DagCafé
+23
Lejow
Rovine
Joontjuh
VeryCherry
Tullow
Caroow
TwistedAngel
Lynn_
Aziraphale
Caresses
Jordana
Chocolate Cookie
Rush
ExpressoB
Nikita
Burn
Lavendel
Suus
Sjaantje
Barbabella
Tiana
Lotus
Zwoesj
27 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: DagCafé
Ah hij kan er toch wel 2 missen
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
OMG waarom hebben jullie het nou net over eten als ik binnen kom vallen??? Ik heb ook honger hahaha
Maar ik heb de oven al aangeslingerd, wil broodjes bakken, van die afbakdingen die ik in de vriezer had bewaard. Geen idee hoe ik die nu het beste ontdooid en afgebakken krijg, tips anyone?
Hoe is het verder hier?
Maar ik heb de oven al aangeslingerd, wil broodjes bakken, van die afbakdingen die ik in de vriezer had bewaard. Geen idee hoe ik die nu het beste ontdooid en afgebakken krijg, tips anyone?
Hoe is het verder hier?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Sjaantje schreef:OMG waarom hebben jullie het nou net over eten als ik binnen kom vallen??? Ik heb ook honger hahaha
Hoe is het verder hier?
HET GAAT HIER TOCH BIJNA ALTIJD OVER ETEN, JONGUH.
En je broodjes moet je gewoon even natmaken en in de oven doen. Ik doe altijd wel wat minder hoog dan, zodat ie niet de buitenkant al bruin heeft en de binenkant nog bevoren.
Gast- Gast
Je komt rond etenstijd hier binnen Sjaan, dan weet je wat je kunt verwachten
Ik deed ze altijd even in de magnetron voor ik ze de oven in gooide.
Hoe is het met je??
Ik deed ze altijd even in de magnetron voor ik ze de oven in gooide.
Hoe is het met je??
Zwoesj- Ratel
Reva schreef:HET GAAT HIER TOCH BIJNA ALTIJD OVER ETEN, JONGUH.
Ik ga zo lekker patatjes eten! Had afgelopen week geen geld, dus geen eten verder in huis. Nu heb ik weer wat geld, maar zijn de winkels dicht, want het is zondag... Nou, gelukkig heb ik nog patat in de vriezer
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Sjaantje schreef:Reva schreef:HET GAAT HIER TOCH BIJNA ALTIJD OVER ETEN, JONGUH.vooral als reva in tha house is
Dat helemaal.
Ik weet ook nog steeds niet wat ik moet eten. Heb twee geroosterde boterhammen op met niks, een mango en een bakje turkse yoghurt. Ik vrees dat mn avondeten een paprika gaat worden, maar ik heb trek in iets anders
Gast- Gast
Suus, ik was net bij de supermarkt die hier zondags open is van 16 tot 20u en ik was er paar minuten over 4 en echt binnen no time was het zó giga druk in de winkel dat ik ervan stond te kijken
Het is echt een enorme luxe maar ik ben er wel blij mee dat we hier ook in het weekend boodschappen kunnen doen
Het is echt een enorme luxe maar ik ben er wel blij mee dat we hier ook in het weekend boodschappen kunnen doen
Huh? Heb ik iets gemist?ProudMama schreef:Pis!
Suus- Lady Post-a-lot
Suus schreef:Ik ga zo lekker patatjes eten! Had afgelopen week geen geld, dus geen eten verder in huis. Nu heb ik weer wat geld, maar zijn de winkels dicht, want het is zondag... Nou, gelukkig heb ik nog patat in de vriezer
Wegwezen uit dit topic!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Pis!
Bah viespeuk !
Ben je al onder gepiest geworden door je kerels ?? Jij hebt dubbel zoveel kans om op gemikt te worden toch
Gast- Gast
Reev, je kunt toch niet leven op een paprika als avondeten???
Mijn avondeten bestaat uit 2 kleine pistoletjes met knakworstjes en evt daarna nog gewoon brood met knakworstjes. En als toetje heb ik nog 2 kleine chocoladebollen
Mijn avondeten bestaat uit 2 kleine pistoletjes met knakworstjes en evt daarna nog gewoon brood met knakworstjes. En als toetje heb ik nog 2 kleine chocoladebollen
Sjaantje schreef:Suus, ik was net bij de supermarkt die hier zondags open is van 16 tot 20u en ik was er paar minuten over 4 en echt binnen no time was het zó giga druk in de winkel dat ik ervan stond te kijken
Er is hier wel een supermarkt open op zondag vanaf 4 uur, maar dat is minstens een kwartier fietsen en daar heb ik nu geen zin in En niet te vergeten, mijn fiets is ook nog stukgegaan En lopen heb ik al helemaal geen zin in, heb dit weekend al veel te veel gelopen omdat mijn fiets dus stuk is
En inderdaad, het is altijd verschrikkelijk druk op zondag, mensen zien het echt als een uitje geloof ik, terwijl ik er alleen heen zou gaan als ik echt iets nodig heb. Ik ga morgen wel weer boodschappen doen, ik heb eigenlijk inmiddels ook wel heel veel zin gekregen in patat
Suus- Lady Post-a-lot
Sjaantje schreef:Reev, je kunt toch niet leven op een paprika als avondeten???
Wat zijn chocoladebollen?????????? Ik wil het!
Paprika is gezond
Gast- Gast
Pff, ik laat me niet wegjagen hoor!Reva schreef:Suus schreef:Ik ga zo lekker patatjes eten! Had afgelopen week geen geld, dus geen eten verder in huis. Nu heb ik weer wat geld, maar zijn de winkels dicht, want het is zondag... Nou, gelukkig heb ik nog patat in de vriezer
Wegwezen uit dit topic!
Ik ga wel weg als mijn patat klaar is
Suus- Lady Post-a-lot
Reva schreef:Sjaantje schreef:Reev, je kunt toch niet leven op een paprika als avondeten???
Wat zijn chocoladebollen?????????? Ik wil het!
Paprika is gezond
Paprika is gezond en ik vind het erg lekker, maar het lijkt me geen goede avondmaaltijd! Woon je in de buurt? Dan wil ik wel wat patatjes voor je frituren
Suus- Lady Post-a-lot
Nee dan zou ik er ook geen zin in hebben als je zover moet fietsen zonder fiets Hier wisselen de supermarkten af: het ene half jaar zijn er 2 open op zondag en het andere half jaar 2 andere. Maar als de supermarkten die hier 'ver' vandaan zijn hun zondagsopening hebben, ga ik er ook niet heen hahaha! Alleen bij deze die dichtst bij is
PM, hoe is het met jou en met je prachtige mannetjes???
Oh, dat is handig! Bij ons is het gewoon steeds dezelfde supermarkt, en deze ligt erg ver buiten het centrum. Komen veel mensen met de auto.Sjaantje schreef:Nee dan zou ik er ook geen zin in hebben als je zover moet fietsen zonder fiets Hier wisselen de supermarkten af: het ene half jaar zijn er 2 open op zondag en het andere half jaar 2 andere. Maar als de supermarkten die hier 'ver' vandaan zijn hun zondagsopening hebben, ga ik er ook niet heen hahaha! Alleen bij deze die dichtst bij is
Suus- Lady Post-a-lot
Moe vs. niet moe en in slaap te krijgen. Alledrie altijd honger.Sjaantje schreef:
Even kort samengevat.
Gast- Gast
Goed dat ik jou hier nu zie PM, zou je mij je adres willen PMen? Heb hier nog wat voor je liggen
Zwoesj- Ratel
S. flikt het iedere keer weer. Over het aankleedkussen. In bad. Met een boogje op de vloer. En altijd, echt altijd, over z'n sokken...Stuiterbal schreef:ProudMama schreef:Pis!
Bah viespeuk !
Ben je al onder gepiest geworden door je kerels ?? Jij hebt dubbel zoveel kans om op gemikt te worden toch
Gast- Gast
Oeh... spannend! Adres komt eraan!Zwoesj schreef:Goed dat ik jou hier nu zie PM, zou je mij je adres willen PMen? Heb hier nog wat voor je liggen
Gast- Gast
ProudMama schreef:Oeh... spannend! Adres komt eraan!Zwoesj schreef:Goed dat ik jou hier nu zie PM, zou je mij je adres willen PMen? Heb hier nog wat voor je liggen
Got it! Thanks!
Zwoesj- Ratel
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: