You're hot!
+47
JD
Caresses
ijsjemeisje
schuddebuikje
patjuhhh
Melis_je
Tullow
_Femme
Caro
luenca
M@niek
loura
Bliss
Oasis
Saxy
Spring
Happy
Lavendel
CCC
Raindrop
Julia
Error
TukTuk
Jerry
Jente10
Pien
Lejow
Zora
nina
Alias
mzcharlotte
Sorella
ExpressoB
Rush
Pompoen
Pandora
SoGood
Verona
Silver
Caramba
pitbullgup
Paper Crown
Juul
SuperGrover
Chocolate Cookie
Caroow
Marin
51 plaatsers
Pagina 6 van 10
Pagina 6 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: You're hot!
Maura schreef:Tea-Leaf schreef:Ik heb niet echt een 'wow foto' van mezelf, maar boy wat een mooie forummers hebben we!
+1 (Al wil ik mezelf niet onder de mooie forummer scharen, daar hebben we vele andere forummers voor. )
En Stuiter, slijmjurk!
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:*wordt wakker en ziet nu pas wie Maura is*
Haha er vallen veel kwartjes vanavond
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Tea-Leaf schreef:Ik heb niet echt een 'wow foto' van mezelf, maar boy wat een mooie forummers hebben we!
Idd, als ik dan de foto's hier zie denk ik toch "hmm misschien mijn eigen foto's maar weghalen"
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Snowflake schreef:Tea-Leaf schreef:*wordt wakker en ziet nu pas wie Maura is*
Schijnbaar
Gast- Gast
AngelNyn schreef:Tea-Leaf schreef:Ik heb niet echt een 'wow foto' van mezelf, maar boy wat een mooie forummers hebben we!
Idd, als ik dan de foto's hier zie denk ik toch "hmm misschien mijn eigen foto's maar weghalen"
Onzin, jij bent toch ook mooi?
Gast- Gast
Zora schreef:
@ Jente: Ja, je hebt toch een tijd bij je vriend in Scandinavie gewoond? Woon je nu weer voor vast in NL?
Helaas niet Klopt dat ik een half jaar in Scandinavië heb gewoond maar toen kende ik mijn vriend helaas nog niet, die daar inderdaad ook vandaan komt Maar hoop wel dat ik er snel kan gaan wonen!
En ik vind iedereen hier mooi! Iedereen heeft wel iets wat haar mooi maakt vind ik.
Jente10- Fluisteraar
- Aantal berichten : 264
Punten : 270
Registratiedatum : 13-12-10
Tea-Leaf schreef:AngelNyn schreef:Tea-Leaf schreef:Ik heb niet echt een 'wow foto' van mezelf, maar boy wat een mooie forummers hebben we!
Haha tja dat vind ik zelf niet.. De foto's die ik gepost heb, vind ik "mooi" omdat ik daar echt gelukkig ben, niet omdat ik mezelf knap of mooi vind ofzo
TukTuk- Ratel
Tea-Leaf schreef:AngelNyn schreef:Tea-Leaf schreef:Ik heb niet echt een 'wow foto' van mezelf, maar boy wat een mooie forummers hebben we!
Inderdaad! Je bent juist een mooie meid!!
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Snowflake schreef:Tea-Leaf schreef:AngelNyn schreef:Tea-Leaf schreef:Ik heb niet echt een 'wow foto' van mezelf, maar boy wat een mooie forummers hebben we!
Inderdaad! Je bent juist een mooie meid!!
tnx Tea-leaf ook btw!
TukTuk- Ratel
@Maura, nu weet ik wie je bent. Maar was je eerst ook ABE dan?
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Tea-Leaf schreef:Snowflake schreef:Tea-Leaf schreef:*wordt wakker en ziet nu pas wie Maura is*
Schijnbaar
Dacht dat het alom bekend was? Niet dus. Ah, ik ben best goed in het anoniem spelen.
Gast- Gast
Maura, het is toevallig dat ik het hoorde, maar anders was het me ook niet opgevallen. Je reacties zijn nu heel fijn om te lezen, je bent positief veranderd vind ik
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Maura, het is toevallig dat ik het hoorde, maar anders was het me ook niet opgevallen. Je reacties zijn nu heel fijn om te lezen, je bent positief veranderd vind ik
Wat lief, Rush. Ik hoor het inderdaad ook in mijn omgeving. En dat doet me wel goed. Dank je wel!
Gast- Gast
Rush schreef:Maura, het is toevallig dat ik het hoorde, maar anders was het me ook niet opgevallen. Je reacties zijn nu heel fijn om te lezen, je bent positief veranderd vind ik
+1, ik denk dat ik je daarom niet herkende Maura!
Fijne avond ladies, ik taai af want mijn schouder is killing me.
Gast- Gast
Ja, zoiets mag ook wel eens gezegd worden toch?
Ik ben gewoon in een complimentjes uitdeel bui denk ik. Haha!
Ik ben gewoon in een complimentjes uitdeel bui denk ik. Haha!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Tea-Leaf schreef:Ik? Nah, het gaat haha.
Echt wel!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Wat een leuk topic! En wat een mooie meiden hier!
Ik vind mezelf op deze foto wel mooi. Hij is gemaakt op een fotoshoot van mijn vrijgezellenfeest. Een beetje geposeerd, dat wel, maar toch ook wel mooi.
Ik vind mezelf op deze foto wel mooi. Hij is gemaakt op een fotoshoot van mijn vrijgezellenfeest. Een beetje geposeerd, dat wel, maar toch ook wel mooi.
Saxy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 24-11-10
Jeetje! Waarom is hij zo groot????
Saxy- Fluisteraar
Mooie foto! Ik wil ook nog een keer een fotoshoot doen! Lijkt me leuk om een keer mee te maken en ben benieuwd hoe ik er dan ga uitzien!
Jente10- Fluisteraar
- Aantal berichten : 264
Punten : 270
Registratiedatum : 13-12-10
Mooi juist Saxy, gewoon laten staan!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Jente10 schreef:Mooie foto! Ik wil ook nog een keer een fotoshoot doen! Lijkt me leuk om een keer mee te maken en ben benieuwd hoe ik er dan ga uitzien!
Het is echt heel leuk hoor! En ik vind de foto's ook best mooi, maar ik moet zeggen dat ik mezelf op spontane foto's wel iets meer 'echtheid' vind uitstralen.
Saxy- Fluisteraar
Pagina 6 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Pagina 6 van 10
Permissies van dit forum: