Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke billendoekjes gebruiken jullie?

+52
Theeleut
Teddyaapje
Tiara
woezel
*Lookie*
TGR
Poisongirl
Chelle
Wennes
Linda
SarahKey
Novalee
L!ND@
Mamsie
meisje
M@niek
PiP
Annemie
Printje
Cupcake
Kat1980
loesje
Spring
Flower_L
Flip Fluitketel
ProudMom
Minniemeisje
sheila123
Steep
Liadan
pindaatje
Makamba
Annie24
-Ieniemienie-
Tania
Bruintje Beer
Mida4you
_Mashimaro_
Smaragdje
Theezakje13
Fiebje
LotteK
Happydobby
mauwmauw
Susan
PapillonRose
Mikki
Parisienne
Pussycat
Darius
pantuf
Pien
56 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Welke billendoekjes gebruiken jullie? - Pagina 3 Empty Re: Welke billendoekjes gebruiken jullie?

Bericht  Gast vr 24 feb 2012 - 22:46

Ik gebruik al vanaf dag 1 Zwitsal. Heb tussendoor wel eens de doekjes van Pampers en Hema geprobeerd, maar ik vind die van Zwitsal toch het fijnst. Ik koop ze ook altijd 'groot' in. Een doos met 12 pakken voor 18,99.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke billendoekjes gebruiken jullie? - Pagina 3 Empty Re: Welke billendoekjes gebruiken jullie?

Bericht  Flip Fluitketel vr 24 feb 2012 - 22:52

Hema. Ik vind ze goed genoeg en ze zijn goedkoop.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  PiP vr 24 feb 2012 - 22:53

Hier in het begin pampers gehaald in de aanbieding, was blij dat die doos toen op was.
Toen heb ik eerst 1 pak zwitsal geprobeerd om deze vervolgens altijd in de aanbieding te halen.
Oja tussendoor ook nog een keer Kruidvat, die vond ik ook niet verkeerd.

Ik haal meestal de boxen van Zwitsal. Zijn nog ietsje goedkoper dan de dozen en je hebt er een opbergbox bij!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast vr 24 feb 2012 - 23:14

Mikki schreef:Ik gebruik altijd de doekjes van de hema. Fijn en niet duur.

+1

Gast
Gast

Bericht  M@niek vr 24 feb 2012 - 23:24

zwitsal. Heb ook een tijdje pampers gehad maar die bleven elke keer aanelkaar plakken en die van de etos vond ik stinken.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 25 feb 2012 - 0:23

Nog steeds hema! Ik had laatst die van de Action gekocht om eens te proberen, maar die krijg je erg lastig uit de verpakking vind ik. Als je er 1 hebt, blijft de rest onderin, normaal trek je al een stukje mee naar buiten, maar bij deze niet. En fijn vond ik ze ook niet echt, beetje droog.

Gast
Gast

Bericht  Bruintje Beer za 25 feb 2012 - 0:52

Rejoy. schreef:
Mikki schreef:Ik gebruik altijd de doekjes van de hema. Fijn en niet duur.

+1
+1
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Gast za 25 feb 2012 - 1:38

Pampers of Zwitsal.

Gast
Gast

Bericht  meisje za 25 feb 2012 - 2:05

Ik gebruik altijd doekjes van Zwitsal.
meisje
meisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10

Bericht  Mida4you za 25 feb 2012 - 5:59

Van de Action of Bebino van de Aldi ( moet zeggen dat ik die van de Aldi het lekkerst vindt van deze 2 )
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Parisienne za 25 feb 2012 - 6:00

Ik gebruik eigenlijk alleen maar Zwitsal doekjes.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Mamsie za 25 feb 2012 - 6:04

Kruidvat.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476

Bericht  L!ND@ za 25 feb 2012 - 6:06

AH eigen merk
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535

Bericht  Novalee za 25 feb 2012 - 6:48

Ik gebruik altijd de sensitive van de HEMA. Af en toe komen er wel een hoop in één keer uit het pakje, maar verder ben ik er tevreden over.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611

Bericht  Gast za 25 feb 2012 - 6:57

Heb die van Bumblies gehad, die bevielen prima. Die van Pampers vond ik te nat. Heb nu die van Zwitsal en die komen hier als winnaar uit de bus! Die gebruik ik voor van alles, dr toet boenen, dr billen schoon, mezelf even opfrissen en even snel een doekje over de commode of iets in de badkamer. Gelukkig is er wel vaak ergens een aanbieding, want 33 euro voor 12 pakjes ga ik toch echt niet neertellen.

Gast
Gast

Bericht  SarahKey za 25 feb 2012 - 7:03

Van de action, gele pakken. Tot nu toe tevreden over en niet duur, twee pakken voor €1,99.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Gast za 25 feb 2012 - 7:08

Ik heb geen vast merk, gebruik was er in de aanbieding is. Heb Hema, Pampers baby fresh en Etos Sensitive in de kast liggen. Vind de baby fresh het beste van die 3.
Gebruik ze idd ook voor de snoetjes en om snel ergens een doekje over te halen.

Voor snelle opfrisbeurtjes voor en na het kdv gebruik ik de vochtige washandjes van de Action, bevallen ook prima, gaat wat makkelijker als met een billendoekje.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 feb 2012 - 8:02

Ik heb ze van de Action: 100 doekjes voor 1 euro. Ze ruiken lekker en doen prima wat ze moeten doen.

Gast
Gast

Bericht  Linda za 25 feb 2012 - 8:04

Parisienne schreef:Ik gebruik eigenlijk alleen maar Zwitsal doekjes.

+1

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577

Bericht  Wennes za 25 feb 2012 - 8:38

Ik gebruik ze van pampers. Ik vind het juist fijn dat ze nat zijn zodat ik de plakpoep goed schoon kan maken. Als de liezen te nat zijn pak ik een hydrofiele luier en maak ik het droog. Ik koop ze wel altijd in de aanbieding.
Mijn man vindt pamperdoekjes stinken en hij gebruikt ze van zwitsal. Ik vind deze in combi met poep dus stinken en ik vind ze niet fijn in gebruik.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455

Bericht  Gast za 25 feb 2012 - 19:33

Ik heb meerdere geprobeerd, maar ik blijf bij de pampers, juist omdat ze wat nat zijn.

Die ik wel okay vond zijn die van kruitvat, aldi en zwitsal.
Die van de hema vond ik kurkdroog en kreeg ik zijn billen echt niet mee schoon.

Gast
Gast

Bericht  Chelle za 25 feb 2012 - 20:16

Wennes schreef:Ik gebruik ze van pampers. Ik vind het juist fijn dat ze nat zijn zodat ik de plakpoep goed schoon kan maken. Als de liezen te nat zijn pak ik een hydrofiele luier en maak ik het droog. Ik koop ze wel altijd in de aanbieding.
Mijn man vindt pamperdoekjes stinken en hij gebruikt ze van zwitsal. Ik vind deze in combi met poep dus stinken en ik vind ze niet fijn in gebruik.

+1

Gefeliciteerd trouwens met je zoontje!
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868

Bericht  -Ieniemienie- za 25 feb 2012 - 20:20

Gebruikte altijd de pampers sensitive.
Maar paar weken geleden dacht ik, ik doe eens gek en ga wat anders proberen.
Eerst de Etos geprobeerd, maar die vind ik echt heel erg stinken! Toen die van Hema. Die gingen wel.
Nu zijn box van pampers gekocht. Maar vind ze niet zo fijn.
Ga dus weer lekker terug op mn pampers sensitive.
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113

Bericht  Fiebje za 25 feb 2012 - 21:00

Wij gebruiken zwitsal of pamper doekjes fresh. Koop ze in grote verpakkingen. Voor het gezicht gebruiken we snoetenpoetsers of de weggooi handschoentjes van zwitsal.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552

Bericht  Annie24 za 25 feb 2012 - 21:54

Annie24 schreef:Hier die van de Etos. We hebben ook de olie billendoekjes van de Kruidvat voor de plakpoep. angel

Ik gebruik nog steeds dezelfde doekjes als in september 2011 angel
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: