Heftig waterglijbaantje...
+26
Supertalentje
Paper Crown
Sorella
Sarah1985
Marin
Merai
Caramba
Monte
_Lacey_
sanne-84
Kaboutertje
dolfijntje24
patjuhhh
_Lana_
TukTuk
Polly
Inge
mzcharlotte
bolus26
Rovine
Susan
Smaragdje
Jente10
Eliesje
Zora
Lejow
30 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Heftig waterglijbaantje...
Ik zou er niet in durven brrrrr
http://video.nl.msn.com/watch/video/greatest-water-slide-out-there/1jhn2nmzb
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Heftig waterglijbaantje...
Oh my, brrr! Ik vind een beetje spannende glijbaan wel cool, maar dat je hier eerst op een klep staat die dan open gaat... brrrr!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Ja, dat lijkt me t ergste whahaha
Vroeger vond ik waterglijbanen altijd wel leuk. Tot ik een keer in het tikibad in die donkere glijbaan geweest ben waar je in zo'n bootje moet zitten. Mijn ex was nogal zwaar en zat achterin het bootje, met als gevolg dat ik voorin een heel stuk omhoog zat. Toen we behoorlijk hard door al die bochten heen gingen, heb ik keihard mijn hoofd tegen de rand gestoten... Dat was echt niet grappig!
En ik ben vroeger een keer in een glijbaan geweest met een stoplicht. Netjes gewacht tot het op groen ging en toen er in gegaan, maar voor mij was een klein meisje, en ik ging een stuk sneller dan haar, dus ben vlak voor het einde van de glijbaan vol boven op haar gebotst en heb daar een zwaar gekneusde pols aan overgehouden..
Vroeger vond ik waterglijbanen altijd wel leuk. Tot ik een keer in het tikibad in die donkere glijbaan geweest ben waar je in zo'n bootje moet zitten. Mijn ex was nogal zwaar en zat achterin het bootje, met als gevolg dat ik voorin een heel stuk omhoog zat. Toen we behoorlijk hard door al die bochten heen gingen, heb ik keihard mijn hoofd tegen de rand gestoten... Dat was echt niet grappig!
En ik ben vroeger een keer in een glijbaan geweest met een stoplicht. Netjes gewacht tot het op groen ging en toen er in gegaan, maar voor mij was een klein meisje, en ik ging een stuk sneller dan haar, dus ben vlak voor het einde van de glijbaan vol boven op haar gebotst en heb daar een zwaar gekneusde pols aan overgehouden..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ai wat een glijbaan, nee ik zou er ook niet indurven!
Eliesje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 404
Punten : 448
Registratiedatum : 24-11-10
ik ook echt niet! Vind waterglijbanen sowieso al eng. Niet zozeer de glijbaan maar meer dat ik boven op iemand knal of dat er iemand boven op mij knalt. Liet ook altijd grote jongens die ik er vervelend vond uitzien voor
Jente10- Fluisteraar
- Aantal berichten : 264
Punten : 270
Registratiedatum : 13-12-10
Die glijbaan lijkt mij echt geweldig
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Ik vind die gesloten waterglijbanen sowieso eng. Heb het als kind een keer meegemaakt dat kinderen bewust halverwege bleven zitten om een opstopping te veroorzaken en ik vond dat echt dood- en doodeng, ik durf nu eigenlijk alleen nog als ik heb gezien dat degene voor me eruit gekomen is.
Nu zal je in deze geen opstopping kunnen veroorzaken, maar ik zou er evengoed niet in durven. Inderdaad, dat valluik, heel eng.
Nu zal je in deze geen opstopping kunnen veroorzaken, maar ik zou er evengoed niet in durven. Inderdaad, dat valluik, heel eng.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
https://youtu.be/bPAFr9EtAEE
Deze vind ik supereng. Hij zit dus helemaal vol water. Ik heb er nooit ingedurfd, bang er nachtmerries aan over te houden.
Deze vind ik supereng. Hij zit dus helemaal vol water. Ik heb er nooit ingedurfd, bang er nachtmerries aan over te houden.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
die laatste zou ik ook liever niet doen,je zal je maar verslikken o.i.d.
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Nobucta schreef:https://youtu.be/bPAFr9EtAEE
Daar ben ik wel in geweest, die is inderdaad heel erg eng, ook omdat het zo langzaam is. Volgens mij is die glijbaan er ook niet meer.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik krijg het er spontaan benauwd van. In die glijbaan waar je je moet laten vallen, met die klep, wordt er dan water rondgepompt ofzo? Of glij je droog?
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Susan schreef:Nobucta schreef:https://youtu.be/bPAFr9EtAEE
Daar ben ik wel in geweest, die is inderdaad heel erg eng, ook omdat het zo langzaam is. Volgens mij is die glijbaan er ook niet meer.
Fly-over. Een onderwater buis waar men 12 seconden de adem moest inhouden. De glijbaan is verwijderd vanwege te hoge onderhoudskosten, en ook vanwege het feit dat het beveiligingssysteem ervan 'getest' werd door de bezoekers. Hiermee zou de buis weer worden leeggepompt als er mensen te lang onder water in de buis bleven. Een probleem was dat sommige mensen dat noodsysteem gingen uitproberen.
Hij is er inderdaad niet meer. Die man in het filmpje lijkt ook op en neer te stuiteren, ziet er zo eng uit.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Nee, dank je, niks voor mij. Wel enorm stoer als je dit durft!
Gast- Gast
Die lijkt mij best gaaf maar ook wel eng.
Die vond ik zo eng toen, daar durfde ik echt niet in.
Nobucta schreef:https://youtu.be/bPAFr9EtAEE
Die vond ik zo eng toen, daar durfde ik echt niet in.
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Hij lijkt me super gaaf, de bovenste, daar zou ik wel in durven! Onderwater, nee, dat durf ik niet.
Gast- Gast
Lejow schreef:Ik zou er niet in durven brrrrr
Deze lijkt me echt fantastisch! Waar is dat, weet iemand dat?
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Polly schreef:Lejow schreef:Ik zou er niet in durven brrrrr
Deze lijkt me echt fantastisch! Waar is dat, weet iemand dat?
Volgens mij duitsland
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
De eerste lijkt me heel erg gaaf! Alleen de tweede zie ik echt de lol niet van in. Je zal er maar in vast blijven zitten. Of kan dat niet door de waterdruk??
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Ik vind glijbanen echt helemala super maar ik zou die twee in dit topic niet durven. Ook de Cycloon (heet ie zo?) in het Tikibad vind ik eng, eigenlijk meer omdat mijn broertje daar ooit een keer z'n hoofd heeft gestoten en een paar tellen knock out is geweest. Zegt hij in elk geval, gelukkig was hij wel bij kennis op het moment dat hij het water raakte.
Gast- Gast
Brrrr, doodeng!! Ik was laatst op vakantie in zo'n waterpark en ging van een van de simpelste glijbanen af en kwam er nog helemaal trillend uit. Die glijbaan die onder water gaat lijkt me ook doodeng, voor geen goud dat ik ooit in zulke glijbanen ga!
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Maple schreef:Ik vind glijbanen echt helemala super maar ik zou die twee in dit topic niet durven. Ook de Cycloon (heet ie zo?) in het Tikibad vind ik eng, eigenlijk meer omdat mijn broertje daar ooit een keer z'n hoofd heeft gestoten en een paar tellen knock out is geweest. Zegt hij in elk geval, gelukkig was hij wel bij kennis op het moment dat hij het water raakte.
Daar ben ik toen een keer in geweest. Ik wil eigenlijk altijd weten hoe een glijbaan gaat ik durf er niet zomaar in. Mijn vriend zei toen dat ie niet snel ging en dat ie leuk was, dus dat geloofde ik. Vervolgens ging ik zitten, maar doordat ie zo hard ging werd ik achterover gedrukt en kreeg ik allemaal water in mijn gezicht. Je kon alleen maar liggen. Vond ik niet grappig....
dolfijntje24- Prater
- Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10
Supercool ik zou er wel in durven/willen
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Ik ben vroeger in Spanje van een glijbaan afgegaan die zo steil was dat je de eerste paar meter gewoon naar beneden viel. Ik was toen een jaar of 10, en grote mannen durfden niet en lieten me voor. Ik vond het hartstikke leuk. Mijn vader heeft 2 dagen niet goed kunnen zitten omdat zijn stuitje helemaal blauw was.
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Ik vind hem een beetje onverantwoordelijk je kan toch geen loop maken in zo iets? Wat nu als iemand niet genoeg vaart mee krijgt, hoe dan ook. Die komt dan lekker ergens vast te zitten in de loop.
Gast- Gast
Ah jasses, krijg meteen zo'n raar gevoel in mijn buik als ik de filmpjes kijk, haha hoezo te veel inlevingsvermogen? Ik vind glijbanen echt top, maar vind zo'n buis altijd wel iets engs hebben, ben dan bang mijn hoofd superhard te stoten en als je alleen kan liggen en maar moet afwachten verder hoe je eindigt dan vind ik dat best wel benauwend. Toch zou ik die eerste misschien toch proberen, je bent er zo weer uit denk ik dan maar
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Heftig..
» Heftig...
» Heftig: 2 zelfmoorden
» Hoe heftig vond jij je bevalling?
» Heftig verhaal vanavond bij ''Jong'' van de EO.
» Heftig...
» Heftig: 2 zelfmoorden
» Hoe heftig vond jij je bevalling?
» Heftig verhaal vanavond bij ''Jong'' van de EO.
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: