Bloedneus
+5
Raindrop
Lejow
Caro
Jeanette
Prosecco
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Bloedneus
Omdat ik er zelf net weer 1 had vroeg ik me af, hebben jullie dit vaak?
Ik heb het minimaal 1x per maand.
Ik heb het minimaal 1x per maand.
Gast- Gast
Re: Bloedneus
Verveel je je?
Ik heb bijna nooit een bloedneus, alleen als het heel koud is buiten dan wil het nog wel eens voorkomen.
Ik heb bijna nooit een bloedneus, alleen als het heel koud is buiten dan wil het nog wel eens voorkomen.
Gast- Gast
Vroeger had ik het dagelijks.. Ik peuterde in m`n slaap m`n neus zover open dat ik bijna geopereerd moest worden op een gegeven moment..
Anyway, sinds ik uit m`n neus kan blijven, heb ik ook geen bloedneuzen meer..
Anyway, sinds ik uit m`n neus kan blijven, heb ik ook geen bloedneuzen meer..
Gast- Gast
Vrijwel nooit. Mijn vader heeft er wel meer last van. Die heeft het regelmatig, of had. Want het is nu volgens mij in zoverre dichtgeschroeid geloof ik.
Gast- Gast
Ik heb meerdere keren per dag een bloedneus. Echt bloed irritant ;-)
Maar door mijn huisstofmijtallergie heb ik geen neusslijmvies meer en is de binnenkant dus een grote korst. En ja, dat is best pijnlijk.
Maar door mijn huisstofmijtallergie heb ik geen neusslijmvies meer en is de binnenkant dus een grote korst. En ja, dat is best pijnlijk.
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Elke dag wel minimaal 1 keer maar meestal voel ik het wel op tijd gelukkig. Ik heb het sinds mijn operatie maar ik ga echt niet meer terug, wat een vreselijk iets was dat zeg. Die bloedneus is altijd maar minimaal, zo weer over. Heb een beetje zoiets als Prosecco, een en al korst. Soms voelt het alsof er bakstenen in mijn neus zitten. Lekker .
Gast- Gast
Ik had het als puber heel vaak, kwam door de puberteit zei de huisarts. Heel vervelend! Nu heb ik het eigenlijk nauwelijks meer, alleen als ik teveel gepeuterd heb
Gast- Gast
Lagom schreef:Elke dag wel minimaal 1 keer maar meestal voel ik het wel op tijd gelukkig. Ik heb het sinds mijn operatie maar ik ga echt niet meer terug, wat een vreselijk iets was dat zeg. Die bloedneus is altijd maar minimaal, zo weer over. Heb een beetje zoiets als Prosecco, een en al korst. Soms voelt het alsof er bakstenen in mijn neus zitten. Lekker .
Heb jij ook dat je er soms moeilijk door ademt? Ik moet dan echt zorgen dat die korsten er uit gaan en dat veroorzaakt weer een bloedneus.
Prosecco- Kletskop
Nee gelukkig bijna nooit.
Het schijnt toch ook te kunnen komen door de overgang van warmte-kou?
Het schijnt toch ook te kunnen komen door de overgang van warmte-kou?
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Darcy schreef:Jeetje meerdere keren per dag!
Ja snuiten resulteert al in een bloedneus. Maar als ik geen lucht krijg door die korsten dan snuit ik die er toch echt wel uit.
Prosecco- Kletskop
Prosecco schreef:Lagom schreef:Elke dag wel minimaal 1 keer maar meestal voel ik het wel op tijd gelukkig. Ik heb het sinds mijn operatie maar ik ga echt niet meer terug, wat een vreselijk iets was dat zeg. Die bloedneus is altijd maar minimaal, zo weer over. Heb een beetje zoiets als Prosecco, een en al korst. Soms voelt het alsof er bakstenen in mijn neus zitten. Lekker .
Heb jij ook dat je er soms moeilijk door ademt? Ik moet dan echt zorgen dat die korsten er uit gaan en dat veroorzaakt weer een bloedneus.
Ja maar dat is al een verbetering bij mij hoor. Voor mijn operatie kon ik door 1 neusgat helemaal niet ademen. Dat merkte ik pas toen ik ouder werd, lang verhaal. Bleek dat ik al vanaf baby een gebroken neus heb gehad. Lekker handig . Operatie was er dus voor om de binnenkant weer normaal te krijgen (ik besefte nooit dat mijn neus niet normaal was haha). Nu kan ik ademen door twee neusgaten (I LOVE AIR!), heerlijk! Alleen groeit het idd constant keihard dicht en dat is heel pijnlijk. Maar soms springt het ook als ik mijn neus beweeg (van die onbewuste bewegingen, weet niet eens wat ik dan doe). Als ik snuit bloed het vaak ook.
Gast- Gast
Nooit eigenlijk. De laatste keer was toen ik 8 was ofzo?
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Prosecco schreef:Darcy schreef:Jeetje meerdere keren per dag!
Ja snuiten resulteert al in een bloedneus. Maar als ik geen lucht krijg door die korsten dan snuit ik die er toch echt wel uit.
Ja kan me voorstellen, geen lucht is ook heel onprettig. Irritant!
Gast- Gast
Ik heb het ook, bij veranderingen van het weer (wisselingen van seizoen enzo). Meestal heb ik dan standaard een pakje zakdoeken naast mijn bed liggen, gelukkig word ik er 's nachts ook wel wakker van, anders geeft het zo'n pestzooi in je bed hehe
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Voor korsten moet je vaak hard snuiten en dan kan je toch echt beter peuteren, hoe ranzig het ook is..Darcy schreef:Prosecco schreef:Darcy schreef:Jeetje meerdere keren per dag!
Ja kan me voorstellen, geen lucht is ook heel onprettig. Irritant!
Gast- Gast
Lekker verhaal dit . Maar tussen peuteren en snuiten is bij mij weinig verschil in ieder geval. Het bloed toch altijd wel even. En daarna is het gewoon weer zo fijn dat ik vrij kan ademen haha!
Gast- Gast
Ik heb het bijna nooit. Ik kan me de laatste keer dat ik het had ook niet herinneren.
Mijn vriend heeft het wel vaak.
Mijn vriend heeft het wel vaak.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Als kind had ik het heel vaak en heel erg.
Eén keer uit beide neusgaten tegelijk. Het stroomde maar door! De meester raakte al bijna in paniek, maar gelukkig stopte het na een halfuur ofzo.
Tegenwoordig echt zelden nog last van.
Oh en een keer tijdens een dikke hagelbui, kreeg ik het ook, toen ik daar doorheen moest fietsen..
Eén keer uit beide neusgaten tegelijk. Het stroomde maar door! De meester raakte al bijna in paniek, maar gelukkig stopte het na een halfuur ofzo.
Tegenwoordig echt zelden nog last van.
Oh en een keer tijdens een dikke hagelbui, kreeg ik het ook, toen ik daar doorheen moest fietsen..
Gast- Gast
Prosecco schreef:Ik heb meerdere keren per dag een bloedneus. Echt bloed irritant ;-)
Mijn neus was ook kapot aan de binnenkant, maar sinds ik medicijnen heb, is het weer helemaal goed.
Gast- Gast
Nooit.
De laatste keer was geloof ik toen ik een keer op vakantie uit een stapelbed gekletterd was.
Maar toen had ik meerdere verwondingen....
De laatste keer was geloof ik toen ik een keer op vakantie uit een stapelbed gekletterd was.
Maar toen had ik meerdere verwondingen....
Dikkie Dik- Prater
- Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10
Prosecco schreef:Ik heb meerdere keren per dag een bloedneus. Echt bloed irritant ;-)
Same here...om gek van te worden.
Blueschick- Fluisteraar
- Aantal berichten : 263
Punten : 307
Registratiedatum : 20-11-10
Nooit, nooit gehad.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Ik denk dat alle keren dat ik een bloedneus heb gehad op éen hand te tellen zijn. Ik heb dat echt bijna nooit gehad gelukkig.
Gast- Gast
Ik heb in november per dag soms twee keer een bloedneus gehad. Geen idee hoe het is begonnen, geen idee hoe het is opgehouden.
CaptainSpectacular- Fluisteraar
- Aantal berichten : 279
Punten : 287
Registratiedatum : 07-12-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: