You're hot!
+47
JD
Caresses
ijsjemeisje
schuddebuikje
patjuhhh
Melis_je
Tullow
_Femme
Caro
luenca
M@niek
loura
Bliss
Oasis
Saxy
Spring
Happy
Lavendel
CCC
Raindrop
Julia
Error
TukTuk
Jerry
Jente10
Pien
Lejow
Zora
nina
Alias
mzcharlotte
Sorella
ExpressoB
Rush
Pompoen
Pandora
SoGood
Verona
Silver
Caramba
pitbullgup
Paper Crown
Juul
SuperGrover
Chocolate Cookie
Caroow
Marin
51 plaatsers
Pagina 9 van 10
Pagina 9 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: You're hot!
Tullow schreef:Caro schreef:Tullow schreef:Caro schreef:Ik snap het concept foto-plaatsen nog steeds niet helemaal. Heb foto's op FB, maar ik krijg alleen maar een kruisje te zien. Wilde éindelijk fotos van onze trip naar Australie gaan plaatsen, maar ja: het lukt niet!
Ja, die wil ik zo graag zien! Je moet bij eigenschappen de URL kopieren en die bij 'afbeelding invoegen' hier op het forum plakken.
Hij opent ze in dat viewvenster zeg maar, dat zwarte venster. Dan ga ik rechtermuisknop: eigenschappen en pak dan de link die daar staat. Maar dat werkt dus niet. Als ik de link in de browser pakt ook niet. Het is me ooit gelukt, maar snap er niks meer van!
Oh wat vreemd. Ik heb hier gister nog foto's van facebook geplaatst, geen problemen mee gehad!
+1 Je moet dan die link kopieren en dan op dat icoontje boven je tekstvlak klikken (7e van rechts) en dan de link plakken.
Gast- Gast
Punk'd schreef:@ Loura, jou tweede foto vind ik echt zoooo mooi!! En je haar zit echt fantastisch!!.. Ik wil ooit ook nog eens een pony maar durf steeds niet haha.. Maar dan neem ik jou foto als voorbeeld plaatje
Thanks! maare dat haar is hartstikke nep :p Ik had extentions toen. Pony moet je gewoon doen! Als het niet staat dan maak je er gewoon een schuine lok van Ik denk dat jij makkelijk een pony kan hebben!
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
NAAAAAAAAAAAAAAAAA Ik ben écht niet de domste maar het wíl echt niet. Heb nu een aparte tab geopend, maar zelfs dán krijg ik een kruisje :-(.
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
loura schreef:Punk'd schreef:@ Loura, jou tweede foto vind ik echt zoooo mooi!! En je haar zit echt fantastisch!!.. Ik wil ooit ook nog eens een pony maar durf steeds niet haha.. Maar dan neem ik jou foto als voorbeeld plaatje
Thanks! maare dat haar is hartstikke nep :p Ik had extentions toen. Pony moet je gewoon doen! Als het niet staat dan maak je er gewoon een schuine lok van Ik denk dat jij makkelijk een pony kan hebben!
haha serieus, het ziet er echt echt uit.
@ Princess.. Ik vind jou haar ook zo stoer he!!
Ik heb echt iets met haar geloof ik
Gast- Gast
Wauww, mooie foto's van iedereen!
Hier een paar foto's die ik vanmezelf heel mooi vind!
Dit was de eerste dag op vakantie in Turkije, was toen zoo gelukkig. Al zit mijn haar hier niet echt mooi, dit vind ik een hele mooie foto van mezelf.
Dit was op mijn verjaardag alweer 2 jaar geleden, toen heeft een vriendin van mij, mij heel mooi opgemaakt en mooie foto's gemaakt van mij.
En deze vind ik ook mooi, deze foto is gemaakt een paar weken geleden toen we samen net vakantie hadden en om dat te vieren gingen mijn vriend en ik lekker uiteten.
Hier een paar foto's die ik vanmezelf heel mooi vind!
Dit was de eerste dag op vakantie in Turkije, was toen zoo gelukkig. Al zit mijn haar hier niet echt mooi, dit vind ik een hele mooie foto van mezelf.
Dit was op mijn verjaardag alweer 2 jaar geleden, toen heeft een vriendin van mij, mij heel mooi opgemaakt en mooie foto's gemaakt van mij.
En deze vind ik ook mooi, deze foto is gemaakt een paar weken geleden toen we samen net vakantie hadden en om dat te vieren gingen mijn vriend en ik lekker uiteten.
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Caro, je moet zorgen bij Facebook dat ie de zwarte vensters niet opent. Dus in je album op de foto gaan staan die je graag wilt openen en dan niet op de linkermuisknop, maar rechtermuisknop drukken en de foto in een nieuw tabblad openen. Als je dán op de foto met de rechtermuisknop klikt, kan je wel de image location kopieren, en hier plakken met de img code er om heen.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Joy_ schreef:Caro, je moet zorgen bij Facebook dat ie de zwarte vensters niet opent. Dus in je album op de foto gaan staan die je graag wilt openen en dan niet op de linkermuisknop, maar rechtermuisknop drukken en de foto in een nieuw tabblad openen. Als je dán op de foto met de rechtermuisknop klikt, kan je wel de image location kopieren, en hier plakken met de img code er om heen.
Ik heb ze al geupload bij mijnalbum. Werd er gek van!
Caro- Ratel
Ik sta hier wel aardig op :-). Heerlijke laatste avond bij een super restaurant in Sydney: Aria, van Matt Moran. Uitzicht op de Harbour Bay & Opera house en echt overheerlijk gegeten!
Caro- Ratel
Punk'd, die eerste foto's had ik al wel eens gezien.. maar die laatste, wow die is ook super mooi!!
Gast- Gast
Wauw Alex!!
Laatst aangepast door Jetje op vr 26 aug 2011 - 1:11; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Caro schreef:Joy_ schreef:Caro, je moet zorgen bij Facebook dat ie de zwarte vensters niet opent. Dus in je album op de foto gaan staan die je graag wilt openen en dan niet op de linkermuisknop, maar rechtermuisknop drukken en de foto in een nieuw tabblad openen. Als je dán op de foto met de rechtermuisknop klikt, kan je wel de image location kopieren, en hier plakken met de img code er om heen.
Ik heb ze al geupload bij mijnalbum. Werd er gek van!
Als je 't eenmaal door hebt is het heel makkelijk. Nu weet je 't iig voor een volgende keer. Maar mijnalbum kan ook natuurlijk. Leuke foto!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik werd al helemaal gek omdat ik het een keer gedaan had. Zal eens even oefenen met jouw manier, anders vergeet ik het weer :-)
Caro- Ratel
dit is mijn mooiste foto
schuddebuikje- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 880
jetje.... mooi foto. het geluk straalt er vanaf
schuddebuikje- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 880
foto weer weg..
Laatst aangepast door Elodie op vr 26 aug 2011 - 11:18; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Wauw Elodie; erg mooie foto!
Juul- Fluisteraar
- Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11
Ik vind Elodie sowieso heel fotogeniek. Die van Schuddebuikje vind ik ook erg mooi.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
dankje...Juul schreef:Wauw Elodie; erg mooie foto!
Melis_je, in het echt valt het dan ook zo fijn tegen..haha.
Gast- Gast
Ik ben dus echt a-fotogeniek.. :S Maar zal er even een paar plaatsen die ik wel aardig vind:
Deze vind ik altijd érg cool:
Deze vind ik altijd érg cool:
Gast- Gast
Inderdaad een boel mooie meiden hier!
Vind vooral Paraplu, Lavendel & Elodie heel mooi!
Van wat ik zo gezien heb dan!
Deze foto is wel al wat ouder, 3 jaar oud om precies te zijn!
Maar ik sta de laatste tijd niet zo heel veel en vooral niet leuk op foto's!
En deze is van afgelopen jaar carnaval!
Hahaha kijk niet naar mn poes Sorry voor de grootte trouwens! Haal em straks wel weer weg denk ik!
Vind vooral Paraplu, Lavendel & Elodie heel mooi!
Van wat ik zo gezien heb dan!
Deze foto is wel al wat ouder, 3 jaar oud om precies te zijn!
Maar ik sta de laatste tijd niet zo heel veel en vooral niet leuk op foto's!
En deze is van afgelopen jaar carnaval!
Hahaha kijk niet naar mn poes Sorry voor de grootte trouwens! Haal em straks wel weer weg denk ik!
Gast- Gast
Deze dan maar, omdat ik daar in een ander topic een paar leuke reacties op kreeg:
En deze vind ik wel leuk, omdat ik heel veel van festivals hou en dit gewoon echt een relaxte festivalfoto is:
Mooie foto's iedereen! En Youandi, jij bent echt wel fotogeniek hoor!
En deze vind ik wel leuk, omdat ik heel veel van festivals hou en dit gewoon echt een relaxte festivalfoto is:
Mooie foto's iedereen! En Youandi, jij bent echt wel fotogeniek hoor!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Princess werk jij bij de Only in M?Princess schreef:Punk'd ik vind jou zo'n mooie vrouw, je hebt altijd zulke gave foto's!
En er zitten hier idd veel mooie meiden.
Van mezelf vind ik deze mooi:
ijsjemeisje- Prater
- Aantal berichten : 747
Punten : 849
ijsjemeisje schreef:Princess werk jij bij de Only in M?
Haha nee! Heb ik een dubbelganger?
Naja, 2 dubbelgangers, Minneke dacht me ergens anders gezien te hebben!
Gast- Gast
*sorry weer weg*
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 9 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Pagina 9 van 10
Permissies van dit forum: