DagCafé
+23
Lejow
Rovine
Joontjuh
VeryCherry
Tullow
Caroow
TwistedAngel
Lynn_
Aziraphale
Caresses
Jordana
Chocolate Cookie
Rush
ExpressoB
Nikita
Burn
Lavendel
Suus
Sjaantje
Barbabella
Tiana
Lotus
Zwoesj
27 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: DagCafé
Razz_ schreef:+1 *zucht*Pippa schreef:Ik heb even nergens zin meer in, niet in werken, niet in mensen zien,niet in slapen, niet in wat dan ook
Ik heb dus wel zin in slapen, 3 dagen lang ofzo
voor jullie beide.
Gast- Gast
Mijne stelde het zelf voorExpressoB schreef:Suus schreef:Met mijn vriend inderdaad, we hebben een uur gewandeld ongeveer. Het is echt lekker buitenExpressoB schreef:Suus schreef:Lijkt me niks voor mij, speeddaten. Ik zou veel te zenuwachtig zijn om in zo'n korte tijd een goede indruk te maken en daardoor zoveel met mezelf bezig zijn dat ik ook geen goede indruk kan krijgen van de ander
Ohja, ik ben weer terug van mijn wandeling, was heerlijk
Ook lang gewandeld denk? Was je vriend mee?
De mijne zou zeggen; "ben je niet goed, ga niet voor mijn lol wandelen (zoiets)
Zit me helemaal vol te proppen met M&m's
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
We gaan het eerste weekend van oktober met mijn schoonfamilie weg voor hun trouwdag. Ze kregen een aanbieding om de midweek daarna bij te boeken (dus t/m 7 oktober) en dat hebben ze gedaan! Lekker een weekje Centerparks in Drenthe.
Gast- Gast
Leuk! Hutteheugte of Parc Sandur?Alex schreef:We gaan het eerste weekend van oktober met mijn schoonfamilie weg voor hun trouwdag. Ze kregen een aanbieding om de midweek daarna bij te boeken (dus t/m 7 oktober) en dat hebben ze gedaan! Lekker een weekje Centerparks in Drenthe.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Ik voel me gewoon even niet lekker denk ik. Heb ontzettend veel pijn in mijn lichaam, echt overal, en ik weet daar even niet zo goed meer mee om te gaan, kan alleen maar huilen omdat het zo rot voelt. Dit komt o.a. door het afbouwen van de medicijnen (die toch meer deden dan ik dacht) en omdat het gewoon geen goede tijd is voor mij nu. Verder zit ik daar dus mee in mijn maag, omdat het ook niet goed combineert met mijn werk.
En ik mis op dit moment inderdaad mijn vriend, hij is zijn ouders helpen al sinds donderdag, en dat is heel lief, maar juist nu heb ik hem eigenlijk even nodig, en dat is toch niet hetzelfde 5 minuten aan de telefoon. Hij komt vannacht thuis, maar dan hoop ik eigenlijk te slapen, want om 6.30u gaat mijn wekker weer omdat ik morgen moet werken.
Ik wil wel slapen, maar dan word ik onwijs stijf, en word ik met meer pijn wakker, zoals vanmorgen. Dus nu ben ik vooral ook erg moe en moet ik om alles wat er op de televisie gebeurd huilen
niet quoten alsjeblieft.
En ik mis op dit moment inderdaad mijn vriend, hij is zijn ouders helpen al sinds donderdag, en dat is heel lief, maar juist nu heb ik hem eigenlijk even nodig, en dat is toch niet hetzelfde 5 minuten aan de telefoon. Hij komt vannacht thuis, maar dan hoop ik eigenlijk te slapen, want om 6.30u gaat mijn wekker weer omdat ik morgen moet werken.
Ik wil wel slapen, maar dan word ik onwijs stijf, en word ik met meer pijn wakker, zoals vanmorgen. Dus nu ben ik vooral ook erg moe en moet ik om alles wat er op de televisie gebeurd huilen
niet quoten alsjeblieft.
Gast- Gast
voor Pippa!
Suus- Lady Post-a-lot
Wat leuk, Lex..dus toch gelukt
Ik heb net heel hard zitten huilen toen ik de foto's tegenkwam op mijn laptop (het oude beestje waar ik nu op zit) van mijn busongeluk Idioot
Ik heb net heel hard zitten huilen toen ik de foto's tegenkwam op mijn laptop (het oude beestje waar ik nu op zit) van mijn busongeluk Idioot
Gast- Gast
Heb je onlangs een busongeluk gehad, Reva?
Suus- Lady Post-a-lot
HUTTENHEUGTE?!?! Lex, vertel me dat het niet waar is!
Ik zie nu gelijk die scene van Geer & Goor voor me
Gast- Gast
Aziraphale schreef:Leuk! Hutteheugte of Parc Sandur?Alex schreef:We gaan het eerste weekend van oktober met mijn schoonfamilie weg voor hun trouwdag. Ze kregen een aanbieding om de midweek daarna bij te boeken (dus t/m 7 oktober) en dat hebben ze gedaan! Lekker een weekje Centerparks in Drenthe.
Parc Sandur! Ben je daar wel eens geweest?
Gast- Gast
Goh Pippa met die eerste 2 regels heb ik ook te kampen. Pijn in m'n arm daar, pijn in m'n buik hier. Ik word er ook gek en verdrietig van !
Veder ben ik zó ontzettend gestresst door dat KUT examen wat ik over 2,5 week moet afleggen. Ik HAAT het en ik snap er geen ruk van
Veder ben ik zó ontzettend gestresst door dat KUT examen wat ik over 2,5 week moet afleggen. Ik HAAT het en ik snap er geen ruk van
Gast- Gast
Dankjewel, erg lief. Het is nog even afwachten allemaal, de 30e naar de reuma consulente over hoe en wat nu. En ik vind het vandaag ook moeilijk dat ik een aantal lieve familie/vrienden heb waar ik gewoon (bijna) nog nooit ben geweest omdat ik dat niet red qua energie, terwijl ik ze zo graag wil zien.
Gast- Gast
Het is niet waar, Reva
Maar niet gek dat je moet huilen bij het zien van die foto's, dat busongeluk was superheftig!
Maar niet gek dat je moet huilen bij het zien van die foto's, dat busongeluk was superheftig!
Gast- Gast
Razz_ schreef:Goh Pippa met die eerste 2 regels heb ik ook te kampen. Pijn in m'n arm daar, pijn in m'n buik hier. Ik word er ook gek en verdrietig van !
"gelukkig' heb je nog 2.5 week, maar het is wel rot als je er niks van snapt... En je man kan je bv. niet helpen, dat je in de avond er samen voor gaat zitten en dat hij je (op gang) helpt?
Gast- Gast
Suus schreef:Heb je onlangs een busongeluk gehad, Reva?
Nee, vorig jaar, daarom vind ik t ook stom van mezelf
Gast- Gast
Razz is er niemand die je er mee kan helpen?
vervelend dat je er zo'n stress over hebt. Als ik op welke manier wat kan betekenen voor je laat maar weten he.
Pippa> vreselijk als je zo veel last van pijnen hebt dan
vervelend dat je er zo'n stress over hebt. Als ik op welke manier wat kan betekenen voor je laat maar weten he.
Pippa> vreselijk als je zo veel last van pijnen hebt dan
Gast- Gast
Hey!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Reva schreef:HUTTENHEUGTE?!?! Lex, vertel me dat het niet waar is!
HuttenKutten Vreugde Dat zei die...
Bah klote Pippa.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Alex schreef:Het is niet waar, Reva
Jammer
Dan had ik je 1.5 week lastig gaan vallen met Geer en Goor quotes.
Gast- Gast
Pippa schreef:Razz_ schreef:Goh Pippa met die eerste 2 regels heb ik ook te kampen. Pijn in m'n arm daar, pijn in m'n buik hier. Ik word er ook gek en verdrietig van !
"gelukkig' heb je nog 2.5 week, maar het is wel rot als je er niks van snapt... En je man kan je bv. niet helpen, dat je in de avond er samen voor gaat zitten en dat hij je (op gang) helpt?
Nee ik moet het gewoon echt even zelf doen. Gewoon er goed voor gaan zitten maar ik heb er gewoon weinig tijd voor. M'n zoon slaapt sinds een aantal weken slecht (overdag maar 1,5 uur en s'avonds slaap hij pas na 21.30) en dan blijft er niet veel tijd over. Plus ik ben aan het einde van de dag zo moe dat er na 21.30 ook niet veel van komt. Ik zit nu ook doodmoe achter de laptop oefeningen te maken achter de laptop
Gast- Gast
Pippa schreef:Reva, wat voor ongeluk, als ik vragen mag?
Gewoon een Arriva bus en een bedrijfsbusje frontaal op autoweg.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Razz is er niemand die je er mee kan helpen?
Lief van je TD ! Maar op dit moment kan niemand iets voor me betekenen dan alleen ikzelf. Het is gewoon even doorbijten ben ik bang !
Gast- Gast
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: