Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het ik voel mij vandaag.... topic

+12
Kaboutertje
SoGood
Jeanette
Sweety
Carra
Minx
Paper Crown
bolus26
Jade
Marin
silly-one
Lotus
16 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Het ik voel mij vandaag.... topic - Pagina 2 Empty Re: Het ik voel mij vandaag.... topic

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 2:03

Theedoosje schreef:
Storm schreef:Hyper, alsof ik teveel koffie heb gedronken. Ik denk dat er weer een manie aan zit te komen.

ojee...
Whaha, het is niet heel ernstig hoor, maar wel een beetje vervelend.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Het ik voel mij vandaag.... topic - Pagina 2 Empty Re: Het ik voel mij vandaag.... topic

Bericht  Paper Crown wo 7 sep 2011 - 2:05

Wat is een manie?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 2:05

Storm schreef:
Theedoosje schreef:
Storm schreef:Hyper, alsof ik teveel koffie heb gedronken. Ik denk dat er weer een manie aan zit te komen.

ojee...
Whaha, het is niet heel ernstig hoor, maar wel een beetje vervelend.

hug

Gast
Gast

Bericht  Carra wo 7 sep 2011 - 2:06

Een beetje brak en moe. Nu eindelijk rust na 5 dagen feestweek hier in het dorp.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 2:07

Ik heb dat vaker, zo eens in de paar maanden. Dan voel ik me heel opgefokt, ook wel vrolijk, en ik wil van alles ondernemen. Dat heb ik dan een paar dagen tot een week. Het gevoel alsof je te veel koffie hebt gedronken. Ik praat dan veel en ik vind alles leuk, en ga dan veel impulsieve dingen ondernemen. Ook slaap ik dan weinig omdat ik niet in slaap kan komen door de drukte in mijn hoofd.

Na die periode ben ik alleen wel dood en doodmoe, en voel ik me depressief.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 2:08

Dat lijkt mij ook vermoeiend idd.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 2:08

Dat lijkt me vervelend Storm!

Gast
Gast

Bericht  Sweety wo 7 sep 2011 - 2:11

Beetje moe, gehaast, blij, niet een verdrietig gevoel maar een jammer gevoel..

Blij: Maandag ga ik tekenen voor mijn huisje! En ik heb een leuk mailtje gehad Very Happy
Moe: ik neem soms teveel hooi op mijn vork, ga laat slapen.
Gehaast: ik ben bezig met het regelen van een vrijgezellenfeest en een trouwerij. Met het feest zijn er wat problemen wat ik me dus aantrek.
Jammer gevoel: heb gister de hele ochtend en middag tot 17.00 met een jongen op msn gezeten. Hebben het over veel dingen gehad en waarschijnlijk gaan we binnenkort eens afspreken. Tenminste hij zei: toch maar eens afspreken dan. Gisteravond heel even gepraat, maar was meer elkaar welterusten wensen. Heb hem vandaag weer aangesproken op msn maar hij reageert niet. Ik weet dat hij aan het werk is ( was hij gister ook ) maar vind het dus jammer dat we elkaar niet spreken.

Gelijk maar een uitleg :P
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Paper Crown wo 7 sep 2011 - 2:14

Vervelend Storm! Zeker als je het zelf herkend en er vrij weinig aan kunt doen.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 2:15

Ik voel me ontzettend moe op dit moment.

Gast
Gast

Bericht  Minx wo 7 sep 2011 - 2:15

Ik heb mijn stage niet gehaald. Maar maak hem gewoon af en nu heb ik een zeikende slb'er. Die mij vandaag even leuk mailt dat hij het idee heeft dat ik hem ontloop. Ja ik kan er weinig aan doen dat ik al een paar dagen slecht slaap daardoor nu koppijn heb. Zou eigenlijk maandag het gesprek hebben maar hij wou niet een half uurtje wachten. Ik moest van hem zo snel mogelijk afspreken ja dat ze daarna het rooster nog veranderen. En ik dus een verplaatste les had.

Daarbij zeurt hij gewoon ben ik hem drie stappen voor. Op het moment sowieso al zwaar gestresst. Dus het schiet niet echt op.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 2:16

2CKC2 schreef:Vervelend Storm! Zeker als je het zelf herkend en er vrij weinig aan kunt doen.
Het lijkt mij vervelender als ik het niet had herkend van mezelf :P

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 2:17

Fairy> wat vervelend zeg dat je stage zo gaat hug Moet je nog lang?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 2:18

Ik voel me goed, lekker in mijn vel.

En eigenlijk wil ik met een jongen nu een date gaan plannen maar ik durf helemaal niet wahahahahaha

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 2:18

Stuiterbal schreef:Ik voel me goed, lekker in mijn vel.

En eigenlijk wil ik met een jongen nu een date gaan plannen maar ik durf helemaal niet wahahahahaha

Gewoon doen!!!! :P

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 2:19

Theedoosje schreef:

Maar ik durf niet hahaha

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 2:21

Stuiterbal schreef:
Theedoosje schreef:

Maar ik durf niet hahaha

Je kan het! Very Happy Sms/mail/fb/msn of wat dan ook met de vraag :P (is het die met jou en de kids wat wilde doen?)

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 2:23

Theedoosje schreef:
Stuiterbal schreef:
Theedoosje schreef:

Maar ik durf niet hahaha

Je kan het! Very Happy Sms/mail/fb/msn of wat dan ook met de vraag :P (is het die met jou en de kids wat wilde doen?)

uhh we zitten nu op msn en hij wil heel graag hahaha.
Nee het is een andere jongen.

Damn ik heb er wel veel leren kennen he...... angel

Gast
Gast

Bericht  Jeanette wo 7 sep 2011 - 2:23

Moe, door te lang uitslapen. Het is ook nooit goed he! :P En daarnaast ben ik echt aan het lummelen vandaag!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 2:26

Stuiterbal schreef:
Best wel :P

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 2:26

Wie is dat dan Stuit? :P Oh nu op msn... vraag hem kop koffie te komen doen of zo? :P

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 2:27

Storm schreef:
Stuiterbal schreef:
Best wel :P

We gaan voor de lusten en niet de lasten toch angel angel

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 2:28

Theedoosje schreef:Wie is dat dan Stuit? :P Oh nu op msn... vraag hem kop koffie te komen doen of zo? :P

Uhhmm koffie hahaha dat je daar over begint. Hij WIL bij mij op de koffie komen maar ik zeg

"ik nodig geen vreemden mannen uit" Laughing Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 2:29

Stuiterbal schreef:
Theedoosje schreef:Wie is dat dan Stuit? :P Oh nu op msn... vraag hem kop koffie te komen doen of zo? :P

Uhhmm koffie hahaha dat je daar over begint. Hij WIL bij mij op de koffie komen maar ik zeg

"ik nodig geen vreemden mannen uit" Laughing Laughing

Doos Very Happy Wat wil je nou Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Minx wo 7 sep 2011 - 2:30

@ stuiterbal dat snap ik maar je kan ook ergens anders koffie drinken.

Nou ja stage niet halen weet ik nu al 5 weken ofzo. Maar dat gezeik van die slb'er. Die man bezorgd me meer stress dan dat hij me helpt. Dat is het grootste probleem.

Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: