Goedemorgen!
+6
Middleme
Prosecco
Roxi3
Caramba
dolfijntje24
Suus
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen!
Goedemorgen!
Ik ben net weer in Nederland, helaas, de vakantie is weer voorbij. Nog een paar uurtjes, dan ben ik weer thuis hoe is het hier?
Fijne dag vandaag!
Ik ben net weer in Nederland, helaas, de vakantie is weer voorbij. Nog een paar uurtjes, dan ben ik weer thuis hoe is het hier?
Fijne dag vandaag!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Goedemorgen!
Goeiemorgen. Suus: waar ben je naartoe geweest?
Hier zou het vandaag, als het goed is, een mooie dag worden. Zondag gaat het weer regenen en dan is het gedaan met het weer. Laat die herfst maar komen...Vandaag een laatste dagje werken en dan lekker weekend! Hopelijk word de verkoudheid niet erger, zeker in het weekend. Het valt tot nu toe mee, maar heb het idee dat het erger wordt. We zullen zien.
Fijne dag iedereen! en alvast een goed weekend.
Hier zou het vandaag, als het goed is, een mooie dag worden. Zondag gaat het weer regenen en dan is het gedaan met het weer. Laat die herfst maar komen...Vandaag een laatste dagje werken en dan lekker weekend! Hopelijk word de verkoudheid niet erger, zeker in het weekend. Het valt tot nu toe mee, maar heb het idee dat het erger wordt. We zullen zien.
Fijne dag iedereen! en alvast een goed weekend.
dolfijntje24- Prater
- Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10
Goedemorgen,
Vandaag nog een ochtenddienstje en dan lekker weekend. Hebben familieweekend dus hele weekend lekker weg.
Fijne dag en fijn weekend iedereen.
Vandaag nog een ochtenddienstje en dan lekker weekend. Hebben familieweekend dus hele weekend lekker weg.
Fijne dag en fijn weekend iedereen.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Goedemorgen,
Klinkt wel leuk een familie weekend, wat gaan jullie allemaal doen?
Ik ben gisteren begonnen met school. Vandaag ga ik in de ochtend nog iets voor mijn minor doen en om 12:00 moet ik naar de hogschool voor het begin van het studiejaar. Het is mijn laatste jaartje dus ik heb er zin in!
Fijne dag!
Klinkt wel leuk een familie weekend, wat gaan jullie allemaal doen?
Ik ben gisteren begonnen met school. Vandaag ga ik in de ochtend nog iets voor mijn minor doen en om 12:00 moet ik naar de hogschool voor het begin van het studiejaar. Het is mijn laatste jaartje dus ik heb er zin in!
Fijne dag!
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Gaan het familieweekend naar W.interswijk. Weet niet wat we er allemaal gaan doen, zie het wel, laat het over me heen komen.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Goeiemorgen!
Ik moet me gaan aankleden en werken, maar ik heb zooo geen zin!
Vanavond eindelijk weer eens sporten en morgen maar een beetje uitslapen aangezien ik deze week ongeveer elke nacht de halve nacht wakker heb gelegen.
Fijne dag allemaal!
Ik moet me gaan aankleden en werken, maar ik heb zooo geen zin!
Vanavond eindelijk weer eens sporten en morgen maar een beetje uitslapen aangezien ik deze week ongeveer elke nacht de halve nacht wakker heb gelegen.
Fijne dag allemaal!
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Goedemorgen!
Op zich best lekker geslapen, nu alleen onwijs veel spierpijn van sportdag van school gister
Straks om 10 uur eerste vergadering op stage! Best spannend maar wel leuk . Vanmiddag naar de kapper om mn haar te laten verven en miss nog ff de stad in. Wilde vanavond nog gaan fitnessen, even zien wat er van komt!
Fijne dag!
Op zich best lekker geslapen, nu alleen onwijs veel spierpijn van sportdag van school gister
Straks om 10 uur eerste vergadering op stage! Best spannend maar wel leuk . Vanmiddag naar de kapper om mn haar te laten verven en miss nog ff de stad in. Wilde vanavond nog gaan fitnessen, even zien wat er van komt!
Fijne dag!
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Goedemorgen,
Dit is de twee nacht achter elkaar dat ik minder dan zes uur geslapen heb.
Ik ben helemaal kapot, maar ik moet een schoolopdracht inleveren vandaag. Hangt zoveel vanaf!
En daarna ga ik met mijn beste vriendin een weekendje naar Antwerpen, zin in!!
Fijne dag allemaal!
Dit is de twee nacht achter elkaar dat ik minder dan zes uur geslapen heb.
Ik ben helemaal kapot, maar ik moet een schoolopdracht inleveren vandaag. Hangt zoveel vanaf!
En daarna ga ik met mijn beste vriendin een weekendje naar Antwerpen, zin in!!
Fijne dag allemaal!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen,
Ik moet zo naar college maar krijg mezelf nog niet uit bed.
Vanavond lekker barbecueen, daar kijk ik wel naar uit.
Ik moet zo naar college maar krijg mezelf nog niet uit bed.
Vanavond lekker barbecueen, daar kijk ik wel naar uit.
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik ben net gedoucht en aangekleed en spring zo in de trein helemaal naar James toe voor haar bruiloft vandaag, ik ga daar fotograferen! Heeeeeeeel erg veel zin in!
Helaas mis ik wel het afstuderen van m'n zus, maar vanavond pik ik daar nog net wat mee van 't feestje.
Fijne dag allemaal!
Ik ben net gedoucht en aangekleed en spring zo in de trein helemaal naar James toe voor haar bruiloft vandaag, ik ga daar fotograferen! Heeeeeeeel erg veel zin in!
Helaas mis ik wel het afstuderen van m'n zus, maar vanavond pik ik daar nog net wat mee van 't feestje.
Fijne dag allemaal!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Goedemorgen!
Vandaag ben ik jarig, maar er staat op mijn werk een vergadermarathon ingepland van 9 tot 5, ik hoop dat ik er niet de hele dag bij moet zitten. Hoewel ik meestal goed slaap heb ik altijd zo'n moeite niet in te dutten bij meetings waar ik zelf amper aan het woord ben.
Vanochtend elke beweging van mijn vriend gevolgd, maar hij had blijkbaar nog geen kadootje. Ik houd van kadootjes, daar ga ik me dus nu een hele dag op verheugen. Kat had alle mislukte caketjes opgegeten, dus die was niet te houden.
Net maar wat extra pilletjes genomen tegen allergie, momenteel staan mijn slijmvliezen echt in brand. Hoop dat dat straks een beetje wegtrekt.
Vandaag ben ik jarig, maar er staat op mijn werk een vergadermarathon ingepland van 9 tot 5, ik hoop dat ik er niet de hele dag bij moet zitten. Hoewel ik meestal goed slaap heb ik altijd zo'n moeite niet in te dutten bij meetings waar ik zelf amper aan het woord ben.
Vanochtend elke beweging van mijn vriend gevolgd, maar hij had blijkbaar nog geen kadootje. Ik houd van kadootjes, daar ga ik me dus nu een hele dag op verheugen. Kat had alle mislukte caketjes opgegeten, dus die was niet te houden.
Net maar wat extra pilletjes genomen tegen allergie, momenteel staan mijn slijmvliezen echt in brand. Hoop dat dat straks een beetje wegtrekt.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Goedemorgen iedereen,
Ik moet vanmiddag werken tot half 7!
En daarna is het lekker weekend.
Ze zeggen dat het mooi weer wordt morgen, dus hopelijk kunnen we even varen!
Fijne dag allemaal!
Ik moet vanmiddag werken tot half 7!
En daarna is het lekker weekend.
Ze zeggen dat het mooi weer wordt morgen, dus hopelijk kunnen we even varen!
Fijne dag allemaal!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
dolfijntje24 schreef:Goeiemorgen. Suus: waar ben je naartoe geweest?
Ik ben naar Frankrijk geweest Heb net een paar uurtjes lekker geslapen thuis, was helemaal gaar van de hele nacht rijden, nu maar gauw genieten van het mooie weer
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: