DagCafé
+23
Lejow
Rovine
Joontjuh
VeryCherry
Tullow
Caroow
TwistedAngel
Lynn_
Aziraphale
Caresses
Jordana
Chocolate Cookie
Rush
ExpressoB
Nikita
Burn
Lavendel
Suus
Sjaantje
Barbabella
Tiana
Lotus
Zwoesj
27 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: DagCafé
ProudMama schreef:Ik blijk trouwens enorm grappig boobies te hebben. Meneer met 3 dubbele onderkin ligt er meer naar te lachen als dat hij drinkt...
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Banjer49Sjaantje schreef:Stuiterbal schreef:Maar Sjaan jij hebt de eer jij bent gewoon de oudste !
Maar niet de oudste van het forum hoor! Ik zag deze week nog iemand posten dat ze 38 is, maar wie dat ook alweer was.... geen idee *vergeetachtig*
Gast- Gast
Burn schreef:ProudMama schreef:Ik blijk trouwens enorm grappig boobies te hebben. Meneer met 3 dubbele onderkin ligt er meer naar te lachen als dat hij drinkt...
+1
Jaaaah!!! Dankjewel PM!ProudMama schreef:Banjer49Sjaantje schreef:Stuiterbal schreef:Maar Sjaan jij hebt de eer jij bent gewoon de oudste !
Maar niet de oudste van het forum hoor! Ik zag deze week nog iemand posten dat ze 38 is, maar wie dat ook alweer was.... geen idee *vergeetachtig*
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Maar treinen kan wel lekker zijn, vind ik Lekker lezen, beetje internetten, uit het raam staren Het is alleen zo duur...Burn schreef:Dat zeker! En dan kan ik haar eindelijk die dikke knuffel geven die ze al zo lang verdient!
Maar het is zo lang in de trein!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
ProudMama schreef:Ik blijk trouwens enorm grappig boobies te hebben. Meneer met 3 dubbele onderkin ligt er meer naar te lachen als dat hij drinkt...
Muhaha! Nú al.. Ongelooflijk.
Gast- Gast
Helleuw, ik ben er weer!! Heb honger als een paard, heb vandaag alleen nog maar een bakje yoghurt met cruesli en een handje chippies op
Gast- Gast
Burn schreef:Dat zeker! En dan kan ik haar eindelijk die dikke knuffel geven die ze al zo lang verdient!
Je bent een lieverd !
Gast- Gast
Maple schreef:Helleuw, ik ben er weer!! Heb honger als een paard, heb vandaag alleen nog maar een bakje yoghurt met cruesli en een handje chippies op
Naar de kat! Wanneer gaan we nou?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Doei schatjes!
Ik ga er vandoor, spullen pakken, taxi spelen (ex terug brengen naar z'n auto, had hem gister ff naar huis gebracht).. En dan door naar stage!
Ik ga er vandoor, spullen pakken, taxi spelen (ex terug brengen naar z'n auto, had hem gister ff naar huis gebracht).. En dan door naar stage!
Burn- Lady Post-a-lot
Gister Bh's wezen shoppen, kwam uit op cup E. Dat is ook best belachelijk natuurlijk, daarin heeft hij wel een punt...
Gast- Gast
Suus schreef:Maar treinen kan wel lekker zijn, vind ik Lekker lezen, beetje internetten, uit het raam staren Het is alleen zo duur...Burn schreef:Dat zeker! En dan kan ik haar eindelijk die dikke knuffel geven die ze al zo lang verdient!
M'n ov geldt vanaf dinsdag weer!
Burn- Lady Post-a-lot
Dan moettie die van mij niet zien, dan komtie niet meer bij..ProudMama schreef:Gister Bh's wezen shoppen, kwam uit op cup E. Dat is ook best belachelijk natuurlijk, daarin heeft hij wel een punt...
Burn- Lady Post-a-lot
Dat scheelt!Burn schreef:Suus schreef:Maar treinen kan wel lekker zijn, vind ik Lekker lezen, beetje internetten, uit het raam staren Het is alleen zo duur...Burn schreef:Dat zeker! En dan kan ik haar eindelijk die dikke knuffel geven die ze al zo lang verdient!
M'n ov geldt vanaf dinsdag weer!
Succes deze week!
Suus- Lady Post-a-lot
Stuiterbal schreef:Burn schreef:Dat zeker! En dan kan ik haar eindelijk die dikke knuffel geven die ze al zo lang verdient!
Je bent een lieverd !
Burn- Lady Post-a-lot
Burn schreef:Dan moettie die van mij niet zien, dan komtie niet meer bij..ProudMama schreef:Gister Bh's wezen shoppen, kwam uit op cup E. Dat is ook best belachelijk natuurlijk, daarin heeft hij wel een punt...
Gast- Gast
Oe, mijn eten is bijna klaar, ben er dus ook zo vandoor!
Suus- Lady Post-a-lot
ProudMama schreef:Gister Bh's wezen shoppen, kwam uit op cup E. Dat is ook best belachelijk natuurlijk, daarin heeft hij wel een punt...
en wat was het voor de zwangerschap, als ik vragen mag?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
B...Zwoesj schreef:ProudMama schreef:Gister Bh's wezen shoppen, kwam uit op cup E. Dat is ook best belachelijk natuurlijk, daarin heeft hij wel een punt...
Gast- Gast
ProudMama schreef:Burn schreef:Dan moettie die van mij niet zien, dan komtie niet meer bij..ProudMama schreef:Gister Bh's wezen shoppen, kwam uit op cup E. Dat is ook best belachelijk natuurlijk, daarin heeft hij wel een punt...
En dan bedoel ik niet dat ze belachelijk klein zijn
Burn- Lady Post-a-lot
ProudMama schreef:B...Zwoesj schreef:ProudMama schreef:Gister Bh's wezen shoppen, kwam uit op cup E. Dat is ook best belachelijk natuurlijk, daarin heeft hij wel een punt...
Ik denk dat ik voorlopig maar niet zwanger ga worden...
Suus- Lady Post-a-lot
Yeeehh de aroma komt je tegemoet, zodra S zijn kontgat open doet !!!
Tijd voor een poepluier !!!!
Tijd voor een poepluier !!!!
Gast- Gast
Wow PM, da's idd een flinke eeehmmm... stap vooruit!
Hahaha Stuiter, je bent goed in omschrijvingen vandaag
Hahaha Stuiter, je bent goed in omschrijvingen vandaag
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Zwanger viel het nog mee, maar nu met borstvoeding...Suus schreef:ProudMama schreef:B...Zwoesj schreef:ProudMama schreef:Gister Bh's wezen shoppen, kwam uit op cup E. Dat is ook best belachelijk natuurlijk, daarin heeft hij wel een punt...
Ik denk dat ik voorlopig maar niet zwanger ga worden...
Voel me net een opblaaspop, mis alleen deze mond nog: :o
Gast- Gast
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: