Wat doe jij op zondagmiddag?
+22
Puk
Hoochie
Sarah1985
Blossom
Shisha
_Femme
Jeanette
Champagne
Qiara
Omafiets
Ugly Betty
Suus
Lady4
Tsjip
Maaike
Blueschick
Lotus
tralala
Snoes
Minx
Mamsie
Roze Roos
26 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wat doe jij op zondagmiddag?
Was, wc+badkamer, stofzuigen, bedden verschonen enzovoort. Eigenlijk veel wat doordeweeks blijft liggen door drukte
Studeren, althans , ik doe een poging tot.
Op visite vanmiddag
Rekeningen betalen zo, ook altijd leuk, not.
Studeren, althans , ik doe een poging tot.
Op visite vanmiddag
Rekeningen betalen zo, ook altijd leuk, not.
Gast- Gast
Normaal gesproken breng ik de zondag door met mijn vriend bij hem thuis. Vaak gaan we dan een rondje rijden of een lekker eindje wandelen. Vandaag staat een shopmiddag met moeders op de planning!
Gast- Gast
Meestal niet veel. Een beetje op de bank hangen met een boek of tv, soms stukje lopen of fietsen.
Blossom- Zwijger
- Aantal berichten : 3
Punten : 4
Registratiedatum : 22-11-10
meestal gaan we zondags naar de opa's en oma's of ergens wandelen ofzo. Maar vandaag zal het een saaie dag worden mijn man was om 8 uur vanochtend thuis die slaapt nog. En ik wil zoveel doen ik zulk mooi weer. Ben nu nog de was aan het doen en mischien ga ik zo wel even stukje wandelen
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Storm schreef:Cupcakes bakken vanmiddag
Heb ik nog nooit gedaan, maar het lijkt mij super! En lekker ook
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Dat verschilt per zondag. Vandaag heb ik een sopmiddag en dan komt daarna een vriendin eten. maar vorige week ben ik naar de dierentuin geweest met mijn vriend. Of anders ga ik naar mijn ouders/oma etc, spreek met vriendinnen af.
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Meestal hetzelfde als op een vrije doordeweekse dag. Zeker vandaag omdat m'n vriend aan het werk is.
Wel maak ik een zondag in de maand de badkamer schoon. Omdat m'n vriend dan thuis is kan hij onze zoon bezig houden
zodat ik rustig kan schoonmaken. Meesdtal gaat hij dan een uurtje met hem wandelen in het park en ben ik klaar
als ze weer terug zijn. Soms gaan/krijgen we zondag ook (op) visite.
Wel maak ik een zondag in de maand de badkamer schoon. Omdat m'n vriend dan thuis is kan hij onze zoon bezig houden
zodat ik rustig kan schoonmaken. Meesdtal gaat hij dan een uurtje met hem wandelen in het park en ben ik klaar
als ze weer terug zijn. Soms gaan/krijgen we zondag ook (op) visite.
Gast- Gast
Eigenlijk doe ik op zondag over het algemeen vrij weinig. Lekker uitslapen en op de bank met een boek, of met een leuke film. Soms gaan we ff op bezoek bij ouders of vrienden, maar over het algemeen is zondag echt een huispakdag:-)
Vanmiddag komen de vrienden hier om te overleggen wat we doen voor de aanstaande papa's en mama's in de groep(er bevallen 2 meiden in feb, en het zijn de eersten, dus we moeten aan de slag:))
Vanmiddag komen de vrienden hier om te overleggen wat we doen voor de aanstaande papa's en mama's in de groep(er bevallen 2 meiden in feb, en het zijn de eersten, dus we moeten aan de slag:))
Puk- Prater
- Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10
Vanochtend flink gepoetst ( had ik gisteren geen tijd voor) en nu ben ik bezig met brandschilderen van glas en heb ik nu een glasstukje in de glasoven staan. Ben benieuwd of het lukt want de vorige keer is er lucht in komen te zitten
tayce- Fluisteraar
- Aantal berichten : 63
Punten : 68
Registratiedatum : 19-11-10
Dat verschilt nogal. Soms spreek ik met vriendinnen af, of ik ga met m'n vriend wat doen maar ik heb ook net zo vaak een thuis-hang zondag. Dan breng ik de dag door met een beetje luieren, internetten, lezen, tv kijken enz. Zondag-avond ben ik wel vaak bij m'n vriend.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Erg verschillend, behalve dat we zondag vrijhouden voor elkaar. We zien elkaar de rest van de week erg weinig. Laatste weken hebben we weinig gedaan, maar dat komt omdat ik last heb van nergens-zin-in-buien.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Meestal lees ik een boek op zondag. Neem me vaak voor om doordeweeks 's avonds voor het slapen gaan te lezen, maar vaak ben ik dan zo moe, dat ik niet verder kom dan een paar bladzijdes. Vaak haal ik op zondag ook nog tussendoor gt/st in via rtl.gemist, kijk soms een aflevering van Lost (of andere serie) of speel een spelletje op de pc.
Verjaardagen en andere bezoekjes plannen we het liefst op zaterdag, zodat we de zondag nog voor ons zelf hebben mijn man en ik.
Verjaardagen en andere bezoekjes plannen we het liefst op zaterdag, zodat we de zondag nog voor ons zelf hebben mijn man en ik.
Gast- Gast
Zondag is zelden ook echt een rustige dag voor mij. De laatste weken is zondag (net als zaterdag) een dag waarop is studeer van ochtend tot avond. Dat komt me een beetje mijn neus uit. Vandaag doe ik het dus even lekker anders. Ik wilde opruimen en schoonmaken maar mijn stofzuiger heeft er geen zin in dus dan wordt het op. Ik heb net even een paar 100 foto's laten afdrukken, dan moest al zo lang gebeuren. De andere helft moet nog. Nu ga ik even douchen en dan ga ik een stuk wandelen en eten bij het pannenkoekenhuis. Ik hoop dat het daar een beetje rustig is inmiddels want sinterklaas is daar vandaag lees ik op de site, even geen zin in die drukte en kinderen.
Ergens vandaag moet ik ook mijn rekeningen nog betalen.
Ergens vandaag moet ik ook mijn rekeningen nog betalen.
Gast- Gast
Deze zondag houd ik me voornamelijk bezig met het schuren en lakken van mijn eettafel. Eigenlijk wilde ik nog even naar mijn vader, maar dat komt er gewoon deze week echt niet van.
Gast- Gast
Meestal probeer ik wel iets te doen op zondagmiddag, maar vandaag is het me nog niet gelukt. Ik heb geslapen, gerelaxed en SATC gekeken...
Ik ga nu dus maar even opruimen en schoonmaken, dan doe ik nog even iets nuttigs
Ik ga nu dus maar even opruimen en schoonmaken, dan doe ik nog even iets nuttigs
Gast- Gast
Ik heb vanmiddag heerlijk geschaatst, nu al op natuurijs
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Wisselt per zondag, maar vandaag zeer weinig. Vanavond nog even op de koffie bij vrienden die net terug zijn van huwelijksreis, dus vanavond lekker babbelen over de trouwdag en de huwelijksreis.
Gast- Gast
Meestal ga ik in de ochtend paardrijden(zo ook vanochtend wat was het koud ) en smiddags wisselt! Wel vaak gewoon relaxed, soms schoonmaken,opruimen, administratie doen of lekker hangen,boekjes lezen internetten.En als mijn vriend thuis is samen met hem wat ondernemen of met mensen afspreken!
Vandaag was het een echte hangdag, heerlijk!
Vandaag was het een echte hangdag, heerlijk!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: