Filmtitel? Asielhonden opleiden in gevangenis tot hulphond
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Filmtitel? Asielhonden opleiden in gevangenis tot hulphond
Op school ben ik op dit moment bezig met een module over therapie met dieren. Hierbij moest ik gelijk aan 'n film denken die ik al vaker heb gezien. Maaaaar, nu kom ik dus niet meer op de titel van die film!
Het speelt zich af in Amerika. Met een aantal honden die uit het asiel zijn gekozen gaan ze in een gevangenis (gedetineerden, kan ik ook mis hebben) aan de slag om ze op te leiden tot hulphonden. Uiteindelijk helpt één van die honden zelfs met het waarschuwen voor een epileptische aanval van haar begeleider. Aan het eind van de film gaan de honden naar hun nieuwe hulpbehoevende baasjes.
Weet gewoon dat ik de titel weet, heb de film al 3 keer gezien maar kom er nu alleen niet op. Juist nu ik de titel nodig heb. Heb al op google gezocht maar dan vind ik voornamelijk voorbeelden van projecten die nu draaien of gedraaid hebben. Kan dus niet de titel van de film vinden.
Misschien hier iemand die het wel weet of kan vinden?
Het speelt zich af in Amerika. Met een aantal honden die uit het asiel zijn gekozen gaan ze in een gevangenis (gedetineerden, kan ik ook mis hebben) aan de slag om ze op te leiden tot hulphonden. Uiteindelijk helpt één van die honden zelfs met het waarschuwen voor een epileptische aanval van haar begeleider. Aan het eind van de film gaan de honden naar hun nieuwe hulpbehoevende baasjes.
Weet gewoon dat ik de titel weet, heb de film al 3 keer gezien maar kom er nu alleen niet op. Juist nu ik de titel nodig heb. Heb al op google gezocht maar dan vind ik voornamelijk voorbeelden van projecten die nu draaien of gedraaid hebben. Kan dus niet de titel van de film vinden.
Misschien hier iemand die het wel weet of kan vinden?
Ellusss- Fluisteraar
- Aantal berichten : 247
Punten : 316
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Filmtitel? Asielhonden opleiden in gevangenis tot hulphond
dit is geloof ik geen film maar een serie die wel eens op discovery chanel of animal planet kwam.
Gast- Gast
Ik kan het ook niet vinden als film.
http://www.tri-cityherald.com/2011/07/28/1582565/inmates-at-connell-prison-train.html
http://www.tri-cityherald.com/2011/07/28/1582565/inmates-at-connell-prison-train.html
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ken inderdaad alleen de serie op national geo graphic
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Die serie is volgens mij met mannen, de film is met vrouwen... Die ene hond is een aussie... het ligt op het puntje van m'n tong...
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
Luthien schreef:Die serie is volgens mij met mannen, de film is met vrouwen... Die ene hond is een aussie... het ligt op het puntje van m'n tong...
haha, jaa precies!
de serie op discovery channel ken ik ook, maar het is echt 'n film... kom alleen niet meer op de titel.
Ellusss- Fluisteraar
- Aantal berichten : 247
Punten : 316
Registratiedatum : 17-11-10
Lily schreef:dit is geloof ik geen film maar een serie die wel eens op discovery chanel of animal planet kwam.
Ja idd met gevangenen
Gast- Gast
De serie op Animal Planet over gedetineerden die honden opleiden tot hulphonden heet Cell Dogs btw
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: