DagCafé
+23
Lejow
Rovine
Joontjuh
VeryCherry
Tullow
Caroow
TwistedAngel
Lynn_
Aziraphale
Caresses
Jordana
Chocolate Cookie
Rush
ExpressoB
Nikita
Burn
Lavendel
Suus
Sjaantje
Barbabella
Tiana
Lotus
Zwoesj
27 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: DagCafé
Damn it! Wat moet het dan bij mij worden, als ik ooit zwanger ga worden?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Suus schreef:ProudMama schreef:B...Zwoesj schreef:ProudMama schreef:Gister Bh's wezen shoppen, kwam uit op cup E. Dat is ook best belachelijk natuurlijk, daarin heeft hij wel een punt...
en wat was het voor de zwangerschap, als ik vragen mag?
Ik denk dat ik voorlopig maar niet zwanger ga worden...
Vind ik een erg goed plan Suus...
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Oh Stuit gatver ja ik kan zo een geur bovenhalen van de kids op mijn werk. Stinken dat sommige kunnen :d
Oow en de aardappel ovenschotel van honig is een aanrader!
Laatst aangepast door Theedoosje op zo 14 aug 2011 - 5:31; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Hallo allemaal!
Nikita- Fluisteraar
- Aantal berichten : 29
Punten : 29
Registratiedatum : 13-08-11
Theedoosje schreef:Oh Stuir gatver ja ik kan zo een geur bovenhalen van de kids op mijn werk. Stinken dat sommige kunnen :d
Vertel, wat zit erin!
Gast- Gast
In die geur? Verteerde etensresten gok ik...Reva schreef:Theedoosje schreef:Oh Stuir gatver ja ik kan zo een geur bovenhalen van de kids op mijn werk. Stinken dat sommige kunnen :d
Vertel, wat zit erin!
Gast- Gast
ProudMama schreef:In die geur? Verteerde etensresten gok ik...Reva schreef:Theedoosje schreef:Oh Stuir gatver ja ik kan zo een geur bovenhalen van de kids op mijn werk. Stinken dat sommige kunnen :d
Vertel, wat zit erin!
Zeg, vrolijke vriend, ik denk dat ik in mijn leven meer luiers heb gezien dan u! Ook van kids van 5 etc, dus ik ken de inhoud!
Gast- Gast
Reva schreef:Theedoosje schreef:Oh Stuir gatver ja ik kan zo een geur bovenhalen van de kids op mijn werk. Stinken dat sommige kunnen :d
Vertel, wat zit erin!
Gehakt, paprika en prei (eigenlijk wortel maar daar houdt mijn vriend niet zo van dus extra paprika gedaan) en dan de zakjes van het pak: http://honig.nl/producten/samen_fg_hol_aardppelschotel?action=search&query=aardappel&matchesPerPage=5&displayPages=10&index=Producten%20-%20Offline&searchPage=1&fields=bereidingswijze%20beschrijving%20ingredienten%20title%20content%20meta&number=2&count=5
Gast- Gast
Reva schreef:Theedoosje schreef:Oh Stuir gatver ja ik kan zo een geur bovenhalen van de kids op mijn werk. Stinken dat sommige kunnen :dOow en de aardappel ovenschotel van honig is een aanrader!
Vertel, wat zit erin!
Wat in de luier ?? Uhmm nou dat WAS de kofta van gisteren. Gehaktbal was keurig gemalen. De kleur was licht bruin, de geur daar in tegen leek in de verste verte er niet meer op. En de tomaat en courgette kon ik niet meer terug vinden helaas.
Gast- Gast
Weet je het zeker?Reva schreef:ProudMama schreef:In die geur? Verteerde etensresten gok ik...Reva schreef:Theedoosje schreef:Oh Stuir gatver ja ik kan zo een geur bovenhalen van de kids op mijn werk. Stinken dat sommige kunnen :d
Vertel, wat zit erin!
Zeg, vrolijke vriend, ik denk dat ik in mijn leven meer luiers heb gezien dan u! Ook van kids van 5 etc, dus ik ken de inhoud!
Ik ben groot geworden tussen kleine kinderen...
Gast- Gast
ProudMama schreef:Weet je het zeker?Reva schreef:ProudMama schreef:In die geur? Verteerde etensresten gok ik...Reva schreef:Theedoosje schreef:Oh Stuir gatver ja ik kan zo een geur bovenhalen van de kids op mijn werk. Stinken dat sommige kunnen :d
Vertel, wat zit erin!
Die negen broertjes en zusjes van jou vallen weg bij mij!
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Reva schreef:Theedoosje schreef:Oh Stuir gatver ja ik kan zo een geur bovenhalen van de kids op mijn werk. Stinken dat sommige kunnen :dOow en de aardappel ovenschotel van honig is een aanrader!
Vertel, wat zit erin!
Wat in de luier ?? Uhmm nou dat WAS de kofta van gisteren. Gehaktbal was keurig gemalen. De kleur was licht bruin, de geur daar in tegen leek in de verste verte er niet meer op. En de tomaat en courgette kon ik niet meer terug vinden helaas.
Gast- Gast
Opschepper!Reva schreef:ProudMama schreef:Weet je het zeker?Reva schreef:ProudMama schreef:In die geur? Verteerde etensresten gok ik...Reva schreef:Theedoosje schreef:Oh Stuir gatver ja ik kan zo een geur bovenhalen van de kids op mijn werk. Stinken dat sommige kunnen :d
Vertel, wat zit erin!
Die negen broertjes en zusjes van jou vallen weg bij mij!
Heb op een kraamafdeling gewerkt...
Gast- Gast
Liggen daar ook kindjes van 5?! Babypoep is te handelen
Behalve als ze de Nutrilon Pepti krijgen. IEEEGH.
Gast- Gast
Dag dames! Zo, alles stofgezogen en pannenkoeken gegeten, met als toetje aardbeien, want die rot AH heeft pas vanaf maandag de bonus met de druiven, dus die hadden ze verstopt
Gast- Gast
Reva schreef:Liggen daar ook kindjes van 5?! Babypoep is te handelen
Gast- Gast
Reva schreef:Oeh pannenkoeken zijn ook lekker!! Mits ze uit de koelkast komen.
Mijne waren vers door mij gebakken en dus warm uit de pan
Gast- Gast
Nou... de broodjes/boterhammen knakworst en de chocoladebolletjes zijn ook weer op
What's next?
What's next?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Pippa schreef:Reva schreef:Oeh pannenkoeken zijn ook lekker!! Mits ze uit de koelkast komen.
Mijne waren vers door mij gebakken en dus warm uit de pan
Ja ik bak ze ook zelf, maar dan gooi ik ze in de koelkast of bij het open raam of ik eet ze de volgende dag pas.
Gast- Gast
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Pagina 7 van 40
Permissies van dit forum: