vouwen
- ik dans vaak onbewust zittend, in een cafe waar muziek aan staat of achter m'n bureau als de radio aan staat
- ook stickers onder op kopjes peuter ik er bij anderen af als die er nog op zitten
- ik heb hamertenen, en een hoge wreef. Daardoor rare voeten die ik altijd opleuk met roze of rode nagellak
- mijn tong is heel flexibel, ik kan 'm helemaal omdraaien en aan alle kanten dubbel vouwen
- ik dans vaak onbewust zittend, in een cafe waar muziek aan staat of achter m'n bureau als de radio aan staat
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Een medestanderShisha schreef:
- Sinds mijn beugel eruit is kan ik er niet tegen wanneer er iets op mijn tanden zit en het niet helemaal glad aanvoelt. Ik wil dan het liefst gelijk mijn tanden poetsen of het met een tandenstoker verwijderen.
Dat heb ik ook! Ik poets ook ongeveer zes keer per dag mijn tanden. Het voelt anders zo vies. Voor en tijdens mijn beugel had ik daar niet zoveel last van, maar daarna wel.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Razz_ schreef:- ik slaap altijd met zo'n slaapmaskertje op m'n ogen, anders kan ik echt niet slapen
Ik kan dus echt niet slapen met zo'n ding of met oordopjes in! Ik vind het een heel eng idee dat ik dan niks kan horen of zien.
Ik haal beschermfolie op displays (wasmachine, nintendo ds, telefoon etc.) er gelijk af. Ik krijg echt kriebels als andere mensen dat erop laten zitten en moet me dan bedwingen om het er niet af te gaan halen.
Gast- Gast
Dat heb ik ook. Ik ging ook altijd naar school met de bus ipv de trein(terwijl ik er daarmee 30 min eerder zou zijn). Ik vind het heerlijk in de bus en kan ook helemaal lekker wegdromen terwijl ik naar buiten kijk. Aan de trein heb ik een hekel maar de bus is echt heerlijk ontspannend.Storm schreef:Ik vind het heerlijk om een uur lang in de bus te zitten. Maar dan moet het wel rustig zijn.
En ik word manisch als ik RedBull drink, dat spul heeft een fantastische uitwerking op mij.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Dennenappel schreef:Een medestanderShisha schreef:
- Sinds mijn beugel eruit is kan ik er niet tegen wanneer er iets op mijn tanden zit en het niet helemaal glad aanvoelt. Ik wil dan het liefst gelijk mijn tanden poetsen of het met een tandenstoker verwijderen.
Dat heb ik ook! Ik poets ook ongeveer zes keer per dag mijn tanden. Het voelt anders zo vies. Voor en tijdens mijn beugel had ik daar niet zoveel last van, maar daarna wel.
Jeej!
Ja dat voelt echt vies he! Ik vond het zo heerlijk toen dat ding er eindelijk naar jaren uit ging en mijn tanden ineens weer zo glad aan voelde.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Als ik alleen in de auto rijd rust mijn rechterhand meestal op de bijrijdersstoel want dat zit lekker. Als er iemand bij me in de auto zit moet ik me echt bedwingen mijn hand niet op diens been te leggen.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Dijn82 schreef:
Ik haal beschermfolie op displays (wasmachine, nintendo ds, telefoon etc.) er gelijk af. Ik krijg echt kriebels als andere mensen dat erop laten zitten en moet me dan bedwingen om het er niet af te gaan halen.
+1!
JustMeDaan- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10
Me 2Nobucta schreef:Als ik alleen in de auto rijd rust mijn rechterhand meestal op de bijrijdersstoel want dat zit lekker. Als er iemand bij me in de auto zit moet ik me echt bedwingen mijn hand niet op diens been te leggen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Dat doe ik ook!Sterre schreef:
En ik pulk ook altijd aan korstje en harde bultjes, het liefst ook bij anderen als ik dat zie/voel, maar daar zijn ze vaak niet zo van gediend
Verder heb ik vast ook nog veel rare eigenschappen, kan er ff niet opkomen..
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Waar ik dus echt NIET tegen kan, zijn tenen (van lijken) met een touwtje erom en een kaartje eraan. Ik zie net dat een band dat als fotologo heeft en dan krijg ik gelijk weke benen. Ik heb ooit een ingegroeide teennagel moeten laten weghalen en dat elastiekje waarmee m'n teen afgebonden werd, vond ik het ergst van alles. Ik heb nog liever m'n kaakoperatie drie keer opnieuw dan dat!
Gast- Gast
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Leuke feitjes site.
» Weetjes/feitjes zwangerschapsdagboek
» Vreemde "grap"
» Vreemde pijn in de rug...
» vreemde actie
» Weetjes/feitjes zwangerschapsdagboek
» Vreemde "grap"
» Vreemde pijn in de rug...
» vreemde actie