wat te doen met ál die foto's??
+7
meisje
Susan
Happydobby
pitbullgup
Rush
Theezakje13
Teddyaapje
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
wat te doen met ál die foto's??
T. wordt 1-11 een jaar en van de mooiste, leukste, bijzonderste foto's van zn eerste jaar ga ik een mooi fotoalbum maken, maar dan hebben we nog 100e (of misschien wel 1000e) foto's over... wat hebben jullie met die foto's (en filmpjes) gedaan? Ik ben aant denken om ze op een usb stick te zetten zodat we ze wel altijd nog kunnen gebruiken. Dan kunnen ze ook van de computer af want het neem natuurlijk best wel wat geheugen in beslag...
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Re: wat te doen met ál die foto's??
wij hebben nu al mega veel foto's van K.
Mijn vriend heeft ze op een externe harde schijf staan, zodat ze ook van de pc af konden.
Ook hebben we een externe harde schijf bij mijn ouders liggen voor het geval ons huis af zou branden..
Mijn vriend heeft ze op een externe harde schijf staan, zodat ze ook van de pc af konden.
Ook hebben we een externe harde schijf bij mijn ouders liggen voor het geval ons huis af zou branden..
Theezakje13- Prater
- Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10
Wij hebben t ook op een externe hardeschrijf. Ook heeft mijn moeder heel veel foto's, zodat als er wat met ons huis mocht gebeuren, we iig nog de foto's hebben.
Gast- Gast
Sla je foto`s altijd op meer dan 2 plaatsen op, voor je eigen 'veligheid'.
USB-sticks, Online, Op CD, Externe Harde Schijf etc.
USB-sticks, Online, Op CD, Externe Harde Schijf etc.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Op een externe schijf zetten en eventueel een album op internet.
Op dvd branden kan ook nog natuurlijk
Op dvd branden kan ook nog natuurlijk
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Ik heb alles helemaal uitgezocht.
Als ik van 1 moment 5 foto's had heb ik daar de leukste/mooiste van uit gezocht.
De rest heb ik gedelete.
Als back up staat hier alles op DVD.
En die liggen weer opgeslagen in de kluis bij mijn schoonvader.
Als ik van 1 moment 5 foto's had heb ik daar de leukste/mooiste van uit gezocht.
De rest heb ik gedelete.
Als back up staat hier alles op DVD.
En die liggen weer opgeslagen in de kluis bij mijn schoonvader.
Gast- Gast
Of online opslaan, dan kan het niet afbranden, kwijtraken enzo.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Wij bewaren ze gewoon allemaal op ons eigen netwerk.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb van de mooiste foto's een album gemaakt. Gewoon met de hand, dus niet digitaal.
Verder staan alle andere foto's op een externe harde schijf en op de pc.
Ook staan alle foto's die ik ontwikkeld heb online.
Ik wil nog wel een extra harde schijf aanschaffen voor bij iemand neer te leggen.
Verder staan alle andere foto's op een externe harde schijf en op de pc.
Ook staan alle foto's die ik ontwikkeld heb online.
Ik wil nog wel een extra harde schijf aanschaffen voor bij iemand neer te leggen.
meisje- Prater
- Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10
Bij ons stond het op de harde schijf, externe ja. Totdat dat ding op de een of andere manier niks meer dood...
Opgestuurd, bij dat bedrijf/winkel hebben ze gelukkig alles kunnen redden...
Nu brand ik alles op een dvdtjes; dies in 4voud ofzo; want opa en oma hebben er 1, mn zusje heeft er 1 wij hebben een dvdtjes dus heb ze gelukkig overal en nergens achter de hand ;-)
Opgestuurd, bij dat bedrijf/winkel hebben ze gelukkig alles kunnen redden...
Nu brand ik alles op een dvdtjes; dies in 4voud ofzo; want opa en oma hebben er 1, mn zusje heeft er 1 wij hebben een dvdtjes dus heb ze gelukkig overal en nergens achter de hand ;-)
Gast- Gast
Ik heb een mooi fotoboek gemaakt toen L 6 maanden was, en nu ze 1 is, heb ik van het weekend weer een hele dag gezeten voor een boek van 6-12 maanden.
De rest blijft rustig op onze pc staan, op onze server EN op een soort kastje dat bij mijn schoonouders staat en die s nachts synchroniseert. Hehe, ja, IT-man hier in huis he? En we hebben ziooooveel fotoos, moet er niet aandenken dat we die kwijt zijn als er bv brand uitbreekt of er ingebroken wordt en de pc's worden gejat (gevaar van alles in 1 huis opslaan..)
Wij hadden 4384fotoos van haar eerste jaar overigens...
De rest blijft rustig op onze pc staan, op onze server EN op een soort kastje dat bij mijn schoonouders staat en die s nachts synchroniseert. Hehe, ja, IT-man hier in huis he? En we hebben ziooooveel fotoos, moet er niet aandenken dat we die kwijt zijn als er bv brand uitbreekt of er ingebroken wordt en de pc's worden gejat (gevaar van alles in 1 huis opslaan..)
Wij hadden 4384fotoos van haar eerste jaar overigens...
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
Ik heb een album van de leukste foto's. Daarnaast hebben we alles op de harde schijf staan en per jaar op een dvd gebrand.
Gast- Gast
T staat bij ons op een nas of zoiets.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Pff.. ik moet er ook maar eens aan gaan beginnen!
Ik heb nu alles nog op mijn MacBook staan, maar hebben onlangs een NAS-schijf gekocht en daar gaan we alles op back-uppen. Aangezien ik ook erg veel foto's heb wil ik denk ik een boek maken van 0-6 maanden en 6-12 maanden. Wil het zelf gaan inplakken, vind ik veel te leuk om te doen. De rest gaan we dus back-uppen, op dvd's branden en een aantal dvd's als reserve bij anderen leggen (mijn vader & stiefmoeder en mijn moeder & stiefvader bijv.), ben ook te bang dat er iets met de andere foto's gebeurt!
Ik heb nu alles nog op mijn MacBook staan, maar hebben onlangs een NAS-schijf gekocht en daar gaan we alles op back-uppen. Aangezien ik ook erg veel foto's heb wil ik denk ik een boek maken van 0-6 maanden en 6-12 maanden. Wil het zelf gaan inplakken, vind ik veel te leuk om te doen. De rest gaan we dus back-uppen, op dvd's branden en een aantal dvd's als reserve bij anderen leggen (mijn vader & stiefmoeder en mijn moeder & stiefvader bijv.), ben ook te bang dat er iets met de andere foto's gebeurt!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik moet ook nog steeds beginnen Ik heb alles opgeslapen op SD kaartjes en de mooiste ook nog eens extra op de laptop. Ik wil ze uiteindelijk allemaal ouderwets inplakken en dan eigenlijk 1 album per levensjaar proberen
Gast- Gast
Wie legt me uit wat en NAS schijf is?
Ik heb alles op een ext. harde schijf staan (500 gb) maar die is nu vol, dus ik wil er één bijkopen of een andere goede oplossing.
Voor degenen die ze ook op dvd gezet hebben: Als je al de foto's op dvd brand heb je toch enorm veel dvd's nodig of doe ik dan iets verkeerd? +/- 5 gb per dvd, dus 100 dvd's voor mijn harde schijf, lijkt me ook niet handig.
Ik heb alles op een ext. harde schijf staan (500 gb) maar die is nu vol, dus ik wil er één bijkopen of een andere goede oplossing.
Voor degenen die ze ook op dvd gezet hebben: Als je al de foto's op dvd brand heb je toch enorm veel dvd's nodig of doe ik dan iets verkeerd? +/- 5 gb per dvd, dus 100 dvd's voor mijn harde schijf, lijkt me ook niet handig.
Luna- Fluisteraar
- Aantal berichten : 111
Punten : 117
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Minder werken...doen of niet doen?
» fotos afdrukken/fotoboek
» Fotos op het forum
» kerstkaarten fotos
» Fotos kapsel gezocht!
» fotos afdrukken/fotoboek
» Fotos op het forum