DagCafé
+23
Lejow
Rovine
Joontjuh
VeryCherry
Tullow
Caroow
TwistedAngel
Lynn_
Aziraphale
Caresses
Jordana
Chocolate Cookie
Rush
ExpressoB
Nikita
Burn
Lavendel
Suus
Sjaantje
Barbabella
Tiana
Lotus
Zwoesj
27 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: DagCafé
Toch niet de Bugles van gisteravond???Maura schreef:Ahhhh, mijn Bugles hebben nieuwe spuitkaas.
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Sjaantje schreef:Toch niet de Bugles van gisteravond???Maura schreef:Ahhhh, mijn Bugles hebben nieuwe spuitkaas.
Ja. Ik ben niet zo'n chipsmonster als jij bent. Hij zit nog zeker voor de helft vol.
Gast- Gast
Maura schreef:Sjaantje schreef:Toch niet de Bugles van gisteravond???Maura schreef:Ahhhh, mijn Bugles hebben nieuwe spuitkaas.
Ja. Ik ben niet zo'n chipsmonster als jij bent. Hij zit nog zeker voor de helft vol.
Gebruik je dan zoveel spuitkaas per bugle
Gast- Gast
Pippa schreef:Maura schreef:Sjaantje schreef:Toch niet de Bugles van gisteravond???Maura schreef:Ahhhh, mijn Bugles hebben nieuwe spuitkaas.
Gebruik je dan zoveel spuitkaas per bugle
De spuitkaas is lekkerder dan de hele bugle. De bugle is er voor gewoon bij. Dus inderdaad.
Gast- Gast
Reva schreef:Ik wil censuur op het woord spuitkaas.
Enne Maura..... toevallig ligt hier nog een halve zak cheese onion in de kast, dus ik kan het óók!
Sjaantje schreef:Enne Maura..... toevallig ligt hier nog een halve zak cheese onion in de kast, dus ik kan het óók!
Je had vast een keer aan één zak niet genoeg, hebt toen nog een zak geopend en werd toen misselijk van al dat gechips-eet.
Gast- Gast
Nope... gewoon maar één halve zak opMaura schreef:Sjaantje schreef:Enne Maura..... toevallig ligt hier nog een halve zak cheese onion in de kast, dus ik kan het óók!
Je had vast een keer aan één zak niet genoeg, hebt toen nog een zak geopend en werd toen misselijk van al dat gechips-eet.
Sjaantje schreef:Nope... gewoon maar één halve zak opMaura schreef:Sjaantje schreef:Enne Maura..... toevallig ligt hier nog een halve zak cheese onion in de kast, dus ik kan het óók!
Ik heb de telegraaf even gebeld. Ze komen morgen langs voor het bewijs.
Gast- Gast
Ik vind de bugles juist zonder iets erin veel lekkerder...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Whoeoeoe!!!!Pippa schreef: En toen was ik een kletskop.
Suus, ik heb ook liever geen spuitkaas in mijn bugle
Maura, da's te laat... dan is de zak leeg
Whaha, ik kan ook echt geen halve zak chips overhouden. Heb 1 keer gehad, dat hier iemand zat, chips te eten, ik wilde niet want ik was niet lekker en toen vroeg ze na een tijdje 'Waar zal ik de zak chips opruimen?'
En toen moest ik toch echt heel hard nadenken waar ik Revasnaam een halve zak chips zou kunnen bewaren...
En toen moest ik toch echt heel hard nadenken waar ik Revasnaam een halve zak chips zou kunnen bewaren...
Gast- Gast
Patat is op en nu moet ik afwassen...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Sjaantje schreef:Maura, da's te laat... dan is de zak leeg
Je kunt niet eens iets 24u langer bewaren? Echt een chipsmonster. Telegraaf was niet meer geinteresseerd in het verhaal. Dus leef je uit op jouw zak chips.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:whahah Reev
Echt beschamend! Heb gewoon nog nooit een halve zak hoeven opruimen.. Ja, tijdelijk even een half uurtje op de salontafel Maar niet om hem op een andere dag verder te eten ofzo
Gast- Gast
Reva schreef:Theedoosje schreef:whahah Reev
Echt beschamend! Heb gewoon nog nooit een halve zak hoeven opruimen.. Ja, tijdelijk even een half uurtje op de salontafel Maar niet om hem op een andere dag verder te eten ofzo
Hier gaat hij ook vaak op door ons samen. Maar ja maakt het uit ieder zijn ding
Gast- Gast
Had opeens niet meer zo'n honger maar heb wel wat avond eten genomen.
Ahhhh neefje van mijn vriend moet steeds huilen, kijk veel via de webcam, dinsdag mag hij naar huis.
Zou er heen willen en hem op willen pakken.
Ahhhh neefje van mijn vriend moet steeds huilen, kijk veel via de webcam, dinsdag mag hij naar huis.
Zou er heen willen en hem op willen pakken.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
De vlaggetjes van mijn verjaardag hangen nog steeds in de woonkamer, maar het staat nog zo gezellig
Gast- Gast
Als ik soms hoor wat mensen qua lekkers hebben meegenomen tijdens de wekelijkse boodschappen, dan heb ik altijd het idee dat er iets compleet mis met me is (is er ook, maar dat is wat anders). Want ik heb praktisch nooit chips, chocolade, koekjes, andere lekkers in de winkelwagen liggen. Ik heb er ook niets mee. Het komt weleens voor dat ik gezellig op de bank zit, zin krijg in chips, maar gewoon naast grijp, omdat ik er praktisch nooit aandenk om het mee te nemen vanuit de winkel.
Toen Sjaan hier kwam logeren heb ik serieus een half uur voor het schap gestaan om chips te kiezen. Wat me niet lukte, want ik vond niets lekker genoeg, en ben toen maar terug gegaan met de boodschap op de dag dat ze kwam, dat als ze chips wilde, dat ze even moest zeggen welke, dat ik dat dan wel meenam.
Toen Sjaan hier kwam logeren heb ik serieus een half uur voor het schap gestaan om chips te kiezen. Wat me niet lukte, want ik vond niets lekker genoeg, en ben toen maar terug gegaan met de boodschap op de dag dat ze kwam, dat als ze chips wilde, dat ze even moest zeggen welke, dat ik dat dan wel meenam.
Gast- Gast
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: