Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Filmtitel? Asielhonden opleiden in gevangenis tot hulphond

5 plaatsers

Ga naar beneden

Filmtitel? Asielhonden opleiden in gevangenis tot hulphond Empty Filmtitel? Asielhonden opleiden in gevangenis tot hulphond

Bericht  Ellusss di 6 sep 2011 - 22:59

Op school ben ik op dit moment bezig met een module over therapie met dieren. Hierbij moest ik gelijk aan 'n film denken die ik al vaker heb gezien. Maaaaar, nu kom ik dus niet meer op de titel van die film! Mad

Het speelt zich af in Amerika. Met een aantal honden die uit het asiel zijn gekozen gaan ze in een gevangenis (gedetineerden, kan ik ook mis hebben) aan de slag om ze op te leiden tot hulphonden. Uiteindelijk helpt één van die honden zelfs met het waarschuwen voor een epileptische aanval van haar begeleider. Aan het eind van de film gaan de honden naar hun nieuwe hulpbehoevende baasjes.
Weet gewoon dat ik de titel weet, heb de film al 3 keer gezien maar kom er nu alleen niet op. Juist nu ik de titel nodig heb. Heb al op google gezocht maar dan vind ik voornamelijk voorbeelden van projecten die nu draaien of gedraaid hebben. Kan dus niet de titel van de film vinden.

Misschien hier iemand die het wel weet of kan vinden? Very Happy
Ellusss
Ellusss
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 247
Punten : 316
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Filmtitel? Asielhonden opleiden in gevangenis tot hulphond Empty Re: Filmtitel? Asielhonden opleiden in gevangenis tot hulphond

Bericht  Gast di 6 sep 2011 - 23:06

dit is geloof ik geen film maar een serie die wel eens op discovery chanel of animal planet kwam.

Gast
Gast

Filmtitel? Asielhonden opleiden in gevangenis tot hulphond Empty Re: Filmtitel? Asielhonden opleiden in gevangenis tot hulphond

Bericht  Zora di 6 sep 2011 - 23:42

Ik kan het ook niet vinden als film.

http://www.tri-cityherald.com/2011/07/28/1582565/inmates-at-connell-prison-train.html

Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Monte di 6 sep 2011 - 23:44

Ik ken inderdaad alleen de serie op national geo graphic
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Luthien di 6 sep 2011 - 23:51

Die serie is volgens mij met mannen, de film is met vrouwen... Die ene hond is een aussie... het ligt op het puntje van m'n tong...
Luthien
Luthien
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Ellusss wo 7 sep 2011 - 3:22

Luthien schreef:Die serie is volgens mij met mannen, de film is met vrouwen... Die ene hond is een aussie... het ligt op het puntje van m'n tong...

haha, jaa precies!
de serie op discovery channel ken ik ook, maar het is echt 'n film... kom alleen niet meer op de titel. Rolling Eyes
Ellusss
Ellusss
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 247
Punten : 316
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 2:19

Lily schreef:dit is geloof ik geen film maar een serie die wel eens op discovery chanel of animal planet kwam.

Ja idd met gevangenen

Gast
Gast

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 2:53

Within these walls?

Gast
Gast

Bericht  Aziraphale za 10 sep 2011 - 6:32

De serie op Animal Planet over gedetineerden die honden opleiden tot hulphonden heet Cell Dogs btw smile
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: