Smalltalk met klussers over de vloer
+7
Jeanette
loura
Carra
Jade
Marin
Rovine
Shisha
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Smalltalk met klussers over de vloer
Hebben jullie daar ook altijd zo'n hekel aan? Dat je je verplicht voelt om een praatje te maken, terwijl je daar eigenlijk totáál geen behoefte aan hebt?
Ik heb nu een oplossing voor dat probleem; mijn dochter . Ze zijn hier al de hele ochtend aan het schilderen en Fenne kletst ze de oren van de kop haha. Ik kan intussen lekker het huis aan kant maken, zij zorgt voor het entertainment. Briljant
Ik ben haar zooo dankbaar!
Gast- Gast
Re: Smalltalk met klussers over de vloer
Hmm ik zit morgen weer vast aan iemand die mijn cv ketel zou moeten komen fixen.
En ik heb er helemaal geen vertrouwen in dat het hem gaat lukken, dus ik weet bij voorbaat al niet wat ik tegen diegene ga zeggen...
Ben ook niet zo'n kletser tegen vreemde, helemaal niet als ik van mijn werk moet komen om thuis te niksen terwijl er voor de 5e keer iemand komt kijken en dat ding hoogstwaarschijnlijk aan vervanging toe is maar dat niet wordt geconstateerd en monteur #92038 weg gaat met de illusie dat hij het probleem verholpen heeft.
Ik ben die mensen zat in mijn huis >:-( maar ik ben het nog meer zat om geen goed werkende cv te hebben
Laatst aangepast door Zero op di 6 sep 2011 - 22:14; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Dat is wel handig haha!
Onze buurman is klusjesman en die heeft hier de badkamer gedaan maar wat kon die man praten zeg! We moesten hem af en toe echt aan het werk zetten omdat hij anders maar door bleef praten, heel irritant!
Onze buurman is klusjesman en die heeft hier de badkamer gedaan maar wat kon die man praten zeg! We moesten hem af en toe echt aan het werk zetten omdat hij anders maar door bleef praten, heel irritant!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik had het onlangs bij de wasmachinemonteur. Ik wilde hem niet op de vingers kijken, dus ging ik ergens anders zitten, maar tegelijk voelde dat ook zo ongemakkelijk. Hij hard aan het werk terwijl ik met mijn armen over elkaar zit te wachten.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Oh ja daar heb ik zoooo'n hekel aan! Ik weet ook nooit wat ik moet zeggen. En ik weet nooit of ik er bij moet gaan staan en doen alsof ik geinteresseerd ben, of gewoon lekker terug naar de bank kan gaan en laptoppen.. Tv kijken doe ik niet, dat vind ik wel asociaal om te gaan doen als iemand aan 't werk is in m'n huis.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik weet dan ook nooit wat ik moet doen
Vorige week kwam hier een monteur van de Geas, ik ben toen gewoon gaan afwassen.
Het staat ook zo lomp (voor mijn gevoel) om er de hele tijd bij te blijven staan.
Vorige week kwam hier een monteur van de Geas, ik ben toen gewoon gaan afwassen.
Het staat ook zo lomp (voor mijn gevoel) om er de hele tijd bij te blijven staan.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Huh? Waarom is het wel asociaal om tv te gaan kijken en niet asociaal om te gaan laptoppen? Dat vind ik niet logisch.
Maar goed, ik vind geen van beide asociaal. Die man moet gewoon z'n werk doen en ik hou me meestal een beetje afzijdig. Ga gewoon door met waar ik mee bezig was. Ik zou niet weten waarom ik heel geïnteresseerd moet doen of een praatje moet maken. Tenzij het maar een kort klusje is, dan blijf ik er meestal wel even bij en klets ik wat (lekker basaal over het weer of over hun werk en wat ze meemaken bij klanten thuis ofzo).
Maar goed, ik vind geen van beide asociaal. Die man moet gewoon z'n werk doen en ik hou me meestal een beetje afzijdig. Ga gewoon door met waar ik mee bezig was. Ik zou niet weten waarom ik heel geïnteresseerd moet doen of een praatje moet maken. Tenzij het maar een kort klusje is, dan blijf ik er meestal wel even bij en klets ik wat (lekker basaal over het weer of over hun werk en wat ze meemaken bij klanten thuis ofzo).
Gast- Gast
Mijn vader is zo'n iemand die bij anderen over de vloer komt en hij heeft er echt een hekel aan als mensen blijven staan om te kijken. Je kijkt zo'n klusser dan wel op de vingers en ik denk dat niemand dat leuk vindt als je aan het werk bent.
Hij heeft veeeeel liever dat je gewoon lekker je eigen dingen gaat doen en hem z'n gang laat gaan. Een praatje kan tijdens koffie- of lunchtijd, maar meer hoeft niet.
Nu zal dat best per klusser verschillen, maar als ik iemand over de vloer heb, zet ik om 10 uur een bakje koffie en verder laat ik hem zo veel mogelijk met rust.
Hij heeft veeeeel liever dat je gewoon lekker je eigen dingen gaat doen en hem z'n gang laat gaan. Een praatje kan tijdens koffie- of lunchtijd, maar meer hoeft niet.
Nu zal dat best per klusser verschillen, maar als ik iemand over de vloer heb, zet ik om 10 uur een bakje koffie en verder laat ik hem zo veel mogelijk met rust.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Ik hou er ook niet van hoor. Niet persee dat ik iets moet zeggen maar ik weet nooit of ik nou er bij moet staan of in een andere kamer moet zitten. Ik zorg er meestal voor dat mijn vriend thuis is want hij praat met iedereen en is heel nieuwsgierig dus hij vraagt dan allemaal dingen enzo. Mij boeit het niet eigenlijk haha. Ik vind het niet aso trouwens om tv te kijken als iemand anders gewoon zn werk doet.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ga er nooit bij staan hoor. Ik ga lekker mijn gangetje en met de koffie praat ie dan wel haha.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind dat ook altijd zo lastig ja, gelukkig is Dion er meestal wel als er mensen komen klussen en hou ik me afzijdig.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ik voel me daar ook altijd ongemakkelijk bij, er bij blijven staan doe ik sowieso niet, maar ik voel me ook niet gemakkelijk om wat anders te gaan doen. Ik voel me dan altijd een beetje een gast in m'n eigen huis.
Tijdens koffie of lunch pauze praat ik natuurlijk met ze, maar verder ga ik toch maar een beetje m'n eigen gang.
Tijdens koffie of lunch pauze praat ik natuurlijk met ze, maar verder ga ik toch maar een beetje m'n eigen gang.
Gast- Gast
Vragen stellen over hun werk (en net doen alsof je het antwoord niet weet) en er interessant bij kijken, maak je vrienden mee! Ik heb altijd het idee dat ze graag vertellen en zich graag kundig voelen, dus dat gun ik ze dan, door even heel geinterresseerd te zijn. Afhankelijk van hoe lang ze hier zijn, ga ik ook gewoon mijn eigen ding doen na een tijdje.
Ik hoop dat mijn dochter ze de volgende keer ook bezig houdt, lijkt me inderdaad erg handig
Ik hoop dat mijn dochter ze de volgende keer ook bezig houdt, lijkt me inderdaad erg handig
LotteK- Fluisteraar
- Aantal berichten : 242
Punten : 252
Registratiedatum : 18-11-10
Vergeet-me-nietje schreef:Huh? Waarom is het wel asociaal om tv te gaan kijken en niet asociaal om te gaan laptoppen? Dat vind ik niet logisch.
Omdat je laptoppen stil kan doen, gewoon rustig dat weer gaan doen. Als je tv kijkt, vind ik 't zo overduidelijk dat je iets anders aan het doen bent, dat vind ik niet zo netjes overkomen. Tja, kweetnie, dat vind ik zelf prettiger overkomen denk ik.
Marin- Lady Post-a-lot
Joy_ schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Huh? Waarom is het wel asociaal om tv te gaan kijken en niet asociaal om te gaan laptoppen? Dat vind ik niet logisch.
Omdat je laptoppen stil kan doen, gewoon rustig dat weer gaan doen. Als je tv kijkt, vind ik 't zo overduidelijk dat je iets anders aan het doen bent, dat vind ik niet zo netjes overkomen. Tja, kweetnie, dat vind ik zelf prettiger overkomen denk ik.
Bij mij is het meer dat je achter de laptop nog kunt doen alsof je druk-druk-druk bent. Weten zij veel dat je zit te forummen/shoppen/facebooken.
Achter de tv is het zo overduidelijk dat je nutteloos bezig bent terwijl zij werken.
Gast- Gast
heb er ook z'n hekel aan. laatst waren hier cv ketel monteurs gelukkig hadden we dat in onze vakantie gepland zodat mijn man thuis was en die kletste de hele tijd met ze
wel handig je dochter
wel handig je dochter
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb er ook een hekel aan... laatst hier drie weken mannen over de vloer gehad. De kinderen vonden het wel leuk, mijn dochter vraagt nog regelmatig "waar zijn de mannen nou?" Gelukkig hoefden wij niet thuis te zijn en was ik dus ook elke dag weg tot zij weg waren.
Gast- Gast
Minneke schreef:Joy_ schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Huh? Waarom is het wel asociaal om tv te gaan kijken en niet asociaal om te gaan laptoppen? Dat vind ik niet logisch.
Bij mij is het meer dat je achter de laptop nog kunt doen alsof je druk-druk-druk bent. Weten zij veel dat je zit te forummen/shoppen/facebooken.
Achter de tv is het zo overduidelijk dat je nutteloos bezig bent terwijl zij werken.
Ook dat ja.
Marin- Lady Post-a-lot
Op dit moment is er iemand al 3 dagen bezig met onze badkamer verbouwen. Eigenlijk is het wel gezellig!
Aardige vent, al zal ik ook erg blij zijn als het weer voorbij is.. ALLES zit onder het stof
Aardige vent, al zal ik ook erg blij zijn als het weer voorbij is.. ALLES zit onder het stof
Gebruikersnaam- Fluisteraar
- Aantal berichten : 216
Punten : 236
Registratiedatum : 30-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: