Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pff in de zenuwen, zus voelt beeb niet meer

+5
dizzy
_Jet
PapillonRose
Vancity_girl
ShallY
9 plaatsers

Ga naar beneden

Pff in de zenuwen, zus voelt beeb niet meer Empty Pff in de zenuwen, zus voelt beeb niet meer

Bericht  ShallY zo 18 sep 2011 - 21:56

Ze heeft de verloskundige gebeld en mocht direct komen. Ik zit nu te zenuwen want heb nog niks van haar gehoord. Ik ga er vanuit dat het allemaal goed zit maar vind het toch wel erg spannend.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pff in de zenuwen, zus voelt beeb niet meer Empty Re: Pff in de zenuwen, zus voelt beeb niet meer

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 21:58

Goed van haar dat ze meteen aan de bel heeft getrokken. Hoop dat alles goed is met de baby! Sterkte met wachten. hug

Gast
Gast

Pff in de zenuwen, zus voelt beeb niet meer Empty Re: Pff in de zenuwen, zus voelt beeb niet meer

Bericht  Vancity_girl zo 18 sep 2011 - 21:58

Oew dat is idd wel spannend. Hopelijk is er niets aan de hand en hoor je snel wat van je zus. hug
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 21:58

Oh jee dat is schrikken!
Ik hoop dat er niets aan de hand is met de baby.... Sad

Ik heb het zelf ook gehad en toen moest ik ook direct komen. Toen werd ik aan de CTG scan gelegd.

Gast
Gast

Bericht  PapillonRose zo 18 sep 2011 - 22:00

Ojee, dat is zeker spannend! Hopelijk is alles goed met de kleine!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 22:05

*duimt en zendt positieve beweeggedachten naar je zus en haar baby*

Gast
Gast

Bericht  ShallY zo 18 sep 2011 - 22:06

Ze belde net en de verloskundige heeft het hartje gehoord, dus alles is goed. Het protocol is wel dat ze nu nog naar het ziekenhuis moet voor een CTG. Ben echt opgelucht!

ShallY
Prater
Prater

Bericht  _Jet zo 18 sep 2011 - 22:08

Wat een goed nieuws dat de verloskundige het hartje heeft gehoord.
_Jet
_Jet
Prater
Prater

Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 22:08

O gelukkig zeg......
Wat zal ze bang zijn geweest...nu nog een goed CTG...

Gast
Gast

Bericht  dizzy zo 18 sep 2011 - 22:10

wat schrikken zeg! Gelukkig heeft ze het hartje weer gehoord!!
En wat lief dat jij zo met haar meeleeft, en net als zij zo in spanning zit! Kan het me helemaal voorstellen.. bah, eng!
Hopelijk is de CTG ook goed!
dizzy
dizzy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 42
Punten : 44
Registratiedatum : 10-08-11

Bericht  PapillonRose zo 18 sep 2011 - 22:12

Wat fijn dat ze het hartje gehoord heeft! Hopelijk is de CTG ook goed!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 22:14

Mijn laatste zoontje voelde ik ook een tijdje niet en ik moest inderdaad ook aan de CTG. 2 x binnen 24 uur geloof ik....

Gast
Gast

Bericht  L!ND@ zo 18 sep 2011 - 22:16

PapillonRose schreef:Wat fijn dat ze het hartje gehoord heeft! Hopelijk is de CTG ook goed!
+1 Hoeveel weken is ze nu?
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 22:18

Spannend zeg, gelukkig hebben ze het hartje gehoord. Hoeveel weken is ze nu ?

Gast
Gast

Bericht  Koffieleut zo 18 sep 2011 - 22:49

Gelukkig dat ze het hartje gehoord hebben! Hopelijk is de ctg ook goed.... Ik ben ook benieuwd hoe ver ze is.
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Bericht  blondje1313 zo 18 sep 2011 - 22:56

Fijn dat de verloskundige het hartje kon horen, hopelijk geeft de CTG ook goed nieuws.
Wat een stress moet dat zijn geweest!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  ShallY ma 19 sep 2011 - 2:23

Ze is 29 weken.
Ik kreeg net een smsje dat de CTG ook goed was!

ShallY
Prater
Prater

Bericht  L!ND@ ma 19 sep 2011 - 3:15

Wat fijn om te horen. Een hele opluchting kan ik me voorstellen!
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535

Bericht  Gast ma 19 sep 2011 - 3:26

Wat fijn dat alles goed is! smile

Gast
Gast

Bericht  ShallY di 13 dec 2011 - 4:05

Ik heb even dit topic omhoog gehaald want het gaat weer over mn zwangere zus.
Ze is echt stront eigenwijs en ik snap haar echt niet..
Vanmiddag moest ze weer op controle bij de vk en mijn zus vertelde dat ze de baby toch minder voel dan vorige week. Het kan natuurlijk ook aangezien ze morgen is uitgerekend. Maar de verloskundige zei dat ze dit toch nagekeken wil hebben in het ziekenhuis. Wat zegt mijn zus 'ach,ik voel het zowiezo de hele zwangerschap niet goed, heb net het hartje gehoord dus ik hoef niet naar het ziekenhuis hoor'.
Volgens mijn zus moet de vk dat standaard zeggen maar ze mag dus zelf beslissen of ze dit wilde. En dat wilde ze niet want dan moest ze weer naar het ziekenhuis. Ik ben boos op haar geworden, ik zei dat het wel om dr baby ging hoor. Dat heb je er toch voor over om het even in het ziekenhuis te laten checken. Ook al is ze morgen uitgerekend, er kan nog van alles misgaan.
Ik ben er gewoon bezorgd om maar zij vind het dus allemaal overdreven en ze is zo makkelijk.

Jullie kunnen er niks mee hoor maar moest het toch even kwijt.

ShallY
Prater
Prater

Bericht  blondje1313 di 13 dec 2011 - 4:09

Wat vervelend Shally, ik begrijp dat jij je wel een beetje zorgen maakt. Jammer dat ze niet naar het ziekenhuis wil gaan, maar hopelijk is alles wel gewoon goed.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Sjirafje di 13 dec 2011 - 4:09

Vaak voelt een moeder instinctief wel aan of het goed zit of niet! Wink
Maar een keertje extra naar het ziekenhuis kan nooit kwaad natuurlijk.
Sjirafje
Sjirafje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 233
Punten : 251
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Gast di 13 dec 2011 - 4:10

Ik snap je wel hoor, dan moet ze eigenlijk ook niet 'klagen'.
Ze weet zelf het beste of ze het wel of niet goed voelt.

Ik heb ook geen baby die ik tijdens mijn zwangerschap veel heb gevoeld en heb idd 3x in het ziekenhuis gelegen aan de ctg.

Richting het einde ligt het kindje vast en kan het ook niet meer zo goed/veel bewegen, dus dat ze het hartje heeft gehoord is positief! Ik zou zelf wel even naar het ziekenhuis zijn gegaan, maar idd, als het hartje goed was, dan zegt dat voor nu even alles denk ik.

Maar succes, nog eventjes en je bent dus tante! Laat je het ook even weten straks?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 13 dec 2011 - 7:11

Ik zou in haar geval ook voor de zekerheid toch even naar het ziekenhuis gegaan zijn. Ik ben zelf ook 2 keer geweest voor een CTG. Meestal is alles goed, maar beter een keer voor niks dan een keer te laat.......

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: