Het ik voel mij vandaag.... topic
+12
Kaboutertje
SoGood
Jeanette
Sweety
Carra
Minx
Paper Crown
bolus26
Jade
Marin
silly-one
Lotus
16 plaatsers
Pagina 3 van 5
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Het ik voel mij vandaag.... topic
Theedoosje schreef:Stuiterbal schreef:Theedoosje schreef:Wie is dat dan Stuit? Oh nu op msn... vraag hem kop koffie te komen doen of zo?
Uhhmm koffie hahaha dat je daar over begint. Hij WIL bij mij op de koffie komen maar ik zeg
"ik nodig geen vreemden mannen uit"
Doos Wat wil je nou
Een date hahahahahahaha
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Lotus> wat vervelend dat er niets uit is gekomen en er dus geen gerichte hulp is Hoop dat daar wel verandering in komt want zo schiet het niet zo op geloof ik.
En je huisgenoten, kun je er wel mee overweg? Het is natuurlijk wennen nieuwe mensen.
O en ja het weer zit ook niet meer. vervelend dat je er zo gevoelig voor bent
Het schiet zo inderdaad niet echt op. Er komt hier een centrum voor eetstoornissen, maar de oprichting loopt uit en ze nemen nog geen cliënten aan. Ik zou wel ergens anders naartoe kunnen gaan, maar dat is een stuk verder reizen en daar is alleen al voor de intake een wachttijd van 9 weken.
Ik kan wel overweg met mijn huisgenoten, maar ik moet erg wennen. En als ik me voel zoals nu, vind ik het moeilijk om contacten aan te gaan. Dat maakt het dus een beetje lastig.
Ik zit nu gewoon te huilen. Voel me zo rot. En ik vind dat zo stom van mezelf...
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Fairytale schreef:@ stuiterbal dat snap ik maar je kan ook ergens anders koffie drinken.
Nou ja stage niet halen weet ik nu al 5 weken ofzo. Maar dat gezeik van die slb'er. Die man bezorgd me meer stress dan dat hij me helpt. Dat is het grootste probleem.
Ja dat kan idd en dat zal er ook van komen.... pffffff ben echt een schijterd hahaha
Gast- Gast
Lotus> moet je niet stom vinden Jiij voelt je gewoon zo en daar kan jij niks aan doen. Je bent met hulp bezig maar als ze nog niks gericht kunnen aanbieden is dat niet jouw schuld. En dat centrum waar je wel heen kan hoe ver is dat weg? Dat nieuwe centrum vlakbij wanneer verwachten ze dat klaar te hebben?
Wel fijn dat je met je huisgenoten overweg kan en ik snap ook dat je moet wennen en dat je nu momenteel lastig contact legt, maar dat komt wel. Misschien is het fijn ( of misschien niet?) om je huisgenoten te vertellen hoe jij je voelt en waar je mee worstelt, zodat ze jou ook begrijpen?
Stuit> Of ergens anders afspreken dan
Wel fijn dat je met je huisgenoten overweg kan en ik snap ook dat je moet wennen en dat je nu momenteel lastig contact legt, maar dat komt wel. Misschien is het fijn ( of misschien niet?) om je huisgenoten te vertellen hoe jij je voelt en waar je mee worstelt, zodat ze jou ook begrijpen?
Stuit> Of ergens anders afspreken dan
Gast- Gast
Storm, mijn vriend heeft dat ook. Heb je er weleens hulp voor gezocht?
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Dat centrum hier in de buurt hoort bij de instelling waar ik al in behandeling ben. Ze zouden vanaf begin deze maand echt beginnen, maar mijn spv'er vertelde maandag dat het nog wel een half jaar kan duren voordat ze mij kon doorverwijzen. Die andere instelling is ongeveer een uur reizen, als er geen vertraging is. Nog wel te doen op zich, maar niet ideaal.
Verder heb ik natuurlijk wel hulp bij mijn andere problemen, maar ik vraag me af of het opschiet als we op dezelfde manier doorgaan. Hoewel, op dezelfde manier... ik zie mijn hulpverleners steeds minder vaak.
Misschien moet ik inderdaad maar heel open zijn naar mijn huisgenoten. Alleen vind ik dat wel eng. Ik zal er over nadenken.
Verder heb ik natuurlijk wel hulp bij mijn andere problemen, maar ik vraag me af of het opschiet als we op dezelfde manier doorgaan. Hoewel, op dezelfde manier... ik zie mijn hulpverleners steeds minder vaak.
Misschien moet ik inderdaad maar heel open zijn naar mijn huisgenoten. Alleen vind ik dat wel eng. Ik zal er over nadenken.
Lotus- Ratel
K.ut.
Zoals verteld in het waarom ben je blij topic.
Maar aan de andere kant merk ik maar weer eens hoeveel geluk ik heb met alle lieve mensen om me heen.
Zoals verteld in het waarom ben je blij topic.
Maar aan de andere kant merk ik maar weer eens hoeveel geluk ik heb met alle lieve mensen om me heen.
Gast- Gast
Ik voel mij vandaag voldaan, maar moe.
Veel gedaan vandaag, moest nog wat foto's uitzoeken van de bruiloft die ik vorige week heb gefotografeerd, gister een foto gemaakt van de zaak voor een persbericht die moest ik doorsturen.
Met Lise naar zwemles geweest. Het huishouden gedaan. Geld gestort bij de bank. En nu heb ik nergens meer zin in
Veel gedaan vandaag, moest nog wat foto's uitzoeken van de bruiloft die ik vorige week heb gefotografeerd, gister een foto gemaakt van de zaak voor een persbericht die moest ik doorsturen.
Met Lise naar zwemles geweest. Het huishouden gedaan. Geld gestort bij de bank. En nu heb ik nergens meer zin in
Gast- Gast
Lotus schreef:Dat centrum hier in de buurt hoort bij de instelling waar ik al in behandeling ben. Ze zouden vanaf begin deze maand echt beginnen, maar mijn spv'er vertelde maandag dat het nog wel een half jaar kan duren voordat ze mij kon doorverwijzen. Die andere instelling is ongeveer een uur reizen, als er geen vertraging is. Nog wel te doen op zich, maar niet ideaal.
EN als je al begint bij diegene van een uur reizen... kun je later bij de andere verder?
Logisch dat je dat eng vind om het te vertellen, maar dan weten ze wel wat er is als je je wat down voelt bijvoorbeeld of als er wat anders is.
Gast- Gast
Ik voel me een beetje bluh Ik ben lekker vrij en zou daarvan moeten genieten maar aan de andere kant zorgt het ook voor piekeren enz...
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Kaboutertje schreef:Ik voel me een beetje bluh Ik ben lekker vrij en zou daarvan moeten genieten maar aan de andere kant zorgt het ook voor piekeren enz...
Waarover pieker je?
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Kaboutertje schreef:Ik voel me een beetje bluh Ik ben lekker vrij en zou daarvan moeten genieten maar aan de andere kant zorgt het ook voor piekeren enz...
Waarover pieker je?
In het kort: over mijn leven klinkt nogal zwaar en dramatisch he..
Kaboutertje- Kletskop
Theedoosje schreef:EN als je al begint bij diegene van een uur reizen... kun je later bij de andere verder?
Logisch dat je dat eng vind om het te vertellen, maar dan weten ze wel wat er is als je je wat down voelt bijvoorbeeld of als er wat anders is.
Dat zou misschien wel kunnen, maar ik weet niet of dat handig is. Bovendien moet ik hoe dan ook lang wachten tot ik er daadwerkelijk hulp bij krijg. Of een enorme wachtlijst waar ik op kom, of dus wachten totdat ze hier cliënten aannemen. En daar ben ik niet zo blij mee.
Ik merk gewoon dat ik me op dit moment heel erg schaam voor hoe ik me voel. Voor hoe het met me gaat. Het liefst zou ik iedereen uit de weg gaan. Zou ik onzichtbaar willen zijn. Willen verdwijnen. Maar daar kom ik ook niet verder mee. Ik ben ook bang dat ik mijn huisgenoten afschrik als ik vertel hoe het gaat.
Lotus- Ratel
Maar helemaal niks doen schiet ook niet op en wachten op die in de buurt duurt langer....
Overigens hoef je je niet te schamen hoor. Er zijn vele mensen met problemen Maar snap dat je dit niet zomaar tegen iedereen vertelt.
Overigens hoef je je niet te schamen hoor. Er zijn vele mensen met problemen Maar snap dat je dit niet zomaar tegen iedereen vertelt.
Gast- Gast
Kaboutertje schreef:Theedoosje schreef:Kaboutertje schreef:Ik voel me een beetje bluh Ik ben lekker vrij en zou daarvan moeten genieten maar aan de andere kant zorgt het ook voor piekeren enz...
Waarover pieker je?
Nou idd Maar gelukkig kan je er om lachen en lijkt het mee te vallen?
Gast- Gast
Brak, gesloopt, moe en chagerijnig
S. heeft een griepje te pakken en ik geloof niet dat ik sinds het weekend meer dan 12 uur heb geslapen
S. heeft een griepje te pakken en ik geloof niet dat ik sinds het weekend meer dan 12 uur heb geslapen
Gast- Gast
Mja, ik zou het er graag met mijn spv'er over willen hebben, maar die spreek ik voorlopig niet. Niets doen is inderdaad niet handig, zover ben ik ook. Maar wat nou wel handig is...
Lotus- Ratel
Razz wat vervelend! Beterschap met hem! Hoop dat je gauw bij komt geslapen.
Gast- Gast
Lotus schreef:Mja, ik zou het er graag met mijn spv'er over willen hebben, maar die spreek ik voorlopig niet. Niets doen is inderdaad niet handig, zover ben ik ook. Maar wat nou wel handig is...
Balen dat je je spvér voorlopig niet spreekt. Kan je diegene ook niet bellen?
Gast- Gast
Moe.
J. heeft vannacht de halve nacht liggen huilen. Toen hij sliep vanmiddag kon ik niet slapen en nu kan ik bijna niet wakker blijven. Hij is me ook vreselijk aan het uitproberen omdat hij weet dat ik hem niet zo makkelijk kan optillen
Nog anderhalf uur dan is m'n man thuis...
J. heeft vannacht de halve nacht liggen huilen. Toen hij sliep vanmiddag kon ik niet slapen en nu kan ik bijna niet wakker blijven. Hij is me ook vreselijk aan het uitproberen omdat hij weet dat ik hem niet zo makkelijk kan optillen
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Zero schreef:
Opgewekt, maar ook een beetje baldadig.
Baldadig..oei moeten we oppassen?
Gast- Gast
Tania> dat is dan lastig dat hij je zo aan het uitproberen is.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Kaboutertje schreef:Theedoosje schreef:Kaboutertje schreef:Ik voel me een beetje bluh Ik ben lekker vrij en zou daarvan moeten genieten maar aan de andere kant zorgt het ook voor piekeren enz...
Waarover pieker je?
Nou idd Maar gelukkig kan je er om lachen en lijkt het mee te vallen?
Naja, ik lach het eigenlijk een beetje weg. Maar dat verandert natuurlijk niks aan de omstandigheden.. Maar ik probeer positief te blijven
Kaboutertje- Kletskop
Tania schreef:Moe.
Heb je last van je bekken Tania?
Gast- Gast
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic
» Het "wat eten we vandaag" topic