Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kids uit 2009 topic

+19
Famke
LindaK
pino101
PiP
Nana
Susan
-Ieniemienie-
Sofie
Darius
sheila123
Bruintje Beer
Thunder
Tinkie
moepie
ProudMom
Catwoman79
LotteK
pindaatje
juffie001
23 plaatsers

Pagina 8 van 11 Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden

Kids uit 2009 topic - Pagina 8 Empty Re: Kids uit 2009 topic

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 21:47

Ah, arme M.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 21:51

Ik vond het ook heel zielig voor hem.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 21:52

Maar het kan gebeuren, dus voel je sowieso niet schuldig. En hij ging heel hard huilen en dat is wel een goed teken!

Gast
Gast

Bericht  Darius zo 18 sep 2011 - 22:09

Oo, Storm, vet naar is dat als ze zo met hun hoofd op de grond klappen! Laurens is nu twee keer over de drempel gestruikeld en lag plat op zn neus op de stoep buiten. Ik ben ook altijd bang dat hij zn tanden eens een keer kapot valt. He bah, maar idd, als ze meteen huilen dan is het meestal wel goed. En Laurens heeft nu sinds een paar weken dat hij een kusje wil op de pijnlijke plek, daarna stopt hij meteen met huilen. Lekker makkelijk!
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast zo 18 sep 2011 - 23:52

Ahhh wat naar voor M.ax !!! Kan me voorstellen dat je geschrokken bent. S. is ook al een keer uit bed gevallen boven op zijn bulles.
Ik ben toen als een idioot mijn bed uit gesprongen en vond mijn klein zielig hoopje huilend op de grond !!
Zo sneu !

Hier is de verkoudheid ook weer aan het komen. Ook ademt hij weer wat sneller en moeizamer merkte ik. Nog niet echt heel erg maar vrees weer voor een infectie komende dagen.
Ben benieuwd of de huisarts zich aan zijn woord houd en hem doorstuurt voor onderzoek !

Gast
Gast

Bericht  Thunder ma 19 sep 2011 - 0:56

Storm, dat kan ik je de hand schudden! Ik ben me net ook lam geschrokken. Ik was even op de wc en in de tussentijd is S. van de bank gelazerd. Harde knal en een hoop gehuil van beide kinderen, want T. schrok zich wezenloos. Resultaat: een ei op het hoofd van S. Zo groot heb ik het nog nooit gezien! Gelukkig was mijn buurvrouw thuis, die is doktersassistente, en heeft me even voorzien van advies. Ik hoop maar dat dat ei niet gaat zakken, want dan kan S. morgen zijn oog niet meer open krijgen en dat zou een beetje sneu zijn op zijn verjaardag!

Arden, ik weet nog wanneer je dochter jarig is (niet zo heel moeilijk te onthouden laughcry ) en ik wil je van harte feliciteren en een fijne dag toe wensen!

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Bruintje Beer ma 19 sep 2011 - 2:14

Dat is schrikken storm!! S. is hier een keer uit haar ledikant geklommen en gevallen. Je schrikt je echt te pletter!!!

Hier is S. nu ook al een week aan het snotteren niet normaal meer. Ook heeft ze nu 4 dagen hoge koorts. S' ochtends begint het met 37.8 en s' middags rond 13u is het dan ineens 39,5 graad. Ze krijgt dan een zetpil als de temp zo hoog is. Als ze morgen weer hoge koorts heeft wordt het denk ik weleens tijd voor de dokter.

Nu ga ik me klaar maken om te gaan werken...
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  pindaatje ma 19 sep 2011 - 7:42

Storm: jeetje wat schrikken dat je zoon zo is gevallen!

Rataplan: bij jou ook al zo schrikken! Hopelijk trekt de buil wat weg, en is er morgen niet meer zoveel van te zien!

Hier ook een verkouden meisje, en deze moeder ook.. Zal wel van al die weersveranderingen komen, en ook de tijd van het jaar... Pfff..
Verder weinig nieuws van deze kant... Was hier ook niet zoveel gereageerd zag ik, de afgelopen dagen.

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  PiP ma 19 sep 2011 - 8:38

oww bah, ook ik weet hoe het is als je kind hard valt...
Bij ons gebeurde het alleen laatst toen we in Frankrijk waren, waar geen mens engels kan en wij geen frans.
Ik was ook helemaal overstuur, dacht echt dat ze een inwendige bloeding had oid, zo groot was de ei op haar voorhoofd.
Rataplan: Bij F zakte deze wel erg naar beneden, maar haar oog was niet helemaal dicht, wel heel erg blauw-paars/brui-groen, haha.
Het zou inderdaad wel sneu zijn als hij morgen op zijn verjaardag zo`n plek op zijn gezicht heeft..

Hier ook een ziek meisje, vanmorgen al iets warm toen ik haar wegbracht en op het kdv 3 dunne luiers en nu luieruitslag. Vanavond 39,4 gemeten en ze was heel erg hangerig, maar ook zo ineens weer heel vrolijk!
Net voor het slapen heb ik haar nog maar een beker drinken met sinaspril gegeven.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast ma 19 sep 2011 - 21:15

Rataplan schreef:

Arden, ik weet nog wanneer je dochter jarig is (niet zo heel moeilijk te onthouden laughcry ) en ik wil je van harte feliciteren en een fijne dag toe wensen!

Dank je wel Wink jij ook gefeliciteerd vandaag.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 0:19

Ienieminie, nog alles rusitg daar? Je loopt overtijd zie ik...spannend hoor.

Rataplan, gefeliciteerd met je mannetje vandaag Very Happy heftig zeg dat hij zo gevallen is! Is de bult al een stuk minder of is het inderdaad gezakt?

Bruintje Beer, hoe gaat het met S.? Is ze nog erg ziek? Beterschap voor je meisje! hug

Pindaatje, jij en je meisje ook beterschap natuurlijk hug

Pip, ook al een ziek kindje Sad hoe gaat het nu met haar? Mocht je haar gewoon brengen met 39,4 naar het kdv?

Arden, jij natuurlijk ook gefeliciteerd met I. Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 0:20

M. heeft vanmorgen op het potje geplast cheers ik had gister een potje gekocht bij de HEMA omdat we het tijd vonden om te oefenen met zindelijkheid. De slimmerik wist al gelijk wat de bedoeling was en ging er op zitten Wink toen ik vanmorgen zijn luier uitdeed deed hij zowaar een plasje cheers en daarna nog heel vaak, hij perste het er echt uit. Hij was apetrots en ik natuurlijk ook Wink

Gast
Gast

Bericht  pindaatje di 20 sep 2011 - 0:21

Rataplan en Arden: gefeliciteerd met jullie kids!! Een hele fijne dag vandaag!

pindaatje
Prater
Prater

Bericht  pindaatje di 20 sep 2011 - 0:22

Storm: wat goed zeg, al op het potje geplast!!

pindaatje
Prater
Prater

Bericht  Thunder di 20 sep 2011 - 0:22

Bedankt voor de felicitaties! De bult is gelukkig niet gezakt, wel wat kleiner geworden, maar wel een mooie grote blauwe plek. Hij schijnt er niet veel last van te hebben.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Bericht  -Ieniemienie- di 20 sep 2011 - 0:32

Heyhey!

Storm, vervelend he die verkoudheid. Ook hier een snottermeisje. Heb idd neusspray en luuf voor haar gehaald. Helpt opzich wel. Vind de verkoudheid niet zo erg, maar ben altijd huiverig voor dr oren, dus snel aan de neusspray.
Gaat het al wat beter met hem? EN met zn bult? Kan me voorstellen dat je geschrokken bent! Knappe vent, dat hij op het potje geplast heeft!

Scheila, wat super dat J het nu zo goed deed op de psz, knappe meid!

Pip, wat een gaaf bedje heb je voor F zeg! En doet ze het nog steeds goed? M ligt er nu ook al een tijd in, en komt er nooit zelf uit. Das wel erg makkelijk! Wel is ze er al 2keer snachts uitgevallen. Gelukkig niet erg, en slaapt ze na even troosten meteen weer verder. Hoe is het met je meisje? Weer opgeknapt?

Rataplan, gefeliciteerd met je knappe ventje! Hoe gaat het lopen nu bij hem? Of is het bij die ene keer gebleven?

Bruintje beer, ahh arme S ziek. Vervelend ook zo in je eerste werkweek! Hoe is het nu met haar? Nog naar de dokter geweest?

Arden, gefeliciteerd!

Hier alles goed. M.ila ligt lekker op bed dus dat is voor mama even fijn! Ze begint nu echt af en toe van die driftbuien te krijgen. Gister voor het eerst een drama met eten. Ze vertikte het om iets te proeven... Zat echt te twijfelen om het toetje weg te laten. Toch maar niet gedaan. Aan de ene kant denk ik, waarom kan ik haar daar niet mee 'straffen'? Ze legt die link denk ik best wel. Maar heb het niet gedaan. Hoe doen jullie dat? En waarom wel of waarom niet?
Ik merk wel dat (wss omdat ik het zwanger zijn zat ben) ik veel minder geduld heb voor haar. En vind dat echt heel erg van mezelf. Ik heb normaal echt wel veel geduld met haar, word zelden boos. Maar nu kan ik het gewoon niet meer hebben Embarassed . Gelukkig voelt mijn man dat heel goed aan en neemt het dan even van me over. Heel fijn is dat!

Ik ben nu idd 10 dagen overtijd en ben het goed zat. Snap ook niet waar die kleine blijft?? Ze hebben in het ziekenhuis wel aangeboden om al met 41 wkn in te leiden. Maar dat willen we liever niet. Er zitten toch risico's aan, en die paar dagen maakt dan ook niet meer uit. Hoop nogsteeds dat het vanzelf op gang komt. EN zoniet is de afspraak voor inleiden wel an gemaakt na 42 wkn. Dus word nu wel erg spannend!!

-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113

Bericht  Thunder di 20 sep 2011 - 0:45

@ Ieniemienie: Het lopen gaat de goede kant op. Hij stapt er rustig op los, áls hij zin heeft laughcry . Het is nog niet veel, ik gok nu een stap of 10, maar het gaat de goede kant op! Het is in elk geval erg positief te noemen dat hij het, met zijn syndroom, zélf oppakt. Meestal hebben deze kindjes hulp nodig om te gaan lopen. Hij pikt het nu zelf op en als dat goed blijft gaan heeft hij wellicht helemaal geen extra hulp nodig. De tijd zal het uitwijzen.

Ik snap dat je het zat bent, maar ik denk dat die paar dagen voor mij ook niet hadden uitgemaakt. Tja, en ik denk maar zo, als het dan tocht moet dan moet het maar. Sterkte met de laatste loodjes!

Thunder
Kletskop
Kletskop

Bericht  sheila123 wo 21 sep 2011 - 23:29

Hey meiden,hoe is het hier?

Afgelopen maandag heeft J. het supergoed gedaan op de psz. Ik was zo onwijs trots toen ik haar op ging halen! Hopelijk gaat het maandag weer zo goed! Oh ja en we hebben afgelopen dinsdag avond een peuterbedje voor J. gekocht. Dit weekend gaan we het in elkaar zetten,want wil haar de komende dagen nog even voorbereiden aangezien ze niet makkelijk tegen verandering kan (het is trouwens de witte Kritter van Ikea geworden met die schaapjes) Dus.....ben zeer benieuwd! F. gaat dus van het weekend over in het ledikant van J. is ook wel nodig hoor want de wieg ligt volgens mij niet prettig meer.

Met mij gaat het ook weer wat beter. Gister weer lekker gewerkt en Fabienne gaat het ook goed mee. Ze krijgt nu 2x per dag de fles en de rest de borst. Ik hoop dat ik het combineren nog lekker even vol kan houden.smile

Arden en Rataplan,nog gefeliciteerd met jullie kids!

Storm,wat schrikken dat M. was gevallen! Hier gebeurt dat eigenlijk heel vaak Embarassed J. is best een lomperik en is dus ook al een paar keer van ons bed gevallen en van de bank.

Wat onwijs goed van je manneke dat hij op het potje heeft geplast! Knap hoor! Vooral voor een ventje! Hier is de interesse ver te zoeken maar ja komt vanzelf wel denk ik maar zo. Is M. trouwens inmiddels al een beetje opgeknapt van zijn verkoudheid?

Ieniemienie,is er al beweging in jou buik??? Ik denk veel aan je,tis zo zwaar op het eind!! Heel veel sterkte en hopelijk komt die kleine toch nog uit zichzelf!!

sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  Gast do 22 sep 2011 - 22:31

Ienieminie: hoe gaat het nu??

Rataplan: Wat goed dat S. stapjes zet!! Je zal wel apetrots zijn Very Happy

Sheila: Hoe heeft J. het gedaan in het peuterbedje?

Nou, meneer is weer een hele grote blauwe plek rijker...we waren in de Albert Heijn en we stonden aan de kassa de boodschappen in te laden. M. wilde er vandoor gaan en toen hij zich omdraaide en begon te rennen, knalde hij met een enorme vaart tegen dat plankje aan waar je je tas op zet als je je boodschappen inlaadt. Die was uitgeklapt. Het mannetje heeft een grote blauwe plek onder zijn oog zitten en het is helemaal dik. Die stomme muts van een cassiére zat heel stom te kijken en deed verder helemaal niets! Ze had toch op z´n minst even een koude doek kunnen halen ofzo?! Er stonden nog maar 2 mensen in de rij en het was totaal niet druk.
Pff ben er nog pissig van.

Gast
Gast

Bericht  Thunder vr 23 sep 2011 - 7:10

Storm, ik ben idd enorm trots dat hij losse stappen zet! Sneu voor M. Weer een blauwe plek. Ik kan je wederom de hand schudden. S. verloor dinsdagavond zijn evenwicht en viel tegen de hoek van de tafel aan. Gevolg: een flinke snee, net achter zijn oor. Ik schrok ervan hoe het bloedde, maar het was ook weer reuze snel gestelpt.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 21:16

Awwww Rataplan, wat sneu voor het mannetje! Hoe gaat het nu met de snee?

Gast
Gast

Bericht  moepie zo 25 sep 2011 - 6:48

Storm; he bah dan schrik je wel al ze zo'n val maken! Hier is het ook al 2 keer gebeurt doordat we zelf iets te gek deden met haar Rolling Eyes Ik voelde me zo schuldig!!
Wat goed dat M. op het potje heeft geplast! Knap van hem!

Bruintjebeer; hoe is het nu met S.?

Arden en Rataplan; nog gefeliciteerd met jullie kids!! (beetje laat Embarassed )

Sheila; wat fijn dat J. het goed heeft gehad op de psz!! Geeft jezelf natuurlijk ook een veel fijn er gevoel. En hoe is het slapen in haar bedje gedaan?

all; hier ook een verkouden meisje!! Gelukkig is ze er wel vrolijk onder. De nachten zijn weer even minder, al 3 nachten op rij veel wakker geweest. Volgens mij komt het niet van de verkoudheid want dat valt op dat moment dan wel mee. 2 nachten heeft ze maar weer een fles gehad, wij waren beiden zó moe! Afgelopen nacht zijn we consequent geweest; geen fles!! Dit koste ons wel bijna 2 uur nachtrust... Maar hopelijk werpt het z'n vruchten af voor de komende nacht. We zullen zien!
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  pindaatje zo 25 sep 2011 - 7:35

Storm en Rataplan: wat sneu dat jullie kids beide weer gevallen zijn! Hoe gaat het nu met ze??

Deze keer schud ik jullie ook de hand, want mijn meisje is vrijdagavond in de badkamer gevallen, op haar hoofd. Gevolg: een bult en een knalblauwe plek op haar voorhoofd! De buil is gelukkig weer weg nu, maar blauw is het nog wel!
Ze heeft er verder geen last van gelukkig. Maar jeeeeetje wat schrok ik. (is de eerste keer dat ze zo gevallen is!)

Moepie: jou dochter ook al verkouden dus. Balen dat ze al een paar nachten wakker is geweest! Hopelijk slaapt ze vanacht wel weer door!

Hier is dochter ook nog heel erg verkouden. Het leek weer wat beter te gaan, maar vrijdag op het kdv hadden ze de kids zonder jas buiten laten spelen. (ja het was mooi weer, maar niet zo mooi en zeker niet warm genoeg om zonder jas te spelen in de wind!) Dus nu is ze heel erg verkouden, en heeft ze last van haar keel. Hele dag een loopneus, en vreselijk hoesten, ze is net een zeehondje..

pindaatje
Prater
Prater

Bericht  sheila123 do 29 sep 2011 - 19:00

Hey meiden hoe is het hier?

J. slaapt echt supergoed in haar bedje en ze is er niet 1x uitgekomen! Wat een geluk! Ik had namelijk al doemsenarios in mijn hoofd haha maar het gaat dus super! Straks even langs het gemeente huis mijn rijbewijs verlengen,mmmm hopelijk duurt het niet te lang want heb de kinderen bij me..ja en dan weer eens auto rijden binnekort..heb voor het laatst gereden voor de zwangerschap van F. Embarassed
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  Gast zo 9 okt 2011 - 7:08

Hallo meiden, even ons topic uppen.

Hoe is het met jullie allemaal ???

Morgen hier een spannende dag ! Om 9:00 uur heeft S.tanley zijn hoortest !

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 8 van 11 Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: