Het ik voel mij vandaag.... topic
+12
Kaboutertje
SoGood
Jeanette
Sweety
Carra
Minx
Paper Crown
bolus26
Jade
Marin
silly-one
Lotus
16 plaatsers
Pagina 2 van 5
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Het ik voel mij vandaag.... topic
Whaha, het is niet heel ernstig hoor, maar wel een beetje vervelend.Theedoosje schreef:Storm schreef:Hyper, alsof ik teveel koffie heb gedronken. Ik denk dat er weer een manie aan zit te komen.
ojee...
Gast- Gast
Wat is een manie?
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Storm schreef:Whaha, het is niet heel ernstig hoor, maar wel een beetje vervelend.Theedoosje schreef:Storm schreef:Hyper, alsof ik teveel koffie heb gedronken. Ik denk dat er weer een manie aan zit te komen.
ojee...
Gast- Gast
Een beetje brak en moe. Nu eindelijk rust na 5 dagen feestweek hier in het dorp.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Ik heb dat vaker, zo eens in de paar maanden. Dan voel ik me heel opgefokt, ook wel vrolijk, en ik wil van alles ondernemen. Dat heb ik dan een paar dagen tot een week. Het gevoel alsof je te veel koffie hebt gedronken. Ik praat dan veel en ik vind alles leuk, en ga dan veel impulsieve dingen ondernemen. Ook slaap ik dan weinig omdat ik niet in slaap kan komen door de drukte in mijn hoofd.
Na die periode ben ik alleen wel dood en doodmoe, en voel ik me depressief.
Na die periode ben ik alleen wel dood en doodmoe, en voel ik me depressief.
Gast- Gast
Beetje moe, gehaast, blij, niet een verdrietig gevoel maar een jammer gevoel..
Blij: Maandag ga ik tekenen voor mijn huisje! En ik heb een leuk mailtje gehad
Moe: ik neem soms teveel hooi op mijn vork, ga laat slapen.
Gehaast: ik ben bezig met het regelen van een vrijgezellenfeest en een trouwerij. Met het feest zijn er wat problemen wat ik me dus aantrek.
Jammer gevoel: heb gister de hele ochtend en middag tot 17.00 met een jongen op msn gezeten. Hebben het over veel dingen gehad en waarschijnlijk gaan we binnenkort eens afspreken. Tenminste hij zei: toch maar eens afspreken dan. Gisteravond heel even gepraat, maar was meer elkaar welterusten wensen. Heb hem vandaag weer aangesproken op msn maar hij reageert niet. Ik weet dat hij aan het werk is ( was hij gister ook ) maar vind het dus jammer dat we elkaar niet spreken.
Gelijk maar een uitleg
Blij: Maandag ga ik tekenen voor mijn huisje! En ik heb een leuk mailtje gehad
Moe: ik neem soms teveel hooi op mijn vork, ga laat slapen.
Gehaast: ik ben bezig met het regelen van een vrijgezellenfeest en een trouwerij. Met het feest zijn er wat problemen wat ik me dus aantrek.
Jammer gevoel: heb gister de hele ochtend en middag tot 17.00 met een jongen op msn gezeten. Hebben het over veel dingen gehad en waarschijnlijk gaan we binnenkort eens afspreken. Tenminste hij zei: toch maar eens afspreken dan. Gisteravond heel even gepraat, maar was meer elkaar welterusten wensen. Heb hem vandaag weer aangesproken op msn maar hij reageert niet. Ik weet dat hij aan het werk is ( was hij gister ook ) maar vind het dus jammer dat we elkaar niet spreken.
Gelijk maar een uitleg
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Vervelend Storm! Zeker als je het zelf herkend en er vrij weinig aan kunt doen.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik heb mijn stage niet gehaald. Maar maak hem gewoon af en nu heb ik een zeikende slb'er. Die mij vandaag even leuk mailt dat hij het idee heeft dat ik hem ontloop. Ja ik kan er weinig aan doen dat ik al een paar dagen slecht slaap daardoor nu koppijn heb. Zou eigenlijk maandag het gesprek hebben maar hij wou niet een half uurtje wachten. Ik moest van hem zo snel mogelijk afspreken ja dat ze daarna het rooster nog veranderen. En ik dus een verplaatste les had.
Daarbij zeurt hij gewoon ben ik hem drie stappen voor. Op het moment sowieso al zwaar gestresst. Dus het schiet niet echt op.
Daarbij zeurt hij gewoon ben ik hem drie stappen voor. Op het moment sowieso al zwaar gestresst. Dus het schiet niet echt op.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Het lijkt mij vervelender als ik het niet had herkend van mezelf2CKC2 schreef:Vervelend Storm! Zeker als je het zelf herkend en er vrij weinig aan kunt doen.
Gast- Gast
Fairy> wat vervelend zeg dat je stage zo gaat Moet je nog lang?
Gast- Gast
Ik voel me goed, lekker in mijn vel.
En eigenlijk wil ik met een jongen nu een date gaan plannen maar ik durf helemaal niet wahahahahaha
En eigenlijk wil ik met een jongen nu een date gaan plannen maar ik durf helemaal niet wahahahahaha
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Ik voel me goed, lekker in mijn vel.
Gewoon doen!!!!
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Stuiterbal schreef:Ik voel me goed, lekker in mijn vel.
Gewoon doen!!!!
Maar ik durf niet hahaha
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Theedoosje schreef:Stuiterbal schreef:Ik voel me goed, lekker in mijn vel.
Gewoon doen!!!!
Maar ik durf niet hahaha
Je kan het! Sms/mail/fb/msn of wat dan ook met de vraag (is het die met jou en de kids wat wilde doen?)
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Stuiterbal schreef:Theedoosje schreef:Stuiterbal schreef:Ik voel me goed, lekker in mijn vel.
Gewoon doen!!!!
Maar ik durf niet hahaha
Je kan het! Sms/mail/fb/msn of wat dan ook met de vraag (is het die met jou en de kids wat wilde doen?)
uhh we zitten nu op msn en hij wil heel graag hahaha.
Nee het is een andere jongen.
Damn ik heb er wel veel leren kennen he......
Gast- Gast
Moe, door te lang uitslapen. Het is ook nooit goed he! En daarnaast ben ik echt aan het lummelen vandaag!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Best welStuiterbal schreef:
Gast- Gast
Wie is dat dan Stuit? Oh nu op msn... vraag hem kop koffie te komen doen of zo?
Gast- Gast
Storm schreef:Best welStuiterbal schreef:
We gaan voor de lusten en niet de lasten toch
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Wie is dat dan Stuit? Oh nu op msn... vraag hem kop koffie te komen doen of zo?
Uhhmm koffie hahaha dat je daar over begint. Hij WIL bij mij op de koffie komen maar ik zeg
"ik nodig geen vreemden mannen uit"
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Theedoosje schreef:Wie is dat dan Stuit? Oh nu op msn... vraag hem kop koffie te komen doen of zo?
Uhhmm koffie hahaha dat je daar over begint. Hij WIL bij mij op de koffie komen maar ik zeg
"ik nodig geen vreemden mannen uit"
Doos Wat wil je nou
Gast- Gast
@ stuiterbal dat snap ik maar je kan ook ergens anders koffie drinken.
Nou ja stage niet halen weet ik nu al 5 weken ofzo. Maar dat gezeik van die slb'er. Die man bezorgd me meer stress dan dat hij me helpt. Dat is het grootste probleem.
Nou ja stage niet halen weet ik nu al 5 weken ofzo. Maar dat gezeik van die slb'er. Die man bezorgd me meer stress dan dat hij me helpt. Dat is het grootste probleem.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuwe Wat-Heb-Je-Aan-Vandaag-Topic
» Het "wat eten we vandaag" topic