Top of the hour
+21
Geluk
ekiaam87
Marie
Sorella
Champagne
Carra
Lavendel
Silver
silly-one
Dribbel
Lady4
Tiana
girli
Kabouter
Emma_
Error
Atelier Madame
Rush
Lejow
Druifje
Shisha
25 plaatsers
Pagina 6 van 11
Pagina 6 van 11 • 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11
Re: Top of the hour
Dat doe ik al mijn hele leven, dat is juist het probleem. 'Morgen' is het woord dat ik het meeste gebruik.girli schreef:Begin met iets kleins. Dat helpt mij vaak. En probeer te bepalen wat ECHT vandaag moet en wat je eventueel morgen ook kan doen.
Gast- Gast
Okee, ik ga douchen en afwassen, en dan kom ik terug.
Douchen
Afwassen
Was draaien
Mails sturen/beantwoorden
Rekeningen betalen
Administratie/mappen
Overzicht maken
Bellijst maken
Bellen
Bezwaarbrief schrijven
(Boodschappen)
Keuken poetsen
Badkamer poetsen
Stofzuigen
Stoffen
Dweilen
Opruimen
Magnetron
Bericht A en M sturen
Vuil wegbrengen
Glasbak
Tijdschriften opruimen
Was draaien
Mails sturen/beantwoorden
Administratie/mappen
Overzicht maken
Bellijst maken
Bellen
Bezwaarbrief schrijven
Keuken poetsen
Badkamer poetsen
Stofzuigen
Stoffen
Dweilen
Opruimen
Bericht A en M sturen
Vuil wegbrengen
Tijdschriften opruimen
Laatst aangepast door Smikkell op za 6 aug 2011 - 0:51; in totaal 7 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik post hier alvast een lijstje met dingen die ik zaterdag moet doen. Dan kom ik zaterdag afstrepen. Anders is het gedoemd te mislukken zaterdag
Wc schoonmaken
Badkamer schoonmaken
Droog afstoffen
Nat afstoffen
Stofzuigen
Dweilen
Muren in de hal stofzuigen (voorbereiding op het verven)
Kelder opruimen
Piano studeren
Edit: was opvouwen
Was inzetten en ophangen
Afwas doen
Roos weggooien en vaas schoonmaken
Dekbedden in bewaarhoes stoppen
Staan ook lekker onbenullige dingen op, maar dan kan ik tenminste lekker snel al dingen wegstrepen. Dat werkt wel motiverend.
Wc schoonmaken
Badkamer schoonmaken
Droog afstoffen
Nat afstoffen
Stofzuigen
Dweilen
Kelder opruimen
Piano studeren
Edit: was opvouwen
Was inzetten en ophangen
Afwas doen
Dekbedden in bewaarhoes stoppen
Staan ook lekker onbenullige dingen op, maar dan kan ik tenminste lekker snel al dingen wegstrepen. Dat werkt wel motiverend.
Gast- Gast
Ik ga weer een poging doen. Er staat nog genoeg op mijn lijst van gister
Gast- Gast
Nou, hier gaan we dan... Ik moet de lijst wel enigszins aanpassen, want er zijn wat dingen tussen gekomen die vandaag moeten. Ik zet bovenaan wat echt moet vandaag en onderaan eventuele klusjes die ik kan doen als ik tijd over heb Heb overigens al een beginnetje gemaakt, dus dat vordert al goed.
Vergeet-me-nietje schreef:Ik post hier alvast een lijstje met dingen die ik zaterdag moet doen. Dan kom ik zaterdag afstrepen. Anders is het gedoemd te mislukken zaterdagwas opvouwen
Was inzetten en ophangen
Afwas doen
Dekbedden in bewaarhoes stoppen3 overhemden en 1 T-shirt strijkenWc schoonmaken
Badkamer schoonmaken
Droog afstoffen
Nat afstoffenStofzuigen
DweilenNaar de Gamma voor wat dingetjes
Naar de supermarkt voor wat boodschappenErwtensoep maken
Medicijnen die over datum zijn naar de apotheek brengen
Printer op internet zetten
Administratie van de afgelopen week opbergen
2 paar laarzen poetsen
Kelder opruimenPiano studeren
Laatst aangepast door Vergeet-me-nietje op za 6 aug 2011 - 19:37; in totaal 5 keer bewerkt
Gast- Gast
En Smikkel, hoe is het gister gegaan? Je hebt die ene dag toch wel aardig wat gedaan zo te zien!
Ik heb ook een redelijke lijst voor vandaag maar ik ga me eerst nog eens omdraaien en dan kom ik terug.
Voor nu is dit dus mijn lijst:
Slapen
Ik heb ook een redelijke lijst voor vandaag maar ik ga me eerst nog eens omdraaien en dan kom ik terug.
Voor nu is dit dus mijn lijst:
Slapen
Gast- Gast
Zusje schreef:En Smikkel, hoe is het gister gegaan? Je hebt die ene dag toch wel aardig wat gedaan zo te zien!
Voor nu is dit dus mijn lijst:Slapen
Idd! Het is me heel erg goed afgegaan, boven verwachting langer geslapen!
Nu ff serieus:
Schoenmaker
Was draaien
Was ophangen
Badkamer
WC
Afwas
Gasfornuis
Planten water geven
Eerst maar even aankleden...
Gast- Gast
Da's ook een aardige lijst! Succes!
Mijn lijst is aardig opgeschoten!Van wat vandaag in ieder geval moet, heb ik bijna alles al gedaan, behalve dweilen, naar de gamma en naar de supermarkt. Dweilen heb ik nu geen zin meer in, dus ik vertrek zo na de lunch richting Gamma, op de fiets! In totaal zo'n 45 km fietsen, dus ik ben pas tegen 't eind van de middag weer terug denk ik. Misschien dat ik dan nog dweil, of misschien dat ik 't wel best vind en dat tot volgende week laat.
Mijn lijst is aardig opgeschoten!Van wat vandaag in ieder geval moet, heb ik bijna alles al gedaan, behalve dweilen, naar de gamma en naar de supermarkt. Dweilen heb ik nu geen zin meer in, dus ik vertrek zo na de lunch richting Gamma, op de fiets! In totaal zo'n 45 km fietsen, dus ik ben pas tegen 't eind van de middag weer terug denk ik. Misschien dat ik dan nog dweil, of misschien dat ik 't wel best vind en dat tot volgende week laat.
Gast- Gast
Ja, maar wel twee dagen gedaan over dat kleine beetje. Ach, vandaag weer een dag
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ja, maar wel twee dagen gedaan over dat kleine beetje. Ach, vandaag weer een dag
Tis meer dan niets! Ga je vandaag ook wat proberen te doen van je lijst?
VMN; 45 km?!? Wow! De Gamma zit achter mijn huis haha. Ga je dan niet iets kopen? Moet je daar het hele stuk mee terug... Nou ja, succes!
Gast- Gast
Ja, behalve het bellen wil ik alles vandaag doen.Zusje schreef:Smikkell schreef:Ja, maar wel twee dagen gedaan over dat kleine beetje. Ach, vandaag weer een dag
VMN; 45 km?!? Wow! De Gamma zit achter mijn huis haha. Ga je dan niet iets kopen? Moet je daar het hele stuk mee terug... Nou ja, succes!
Gast- Gast
Schoenmaker
Was draaien
Was ophangen
Badkamer
WC
Afwas
Gasfornuis
Planten water geven
Eerst maar even aankleden...
WC
Afwas
Gasfornuis
Gast- Gast
Ben weer terug. Het was uiteindelijk 35 km. Had in routeplanner het verkeerde adres ingegeven En er zit hier in Maasmechelen ook wel een Gamma, maar ik wilde een specifieke lamp en die hadden ze hier niet. Tja, dan maar naar Gamma Geleen. En ik moest dus twee buitenlampen hebben, maar die pasten prima in de fietstas hoor.Zusje schreef:Smikkell schreef:Ja, maar wel twee dagen gedaan over dat kleine beetje. Ach, vandaag weer een dag
Jij vordert ook al lekker zie ik! Ik moet nu alleen nog dweilen (en erwtensoep maken trouwens), maar dat gaat nog wel goed komen denk ik.
Smikkel jij ook succes! Ben je al iets opgeschoten?
Gast- Gast
Haha ik vind 35 km nog veel . Maar wel relaxed, die fietstassen! Ik ga nu even naar de schoenmaker. Er staan nog wat troepjes in de badkamer die een plek nodig hebben maar het is er tenminste weer schoon . Dan als ik terug kom doe ik de rest.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Okee, ik ga douchen en afwassen, en dan kom ik terug.DouchenAfwassen
Was draaienMails sturen/beantwoordenRekeningen betalen
Administratie/mappen
Overzicht maken
Bellijst maken
Bellen
Bezwaarbrief schrijven(Boodschappen)
Keuken poetsen
Badkamer poetsenStofzuigenStoffen
Dweilen
OpruimenMagnetron
Bericht A en M sturen
Vuil wegbrengenGlasbak
Tijdschriften opruimen
Laatst aangepast door Smikkell op za 6 aug 2011 - 3:59; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Zusje schreef:SchoenmakerWas draaienWas ophangenBadkamer
WC
Afwas
GasfornuisPlanten water geven
Code uitzoekenEerst maar even aankleden...
Smikkel, wat heb je gedaan? Lukt het een beetje? Ik ga langzaam haha! Nu eerst even een visje eten...
Gast- Gast
Stofzuigen is afgestreept!!! Ja, het gaat hier ook langzaam, maar de dag is nog niet om.
Lekker, vis!
Ik kom alleen maar steeds meer dingen tegen die ook op die lijst zouden moeten. En inmiddels heb ik sinds het afstrepen van douchen, afwassen en wasdraaien dit al meerdere keren gedaan
Lekker, vis!
Ik kom alleen maar steeds meer dingen tegen die ook op die lijst zouden moeten. En inmiddels heb ik sinds het afstrepen van douchen, afwassen en wasdraaien dit al meerdere keren gedaan
Gast- Gast
Ah je zit niet stil in ieder geval . Ik moet maar weer mijn bed uit gaan kruipen. Visje is op en was idd lekker . Ik heb ook nog genoeg dat ik er bij kan zetten hoor maar ik denk niet dat er vandaag nog veel gaat gebeuren. Ik ga ff kijken welke films er vanavond draaien, kijken of ik dat wil gaan doen. Ik wil eerst deze lijst af voor ik weer met iets anders begin. Ik ga er dan ook nu niets bij schrijven.
Gast- Gast
WC
Afwas
Gasfornuis
Ok, ik doe ook maar een rondje mee.
- douchen
- aankleden
- was draaien
- de was van vorige week opvouwen
- bed afhalen
- boven stofzuigen
- wc
- boodschappen doen (en dan niét gaan winkelen...!!)
Als ik dat allemaal gedaan heb 'beloon' ik mezelf met tijd om de stedentrip naar Liverpool uit te zoeken.
- douchen
- aankleden
- was draaien
- de was van vorige week opvouwen
- bed afhalen
- boven stofzuigen
- wc
- boodschappen doen (en dan niét gaan winkelen...!!)
Als ik dat allemaal gedaan heb 'beloon' ik mezelf met tijd om de stedentrip naar Liverpool uit te zoeken.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Ik moet er ook aan geloven...
- keuken fatsoeneren
- stofzuigen hele huis
- badkamer doen
- wc schrobben
- slaapkamer stoffen
- woonkamer stoffen