DagCafé
+23
Lejow
Rovine
Joontjuh
VeryCherry
Tullow
Caroow
TwistedAngel
Lynn_
Aziraphale
Caresses
Jordana
Chocolate Cookie
Rush
ExpressoB
Nikita
Burn
Lavendel
Suus
Sjaantje
Barbabella
Tiana
Lotus
Zwoesj
27 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: DagCafé
Razz_ schreef:Theedoosje schreef:Razz is er niemand die je er mee kan helpen?
vervelend dat je er zo'n stress over hebt. Als ik op welke manier wat kan betekenen voor je laat maar weten he.
Lief van je TD ! Maar op dit moment kan niemand iets voor me betekenen dan alleen ikzelf. Het is gewoon even doorbijten ben ik bang !
IS er niemand die je kent die dezelfde opleiding gedaan heeft?
Gast- Gast
Pippa schreef:O bah. Heb jij er iets aan over gehouden?
Nee, ik was daarvoor al niet helemaal zuiver
Razz, wat voor examen?
Gast- Gast
TD, het is een opleiding die bij m'n werk hoort en op dit moment is er nog een meisje meer mee bezig maar die heeft haar examen later omdat zij er nog meer moeite heeft als ik en ook nog een lager niveau heeft dus zij kan me niet echt helpen daarmee. En diegene die het al heeft is op vakantie en 1 is er net bevallen dus die ga ik niet lastig vallen
Reva, het is een examen dat gaat over geneesmiddelen, het menselijk lichaam en de verzorging van het lichaam
Reva, het is een examen dat gaat over geneesmiddelen, het menselijk lichaam en de verzorging van het lichaam
Gast- Gast
oow das balen Razz. Ik hoop dat jij je momenten vind dat je even kan studeren. Heb je niet een plekje waar jj rustig kan zitten?
Gast- Gast
Pippa schreef:Zo, en nu gaat de laptop uit en ga ik in bed liggen, en proberen te slapen.
Slaap lekker. Ik ga ook zo.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:oow das balen Razz. Ik hoop dat jij je momenten vind dat je even kan studeren. Heb je niet een plekje waar jj rustig kan zitten?
Dat heb ik wel maar dan kruipt er hier nog iemand rond die aandacht vraagt
Maar morgen heb ik een dagje voor mezelf want dan zijn mijn beide mannen de deur uit !
Gast- Gast
Maargoed ik ga nu echt m'n bedje in want m'n ogen vallen echt bijna dicht
Truste allemaal !
Truste allemaal !
Gast- Gast
Heb net 'the Rebound' gekeken. Best een leuke film! Hier gaat de laptop ook bijna uit... Lekker naar bed.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Alex schreef:Aziraphale schreef:Leuk! Hutteheugte of Parc Sandur?Alex schreef:We gaan het eerste weekend van oktober met mijn schoonfamilie weg voor hun trouwdag. Ze kregen een aanbieding om de midweek daarna bij te boeken (dus t/m 7 oktober) en dat hebben ze gedaan! Lekker een weekje Centerparks in Drenthe.
Parc Sandur! Ben je daar wel eens geweest?
Ja! Ik woon er vlakbij en ik heb daar een sportabonnement . Is sinds kort Center Parcs, het was eerst Landal. Veel plezier iig!
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
WHHHHHAOOOO!
zo ben ffies weer aanwezig... net mijn date de deur uitgeschopt..
Ergggg gezellig gehad vanaaf.. Vanaaf effies over muziek gehad, blijkt dat hij veel muziek luistert van t.h.e k.e.lly fa.mi.lie... (ja echt) mocht nu het toeval zo zijn dat ik met wat anderen aantal jaar geleden die band hebben geplaybackt! Als dat geen toeval is... Hoeveel mensen kennen uberhaupt die band nog.. en dan een jongen!
zo ben ffies weer aanwezig... net mijn date de deur uitgeschopt..
Ergggg gezellig gehad vanaaf.. Vanaaf effies over muziek gehad, blijkt dat hij veel muziek luistert van t.h.e k.e.lly fa.mi.lie... (ja echt) mocht nu het toeval zo zijn dat ik met wat anderen aantal jaar geleden die band hebben geplaybackt! Als dat geen toeval is... Hoeveel mensen kennen uberhaupt die band nog.. en dan een jongen!
TwistedAngel- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10
Die gekke familie vergeet je niet zo gauw haha. Dat hij daar naar luistert joh hahahaha
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
hahaha ja wel lach wekkend verder is hij wel aardig goed bij hahaha
TwistedAngel- Prater
Goedenavond!
Mijn vakantie is morgen weer voorbij.. Ik probeer het moment uit te stellen door niet op bed te gaan
Mijn vakantie is morgen weer voorbij.. Ik probeer het moment uit te stellen door niet op bed te gaan
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
hahaha Maura, ik heb meteen alles er ook nog maar eens bijgepakt, en mijn nichtje met wie ik destijds geplaybackt heb ook meteen gesmst. Wij zwemmen wekelijks en tijdens het heen rijden luisteren we nog altijd dat zelfde liedje..
TwistedAngel- Prater
Caroow, je kaartje prijkt op mijn Wall Of Fame!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Sjaantje schreef:Caroow, je kaartje prijkt op mijn Wall Of Fame!
Naast mijn kerstkaartje? Ik had nog niet gereageerd op je pm maar we hebben eerder een kaartje uitgewisseld
Caroow- Lady Post-a-lot
Ja toch wel he? Maar nee, de kerstkaartjes hangen hier niet meer... Maar wel toevallig dat we wéér gelinkt zijn!
OMG nou ben ik écht jaloers!!! Wat een mooie foto's!
En ik moest keihard lachen om die parachute hahaha! Daar word je toch meteen vrolijk van?
Ik wil ook weer op zonvakantie...
En ik moest keihard lachen om die parachute hahaha! Daar word je toch meteen vrolijk van?
Ik wil ook weer op zonvakantie...
Nou ik was niet vrolijk hoor, ik was vooral heel bang! Pas de laatste minuut vond ik het leuk, ik heb eerst een tijd met mijn ogen dicht gehangen
Caroow- Lady Post-a-lot
ff vraagje, heeft iemand oot iets besteld via Bon Prix?? zie een enorm leuk jurkje, maar wil eerst weten of het een beetje betrouwbare site is...
en of je iets makkelijk kan retourneren
en of je iets makkelijk kan retourneren
TwistedAngel- Prater
Sorry, ik zweer bij Zalando en h&m..
Caroow- Lady Post-a-lot