Sneeuw op komst??
+47
Laced
Oasis
Jelin
Rebecca
SarahKey
Leska
Pannetoet
Inge
Pussycat
Lien
Shadowfax
Rouxxxe
Marcellah89
Lady4
Champagne
Shisha
Kabouter
Japje
Toet
Pancake
Bosjesvrouw
Vanillivi
Lies
Zwerver
Makamba
Tazz
Jeanette
Sugarfall
silly-one
tayce
Beachgirl
Arwyn
May
Tsjip
Ugly Betty
Caroow
Sarah1985
Fearie
Schaapke
Suus
loura
vlinder19
Susan
Serena
VeryCherry
Monte
Chocolate Cookie
51 plaatsers
Pagina 4 van 10
Pagina 4 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: Sneeuw op komst??
Hm, de weerman heeft mijn hoop de grond in geboord. Het schijnt helemaal niet zo veel te gaan sneeuwen, alleen wat buitjes.
Gast- Gast
Ik luister nu het Friese weer, dat heeft P.P. meestal goed voor elkaar.. En dat zegt nog steeds; sneeuwbuien en buitjes..
Gast- Gast
Ik hoorde ergens voorbij komen dat het volgende week 'pas' gaat sneeuwen...
Gast- Gast
Ik hoorde vandaag dat het dit weekend wel gaat sneeuwen. Of teminste; kans op sneeuw... Ik vind het wel leuk voor het weekend, als het daarna maar weer wegsmelt
Gast- Gast
vlinder19 schreef:CherrieLola schreef:Die poppen zijn niet eng! Zijn Blythes ^^ Daar ben ik al weg van zolang ik me kan herinneren
Vind het maar rare enge poppen... had het topic erover onderhand ook gevonden...
Haa eindelijk iemand die dezelfde mening deelt! Was al bang dat het aan mij lag, ze doen me aan die pop chuckie denken, dat opeens de ogen naar je toe draaien en je recht aankijken.. Ik snap niet dat veel meiden hier het bumba clowntje eng vinden maar deze poppen wel leuk vinden.
Al heb ik wel stiekem gekeken of er een was die op mij leek maar die kon ik niet vinden
Edit: ik hou van sneeuw vooral als het valt of net gevallen is, alleen die modder en super gladde fietspaden vind ik dan weer een stuk minder.
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Ja het wordt steeds weer verder geschoven zoals gewoonlijk. Ik geloof ook niet meer dat het de komende dagen gaat sneeuwen/Twixx schreef:Ik hoorde ergens voorbij komen dat het volgende week 'pas' gaat sneeuwen...
Gast- Gast
Ik ben bang voor de sneeuwperiode...
Vorig jaar zo'n rottijd gehad
Ik had toen begin januari een auto-ongeluk gehad met dichte mist en had toen 3 weken geen auto. Moest elke dag op de fiets naar het werk ploeteren. Die fiets is nu helemaal verroest door die sneeuw-troep en ik heb er een eeuwige verkoudheid aan over gehouden
Vorig jaar zo'n rottijd gehad
Ik had toen begin januari een auto-ongeluk gehad met dichte mist en had toen 3 weken geen auto. Moest elke dag op de fiets naar het werk ploeteren. Die fiets is nu helemaal verroest door die sneeuw-troep en ik heb er een eeuwige verkoudheid aan over gehouden
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Jaaaa sneeuw, eindelijk. Kan wat mij betreft niet vroeg genoeg vallen!
Vind ik ook! Heb al helemaal zijn om met de kleine meid en de slee naar buiten te gaan.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Tazz schreef:
Edit: ik hou van sneeuw vooral als het valt of net gevallen is, alleen die modder en super gladde fietspaden vind ik dan weer een stuk minder.
Precies!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Hier nog geen sneeuw hoor!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Hier hadden wij gister natte sneeuw, en ik meende me te herinneren dat er gister avond op een aantal plaatsen wel een beetje sneeuw lag..
Gast- Gast
Hier nog niks, houden zo!
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Hier alleen maar veel regen. Zo blijft die sneeuw natuurlijk nooit liggen als het al komt.
Gast- Gast
Hier gelukkig nog helemaal niks. Hoefde zelfs niet te krabben!
Jij woonde in het noorden toch Donnaa? Ik in het zuiden, wat een groot verschil gelijk zeg!
Ja klopt, in Friesland.. Ik moet alweer een paar dagen krabben, haha..
Gast- Gast
Ik fietste gisteravond wel even in wat natte sneeuw, maar er bleef niks liggen.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Jeanette schreef:Jij woonde in het noorden toch Donnaa? Ik in het zuiden, wat een groot verschil gelijk zeg!
Het is altijd al een verschil geweest, vorig jaar lag er hier in het noorden ook meer sneeuw dan de rest in Nederland.
Zomers zijn warmer in het zuiden en de winters zijn ietsje erger in het noorden
Gast- Gast
Hier is het bewolkt, meer niet.
Maar ik gok dat het geen sneeuw wordt wat zo gaat vallen, maar gewoon regen.
Het mag van mij wel 2 dagen goed sneeuwen zodat we kunnen sleeën, maar daarna mag het van mij weer weg zijn.
Maar ik gok dat het geen sneeuw wordt wat zo gaat vallen, maar gewoon regen.
Het mag van mij wel 2 dagen goed sneeuwen zodat we kunnen sleeën, maar daarna mag het van mij weer weg zijn.
Gast- Gast
Hier schijnt het zonnetje
Mn vriend is aant werk in zeeland en daar sneeuwde het wel en het bleef liggen ook. (geen natte sneeuw)
We zullen zien wat we krijgen vandaag....
Mn vriend is aant werk in zeeland en daar sneeuwde het wel en het bleef liggen ook. (geen natte sneeuw)
We zullen zien wat we krijgen vandaag....
Lies- Prater
- Aantal berichten : 767
Punten : 885
Hier nog geen tekenen van naderende sneeuw, de zon schijnt zelfs en het is helemaal niet koud..
Gast- Gast
Ik heb hier ook nog geen sneeuw gezien. Het is wel de hele dag al bewolkt.. naja we merken het wel
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Ook hier nog geen sneeuw helaas. Het zonnetje schijnt zelfs nog flink.
Volgens de weermannen komt het ook nu pas echt in het weekend en de dagen erna. We zullen zien.
Volgens de weermannen komt het ook nu pas echt in het weekend en de dagen erna. We zullen zien.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Hier helemaal onder in Zuid-Holland op de grens met Noord-Brabant is het heel de dag al grijs en grauw, maar ik heb nog geen sneeuwvlokje gezien.
Hoeft van mij eerlijk gezegd ook niet, ik vind sneeuw leuk met de kerst, lekker binnen met de lichtjes en de kachel aan, maar zodra ik de straat weer op moet mag het weer weg wezen van mij!
Zon, zee, strand, terrasjes, rokjes, t-shirtjes en teenslippers... That's what makes me happy!
Hoeft van mij eerlijk gezegd ook niet, ik vind sneeuw leuk met de kerst, lekker binnen met de lichtjes en de kachel aan, maar zodra ik de straat weer op moet mag het weer weg wezen van mij!
Zon, zee, strand, terrasjes, rokjes, t-shirtjes en teenslippers... That's what makes me happy!
Vanillivi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 176
Punten : 189
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 4 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Pagina 4 van 10
Permissies van dit forum: