DagCafé
+23
Lejow
Rovine
Joontjuh
VeryCherry
Tullow
Caroow
TwistedAngel
Lynn_
Aziraphale
Caresses
Jordana
Chocolate Cookie
Rush
ExpressoB
Nikita
Burn
Lavendel
Suus
Sjaantje
Barbabella
Tiana
Lotus
Zwoesj
27 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: DagCafé
Rush schreef:de Boer?VeryCherry schreef:Ik vond het trouwens briljant dat ik mijn achternaam daar overal tegenkom
Whahaha nee, maar via FB weet je het wel
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Leuk dat je er nog steeds bent Rush :-). Je hebt dus een nieuwe liefde?
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Lach niet, die naam ga ik misschien ooit wel dragen als het zo blijft gaanVeryCherry schreef:Rush schreef:de Boer?VeryCherry schreef:Ik vond het trouwens briljant dat ik mijn achternaam daar overal tegenkom
Maaruhm op FB zie ik alleen je vroegere forumnaam als naam, geen echte naam.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Joustra? De Vries? De Jong?
Ik verveel me..
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Lily schreef:Joontjuh schreef:Hey hey,
2 dagen zo ongeveer afwezig en dan opeens weg dagcafé en een nieuw dagcafé. Poeh poeh, wat een commotie allemaal.
Ik mag lekker gaan aftellen:
- nog 2 dagen tot de sleutel van ons huisje
- nog 3 dagen tot het vertrek naar Lowlands
- nog 7 dagen tot de start bij mijn nieuwe baan
wat leuk allemaal zeg
Ik ga dit weekend een weekendje weg. Nouwja weg .. het is ff ontspanning haha. Heb ik ook erg veel zin in. Vanochtend te horen gekregen dat het toch wel echt doorgaat.
Wat leuk Lily, waar ga je heen?
@ Lynn, dat gevoel ken ik wel. Ik heb ook vakantie gehad van mijn werk als onderwijsassistent. Hierna rotte tijden gewerkt bij de Kwantum als cassiere. Toen ik eenmaal daarvan vakantie had, nu in mijn tweede week, nog niet veel kunnen doen. Dus ik herken het wel, daarbij nog veel gestress en geregel voor ons huisje, dus ik ben blij als straks alles weer normaal is.
Rush schreef:Lach niet, die naam ga ik misschien ooit wel dragen als het zo blijft gaanVeryCherry schreef:Rush schreef:de Boer?VeryCherry schreef:Ik vond het trouwens briljant dat ik mijn achternaam daar overal tegenkom
Dat weet ik, maar als je verder kijkt zie je dat er een naam veel voorkomt
we gaan naar ravels, mijn vader heeft als hobby oude traktoren dus die gaan en paar keer per jaar naar zo`n traktorshow en komend weekend is altijd de gezelligste met op zaterdag een feestavond (groot zuipfestijn) en zaterdag overdag gaan we altijd shoppen (heel het weekend naar die oude machines kijken vinden wij niet echt interessant
Gast- Gast
Leeuwarden is op zich wel een leuk stad.
Ik vind ook niet dat de Oldehove scheef staat, maar weet ook niet anders dan dat hij zo staat haha.
En ik woon in de buurt van S.exbierum
Ik vind ook niet dat de Oldehove scheef staat, maar weet ook niet anders dan dat hij zo staat haha.
En ik woon in de buurt van S.exbierum
Gast- Gast
Serieus, ik dacht echt dat die toren om zou vallen joh.
Haha dat dacht ik vroeger ook altijd, maar hij staat altijd nog!
Denk dat ik nu verbaasd zal zijn als het echt een keer omgaat
Denk dat ik nu verbaasd zal zijn als het echt een keer omgaat
Gast- Gast
Ik vind het zo maf dat hij scheef staat naar de ene kant, maar de andere kant is gewoon ingezakt, zit een bolling in aan de onderkant.
Owh is dat zo?
Zal de volgende keer er eens op letten haha
Maare dan kunnen we ook wel eens keertje meeten rush wil ook vast wel!
Zal de volgende keer er eens op letten haha
Maare dan kunnen we ook wel eens keertje meeten rush wil ook vast wel!
Gast- Gast
Lijkt me gezellig!!
Ik zie het! Die achternaam hebben 2 heren hier op kantoor ookVeryCherry schreef:Rush schreef:Lach niet, die naam ga ik misschien ooit wel dragen als het zo blijft gaanVeryCherry schreef:Rush schreef:de Boer?VeryCherry schreef:Ik vond het trouwens briljant dat ik mijn achternaam daar overal tegenkom
Rush- Lady Post-a-lot
Ja klopt, sinds 2,5 maand, helemaal happy haha.Lynn_ schreef:Leuk dat je er nog steeds bent Rush :-). Je hebt dus een nieuwe liefde?
Hij is heel anders dan m`n exen, maar echt super.
Rush- Lady Post-a-lot
I guess. We hebben laatst een bbq gehad waar W. was en hij heeft tegen 2 van m`n vriendinnen gezegd dat het beter is dat hij niet meer bij onze groep komt omdat hij het niet trekt en zich zwaar ongemakkelijk voelt. M`n vriend was overigens niet bij die bbq, maar W. weet wel dat ik een nieuwe liefde heb. Het valt hem nogal zwaar blijkbaar.Storm schreef:Is je ex W. nog wel eens jaloers, Rush?
Maargoed, het is eigenlijk heel simpel. Als hij gewoon tegen me doet, doe ik gewoon terug en is er niets ongemakkelijks aan.
Rush- Lady Post-a-lot
Jammer dat het zo achterlijk moet allemaal...ik snap ergens wel dat hij er moeite mee heeft, maar toch. Als hij gewoon eens normaal doet..Rush schreef:I guess. We hebben laatst een bbq gehad waar W. was en hij heeft tegen 2 van m`n vriendinnen gezegd dat het beter is dat hij niet meer bij onze groep komt omdat hij het niet trekt en zich zwaar ongemakkelijk voelt. M`n vriend was overigens niet bij die bbq, maar W. weet wel dat ik een nieuwe liefde heb. Het valt hem nogal zwaar blijkbaar.Storm schreef:Is je ex W. nog wel eens jaloers, Rush?
Maargoed, het is eigenlijk heel simpel. Als hij gewoon tegen me doet, doe ik gewoon terug en is er niets ongemakkelijks aan.
Gast- Gast
Ik geloof dat ik even lekker op de bank ga liggen, filmpje aan, wekker aan, want wellicht val ik in slaap !
Gast- Gast
Rush schreef:Ik zie het! Die achternaam hebben 2 heren hier op kantoor ookVeryCherry schreef:Rush schreef:Lach niet, die naam ga ik misschien ooit wel dragen als het zo blijft gaanVeryCherry schreef:Rush schreef:de Boer?VeryCherry schreef:Ik vond het trouwens briljant dat ik mijn achternaam daar overal tegenkom
Whahaha, komt daar veel voor hè. Maar wat er ook gebeurd, ik hou mijn achternaam
Ja, ik snap ook wel dat hij er moeite mee heeft, maar hij heeft zo z`n best gedaan om mij te negeren, dat ik dacht dat hij gigantisch kwaad was ofzo. Maar schijnbaar kan hij er dus totaal niet mee om gaan dat hij me kwijt is.
Hij doet nog steeds z`n best om me te negeren en dat valt hem zwaar. Nouja, de oplossing is simpel. Begin gewoon met praten, ik bijt niet.
Hij doet nog steeds z`n best om me te negeren en dat valt hem zwaar. Nouja, de oplossing is simpel. Begin gewoon met praten, ik bijt niet.
Rush- Lady Post-a-lot
Stuiterbal schreef:Ik geloof dat ik even lekker op de bank ga liggen, filmpje aan, wekker aan, want wellicht val ik in slaap !
ik zat ook ff te twijfelen of ik ga slapen...ben doodmoe eigenlijk
Gast- Gast
Ja, ik wil ook graag m`n achternaam houden. M`n vriend is het daar nu al niet mee eens. Dus dan wordt er niet getrouwd, haha.VeryCherry schreef:
Whahaha, komt daar veel voor hè. Maar wat er ook gebeurd, ik hou mijn achternaam
Rush- Lady Post-a-lot
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: