mamamazzeldagen prenatal wanneer?
+10
Happydobby
teletascha
LindaK
Novalee
Fearie
SarahKey
Lejow
Pien
pitbullgup
Floor
14 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: mamamazzeldagen prenatal wanneer?
Lejow schreef:
De familyfix staat er nu op voor 149
http://www.prenatal.nl/shop/Autostoelen-Accessoires-autostoel/MaxiCosi-Maxi-Cosi-Familyfix-82367.htm?startValue=&rangeValue=&prevVisit=&id=82367
Bij de Babydump is hij nu 135 euro
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow schreef:Sahhhh dan zou hij inderdaad echt flink zijn best moeten doen om dat goed te maken met me whahaha
Oeh dan tref je in mij een hele slechte
Ik ben Disney verslaafd echt, ik word gelukkig als ik daar loop, voel me een klein kind, alles mag en alles kan en er zijn geen problemen. Heerlijk.
Heb ook gezegd dat als ik in okt nog nie zwanger zou zijn, we naar Disney zouden gaan. Ja ehm, het was dus al raak in ronde 3, dus geen Disney voor mij dit jaar (en stiekem baal ik daar echt HEEL HEEL erg van....). Zodra het kind geboren is volgend jaar, en ik fatsoenlijk kan lopen, gaan we hoe dan ook haha!
hahaha misschien moeten wij samen gaan dan 2 kleuterjuffen die daar weer kind zijn hahahaha
Heel erg maar ik was ook serieus erg verdrietig erom, voelde me echt een debiel omdat ik er echt verdrietig om was hahahaa. maarrrr mijn man heeft me overladen met cadeautjes dus dat was wel weer positief.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ok hmmmm dan eens kijken wat hij volgende week kost, is kijken of het dan de moeite is en wat mijn vriend er van vind..
Ik heb trouwens bij onze prenatal nog nooit winkelwagentjes gezien, maar dat kan aan mij liggen..
Viel me net trouwens op hoe fijn de Prenatal eigenlijk winkelt! Er is een WC, op elke hoek staat een ding voor koud water, er is een kinderhoek, een koffiehoek, lekkere ruime paskamers!
Ik heb trouwens bij onze prenatal nog nooit winkelwagentjes gezien, maar dat kan aan mij liggen..
Viel me net trouwens op hoe fijn de Prenatal eigenlijk winkelt! Er is een WC, op elke hoek staat een ding voor koud water, er is een kinderhoek, een koffiehoek, lekkere ruime paskamers!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Printje schreef:Lejow schreef:Sahhhh dan zou hij inderdaad echt flink zijn best moeten doen om dat goed te maken met me whahaha
Oeh dan tref je in mij een hele slechte
Ik ben Disney verslaafd echt, ik word gelukkig als ik daar loop, voel me een klein kind, alles mag en alles kan en er zijn geen problemen. Heerlijk.
Heb ook gezegd dat als ik in okt nog nie zwanger zou zijn, we naar Disney zouden gaan. Ja ehm, het was dus al raak in ronde 3, dus geen Disney voor mij dit jaar (en stiekem baal ik daar echt HEEL HEEL erg van....). Zodra het kind geboren is volgend jaar, en ik fatsoenlijk kan lopen, gaan we hoe dan ook haha!
hahaha misschien moeten wij samen gaan dan 2 kleuterjuffen die daar weer kind zijn hahahaha
Heel erg maar ik was ook serieus erg verdrietig erom, voelde me echt een debiel omdat ik er echt verdrietig om was hahahaa. maarrrr mijn man heeft me overladen met cadeautjes dus dat was wel weer positief.
Ik kan me je gevoel echt heel goed voorstellen.
Ja dat gevoel krijg ik daar echt, er is niets aan de hand in de wereld, alleen leuke en schattige Disney figuren en leuke muziekjes haha!
Als we daar zijn kopen we ook altijd de halve winkel leeg, echt niet normaal
Als we een jongetje krijgen is er ook iets dat mijn vriend en ik ZO graag willen hebben uit Disney, en wat er dus ook echt gaat komen. Dat is een super leuk 'pilotenjasje' met mickey op de achterkant, ZO schattig voor de winter! Hopen dat ze het dit jaar weer hebben natuurlijk
Lejow- Lady Post-a-lot
Happydobby schreef:teletascha schreef:Weet iemand hoe het dan zit met babydump? Kun je daar dan vanwege de laagste prijs garantie ook alles tegen dezelfde prijs krijgen?
Nee, mijn vriendin kocht daar een complete maxi cosi mura 4 voor de hoofdprijs maar toen ze een plaatje lieten zien dat hij bij een internet winkel goedkoper was kregen ze echt die korting niet.
Die laagste prijs garantie is een lokertje.
Die ervaring heb ik niet bij Babydump. Toen ik 6 week zwanger was hebben we de box daar al besteld. Een paar maand later komen we bij een lokale babyzaak, staat daar exact dezelfde box in de aanbieding. Wij weer naar de Babydump met een foto als bewijs, maar we kregen de box wel voor een prijs onder de aanbiedingsprijs van de andere zaak.
_Mashimaro_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 491
Punten : 636
Registratiedatum : 17-11-10
Overigens is er nu ook al 15% korting op kinderwagens, autostoeltjes bij de prenatal
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Lejow schreef:Ok hmmmm dan eens kijken wat hij volgende week kost, is kijken of het dan de moeite is en wat mijn vriend er van vind..
In B.arendrecht hebben ze wel winkelwagentjes
Annie24- Ratel
Dat is ook niet zo ver weg, neem aan dat dat dus een grote zaak is?
Ik vind die in Alexandrium ook al vrij ruim...En lekker dicht bij huis haha
Ik vind die in Alexandrium ook al vrij ruim...En lekker dicht bij huis haha
Lejow- Lady Post-a-lot
Alexandrium wordt gezien als warenhuis, dus zal qua grote met Barendrecht wel overeen komen
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Alexandrium wordt gezien als warenhuis, dus zal qua grote met Barendrecht wel overeen komen
Barendrecht valt ook onder de warenhuizen. En mét karretjes Het enige nadeel als je zo'n karretje pakt is dat je al snel denkt dat het de AH is en je er maar dingen in blijft gooien
Annie24- Ratel
Oef.. dilemma..
Ja ik kan het me dus niet voor de geest halen, misschien is het wel zo hoor, maar zijn ze mij gewoon nog nooit opgevallen. Je moet al je spul toch ergens in kunnen doen..
Heeft Barendrecht 1 of 2 verdiepingen?
Ja ik kan het me dus niet voor de geest halen, misschien is het wel zo hoor, maar zijn ze mij gewoon nog nooit opgevallen. Je moet al je spul toch ergens in kunnen doen..
Heeft Barendrecht 1 of 2 verdiepingen?
Lejow- Lady Post-a-lot
2: de verdieping waar je binnenkomst is de kleding, flesjes, positiemode, knuffels, speeltjes, noem maar op en op de 2e verdieping zijn de kamertje, boxen, autostoelen, kinderwagens, buggy's enzo. Het grote spul staat dus boven en het kleine spul beneden.
Annie24- Ratel
Alexandrium is beneden kinder kleding, boeken, speelgoed, versierspulletjes en cadeautjes enzo.
Boven speentjes, slabbertjes enz, positiemode, kinderkamers, kinderwagens enz.
Boven speentjes, slabbertjes enz, positiemode, kinderkamers, kinderwagens enz.
Lejow- Lady Post-a-lot
Met de mamamazzeldagen naar de Baby Dump gaan Want die geven laagste prijs garantie, zo heb ik heel veel bespaard op de Bugaboo Bee en de voetenzak enzo.
Gast- Gast
Weetjewel schreef:Met de mamamazzeldagen naar de Baby Dump gaan Want die geven laagste prijs garantie, zo heb ik heel veel bespaard op de Bugaboo Bee en de voetenzak enzo.
Dat wordt eerst de speciale zwangeren avond naar Prenatal, en dan door naar Babydump om te kijken wat daar nog voor leuks is, en met mijn uitnodiging mijn zwangeren pakket op te halen
Lejow- Lady Post-a-lot
Pien schreef:Overigens is er nu ook al 15% korting op kinderwagens, autostoeltjes bij de prenatal
Haha ja dat mailtje kreeg ik net ook, staat heel duidelijk bij dat het tot de 28ste geld tot 17:00 uur.
Ik moet nog wat kleine dingen hebben zoals, waskussenhoes, kruikenzakken enzo, gooien ze daar ook de prijs van omhoog en dan weer de korting er af, of zouden ze dat alleen maar bij de grote dingen doen? Kan me gewoon niet voorstellen dat ze van alle kleine dingen de prijskaartjes gaan veranderen die dag
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Babydoos van prenatal
» Opruiming bij de Prenatal
» Babykamerpaleis en prenatal?
» Vloerkleed Prenatal
» autostoeltjes prenatal
» Opruiming bij de Prenatal