Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jouw gekke/grappige kinderwoordjes

+13
Caro
VeryCherry
Sterre
Cow
Blond
Serena
minoessepoes
Effie_O
Caroow
Lejow
Lotus
Blueschick
SoGood
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Jouw gekke/grappige kinderwoordjes - Pagina 2 Empty Re: Jouw gekke/grappige kinderwoordjes

Bericht  Cow di 21 dec 2010 - 2:45

Mijn nieuwe buurmeisje heette Dieuwertje en dat was voor mij Wiebertje.
En als iemand vroeg hoe ik heette zei ik altijd "Attah" lijkt er niet eens op hahahaha
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw gekke/grappige kinderwoordjes - Pagina 2 Empty Re: Jouw gekke/grappige kinderwoordjes

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 2:47

ik heb echt tot mijn 14e ofzo gedacht dat het soeper lie hoeper was i.p.v. suger lee hooper. En ik weet nog heel goed dat ik dagen van de leg was toen ik erachter kwam dat er verschil zat in verkering hebben en verliefd zijn, maar toen was ik nog wel eens stuk jonger.

Gast
Gast

Bericht  Sterre di 21 dec 2010 - 2:53

OMweer in plaats van onweer
Limburgers in plaats van hamburgers

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 3:07

Leuk topic!

Ik heb niet zo'n spectaculaire maar ik zei WEPSEN in plaats van WESPEN.

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry di 21 dec 2010 - 3:56

Whahahahaah, ik zeg ook altijd zininin Very Happy En mijn zoontje zegt constant snieuw en lieuw en mieuw en ieuw Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Caro di 21 dec 2010 - 3:59

Ik weet ze van mezelf eigenlijk niet maar mijn man zegt nog steeds, tot op de dag van vandaag, 'wasverzachtiger' ipv 'wasverzachter'. En hij snapt gewoon níet wat er fout aan is. Als ik hem verbeter is hij geirriteerd want hij zei toch 'wasverzachtiger'.. Hij hóórt het verschil niet eens.

Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 4:02

Mijn dochter had laatst iets gehoord over de Apenheul. Dus een paar dagen later wilde ze daar iets over vragen, alleen ze wist niet meer helemaal hoe dat woord ook alweer was.

Dus we zitten aan tafel, onder het eten en mevrouw zegt:

'Hoe ziet dat er eigenlijk uit, zo'n apenlul?'.

lol!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 4:05

Sterre schreef:OMweer in plaats van onweer
Limburgers in plaats van hamburgers

Haha die laatste is grappig!

Gast
Gast

Bericht  me-girl di 21 dec 2010 - 4:07

Slakkamer = slaapkamer, --> wij gingen altijd spelen in mijn slakkamer..
En zo had ik er vast nog wel meer!
Mijn broertje noemde mij altijd Nanna (afgestamd van pappa en mamma) Hij kon mijn naam niet uitspreken.. Dit heeft hij zeker tot zijn 12de gedaan!
me-girl
me-girl
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 68
Punten : 82

Bericht  Snoopy di 21 dec 2010 - 4:09

Lilith schreef:Mijn dochter had laatst iets gehoord over de Apenheul. Dus een paar dagen later wilde ze daar iets over vragen, alleen ze wist niet meer helemaal hoe dat woord ook alweer was.

Dus we zitten aan tafel, onder het eten en mevrouw zegt:

'Hoe ziet dat er eigenlijk uit, zo'n apenlul?'.

lol!

Haha geweldig!
Ik ken een kindje die een knuffel heeft van een haas, maar dat kan hij nog niet zeggen dus die knuffel heet 'hashj'.
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Merai di 21 dec 2010 - 4:13

Bij ons thuis werd hutspot altijd wortelstamp genoemd, dat noemde ik als kind altijd stompestamp en dat hoor ik nu ook nog steeds regelmatig Wink.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 4:16

Hahha, ik weet nog eentje! Ik zei altijd bahbak tegen de prullenbak. Want alles wat daar in zat was natuurlijk bah. Cool Ik moet eerlijk bekennen dat ik nu soms ook nog wel eens zeg Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Ugly Betty di 21 dec 2010 - 4:28

Patat smeer = mayonaise
Kokschoenen = hakschoenen (het geluid dat die maken noemde ik 'kokken')

Er kwamen eens 2 mannen bij ons aan de deur, een blanke en een donkere, toen zei ik: ,,Mam, duo penotti staat aan de deur!''
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 4:38

Ugly Betty schreef:Patat smeer = mayonaise
Kokschoenen = hakschoenen (het geluid dat die maken noemde ik 'kokken')

Er kwamen eens 2 mannen bij ons aan de deur, een blanke en een donkere, toen zei ik: ,,Mam, duo penotti staat aan de deur!''

OOw dat noemde ik vroeger klakschoenen....bij mij klakten ze toen of zo whahha die hakschoenen.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: