Ik heb Bungel
+55
Alex
Penny Blossom
Sylvana
FireButterfly
pinkflower
Pompoen
Caro
Qiara
TwistedAngel
Sjaantje
Printje
Lady Starstruck
Makamba
silly-one
Zininzon
Luthien
Tania
Lady4
sonly
Serena
Paper Crown
Fayebella
mzcharlotte
Blair
Jezzie
Sushi
Roza
Gizmo
Parisienne
ekiaam87
Monte
Jordana
Snoes
Lavendel
Burn
Jeanette
Ella
Lejow
Tullow
Jade
Sorella
bolus26
May
Rovine
Sweety
Rush
Bubbelicious
Oasis
Minx
Inge
Lotus
Sarah1985
Toet
Marin
Ontvoerder
59 plaatsers
Pagina 7 van 12
Pagina 7 van 12 • 1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12
Re: Ik heb Bungel
Hier ook nog wat foto's van Bungel toen hij bij mij was. Hopelijk wordt hij snel vrijgelaten, want Bungel is veel te lief om wat aan te doen.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Ik word hier niet echt warm van maar omdat jullie het toch proberen, hier het bewijs dat zij nog leeft. Hoe lang dat nog gaat duren kan ik niet zeggen.
Ontvoerder- Zwijger
- Aantal berichten : 6
Punten : 8
Registratiedatum : 07-09-11
We kunnen ook gewoon aanbieden de verzendkosten naar de volgende te betalen.
Gast- Gast
Hahahahaahahahahahaha, die foto! Geweldig!
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Als ziz onze banner heeft gemaakt en bungel hangt nu voor de banner, dan is ZiZ de ontvoerder.
Gast- Gast
Maura schreef:Als ziz onze banner heeft gemaakt en bungel hangt nu voor de banner, dan is ZiZ de ontvoerder.
Volgens mij is het een beeldscherm met het yesforum erop
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Bungel hangt volgens mij gewoon voor het beeldscherm..
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Misschien kan Ontvoerder wat meer vertellen over de voorwaarden, want als zelfs de spamactie van June niet genoeg is, ben ik bang dat we Bungel nooooooit vrij krijgen
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
De banner staat op het beeldscherm Maura!
Ontvoerder, heb je nieuwe eisen?
Ontvoerder, heb je nieuwe eisen?
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Gizmo schreef:Maura schreef:Als ziz onze banner heeft gemaakt en bungel hangt nu voor de banner, dan is ZiZ de ontvoerder.
Inderdaad, want ik ben onschuldig!!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Als we nou allemaal een foto plaatsen waarop we heeeeel verdrietig kijken....zou de Ontvoerder dan overstag gaan?
Gast- Gast
Die is al wegTheedoosje schreef:Heej Storm moet jji niet bij je bezoek zijn?
Gast- Gast
Ik zag vanmiddag een heeele hoop Bungels bij de Hema hangen. Maar goed daar hebben jullie nu natuurlijk niks aan hahaha.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Storm schreef:Die is al wegTheedoosje schreef:Heej Storm moet jji niet bij je bezoek zijn?
Ooh joh dacht die zijn er nog wel ff
Gast- Gast
Storm schreef:Als we nou allemaal een foto plaatsen waarop we heeeeel verdrietig kijken....zou de Ontvoerder dan overstag gaan?
Dan wel met een persoonlijke boodschap waarom Bungel terug zou moeten. Dat klinkt al als een beter plan.
Schelden met kutontvoerder niet. Vanavond geen eten voor Bungel!
Ontvoerder- Zwijger
- Aantal berichten : 6
Punten : 8
Registratiedatum : 07-09-11
Gizmo schreef:Maura schreef:Als ziz onze banner heeft gemaakt en bungel hangt nu voor de banner, dan is ZiZ de ontvoerder.
Serieus?! Hahaha!
Gast- Gast
Ik heb een 450D, late reactie. En ik heb geen Bungel en kinderstoeltjes zijn momenteel niet bepaald binnen handbereik Jeej, ik heb ene alibi!mzcharlotte schreef:Maple wilde toch een spiegelreflex van Canon? En ze heeft toegang tot kinderstoeltjes? ...
Gast- Gast
Ik stel voor een daderprofiel op te stellen van deze ontvoerder. Wat weten we tot nu toe?
- Ontvoerder ontzegt Bungel graag basisbehoeften als goed eten en drinken. Daaruit valt op te maken dat dit een persoon is die ervan houdt macht uit te oefenen over anderen. Waarschijnlijk komt dit voort uit een jeugd waarbij er weinig rekening is gehouden met de behoeften van deze persoon. Ik vermoed een afwezige vader en een alcoholische moeder.
- Ontvoerder drukt zich uit in korte, stevige zinnen. Het is mogelijk dat dit beroepsmatig gezien ook gevraagd wordt van de ontvoerder en dat ze bijvoorbeeld werkt in het leger, bij de politie of cassiere is bij de Aldi.
Tot zover mijn bijdrage. Als ik op televisie Profilers kijk is de volgende stap dat ze aan de hand van deze informatie de dader pakken. Op de een of andere manier werkt dat hier niet
- Ontvoerder ontzegt Bungel graag basisbehoeften als goed eten en drinken. Daaruit valt op te maken dat dit een persoon is die ervan houdt macht uit te oefenen over anderen. Waarschijnlijk komt dit voort uit een jeugd waarbij er weinig rekening is gehouden met de behoeften van deze persoon. Ik vermoed een afwezige vader en een alcoholische moeder.
- Ontvoerder drukt zich uit in korte, stevige zinnen. Het is mogelijk dat dit beroepsmatig gezien ook gevraagd wordt van de ontvoerder en dat ze bijvoorbeeld werkt in het leger, bij de politie of cassiere is bij de Aldi.
Tot zover mijn bijdrage. Als ik op televisie Profilers kijk is de volgende stap dat ze aan de hand van deze informatie de dader pakken. Op de een of andere manier werkt dat hier niet
Gast- Gast
Ik denk dat we geen risico''s meer moeten nemen maar direct naar de politie moeten stappen.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Of Peter R. de Vries vragen, die stopt toch met zijn programma? Heeft ie vast tijd zat om voor ons de zaak Bungel op te lossenPrintje schreef:Ik denk dat we geen risico''s meer moeten nemen maar direct naar de politie moeten stappen.
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Sjaantje schreef:Of Peter R. de Vries vragen, die stopt toch met zijn programma? Heeft ie vast tijd zat om voor ons de zaak Bungel op te lossenPrintje schreef:Ik denk dat we geen risico''s meer moeten nemen maar direct naar de politie moeten stappen.
Ja of die andere man van undercover Nederland...
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Printje schreef:Sjaantje schreef:Of Peter R. de Vries vragen, die stopt toch met zijn programma? Heeft ie vast tijd zat om voor ons de zaak Bungel op te lossenPrintje schreef:Ik denk dat we geen risico''s meer moeten nemen maar direct naar de politie moeten stappen.
Ja of die andere man van undercover Nederland...
Of Alberto Stegeman van Red Mijn Vakantie Dan heet het Red Onze Bungel hahaha
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Pagina 7 van 12 • 1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12
Soortgelijke onderwerpen
» Het avontuur van Bungel
» Hallo ik ben Bungel
» Waar is Bungel gebleven?
» LAAT BUNGEL VRIJ
» LAAT BUNGEL VRIJ