DagCafé
+23
Lejow
Rovine
Joontjuh
VeryCherry
Tullow
Caroow
TwistedAngel
Lynn_
Aziraphale
Caresses
Jordana
Chocolate Cookie
Rush
ExpressoB
Nikita
Burn
Lavendel
Suus
Sjaantje
Barbabella
Tiana
Lotus
Zwoesj
27 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: DagCafé
Ik ga nu een wandelingetje maken om de extra calorieen er weer af te krijgen (Haha, mag wel een behoorlijke wandeling worden dus )
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
ProudMama schreef:Omdat ik me vol zit te stouwen met calorieenbommen en niks aankom? En zelfs heel iets afval?
Wacht maar tot je klaar bent met de borstvoeding
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Reva schreef:Theedoosje schreef:Reva schreef:Pippa schreef:Ik vind jullie allemaal stom.
+1 (min mezelf dan he)
Waarom? Door al het eten?
Ja, dát en jullie algemene persoonlijkheid.
Oke goed te weten.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Reva schreef:Pippa schreef:Ik vind jullie allemaal stom.
+1 (min mezelf dan he)
Gast- Gast
Pippa schreef:Theedoosje schreef:Reva schreef:Pippa schreef:Ik vind jullie allemaal stom.
+1 (min mezelf dan he)
Heb jij niks wat je gruwelijk lekker vind maar gezonder is? (jij was aan het afvallen toch?)
Gast- Gast
Alex schreef:Reva, waarom whatsappte je niet terug gisteren?
En waarom zei jij geen hoi terug net tegen mij
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Theedoosje schreef:Pippa schreef:Theedoosje schreef:Reva schreef:Pippa schreef:Ik vind jullie allemaal stom.
+1 (min mezelf dan he)
Heb jij niks wat je gruwelijk lekker vind maar gezonder is? (jij was aan het afvallen toch?)
Niet dat ik weet? Haha, nee hoor, ik eet gewoon wat ik lekker vind! Maar ik heb niks in huis, dus ik kan ook niks nemen :-)
Gast- Gast
Mijn zoon is boos! hoop gekrijs boven, tref ik dit aan in bed....
Die mag ie dus niet meer op voorlopig, beetje eng vind ik dat.
niet quoten
Die mag ie dus niet meer op voorlopig, beetje eng vind ik dat.
niet quoten
Laatst aangepast door ProudMama op zo 14 aug 2011 - 8:17; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pffff, PM, dat heeft de ander zeker gedaan. Nu al pesten!
Nee, wel beetje freaky, snap dat je dat niet meer wil..
Lex, wat stuurde je
Nee, wel beetje freaky, snap dat je dat niet meer wil..
Lex, wat stuurde je
Gast- Gast
Ik heb al teveel rose op denk ik Ik haal alles door elkaart geloof ik. Sorry Pippa.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Ik heb al teveel rose op denk ik Ik haal alles door elkaart geloof ik. Sorry Pippa.
Gast- Gast
ohhhhhh pm wat een schattige foto !!! en idd maar niet meer opzetten. Hebben ze het mutsje nodig voor de warmte vast te houden ???
Gast- Gast
Ik stuurde dat ik een zak chips had leeggegeten. En dat ik me daardoor vet en mannelijk voelde
Maar ik voel me wel echt kut.
Gast- Gast
Reva schreef:Theedoosje schreef:Ik heb al teveel rose op denk ik Ik haal alles door elkaart geloof ik. Sorry Pippa.
Drink anders nooit. Maar had nu echt behoefte mijn vakantie in te luiden of zo
Gast- Gast
Ik blijf gewoon kolven joh. Bak ik er pannenkoeken van.Zwoesj schreef:ProudMama schreef:Omdat ik me vol zit te stouwen met calorieenbommen en niks aankom? En zelfs heel iets afval?
Wacht maar tot je klaar bent met de borstvoeding
Gast- Gast
Alex schreef:Ik stuurde dat ik een zak chips had leeggegeten. En dat ik me daardoor vet en mannelijk voelde
Whahahaha!! Maar wel klote voor je.
Ik heb al de hele dag op whatsapp wat jij ook weleens had.. Dat je pas iets krijgt van mensen als je ze zelf iets stuurt. Had het met een paar mensen al vandaag.
Bij mn zus ook.. Ik stuurde haar iets, dus toen kwamen haar berichten door. Stuur ik: HILARISCH, we whatsappen precies op hetzelfde moment...oh, nee toch niet...
Gast- Gast
Ja, zonder redden ze nog niet als ze slapen. Als ze gewoon beneden zijn kunnen ze wel zonder gelukkig.Stuiterbal schreef:ohhhhhh pm wat een schattige foto !!! en idd maar niet meer opzetten. Hebben ze het mutsje nodig voor de warmte vast te houden ???
Gast- Gast
Reva schreef:Alex schreef:Ik stuurde dat ik een zak chips had leeggegeten. En dat ik me daardoor vet en mannelijk voelde
Whahahaha!! Maar wel klote voor je.
Ik heb al de hele dag op whatsapp wat jij ook weleens had.. Dat je pas iets krijgt van mensen als je ze zelf iets stuurt. Had het met een paar mensen al vandaag.
Bij mn zus ook.. Ik stuurde haar iets, dus toen kwamen haar berichten door. Stuur ik: HILARISCH, we whatsappen precies op hetzelfde moment...oh, nee toch niet...
Dat is bloed irritant van whatsapp. Ik zet dan altijd mijn telefoon even uit en start alles opnieuw op. Dan doet hij het weer een paar dagen !
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ja, zonder redden ze nog niet als ze slapen. Als ze gewoon beneden zijn kunnen ze wel zonder gelukkig.Stuiterbal schreef:ohhhhhh pm wat een schattige foto !!! en idd maar niet meer opzetten. Hebben ze het mutsje nodig voor de warmte vast te houden ???
Dat is idd al heel fijn !!!
Gast- Gast
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Pagina 13 van 40
Permissies van dit forum: