Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Spellingsvraag, d of t?

+2
Kabouter
Blond
6 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Spellingsvraag, d of t? - Pagina 2 Empty Re: Spellingsvraag, d of t?

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 3:04

June schreef:
Darcy schreef:Hihi, ik vind je toch nog steeds lief hoor June!
Gelukkig, daar maakte ik me het meeste zorgen om. Ik ben trouwens wel echt een beetje chagrijnig, maar dat komt door mezelf. Ik moet al de hele dag dozen inpakken en ik heb nog niks gedaan.. Nu ga ik dat echt doen!

Droog :P Succes met dozen inpakken! Ga je verhuizen?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 3:06

Darcy schreef:
June schreef:
Gelukkig, daar maakte ik me het meeste zorgen om. Ik ben trouwens wel echt een beetje chagrijnig, maar dat komt door mezelf. Ik moet al de hele dag dozen inpakken en ik heb nog niks gedaan.. Nu ga ik dat echt doen!

Ja, tien meter. Ik moet alles uitpakken en dan tien meter verderop weer uitpakken, super nuttig ook, daarom heb ik er ook zoveel zin in Very Happy. Ik ga naar een andere kamer in mijn huis!

Gast
Gast

Bericht  Kabouter di 21 dec 2010 - 3:07

Ik had je tweede bericht niet gezien..die had me meteen wel duidelijk gemaakt wat je bedoelde. Sorry voor mijn onoplettendheid.
Kan me voorstellen dat je daar chagrijnig van wordt. Ik heb een beetje hetzelfde..moet ook nog van alles doen en heb nog niks gedaan .
Embarassed
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 3:07

Kabouter schreef:Ik had je tweede bericht niet gezien..die had me meteen wel duidelijk gemaakt wat je bedoelde. Sorry voor mijn onoplettendheid.
Kan me voorstellen dat je daar chagrijnig van wordt. Ik heb een beetje hetzelfde..moet ook nog van alles doen en heb nog niks gedaan .
Embarassed
Oke, nu ga ik echt en jij ook! Hup, aan de slag in je paddenstoel!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 3:09

June schreef:
Darcy schreef:
June schreef:

Ja, tien meter. Ik moet alles uitpakken en dan tien meter verderop weer uitpakken, super nuttig ook, daarom heb ik er ook zoveel zin in Very Happy. Ik ga naar een andere kamer in mijn huis!

Eh, kun je het dan niet beter gewoon naar de andere kamer dragen?

Gast
Gast

Bericht  Kabouter di 21 dec 2010 - 3:11

June schreef:
Kabouter schreef:Ik had je tweede bericht niet gezien..die had me meteen wel duidelijk gemaakt wat je bedoelde. Sorry voor mijn onoplettendheid.
Embarassed
Oke, nu ga ik echt en jij ook! Hup, aan de slag in je paddenstoel!

Hahahaha..doe ik!! Zorgen dat de rood met witte stippen weer zichtbaar zijn en kabouterman vanavond weer eten op zijn bordje heeft Very Happy.
Succes!
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 3:15

Het is echt met een T hoor 'beoordeelt'. Het is toch tegenwoordige tijd? Men beoordeelt. Je zegt ook men loopt. Het is 'ik beoordeel' en 'hij/ men beoordeelt'.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 3:16

flinder85 schreef:Inderdaad met een t. Ik maak er altijd lopen/fietsen/bakken van en dan weet ik hoe het moet.

Haha ik maak er ook altijd lopen van Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Moon di 21 dec 2010 - 4:14

Chipp schreef:
Darcy schreef:In deze zin: "Van daaruit heb ik getracht conclusies te trekken over hoe men heden ten dage literatuur beoordeeld". Klopt het dat beoordeeld daar met een d moet? Of moet het met een t? Het gaat dus om hoe men van vroeger tot en met nu literatuur beoordeeld(t) :P

Met een t, ik vervang het altijd door "smurfen".

Van daaruit heb ik getracht conclusies te trekken over hoe men heden ten dage literatuur smurft
Van daaruit heb ik getracht conclusies te trekken over hoe men heden ten dage literatuur gesmurfd

Ik doe het inderdaad ook altijd met dat ezelsbruggetje! Ik doe het alleen altijd met lopen, maar smurfen is een betere!
Moon
Moon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 383
Punten : 445
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 4:30

Moon schreef:
Chipp schreef:
Darcy schreef:In deze zin: "Van daaruit heb ik getracht conclusies te trekken over hoe men heden ten dage literatuur beoordeeld". Klopt het dat beoordeeld daar met een d moet? Of moet het met een t? Het gaat dus om hoe men van vroeger tot en met nu literatuur beoordeeld(t) :P

Met een t, ik vervang het altijd door "smurfen".

Van daaruit heb ik getracht conclusies te trekken over hoe men heden ten dage literatuur smurft
Van daaruit heb ik getracht conclusies te trekken over hoe men heden ten dage literatuur gesmurfd

Ik doe het inderdaad ook altijd met dat ezelsbruggetje! Ik doe het alleen altijd met lopen, maar smurfen is een betere!

Het voordeel van smurfen; Het is een zwak werkwoord. Lopen is dat niet.
En smurfen kan altijd, overal bij :P

Gast
Gast

Bericht  Jerry di 21 dec 2010 - 6:44

'hoe men loopt' dus met 'n T

(wordT hierboven ook al 'n aantal keren gezegD, maar ik bevestig 't alleen nog maar even :P )

Chipp, wat bedoel je met dat smurfen een zwak werkwoord is en lopen niet? IK doe 't namelijk ook altijd met lopen en ik zit altijd goed...
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 6:59

Smurfen een zwak werkwoord haha. Ik gebruik het ezelsbruggetje toch ook alleen in tegenwoordige tijd? Dus het maakt verder niet uit.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

Permissies van dit forum: