Heftig waterglijbaantje...
+26
Supertalentje
Paper Crown
Sorella
Sarah1985
Marin
Merai
Caramba
Monte
_Lacey_
sanne-84
Kaboutertje
dolfijntje24
patjuhhh
_Lana_
TukTuk
Polly
Inge
mzcharlotte
bolus26
Rovine
Susan
Smaragdje
Jente10
Eliesje
Zora
Lejow
30 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Heftig waterglijbaantje...
Nobucta schreef:Susan schreef:Nobucta schreef:https://youtu.be/bPAFr9EtAEE
Deze vind ik supereng. Hij zit dus helemaal vol water. Ik heb er nooit ingedurfd, bang er nachtmerries aan over te houden.
Daar ben ik wel in geweest, die is inderdaad heel erg eng, ook omdat het zo langzaam is. Volgens mij is die glijbaan er ook niet meer.
Fly-over. Een onderwater buis waar men 12 seconden de adem moest inhouden. De glijbaan is verwijderd vanwege te hoge onderhoudskosten, en ook vanwege het feit dat het beveiligingssysteem ervan 'getest' werd door de bezoekers. Hiermee zou de buis weer worden leeggepompt als er mensen te lang onder water in de buis bleven. Een probleem was dat sommige mensen dat noodsysteem gingen uitproberen.
Hij is er inderdaad niet meer. Die man in het filmpje lijkt ook op en neer te stuiteren, ziet er zo eng uit.
Ik heb altijd begrepen dat deze glijbaan gelosten is nadat er iemand in overleden was die in paniek raakte.
Gast- Gast
de 1e lijkt me wel gaaf, alleen het eerste stuk niet (het vallen). de looping zelf wel.
de 2e lijkt me niks, het idee dat je onderwater 'opgesloten' zit..
de 2e lijkt me niks, het idee dat je onderwater 'opgesloten' zit..
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Van die tweede krijg ik het al benauwd bij het zien van het filmpje.
Die eerste ga ik ook liever niet in.
Die eerste ga ik ook liever niet in.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
OMFG wat eng zeg! Waar is dat? Lijkt me echt eng en ook pijnlijk!
Dat ding in Duinrell daar sta je op een plank en dan val je recht naar beneden en voor hartpatienten zoals ik is het niet veilig.
Dat ding in Duinrell daar sta je op een plank en dan val je recht naar beneden en voor hartpatienten zoals ik is het niet veilig.
Gast- Gast
Niks voor mij, zou helemaal panisch worden met m'n claustrofobie. Ik ga sowieso nooit in dichte glijbanen.
Gast- Gast
Ik houd van glijbanen, in Portugal zijn we naar zo aquapark geweest, even weer kind zijn, geweldig!
Dicht kan ik zeker wel tegen, er was er een in het donker, ook leuk.
Dicht kan ik zeker wel tegen, er was er een in het donker, ook leuk.
Gast- Gast
tja dan moet je jezelf even voortduwen denk ik, de loop naar beneden gaat denk ik wel weer. Maar ik denk ook wel over dat soort dingen na. Ik ga altijd heel stroef in van die glijbanen en ga dus nooit hard genoeg, dus mag hopen dat deze daar wel op gemaakt is.Zero schreef:Ik vind hem een beetje onverantwoordelijk je kan toch geen loop maken in zo iets? Wat nu als iemand niet genoeg vaart mee krijgt, hoe dan ook. Die komt dan lekker ergens vast te zitten in de loop.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Vind die ribbels dus waarmee de stukken aan elkaar zitten soms niet fijn als je hard gaat dus met die snelle lijkt me dat erg pijnlijk.
Gast- Gast
Ik durf niet van een afgesloten glijbaan te gaan.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
In die tweede ben ik ooit geweest toen hij nog open was, ik vond het onderwater stuk wel spannend maar verder niet zo boeiend geloof ik. Die eerste heeft het zelfde begin als een andere glijbaan in duinrell, dat vind ik wel leuk! Als ik er in de buurt was zou ik er zo ingaan, leuk!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Ik durf niet eens de filmpjes te kijken van de onder water buis zo eng lijkt het me.
Gast- Gast
Brrr dit zou ik nooit durven, ik vind waterglijbanen zo eng! (die achtbaan van CBL zou ik wel weer in durven).
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
wij zijn eens in turkije in z'n aquapark geweest, en daar waren de glijbanen veel langer ofzo. Vond het doodeng. Ging toen in 1 waar je met een bootje in moest, was een halve glijbaan en ik lag bij de eerste bocht al van het bootje af en daarna vloog ik bijna over de rand. Echt zo eng.
Die van de filmpjes zou ik nooit in durven, veel te eng een dichte glijbaan
Die van de filmpjes zou ik nooit in durven, veel te eng een dichte glijbaan
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind glijbanen geweldig ! Krijg alleen snel schuurplekken en ben meestal blauw van de ribbels en het botsten in zo'n ding.
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Merai schreef:In die tweede ben ik ooit geweest toen hij nog open was, ik vond het onderwater stuk wel spannend maar verder niet zo boeiend geloof ik. Die eerste heeft het zelfde begin als een andere glijbaan in duinrell, dat vind ik wel leuk! Als ik er in de buurt was zou ik er zo ingaan, leuk!
Waar gaat er een onderwater! Vind ik een eng idee, straks kom je adem tekort.
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Merai schreef:In die tweede ben ik ooit geweest toen hij nog open was, ik vond het onderwater stuk wel spannend maar verder niet zo boeiend geloof ik. Die eerste heeft het zelfde begin als een andere glijbaan in duinrell, dat vind ik wel leuk! Als ik er in de buurt was zou ik er zo ingaan, leuk!
Waar gaat er een onderwater! Vind ik een eng idee, straks kom je adem tekort.
Er zat een beveiliging in, als je na bepaald aantal seconden niet er uit bent, werd binnen notime die buis leeggepompt. Maar hij is er inmiddels niet meer.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Ik hou niet van dichte glijbanen met smalle buizen.. brrr
Voor mijn gevoel moet ik rechtop kunnen zitten anders ga ik er niet in. Ik zou het nog stelliger zeggen, dan durf ik er niet eens in
Voor mijn gevoel moet ik rechtop kunnen zitten anders ga ik er niet in. Ik zou het nog stelliger zeggen, dan durf ik er niet eens in
Gast- Gast
Die eerste zou ik heel misschien nog wel druven, maar die 2e absoluut niet.
Susan: dat deden ze bij ons vroeger ook, ik vond dat ook altijd eng. Zeker als je achteraan zat en er dan iemand met volle snelheid op je knalde.
Susan: dat deden ze bij ons vroeger ook, ik vond dat ook altijd eng. Zeker als je achteraan zat en er dan iemand met volle snelheid op je knalde.
Gast- Gast
Durf ik wel hoor.. ik ben niet zo bang aangelegd.. maar wat ik wel zou hebben is als ik eenmaal in dat ding zit mijn hersenen 100x zeggen fuck fuck fuck fuck waarom doe ik dit.. en dan plons!! 'NOG EEN KEER!!!!!'
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
.
Laatst aangepast door Supertalentje op vr 30 dec 2011 - 10:38; in totaal 1 keer bewerkt
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Supertalentje schreef:Ik vind duinrell echt een hel, ik ben (bijna) overal weleens in geweest, maar ik kom er altijd bont en blauw weer uit! Mijn broertjes en zusjes vonden het geweldig, dus ik mocht op de spullen passen
In Duinrell heb je ook een glijbaan waarbij je recht naar beneden valt, die heb ik altijd overgeslagen, die vind ik doodeng!
Vroeger ging ik wel in alle achtbanen, tot ik in die van Duinrell ging, dat ding ging recht omhoog een heel stuk en daarna recht naar beneden, maar dat had ik niet gezien! Doodeng!
Die van recht naar beneden daar had ik het over en is vrij nieuw.
Gast- Gast
Ow dit is echt niks voor mij, brrr doodeng! Jaren geleden ben ik in een glijbaan in centerparcs ergens geweest, ik had vantevoren niet gezien hoe die verliep, maar ik ging gewoon. Na een klein stukje werd de buis ineens zwart en een stuk steiler. Ik zag niks meer en stootte keihard mijn hoofd waardoor ik compleet gedesorienteerd door die buis gestuiterd bent, ik kreeg mezelf niet meer normaal rechtop door de vaart die erin zat. En eindelijk terug in het water hing mijn bikini ook nog eens in mijn nek...
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
.
Laatst aangepast door Supertalentje op vr 30 dec 2011 - 10:39; in totaal 1 keer bewerkt
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
CB bedoelt de glijbaan waar je op een vlak staat dat naar beneden klapt. En jij hebt het over de pelikaanduik.
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Oh excuse me!
Ik bedoel diegene waarbij je op een plankje staat en dan recht naar beneden valt eigenlijk is het geen echte glijbaan, maar ik weet nu welke jij bedoeld.
Ik bedoel diegene waarbij je op een plankje staat en dan recht naar beneden valt eigenlijk is het geen echte glijbaan, maar ik weet nu welke jij bedoeld.
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Heftig..
» Heftig...
» Heftig: 2 zelfmoorden
» Hoe heftig vond jij je bevalling?
» Heftig verhaal vanavond bij ''Jong'' van de EO.
» Heftig...
» Heftig: 2 zelfmoorden
» Hoe heftig vond jij je bevalling?
» Heftig verhaal vanavond bij ''Jong'' van de EO.
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: