Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+23
Lejow
Rovine
Joontjuh
VeryCherry
Tullow
Caroow
TwistedAngel
Lynn_
Aziraphale
Caresses
Jordana
Chocolate Cookie
Rush
ExpressoB
Nikita
Burn
Lavendel
Suus
Sjaantje
Barbabella
Tiana
Lotus
Zwoesj
27 plaatsers

Pagina 36 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 36 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 9:06

Reva, ik sport omdat ik moet van mijn lichaam, het is een soort drang. Ik heb nergens energie voor, maar als ik die drang voel kan ik wel gewoon 2 uur op de sportschool beunen. Ik moet dus een gezond eetpatroon hebben en leren een normaal bewegingspatroon te ontwikkelen (dus niet dwangmatig, maar echt ter ontspanning).

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 9:06

De kapster heeft trouwens een hersenbloeding gehad, ze was pas 47. Echt vreselijk, ze had een man en twee kinderen. Ik kan me niet voorstellen hoe erg het is om op zo'n jonge leeftijd je moeder (of je vader uiteraard) te verliezen.

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje ma 15 aug 2011 - 9:08

Storm schreef:
Sjaantje schreef:
Storm schreef:Mijn vorige post klonk wel erg dramatisch laughcry
Vooral die laatste zin Wink
Maar zo voel ik het eigenlijk wel. Ook al ben ik wel heel goed in het zwelgen in zelfmedelijden af en toe.
Ik weet inhoudelijk niet wat er momenteel allemaal bij je speelt, maar ik herken het gevoel van 'zwelgen in zelfmedelijden' wel. En naar mijn idee is het helemaal niet erg om dat af en toe zo te voelen maar zodra je merkt dat het de overhand gaat nemen, is het tijd om actie te ondernemen. En dat doe je! Wil niet zeggen dat je problemen meteen zijn opgelost, maar je bent er tenminste mee bezig!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Sjaantje ma 15 aug 2011 - 9:09

Alex, het is maar goed dat je je zoiets niet kunt voorstellen. Het is wel heel erg voor haar gezin, een hersenbloeding verwacht je toch niet bij een jong persoon? Ik weet niet hoe het precies is gegaan, maar ik hoop in ieder geval dat zij er zelf niet veel van geleden heeft...
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 9:10

Thanks, Sjaan.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 9:15

Sjaantje schreef:Alex, het is maar goed dat je je zoiets niet kunt voorstellen. Het is wel heel erg voor haar gezin, een hersenbloeding verwacht je toch niet bij een jong persoon? Ik weet niet hoe het precies is gegaan, maar ik hoop in ieder geval dat zij er zelf niet veel van geleden heeft...

Inderdaad, ik ben blij dat ik het me niet voor kan stellen. Ondanks dat ik mijn ouders heel veel kwalijk neem ben ik blij dat ik ze nog heb en toch altijd nog op ze terug kan vallen. Ik weet ook niet precies hoe het is gegaan, ik hoop dat ze gewoon gelijk 'weg' was, beter dan dat ze heeft moeten lijden ...

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje ma 15 aug 2011 - 9:24

Ja dat bedoel ik, Lex. Dat ze er zelf niet veel van heeft meegekregen want dat lijkt me verschrikkelijk.
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 9:29

Ik wilde eigenlijk naar de uitvaart gaan, maar ik vond dat toch een beetje too much. Niet om daar als cliënt ( DagCafé - Pagina 36 394967) te komen, maar omdat ik zo emotioneel als een deur ben. Zonde dat zo'n mooi en lief mens zo jong overleden is.

Gast
Gast

Bericht  Rush ma 15 aug 2011 - 9:31

Alex schreef:
Sjaantje schreef:Alex, het is maar goed dat je je zoiets niet kunt voorstellen. Het is wel heel erg voor haar gezin, een hersenbloeding verwacht je toch niet bij een jong persoon? Ik weet niet hoe het precies is gegaan, maar ik hoop in ieder geval dat zij er zelf niet veel van geleden heeft...

Inderdaad, ik ben blij dat ik het me niet voor kan stellen. Ondanks dat ik mijn ouders heel veel kwalijk neem ben ik blij dat ik ze nog heb en toch altijd nog op ze terug kan vallen. Ik weet ook niet precies hoe het is gegaan, ik hoop dat ze gewoon gelijk 'weg' was, beter dan dat ze heeft moeten lijden ...
Inderdaad. Niet lelijk bedoeld, maar soms is het zo maar beter dan dat je het overleefd, dat is ook niet bepaald makkelijk weet ik helaas uit ervaring.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Sjaantje ma 15 aug 2011 - 9:34

Lex, vind je het zo erg dan om je emoties te tonen op een crematie? Of bedoel je omdat je toch wat verder van haar afstaat dat dan je emoties niet 'in proportie' zijn? Ja sorry, ik weet even niet hoe ik anders moet omschrijven wat ik nou eigenlijk bedoel.

En Rush, je hebt helemaal gelijk.
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 9:34

Dat heb je met je vader meegemaakt, toch Rush? Echt erg ...

Een paar weken terug heeft een man bij ons uit de kerk een hersenbloeding gehad, hij was halfzijdig verlamd en kon niet meer praten. Inmiddels is dat weer redelijk bijgetrokken, maar hij kan nog steeds niet goed praten en een deel van zijn lichaam niet goed bewegen. Echt heel erg.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 9:36

Sjaan, ik denk beide eigenlijk ... is het wel gepast om daar naar toe te gaan als je er toch wel ver vanaf staat? En kan ik het zelf wel aan?

Gast
Gast

Bericht  Rush ma 15 aug 2011 - 9:37

Ja klopt, mijn vader heeft 3 hersenbloedingen binnen 24 uur gehad. Hij was ook aan 1 kant verlamd, kon niet meer praten, schrijven en moest alles opnieuw leren. Het is nu een heel andere man, dat is nog het ergste. Beperkingen valt meestal wel een mouw aan te passen, maar dat je ineens een heel andere vader/man hebt, is echt heel moeilijk.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Rush ma 15 aug 2011 - 9:37

Ik zou er wel heen gaan trouwens Alex, er gaan vast veel meer klanten smile
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 9:40

Jeetje, wat heftig, Rush! En ook 3 in 24 uur .... dat hij het überhaupt overleefd heeft ...

De begrafenis was afgelopen donderdag en ik ben dus niet geweest. Achteraf gezien had ik wel kunnen gaan, maar op dat moment voelde ik dat dus niet zo.

Gast
Gast

Bericht  Rush ma 15 aug 2011 - 9:42

Oh daar heb ik overheen gelezen, sorry Embarassed

Ja, bij m`n vader op therapie was ook een meisje van 25 die er 1 gehad had, die kon bijna niets meer. Zo erg als je zo jong bent! :shock:
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Burn ma 15 aug 2011 - 9:43

Stuiterbal..
Het filmpje staat online!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 9:45

Geeft niet, ik had ook niet gezegd dat de begrafenis al geweest was.

Inderdaad erg als je nog zo jong bent! Ik moet er niet aan denken ...

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje ma 15 aug 2011 - 9:45

Lex, dat is een afweging die je zelf het beste kunt maken maar mijn tip is altijd: als je ook maar enigszins behoefte voelt om te gaan, dan moet je dat doen! Want het is niet iets wat je later nog eens over kunt doen (ik ga ervan uit dat het geen besloten crematie is dan).
Hoe ver sta je van haar af? Ken je haar, ben je wel eens door haar geknipt? Of heb je haar nog nooit gesproken? Dat zou voor mij de afweging zijn. Ik kan je alleen vertellen dat ik het als heel fijn heb ervaren dat bij mams' uitvaart veel mensen zijn geweest die weliswaar wat verder van ons afstonden (en dus ook geen rouwkaart hebben ontvangen maar wel de advertentie in de krant hebben gelezen) maar die kennelijk toch 'een band' voelden met mams.

*knip*

Edit: Lex, ik lees dat de uitvaart al is geweest dus eigenlijk heb je nu niks meer aan mijn stukje... Had ik even verkeerd begrepen, sorry!

Laatst aangepast door Sjaantje op ma 15 aug 2011 - 10:35; in totaal 1 keer bewerkt
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Burn ma 15 aug 2011 - 9:48

Voor de mensen die benieuwd zijn wat ik nu eigenlijk doe op de camping:
*filmpje weg*

Laatst aangepast door Burn op ma 15 aug 2011 - 10:18; in totaal 1 keer bewerkt

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Rush ma 15 aug 2011 - 9:50

Ja raar is dat he Sjaan? Hij is soms ook best vervelend, net een kleuter. Hij vraagt nog net niet bij alles; waarom? Neutral

Maargoed. Ik ben nu bijna nooit meer thuis, het is alleen wel sneu voor m`n moeder. Zij zit er 24/7 mee.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sjaantje ma 15 aug 2011 - 9:51

Leuk dat je ons die link geeft, Burn! Ik ga es op mn gemakkie zitten kieken Very Happy

*knip*

Laatst aangepast door Sjaantje op ma 15 aug 2011 - 10:34; in totaal 1 keer bewerkt
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 15 aug 2011 - 9:53

Moeilijk om dan met zo iemand te leven, lijkt me ... Respect voor je moeder, maar aan de andere kant: wat moet je anders? Sad

Sjaan, ik heb er ook zo over nagedacht inderdaad. Ik sprak haar elke keer in de kapsalon, ze was helemaal weg van A., ze kletste altijd met haar en zei dat het zo'n schatje is en dat ze haar wel kon opvreten enzo. Ze heeft me verder nooit geknipt ofzo (wij hebben onze vaste kapster), maar gewoon elke keer dat praatje als we binnenkwamen zal ik wel missen. En wat dat betreft had de uitvaart een gelegenheid geweest om afscheid te nemen ...

Gast
Gast

Bericht  Rush ma 15 aug 2011 - 9:54

Ja ik was 17 en het was al nooit echt een fijne man, en dat is er niet beter op geworden zeg maar. Maargoed, hij kan er niets aan doen, maar soms moet ik heel hard tot 10 tellen..
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sjaantje ma 15 aug 2011 - 9:56

Lex, in dat geval zou ik wel gegaan zijn. Want je hebt dan toch regelmatig met haar gesproken, jij wist wie zij was en zij wist wie jij was. Maar ik begrijp dat je niet gegaan bent, waarom niet? Vanwege het feit dat je bang bent té emotioneel te reageren?

Rush: hug
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud