Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het ik voel mij vandaag.... topic

+12
Kaboutertje
SoGood
Jeanette
Sweety
Carra
Minx
Paper Crown
bolus26
Jade
Marin
silly-one
Lotus
16 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Het ik voel mij vandaag.... topic - Pagina 4 Empty Re: Het ik voel mij vandaag.... topic

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 3:12

Theedoosje schreef:
Zero schreef:
Opgewekt, maar ook een beetje baldadig.

Baldadig..oei moeten we oppassen? Very Happy

Altijd. angel

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Het ik voel mij vandaag.... topic - Pagina 4 Empty Re: Het ik voel mij vandaag.... topic

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 3:12

Kaboutertje> oei wel erger dan ik dacht Sad Dat is minder...wil je er over praten? hug

Gast
Gast

Bericht  Tania wo 7 sep 2011 - 3:13

Minneke schreef:
Tania schreef:Moe.
J. heeft vannacht de halve nacht liggen huilen. Toen hij sliep vanmiddag kon ik niet slapen en nu kan ik bijna niet wakker blijven. Hij is me ook vreselijk aan het uitproberen omdat hij weet dat ik hem niet zo makkelijk kan optillen Rolling Eyes

Nog anderhalf uur dan is m'n man thuis...

Heb je last van je bekken Tania?

Ja en ik moet zo min mogelijk bukken en tillen. Erg handig met zo'n ondeugende dreumes (die ook nog niet kan lopen) laughcry

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 3:13

Zero schreef:
Theedoosje schreef:
Zero schreef:
Opgewekt, maar ook een beetje baldadig.

Baldadig..oei moeten we oppassen? Very Happy

Altijd. angel

Nu wordt ik bang Laughing

Gast
Gast

Bericht  Lotus wo 7 sep 2011 - 3:13

Theedoosje schreef:Balen dat je je spvér voorlopig niet spreekt. Kan je diegene ook niet bellen?

Misschien kan dat wel. Maar ook dat vind ik weer lastig, omdat ik weet dat ze het heel erg druk heeft. Misschien stuur ik haar wel even een mailtje. Alleen weet ik niet goed wat ik daarin wil zetten. En ik weet eigenlijk ook niet of ze het wel goed vindt als ik haar mail. Maar goed, op dit moment voel ik me sowieso niet in staat om iets zinnigs te typen. Misschien morgen maar even wat proberen.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Kaboutertje wo 7 sep 2011 - 3:14

Theedoosje schreef:Kaboutertje> oei wel erger dan ik dacht Sad Dat is minder...wil je er over praten? hug

Is niet nodig, maar lief dat je het aanbiedt. Ik denk dat ik er zelf ook gewoon doorheen moet, en dan komt het wel goed smile
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 3:14

Lotus schreef:
Theedoosje schreef:Balen dat je je spvér voorlopig niet spreekt. Kan je diegene ook niet bellen?

Misschien kan dat wel. Maar ook dat vind ik weer lastig, omdat ik weet dat ze het heel erg druk heeft. Misschien stuur ik haar wel even een mailtje. Alleen weet ik niet goed wat ik daarin wil zetten. En ik weet eigenlijk ook niet of ze het wel goed vindt als ik haar mail. Maar goed, op dit moment voel ik me sowieso niet in staat om iets zinnigs te typen. Misschien morgen maar even wat proberen.

Anders even goed over nadenken wat je nou wil vragen aan haar. En waarom zou je haar niet mogen mailen?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 3:15

Kaboutertje schreef:
Theedoosje schreef:Kaboutertje> oei wel erger dan ik dacht Sad Dat is minder...wil je er over praten? hug

Is niet nodig, maar lief dat je het aanbiedt. Ik denk dat ik er zelf ook gewoon doorheen moet, en dan komt het wel goed smile

Oke maar anders weet je me te vinden he Wink hug

Gast
Gast

Bericht  Lotus wo 7 sep 2011 - 3:16

Omdat ik haar mailadres nooit heb gekregen. Via mijn account van de cliëntenraad kan ik het zo vinden, maar dat is misschien niet helemaal de bedoeling. Maar misschien moet ik het maar gewoon doen. Als ze het niet goed vindt, hoor ik dat wel.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 3:16

Kaboutertje hug als je erover wil praten, dan weet je me te vinden he!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 3:18

Lotus schreef:Omdat ik haar mailadres nooit heb gekregen. Via mijn account van de cliëntenraad kan ik het zo vinden, maar dat is misschien niet helemaal de bedoeling. Maar misschien moet ik het maar gewoon doen. Als ze het niet goed vindt, hoor ik dat wel.

Oh maar als het zo te vinden valt zou ik het gewoon proberen. Dan weet je ook dat jezelf er wel vanalles aan doet om geholpen te worden. Ik vind dat al heel knap van je hoe je dat doet!

Gast
Gast

Bericht  Lotus wo 7 sep 2011 - 3:20

Lief dat je dat zegt. Trouwens helemaal lief dat je zo meedenkt! smile
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 3:35

graag gedaan smile

Gast
Gast

Bericht  Jordana wo 7 sep 2011 - 4:52

Ik ben moe... Maar mag ook wel weer na bijna 12 uur werken.. Verder ik-maak-me-zorgen-om-een-vriend-maar-dat-mag-ik-eigenlijk-niet-doen-bui Very Happy
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Burn wo 7 sep 2011 - 4:53

Jor.. Niet doen!

Ik voel me zenuwachtig, moe, en ik ben kapot..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Jordana wo 7 sep 2011 - 4:54

Burn schreef:Jor.. Niet doen!

Ik voel me zenuwachtig, moe, en ik ben kapot..

Weet ik Wink Maar doe het helaas wel Wink

En hoe komt dat bij jou?
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Bericht  Burn wo 7 sep 2011 - 4:57

Er komt zo iemand voor me koken! Wink
En de rest, omdat ik verkouden ben, en gewoon het zat ben! Wink

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 5:00

Slecht. Moe en ziekig, en eenzaam. Dat vandaag maar snel voorbij mag gaan laughcry

Gast
Gast

Bericht  Lavendel wo 7 sep 2011 - 5:01

Waarom mag je je geen zorgen maken om die vriend Jordana?

Ik ben blij en voel me stoer vandaag! Ik heb vandaag informant gespeeld voor een oefening van de landmacht en eigenlijk ben ik echt een watje met dat soort dingen. Maar ik was niet zenuwachtig en het ging vet goed! Volgende week weer haha.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920

Bericht  Marin wo 7 sep 2011 - 5:02

Ik heb intussen onwijze buikpijn omdat ik ongesteld ben geworden Sad
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Jordana wo 7 sep 2011 - 5:03

Lavendel schreef:Waarom mag je je geen zorgen maken om die vriend Jordana?

Ik heb van de week iets tegen die vriend gezegd wat hij even op zicht moest inlaten werken en ik moest hem even laten. Heb hem daarna nog niet gesproken dus ik maak me wat zorgen over hem maar mag het ook niet doen omdat hij toch wel weer wat laat horen..
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 5:05

Burn schreef:Er komt zo iemand voor me koken! Wink
En de rest, omdat ik verkouden ben, en gewoon het zat ben! Wink

En niet zomaar iemand..... angel

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 5:32

Slecht en verdrietig. Sad

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 5:33

_Liv schreef:Slecht en verdrietig. Sad

hug What happend??

Gast
Gast

Bericht  Jordana wo 7 sep 2011 - 5:33

_Liv schreef:Slecht en verdrietig. Sad

Why? Wat is er?
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: