Broekenprobleem!
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Broekenprobleem!
Voor de zwangerschap was ik echt een spijkerbroekenmens.. Had iets van 20 spijkerbroeken en daarnaast niet heel veel anders omdat ik echt spijkerbroekverslaafd was
Alleen nu na de zwangerschap past geen enkele 'oude' broek me meer. Dus nu draag ik vooral vaak rokjes en jurkjes. Vind het eigenlijk wel leuk dat ik dat nu draag, is toch wat vrouwelijker.
Maar af en toe een broek aan kunnen trekken is toch ook wel lekker merk ik.. Alleen ik heb best wel een broekenprobleem Ik pas namelijk mijn oude broeken nog helemaal qua benen, heupen, etc. Alleen gaat het bij mijn buik bij lange na niet dicht. Mijn oude broeken zijn dus geen optie meer. Maar nieuwe broeken ook niet, want ze gaan of niet dicht bij mijn buik, of ze slobberen om mijn kont en benen heen
Echt zo'n frustratie, ik wil weer een gewone broek aan, liefst een spijkerbroek! Geen idee wat ik hiermee wil, in elk geval even frustratie uiten En stiekem hopen dat iemand de perfecte oplossing voor dit probleem heeft
Alleen nu na de zwangerschap past geen enkele 'oude' broek me meer. Dus nu draag ik vooral vaak rokjes en jurkjes. Vind het eigenlijk wel leuk dat ik dat nu draag, is toch wat vrouwelijker.
Maar af en toe een broek aan kunnen trekken is toch ook wel lekker merk ik.. Alleen ik heb best wel een broekenprobleem Ik pas namelijk mijn oude broeken nog helemaal qua benen, heupen, etc. Alleen gaat het bij mijn buik bij lange na niet dicht. Mijn oude broeken zijn dus geen optie meer. Maar nieuwe broeken ook niet, want ze gaan of niet dicht bij mijn buik, of ze slobberen om mijn kont en benen heen
Echt zo'n frustratie, ik wil weer een gewone broek aan, liefst een spijkerbroek! Geen idee wat ik hiermee wil, in elk geval even frustratie uiten En stiekem hopen dat iemand de perfecte oplossing voor dit probleem heeft
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Re: Broekenprobleem!
Klinkt misschien heel stom, maar een positiespijkerbroek dan? Ik heb nog een hele mooie skinnypositiespijkerbroek (wauw, wat een lang woord haha) waarvan je echt niet ziet dat het een positiespijkerbroek is...
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Uhm, corrigerend ondergoed? Collega's van mij zijn daar lyrisch over.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb nog ergens een positiespijkerbroek liggen, goed idee! Ik zal hem even opgraven en kijken of dat wat is, ben bang dat mijn buik daar (gelukkig) dan wel weer te klein voor is. Maar je weet maar nooit Ik hoop nog wel af te kunnen vallen, maar mijn buik wordt niet meer hetzelfde, dat weet ik nu al. Dus wellicht is dit een mooie oplossing, al is het maar tot ik hopelijk weer een beetje in balans ben qua maat wat verhouding buik/benen betreft.
Corrigerend ondergoed helpt een beetje, maar meestal helaas niet genoeg Plus dat het corrigerende ondergoed wat ik heb ontzetten synthetisch is, en dat is zo heet als de temperatuur normaal tot warm is
Corrigerend ondergoed helpt een beetje, maar meestal helaas niet genoeg Plus dat het corrigerende ondergoed wat ik heb ontzetten synthetisch is, en dat is zo heet als de temperatuur normaal tot warm is
PapillonRose- Ratel
En broeken die wat hoger vallen, is dat een optie? Dus een model dat zo'n vijf / tien centimeter boven de heupen uitkomt, die zal ook over een groot deel van de buik vallen.
Gast- Gast
De broeken die ik daarvan tot nu toe leuk vond zaten dan alsnog iets slobberend aan de onderkant Maar hopelijk gaat dat wel sneller goed als ik iets afval, het meeste wat ik kwijt moet zit onder mijn navel
PapillonRose- Ratel
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: